نمرات نهایی درس مقاومت مصالح 2 نیمسال دوم 91-92
دانشگاه دولتی ملایرنمره
نهایی |
نمره برگه |
شماره دانشجویی |
10.5 |
10.5 |
8711109004 |
9.5 |
7.5 |
8711109025 |
9.5 |
7.75 |
8811109001 |
12.25 |
12.25 |
8811109003 |
10 |
9.5 |
8811109007 |
10 |
9.5 |
8811109015 |
14 |
14 |
8811109028 |
10.25 |
10.25 |
8811109033 |
10.75 |
10.75 |
8811109037 |
10 |
9.75 |
8811109038 |
11.75 |
11.75 |
8811109040 |
11.5 |
11.5 |
8811115003 |
14 |
14 |
8811115009 |
10 |
10 |
8811115015 |
10 |
9.75 |
8811115025 |
9.5 |
8 |
8811115029 |
10 |
8.75 |
8812109002 |
9.5 |
7.25 |
8812109010 |
11.25 |
11.25 |
8812109016 |
9.5 |
7.75 |
8812109019 |
11.75 |
11.75 |
8812109029 |
11.25 |
11.25 |
8812109032 |
9.5 |
7 |
8812109041 |
11.25 |
11.25 |
8812109045 |
10 |
9 |
8812109047 |
12 |
12 |
8812109050 |
11.25 |
11.25 |
8911109005 |
11.25 |
11.25 |
8911109009 |
11 |
11 |
8911109022 |
10 |
8.75 |
8911109024 |
9.5 |
7 |
8911109038 |
9.5 |
8.25 |
8911109041 |
10 |
9.75 |
8911109050 |
10.5 |
10.5 |
8911109051 |
9 |
6 |
8911109054 |
10 |
8.75 |
8911109068 |
12.25 |
12.25 |
8911109075 |
10.25 |
10.25 |
8911109078 |
16.25 |
16.25 |
8911109080 |
10 |
8.75 |
8911109089 |
10 |
9 |
8911109096 |
10 |
10 |
8911109100 |
9.5 |
7.75 |
8911109103 |
11.25 |
11.25 |
8911109113 |
10 |
9.75 |
8911109119 |
11 |
11 |
8911109127 |
11.25 |
11.25 |
8911109136 |
11 |
11 |
8911109137 |
9.5 |
8.5 |
8921109134 |
10 |
9.5 |
8922109014 |
10 |
8.75 |
8922109017 |
10 |
9.75 |
8922109020 |
10 |
9.25 |
8922109021 |
9.5 |
8.25 |
8922109024 |
9.5 |
6.5 |
8922109028 |
10.25 |
10.25 |
8922109029 |
11.25 |
11.25 |
8922109030 |
11.75 |
11.75 |
8922109033 |
9.5 |
8 |
8922109037 |
9.5 |
7.5 |
8922109040 |
10 |
9.5 |
8922109046 |
9.5 |
7.25 |
9011109007 |
9.5 |
7.75 |
9011109008 |
11 |
11 |
9011109012 |
11.5 |
11.5 |
9011109017 |
10 |
10 |
9011109018 |
9.5 |
8.5 |
9011109028 |
13.5 |
13.5 |
9011109035 |
11.75 |
11.75 |
9011109036 |
10 |
9.75 |
9011109038 |
11.5 |
11.5 |
9011109041 |
13.75 |
13.75 |
9011109048 |
10 |
8.75 |
9011109051 |
14 |
14 |
9011109054 |
14 |
14 |
9012109009 |
10 |
9.5 |
9012109020 |
10 |
8.75 |
9012109021 |
10.5 |
10.5 |
9111109077 |
۰
۰
۹۲/۰۳/۲۴
احمدرضا جعفری
پاسخ:
پاسخ: امتحان که سخت نبود. امتحانات سختتر از این را من از بچه های عمران توسعه همدان گرفته ام. من خیلی با بچه های دانشگاه ملایر درس نداشته ام ولی در همین چند باری که درس داشتم هیچوقت تا این حد با برگه هایی تا این حد ضعیف در این دانشگاه مواجه نبودم. البته حد انتظار من در مورد این دانشجویان بیشتر از دانشجویان توسعه همدان است. ولی با این برگه ها و اشتباهاتی که دیدم به بچه های همدان امیدوار شدم. البته فکر میکنم بچه های ملایر، من و درس مقاومت مصالح 2 را خیلی جدی نگرفته بودند و وقت کافی برای مطالعه این درس نگذاشته بودند ولی برخی اشتباهاتی که دیدم ربطی به این مساله نداشت و کلاً ناامیدم کردند. در مورد کمک در نمره هم که کلاً برنامه من نیست. در همدان حتی تا 80 درصد هم افتاده داشتم و کمکی نکردم. کمک وقتی دارای توجیه است که یا درس و یا امتحان به نوعی غیرنرمال باشد و گرنه کمک توجیهی ندارد. بچه های ملایر هم اگر دوست دارند در ترمهای بعد با آنها درس داشته باشم باید با این سیستم من خودشان را هماهنگ کنند و گرنه ترجیح میدهم درسی در این دانشگاه نداشته باشم.
پاسخ:
پاسخ: کاملاً مشخص است چون ملایر دانشگاه دولتی است و توسعه همدان یک دانشگاه غیرانتفاعی . البته من از هر دو در یک حد امتحان میگیرم و در یک حد هم درس میدهم ولی انتظار نمره ای متفاوت دارم. این نمرات اگر مربوط به دانشگاه توسعه همدان بود معقول بود ولی برای دانشگاه دولتی ملایر خیر.
پاسخ:
پاسخ: دانشجویان عمران توسعه ترکیبی از دانشجویان قوی و ضعیف هستند. خیلی از آنها آدمهای موفقی شده یا خواهند شد. ولی در کنار آنها بخش قابل توجهی هم دانشجویان متوسط و ضعیف وجود دارند. به هر حال باید قبول کنیم که متوسط دانشجویان دانشگاه ملایر بالاتر از دانشگاه توسعه است. ولی این به معنی این نیست که هر کس دانشگاه توسعه است از هر کسی که دانشگاه ملایر است پایینتر است. من فقط متوسط دو دانشگاه را مقایسه کردم. البته این ترم دانشجویان ملایر من را ناامید کردند ولی کلیت نظر من همان است که عرض کردم. در مورد درس فولاد و نمره ای که از دکتر محب خواه گرفته اید ایشان استاد من هستند و در بحث نمره هم دقیقتر از من هستند اگر نمره 15.5 گرفته اید حتماً حقتان بوده است. اینکه چرا از 9 به 15.5 رسیده اید حتماً تلاش کرده اید و گرنه چنین نمره ای نمیگرفتید. بد نیست بدانید که همین وضعیت برای خود من هم در دوره کارشناسی برای درس دینامیک پیش آمد. اولین بار که درس را گرفتم به دلایلی مطالعه کافی نکردم و همان نمره 9 را مثل شما کسب کردم. ترم بعد با همان استاد وقت قابل توجهی روی همان درس گذاشتم و با همان استاد دقیقاً مثل شما نمره 15.5 را کسب کردم که اتفاقاً جزو دو سه نمره اول کلاس بود. مطمئن باشید شما هم ترم اول تلاش کافی نداشتید و در ترم دوم با تلاش کافی نمره ای خوب را کسب کردید.
پاسخ:
پاسخ: بله مهندس الیاسی رای آوردند و انتخاب شدند. هزینه و تلاش زیادی کرده بودند و حقشان هم بود. در مورد شرایط خاصی که این ترم پیش آمده قبول دارم که شرایط استانداردی نبود. به همین دلیل من حدود 25 درصد از سرفصلهایی که در یک ترم عادی باید درس میدادم حذف کردم؛ کاری که با بچه های توسعه همدان به دلیل اهمیت بیشتر دروسی که داشتند انجام ندادم و همانند یک ترم عادی تمام سرفصل را با کلاسهای فوق العاده عمدتاً در روز جمعه پوشش دادم. به نظرم حذف 25 درصد از سرفصل به خوبی جبران این وضعیت ویژه را داشته باشد و بیش از این لزومی به ارفاق نبود. بد نیست جزوه مقاومت مصالح یک من که در وبلاگ هست و به بچه های توسعه درس میدهم را با جزوه مقاومت 2 بچه های ملایر مقایسه کنید تا متوجه اصل مطلب شوید. به نظرم مشکل بچه های ملایر این بود که به هر دلیل این درس و من را جدی نگرفته بودند. نمیدانم به چه دلیل فکر میکردند که من استاد سهل گیری هستم در صورتی که به شکلهای مختلف در طول ترم به آنها این موضوع را گوشزد کردم که البته توجهی نکردند.
پاسخ:
پاسخ: من اشتباه متوجه شدم. من فکر کردم که شما دانشجوی دانشگاه ملایر در این ترم و درس مقاوت دو بوده اید.
پاسخ:
پاسخ: قبلاً توضیح داده ام. انشاالله هفته اول تیرماه شروع به تصحیح میکنم
پاسخ:
پاسخ: کتاب اجرای ساختمان و کارگاه سیاوش کباری که البته کمی قدیمی است. کتاب جدیدتر سراغ ندارم
پاسخ:
پاسخ: به نظرم خیلی از نظر سطح علمی متفاوت نیستند. ولی از نظر سطح نمره قبولی تهران و شریف اندکی بالاتر و بعد به ترتیب پلی تکنیک قرار دارد تربیت مدرس و علم و صنعت و سپس خواجه نصیر قرار دارد. البته تفاوتها بین اینها واقعاً زیاد نیست و به سختی میشود یکی را برتر از دیگری دانست. از دانشگاه های شهرستانها هم دو دانشگاه شیراز و صنعتی اصفهان تقریباٌ با دانشگاههای فوق در یک سطح هستند. البته در تهران پژوهشگاه زلزله را هم از یاد نبرید که سطح بسیار خوبی دارد. البته در برخی آنها یک گرایش خاص ممکن است اندکی از دانشگاه های مشابه بالاتر باشد مثلاً در راه علم و صنعت بالاتر از بقیه است ولی در گرایشهای دیگر اندکی پایینتر است. هر کدام اساتید نامداری دارند که برای آنها وزنه علمی موثری محسوب میشوند. مثلاً دکتر کاوه در علم و صنعت، دکتر مستوفی نژاد و میرقادری در اصفهان، دکتر رمضانیانپور و دکتر لطفی در پلی تکنیک، دکتر حسینی در پژوهشگاه زلزله ، دکتر آقاکوچک در تربیت مدرس ، دکتر وفایی در دانشگاه شریف و ...
پاسخ:
پاسخ: من هم این موفقیت را به تمام مردم ایران تبریک میگویم
پاسخ:
پاسخ: توضیح آن در اینجا به سادگی امکانپذر نیست. در حالتی که یک ستون مرکزی داشته باشید و راه پله دور آن بچرخد میتوانید تیرهای راه پله را که به آن ستون وصل میشود با گزینه EXTRUDE POINT TO LINE در دستگاه مختصات قطبی ایجاد کنید.
پاسخ:
پاسخ: نیروهای جانبی را تیرها ستونها و کلیه اتصالات تحمل میکنند البته دیافراگم سقف هم تحمل میکند.
پاسخ:
پاسخ: من جواب سوالات مشابه شما را بارها داده ام. به همین جهت این ترم قصد دارم پاسخ جدیدی به سوالات تکراری ندهم.
پاسخ:
پاسخ: خیر نیستم. هفته بعد یک روز در اوایل هفته دانشگاه خواهم آمد ولی تاریخ دقیق آن مشخص نیست
پاسخ:
پاسخ: بله آن نمره هم لحاظ شده است. نمیتوانم اینکار را بکنم و شما را بیاندازم.
پاسخ:
پاسخ: بد نیست که به قول خودتان درس فولاد یک را یک نگاهی داشته باشید
پاسخ:
پاسخ: بستگی به حد شکلپذیری آن دارد اگر حد شکلپذیری آن زیاد باشد باید فقط برای فشار طراحی شود و اگر در حد شکلپذیری کم باشد هم در کشش و همه در فشار میتوان به دلخواه طراحی کرد.
پاسخ:
پاسخ: منصفانه قضاوت کنید من به دانشجویان ملایر سختتر از همدان نگرفته ام. توجه کنید که با آنها چون درسهای مهمتری داشته اند تمام سرفصل ترم عادی را درس داده ام و به شما 75 درصد آن را. به همین جهت اگر بخواهم ارفاق بیشتری به بچه های ملایر داشته باشم به نوعی ظلم در حق بچه های همدان است. مقایسه این دو از این جهت است که هر دانشجوی مهندسی عمران هستند و هر دو قرار است یک مدرک را بگیرند.
پاسخ:
پاسخ: بیخود شایعه پراکنی نکنید من اصلاً هنوز برگه ها را از دانشگاه نگرفته ام. حداقل یک هفته باید صبر کنید
پاسخ:
پاسخ: بله الان دیدم. به نظرم این وزن زیاد است. سقف کاذبهایی که در ساختمانها معمول است در همان حدود 10 تا نهایت 20 کیلوگرم در متر مربع وزن دارند. احتمالاً مبحث ششم به مورد دیگری اشاره دارد.
پاسخ:
پاسخ: به سوال شما قبلاً بارها جواب داده ام حالا که اصرار دارید یک بار دیگر جواب میدهم: 1- برای من مهم نیست که کسی از من کینه داشته باشد. مهم انجام چیزی است که به نظرم درست است. میوه های این طرز تفکر را بارها و بارها دیده ام و متاسفانه ضرری که به شخص من و امثال من از این طریق خورده است بیشتر از آن چیزی است که شما نگران آن هستید. 2- بله ممکن است در اثر نمرات من خیلی ها ناراحت شوند، خیلی ها دچار مشکل مالی شوند، خیلی ها از برنامه زندگی خود عقب بمانند. ولی هیچ کاری بی هزینه نیست. ما سبد هزینه داریم و سبد فایده. باید در کارهایمان به شکلی عمل کنیم که برآیند این دو سبد به فایده حداکثر نزدیک شود. مطمئن باشید هزینه های ناشی از نمره های بی ضابطه در درازمدت بسیار بیشتر از هزینه های کوتاه مدتی است که بالا ذکر کردید که ناشی از نمره ندادن است. میدانم که خیلی ها از این نمرات من دلگیرند و از من کینه دارند. ولی خیلی از آنها در درازمدت دلیل این کار من را متوجه میشوند. در نمره دادن باید احساس را کنار گذاشت و به منطق توجه کرد.
پاسخ:
پاسخ: بله لیسانس ارزشش پایین شده است. میدانید چرا ؟ درست به همان دلیلی که شما اصرار دارید من و امثال من نمره به دانشجویان بدهیم. اگر همکاران من نسبت به این مساله احساس مسئولیت بیشتری داشتند الان لیسانس ارزش داشت و خیلی ها با مدرکی که داشتند کار و درآمد مناسب هم داشتند. بله باید استاد از دانشجو فول تایم تمرین بخواهد. خود من با این سیستم تحصیل کردم ولی سیستم فعلی با این روش قابل اجرا نیست. من شماره تمرینات را به دانشجو معرفی میکنم ولی از آنها تمرینات را تحویل نمیگیرم ولی به آنها گوشزد میکنم که تنها با حل تمام یا لااقل بخشی از تمرینات میتوانند به نمره ای مناسب در درس برسند. فرض کنید که از کلاس 40 نفری در یک درس سه واحدی هر دو هفته یک بار بخواهم تمرین بگیرم. تصحیح هر سری تمرین برای هر نفر اقلاً ده دقیقه وقت میبرد. با این حساب هر سری تمرین برای من 400 دقیقه معادل 6 ساعت و 20 دقیقه وقت میبرد. یعنی علاوه بر وقتی که سر کلاس صرف میکنم باید خیلی بیشتر را صرف تصحیح تمرینات کنم. انصافاً خود شما حاضرید چنین کاری را انجام بدهید؟ باید راه حلهایی ارایه دهیم که شدنی باشند.
در مورد شهر شما کلاً یک بار آنهم حدود سی سال پیش ( فکر میکنم تابستان 63 ) به آن سفر کرده ام. بدم نمی آید که یکبار دیگر به شهر شما بیایم.
پاسخ:
پاسخ: من در هیچ کاری دنباله روی روش غلط دیگران نمیشوم. ضمن اینکه اقلاً در دانشگاه ملایر اساتید زیاد دیگری هستند که همین شیوه را دارند و تنها نیستم. حتی در دانشگاه توسعه همدان نیز نمره دادن عمومی نیست و اساتید زیادی هستند که برای نمره ای که میدهند ارزش قائلند و بی ضابطه نمره نمیدهند.
پاسخ:
پاسخ: دکتر جهانپور را خودم به عنوان دانشجو با ایشان کلاس دارم. آنطور که متوجه شدم در درس دادن بسیار متعهد و البته سختگیر هستند. شاید کمی خشک به نظر برسند ولی در کل به نظرم خروجی ایشان راندمان خوبی دارد. هر چند که ممکن است دانشجو با ایشان فشار زیادی تحمل کند. در مورد میزان پذیرش دانشجو در دانشگاه ملایر خبر ندارم ولی به هر حال پذیرش بیش از ظرفیت هم یکی از عوامل سقوط ارزش مدارک تحصیلی است. البته اگر اصراری به خروج اتوبوسی وجود نداشته باشد با همین وضعیت هم میشود شان مدارک تحصیلی را حفظ کرد.
پاسخ:
پاسخ: در مورد دکتر جهانپور کاملاً با شما موافقم. نمرات را هم نباید به صورت خام با هم مقایسه کنید. باید دید نمره در کدام دانشگاه و با کدام استاد بوده است. در آزمون ارشد هم اول معدلها همپایه میشود و سپس اعمال میشود. وقتی در یک دانشگاه اساتید با دقت و بر اساس زحمت دانشجو نمره بدهند به تدریج آن دانشگاه در بین بقیه دانشگاهها وجهه خوبی پیدا خواهد کرد و این مساله بر روی آینده کاری و تحصیلی شما هم موثر واقع میشود. خوشبختانه دانشگاه ملایر با وجود اساتیدی مثل دکتر جهانپور، محب خواه، اکبری و ... وجهه نسبتاً خوبی پیدا کرده است. اجازه ندهید این وجهه با برخی مسایل پایین بیاید.
پاسخ:
پاسخ: اگر با پیشینه من آشنا باشید میتوانید از همین الان نمره نهایی خود را حدس بزنید.
پاسخ:
پاسخ: چیزی که نقل کردید از ویرایش 84 مبحث دهم است. اگر ویرایش 87 بخش 10-3 قسمتهای مربوط به قابهای مهاربندی شده هم محور را نگاه کنید به جواب هر دو سوال خود میرسید.
پاسخ:
پاسخ: اگر ارتفاع شما از بام تا تراز پایه بیشتر از 18 متر باشد بله باید تحلیل دینامیکی کنید. توضیحات آن مفصل است نمونه آن را در یکی از پروژه های من یا جزوه راهنما مطالعه کنید.
در مورد بار باد میشود با تقریب برشهای پایه را محاسبه و با برش پایه زلزله مقایسه کنید.
پاسخ:
پاسخ: لازم نیست محور کج معرفی کنید ولی باید از مسیر Draw/Draw Developed Elevation Definition مسیر کج تعریف کنید.
پاسخ:
پاسخ: در هر قسمت فشارهای باد را محاسبه و در سطح بادگیر ضرب کنید و با هم جمع کنید. البته باد به بام و دیوارهای موازی باد نیز اعمال میشود که چون با جهت وزش باد نیروهای آنها یکسان نیست از انها در محاسبه برش پایه باد صرفنظر میکنیم
پاسخ:
پاسخ: کرک را دوباره اجرا کنید
پاسخ:
پاسخ: شب شما هم خوش
پاسخ:
پاسخ: باید نقاط ابتدا و انتهای آن از قبل مشخص شود و سپس ترسیم شود.
پاسخ:
پاسخ: به جای اینتر کلیک راست کنید شاید مشکل حل شود.
پاسخ:
پاسخ: برای درسهای مختلف متفاوت بود. نه شب امتحانی بودم و نه از انهایی که همان روز بعد از کلاس درس را مطالعه میکردند. برای دروس محاسباتی سعی میکردم در طول ترم کم و بیش و البته با مقداری تاخیر با کلاس پیش بیایم. برخی دروس تمرین داشتند که عملاً مجبور بودم در طول ترم مطالعه کنم و برخی ها هم که میانترم داشتند که باز هم مجبور بودم زودتر در طول ترم مطالعه کنم. زمان فرجه های قبل از شروع امتحان هم که باز هم وقت مناسبی برای مطالعه بود.مرحله آخر مطالعه هم یکی دو روز مانده به امتحان بود که البته با توجه به اینکه خوابگاه بودم فرصت خوبی بود که با همکلاسیها رفع اشکال هم بکنم. روش تدریس خیلی متفاوت با دانشگاه های دیگر نبود. عمدتاً مراجعی معرفی میکردند و عملاً جزوه میگفتند و البته در کنار جزوه نویسی در سر کلاس یک سری جزوات عمدتاً لاتین هم داده میشد. در اکثر دروس محاسباتی هم چند سری تمرین در طول ترم ارایه میشد و بعضاً کوئیز هم گرفته میشد. در طول تحصیل سه بار به دلیل کم کاری خودم در سه درس دینامیک معادلات دیفرانسیل و تحلیل سازه دو در بار اول درس را قبول نشدم ولی در هر سه مورد برای بار دوم با برنامه ریزی و تلاش زیاد نمرات خیلی خوبی را در بار دوم گرفتم که جزو نمرات بالای کلاس هم بود. افتادن در این دروس به من کمک زیادی کرد که اولا درس و امتحان را جدی بگیرم و ثانیاً درر بار دوم با مطالعه کافی ضعفهای خودم در آن دروس را رفع کنم. این مساله الگوی خودم است در برخورد با دانشجویان. سختگیریهایی که خودم تحمل کردم در من تاثیر مثبتی داشت و امیدوارم که این روش بر دانشجویان خودم هم اثر مثبت را داشته باشد. هر چند که به صورت موقت باعث عقب افتادگی آنها بشود.
پاسخ:
پاسخ: به این مساله فکر نکردم. شاید رشته دیگری بود ولی به هر حال علاقمند به یک رشته مهندسی میرفتم. آن موقع که میخواستم کنکور بدهم به این مساله خیلی فکر کردم و خیلی هم پرس و جو کردم و دست آخر هم عمران را زدم ولی مطمئن نیستم که انتخاب درستی کرده باشم. به هر حال الان از این رشته راضیم و سرخورده نیستم.
پاسخ:
پاسخ: من یک فایل اکسل برای آن تهیه کرده ام. توی سایت جستجو کنید. شاید توی وبلاگ هم در بخش نرم افزارها باشد.
پاسخ:
پاسخ:
کتاب تحلیل اطیابی کتاب پر تمرین با توضیحات خلاصه است. برای کنکور کتاب فنایی را بخوانید. کتاب طاحونی هم هست که توضیحات آن کامل ولی تمرینات حل شده کمی دارد. جزوه تحلیل 1 من را هم نگاهی بیاندازید. این جزوه با نگاهی ویژه به تستهای کنکور و کتاب اطیابی میباشد.
پاسخ:
پاسخ: بله بسیار انجام داده ام. اول باید آن گزینه را انتخاب کنید و سپس مسیر مورد نظر را روی پلان پشت سر هم کلیک کنید و دست آخر اینتر یا کلیک راست کنید
پاسخ:
پاسخ: نیاز به دلیل واضح نیست. آیین نامه تنها برای حد شکلپذیری کم اجازه طراحی برای کشش داده است. اگر فرض کنیم که نیرو در حالت عادی به طور مساوی بین دو بادبند توزیع میشود آن بادبندی که فشاری است تبعاً بحرانی تر میشود. در مورد لاغری هم اکثراً باید از 200 کمتر باشد. برخی از بادبندها خصوصاً در حد شکلپذیری ویژه محدودیت بیشتری برای لاغری دارند. بخش 10-3 مبحث دهم را مطالعه کنید
پاسخ:
پاسخ: خیر کافی است که وزن مزده و زنده سقف را به سقف و وزن دیوارها را به تیرهای پیرامونی بدهید
پاسخ:
پاسخ: اینجا را ببینید :
http://jafarii.blogfa.com/post/15/%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%85%d8%ad%d8%a7%d8%b3%d8%a8%d9%87-%d8%b7%db%8c%d9%81-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%af-%d9%85%d8%b7%d8%a7%d8%a8%d9%82-%d9%88%db%8c%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b4-3-%d8%a2%db%8c%db%8c%d9%86-%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-2800
پاسخ:
پاسخ: توی جزوه راهنما توضیح داده ام. بهترین روش که خودم استفاده میکنم اینست که تصویر آن را در پلان رسم میکنم.
پاسخ:
پاسخ: توی وبلاگ بخش جزوات را نگاه کنید البته باید عضو ایران سازه هم باشید و در آنجا هم همزمان لاگین کنید
پاسخ:
پاسخ: خیلی وقت است که چنین کاری نکرده ام ولی یادم هست که در هنگام قفل کردن میتوانید برخی خانه ها را از قفل خارج کنید و میزان قفل را هم تنظیم کنید یعنی مثلاً بگویید که خانه قابل کپی باشد یا خیر.
پاسخ:
پاسخ: پاسخنامه را ندارم
استااااااااد امتحانتون سخت بوده یا دانشجوها ضعیفن؟؟؟
یادش به خیر مقاومت 2 بااستادآذریون داشتم-15ونیم شدم
استاااد گناه دارن.یه کم بهشون نمره بده.......