وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

این وبلاگ متعلق به احمدرضا جعفری میباشد. مقالات، پروژه ها، برنامه های نرم افزاری، دیدگاهها، برنامه های کلاسی و .... از جمله مطالبی هستند که در این وبلاگ قابل دسترس میباشند.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات

مطالعه عددی پایداری جانبی-پیچشی تیرورقهای حاوی گشایش در جان

نویسندگان : محمد زمان کبیر (دانشیار دانشگاه صنعتی امیر کبیر ) ، احمدرضا جعفری (عضو هیات علمی موسسه غیرانتفاعی عمران آبادانی و توسعه روستاها)

محل ارایه : نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران ( 19-21 اردیبهشت 91 - دانشگاه صنعتی اصفهان)

لینک دانلود


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۲۲
احمدرضا جعفری

نظرات  (۱۱۰)

استاد فردا (شنبه)چه ساعتی دانشگاه هستید
دوشنبه میتونید قبل از میان ترم برای رفع اشکال بیاید



پاسخ: فردا ساعت 8 تا ده و نیم کلاسم. دوشنبه زودتر از ده کلاس نیستم
سلام من سارا هستم 24 سالمه تازه فارغ التحصیل شدم
من توی دانشگاه پیام نور رشته ی مهندسی اجرایی گرایش عمران خوندم از درسای گرایش هم فقط مدیریت کارگاه و منابع انسانی و تکنولوژی بتن ومتره و برآورد و صورت وضعیت و مصالح ساختمانی و مکانیک خاک و پی مکانیک سیالات و مقاومت مصالح و تاسیسات زیر بنایی و ساختمانی و طراحی معماری شهر سازیو قوانین حاکم بر پروژه استاتیک خوندم می خواستم بدونم در چه زمینه ای کار کنم بهتره محاسبه اجرا نظارت ؟
دوستام محاسبه رو بهم پیشنهاد دادن که باید خودم کتابای تحلیل سازه و طراحی سازه های فولاد1و2 زلزله رو بگیرم و بخونم و کلاسای ETABS رو هم برم بعد توی یه شرکت به عنوان کارورز کار کنم نظر شما چیه؟



پاسخ: این به روحیات و علایق شما بستگی دارد. به هر حال رشته شما با محاسبات فاصله دارد و به راحتی نمیتوانید یک مهندس محاسب موفق شوید. قاعدتاً رو به اجرا بروید موفقتر باید بشوید.

سلام واقعا هیچ نظری نداشتین؟
مرسی



پاسخ: جواب خاصی ندارم ولی یک جواب کوتاه بالا برای شما گذاشتم
سلام استاد
اگه از تنش مجاز استفاده کنیم تو ایتبس از چه آئین نامه ای استفاده کنیم؟
اگه از حالت حدی استفاده کنیم تو ایتبس از چه آئین نامه ای استفاده کنیم؟
اگه ازآیین نامه یادم نیست کامل ولی آخرش 2006 داره واسه 2 حالت استفاده کنیم مشکلی پیش میاد؟



پاسخ: برای روش تنش مجاز معمولاً aisc-asd89 و برای روش حالت حدی معمولا aisc360/IBC2006 مناسبتر است

سلام استاد در مورد امتحان سیالات برای ورودی های90که امتحانش فرجه نداره چون تعداد ما به 15 نفر هم نمیرسه وچون اولین سال ارائه به این روش ادغام دودرس می باشد سال بالایی هم نداریم که بگن یه امتحان دیگه داریم پس می توان روز امتحان رو عوض کرد مثلا ما 5روز فرصت برای خاک داریم که زیاد است می توان در یکی از این روزه گنجاند شاید بگویید آموزش می گوید که کلاس برا روزای امتحان پر شده ولی چون تعداد ما کمه با یه کلاس کوچیک کارمون را میفته امیوارم بشه



پاسخ: تاریخ امتحانات به هیچوجه تغییر نخواهد کرد.
۲۵ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۰:۴۸ بهزادحیدری قلعه
سلام استاد امتحان میانترم فولاد 2 راحت بود! فقط من خیلی درهم وشلخته نوشتم خواهشا به دقت تصحیح کنید،تو سه برگه نوشتم-قسم(ج)سوال اولم تو برگه سومه.بهزادحیدری قلعه هستم با شماره دانشجویی8915034028
راستی نمره ها رو کی میزنید؟



پاسخ: زمان تصحیح برگه ها مشخص نیست. باید ببینم کی فرصت میکنم

۲۵ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۹:۴۲ بهزاد حیدری قلعه
پس استادرو برگه ام دقت می کنید؟



پاسخ: بله
سلام استاد من ورودی 89 هستم واگر ترم تابستانی نگیرم 6 ترمه میشم اگه ممکنه در مورد دانشگاههایی که درسهای تخصصی رو ارائه میکنند یک راهنمائی بکنید ما که به چند تا دانشگاه مراجعه کردیم جوابی ندادند شما اگر امکانش هست برای ما این امر رو پیگیری کنید . ممنون



پاسخ: اطلاعی ندارم فقط از برخی دانشجویان شنیدم که دانشگاه ملایر ترم تابستانی دارد
سلام استاد خسته نباشید!
استاد ببخشید نمره های میانترم فولاد رو کی میزنید؟



پاسخ: مشخص نیست

سلام مهندس تو ترم تابستان پروژه فولاد و بتن هم با کار آموزی ارایه میشه و میشه با هم برداشت از چه تاریخی میشه انتخاب واحد کرد



پاسخ: بله به احتمال خیلی زیاد ارایه میشود. تاریخ آن متعاقباً اعلام میشود.
سلام استاد خسته نباشید
استاد قراره برای ترم پاییز ۹۱ برای گروه عمران پیوسته ها چه دروسی رو ارایه بدید؟؟؟



پاسخ: صبر کنید به موقع اعلام میکنم. به طور خلاصه فولاد یک و بتن یک ، آز بتن ، مهندسی محیط زیست، متره و برآورد دروس اختیاری ماشینهای آبی ، هیدرولوژی مهندسی ، ماشین آلات راهسازی. اینها را به خاطر دارم
باسلام علت آرماتور گذاری پراکنده درمقاطع بتن آرمه چیست؟



پاسخ: متوجه منظورتان نیستم حضوری سوال کنید

سلام
استاد جسارتاَ فردا چه ساعتی دانشگاه حضور دارین؟
قبل از فولاد یک هستین؟



پاسخ : حدود 8 تا حدود یک و نیم
سلام استاد حالتون خوبه؟ چه خبرا خوش میگذره؟؟



پاسخ: از چه لحاظ ؟ به هر حال ممنون از احوالپرسی. بد نیستم و بد هم نمیگذرد.
سلام استاد تصحیح برگه های فولاد2 رو شروع نکردید؟اگه ممکنه زود تر نمره ها رو بزنید آخه خیلی استرس داریم!
سلام استاد اگه امکان داره برا ترم بعد درس تصفیه با مهندس بهرامی ارائه ندید،لطف بزرگی در حقمون میکنید-اگه ممکنه جواب بدید



پاسخ: تعیین مدرس دروس گرایش آب را به مهندس سلطانی واگذار کرده ام و در این مورد دخالتی نخواهم کرد.
سلام استاد در مورد تصحیح برگه های فولاد2 اقدام کرده اید؟



پاسخ: خیر

سلام استاد تو خدا نمره های فولاد2رو زود تر بزنید دلهره مارو کشت!حالا کی میزنید؟



پاسخ: فعلاً عجله ای ندارم. دنبال فرصتی هستم که بدون استرس کاری این کار را انجام دهم. احتمالاً بعد از پایان کلاسها تصحیح میکنم.
سلام استاد راستی شما از خانم امیدی که قسمت کامپیوتربودندخبر ندارید کجا رفتند؟ ایشون خیلی خانم خوبی بودند، هیچ وقت ندیدم که کار دانشجو رو لنگ کنه-نه مثل بعضیا که انگار با دانشجو جماعت پدرکشتگی دارند:@این سوال رونمیدونستم از کی کنم،ممنونم اگه جواب بدید.


پاسخ: البته هم ایشان هم خانم توسلی در کار خود خبره و حرفه ای بودند و هستند. اگر مشکلی هم هست به دلیل فشار کاری است که روی سر آنها بوده است که الان هم با رفتن خانم امیدپور تشدید شده است. موسسه به تعداد بیشتری کارشناس اموزش احتیاج دارد که نمیدانم چرا در این مورد اقدام نمیکنند. خانم امیدپور هم تا آنجا که خبر دارم به دلیل مسایل خانوادگی به تهران رفته اند.
با عرض سلام و خسته نباشید از اینکه تاریخ امتحانات را تغییر نمی دهید نهایت تشکر را دارم. بالاخره این ترم نوبت ما شد که از برنامه امتحانات راضی باشیم.
با سلام

استاد من میخوام دروس راه سازی و روسازی و تحلیل دو را تابستان دانشگاه قزوین بگیرم.
شما موافقت میفرمایید؟ اگر مخالف هستید چه واحد تخصصی دیگه ای را پیشنهاد میکنید.

مرسی



پاسخ : برای ورودیهای 90 احتمالاً دروس تخصصی اجازه مهمان شدن داده نشود. به هر حال برای جواب قطعی باید صبر کنید و البته بهتر است کتباً برای شورای آموزشی درخواست بنویسید

استاد واسه دوتا درس عمومی که من انگیزه ندارم اقدام کنم.

اگه ممکنه نظر شخصی خودتون را بفرمایید.

فکر میکنید احتمال موافقت با کدوم درس تخصصی بیشتره که من اقدام کنم؟

به شکلی که در سیستم آموزشی موسسه هم خللی پیش نیاد.



پاسخ : نظر شخصی خود من اینست که دروس تخصصی اگر در دانشگاههای دیگر اخذ شود گروههای ما در ترم پاییز به شدت ناقص میشود. اگر اصرار دارید یا درس عمومی انتخاب کنید یا درس پایه (ریاضی محاسبات عددی معادلات دیفرانسیل). ولی اگر شورای آموزشی قبول کند هر درسی که خواستید مشکلی نیست.
سلام
استاد جان من نمرات میانترم فولا2 زود اعلام کن..........
با سلام- میخواستم یه مقاله علمی پژوهشی در مورد بهینه سازی توپولوژی سازه ها بنویسم.
به نظر شما به کدام دانشگاه و چه نشریه ای ارسال کنم تا سریعترین پاسخ را دریافت کنم چه از نظر پذیرش مقاله و چه از نظر چاپ مقاله
با تشکر فراوان



پاسخ: متاسفانه در این مورد اطلاعات خاصی ندارم
سلام
استاد میشه به این سوالا جواب بدید
1-برای تثبیت لایه اساس با آمدوشد سبک چه نوع ماده تثبیت کننده استفاده کنیم؟
2-برای تثبیت لایه اساس با آمدوشد سنگین چه نوع ماده تثبیت کننده استفاده کنیم؟
3-برای تثبیت لایه زیر اساس با آمدوشد سبک چه نوع ماده تثبیت کننده استفاده کنیم؟
4-برای تثبیت لایه زیراساس با آمدوشد سنگین چه نوع ماده تثبیت کننده استفاده کنیم؟
ممنون میشم جواب بدید



پاسخ: تخصصی در این مورد ندارم از استاد درس مربوطه سوال کنید
سلام استاد.شما رو به هرکی میپرستین اینقدر تاریخ امتحانارو عوض نکنین



پاسخ : تغییر در سطح محدودی انجام شده و آنهم به دنبال درخواستهای مکرر دوستان خود شما.
خسته نباشی کلی نشستم سوال تایپ کردم
عیبی نداره فدای سرت مهندس جعفری دوست داشتنی هستی دیگه
سلام
من در مورد تغییر رشته از هر کی سوال میکنم آخرش ختم میشه به مدیر گروه ها،

بچه ها میگن باید مدیر گروه دو رشته موافقت کنند و اگه موافقت کنند مشکلی برای تغییر رشته وجود نداره

حالا از شما تقاضا دارم که راهنمایی کنید،
با تشکر



پاسخ: فکر میکنم باید از طریق آموزش دانشگاه اقدام کنید خود من خیلی با شرایط آن آشنا نیستم. اگر تغییر رشته در همین دانشگاه باشد خیلی سخت نیست. فکر میکنم باید کارنامه محرمانه شما باید از طریق آموزش درخواست شود و طبق آن در صورت قبولی در رشته جدید میتوانید با موافقت مدیران گروه دو رشته تغییر رشته دهید

سلام
بابت راهنمایی ممنون
ازشون سوال کردم گفتن باید صبر کنید تا کارنامه ی محرمانه بیاد
وقتی اومد درخواست میدی میره توی شورا
تایید کنن میشه تغییر رشته داد
ای کاش مثه پیام نور یبود دو تا کتابو میخوندی میشد تغییر رشته داد

استاد من میزبانی سایت دارم
اگه دوست داشته باشید میتونید سایت ایران سازه رو منتقل کنید روی سرور ما،
بصورت رایگان
منتظر خبرتون هستم
یا علی.



پاسخ: امیدوارم تغییر رشته شما انجام شود. در مورد میزبانی سایت، ایران سازه الان بر روی یک سرور مجازی (VPS) قرار دارد (شرکت نگاه روشن پارس). چنین خدماتی دارید؟ و اگر دارید هزینه ها و مشخصات چقدر است؟
۰۲ خرداد ۹۱ ، ۲۰:۳۱ ابادانی وتوسعه روستاها
بسه الله
امروز که از نمایشگاه بچه های محیط زیست دیدن میکردم واقعا غبطه خوردم که مدیر گروهشون انقدر به فکر شون هست ودرسایی که واحد عملی داره رو ازش نمیزنه و به فکر شاگرداش هست و به اونها انگیزه میده با وجود اینکه رشته ما جای کارش بیشتره ولی دلم میخواست جای اونا بودم تا درسم رو واقعا ببینم نه اینکه فقط بخونم
خوش به سعادتشون که استادشون انقدر به فکرشون هست
باید قدر چنین اساتیدی رو دونست چون ایشون استاد دو تا از دروس ما هم بودن بخوبی ایشون رو میشناسم
امیدوارم همیشه تو کاراشون موفق باشند


پاسخ: گروه محیط زیست یک گروه کوچک است و مدیریت آن بسیار ساده تر از گروه 400 نفری عمران و آبادانی توسعه است. از طرفی دانشگاه هم یک سری محدودیت دارد که کار را سخت کرده است مثلاً اجازه بازدیدهای خارج از شهر را نمیدهد. به هر حال خود شما باید تقاضا و پیگیری کنید تا واحد عملی شما نیز اجرا شود. تا الان موردی نبوده است که استاد درس تقاضایی داشته باشد و محدودیتهای دانشگاه را تامین کند و مخالفتی شده باشد.
سلام استاد.الان مدیر گروه دانشگاه شمایین؟یه شایعه هایی شده مبنی بر مدیر گروه شدن مهندس امیدی و ملکی؟ایا صحت داره این موضوع؟


پاسخ: فعلاً که تا پایان شهریور من هستم. بعد از آن معلوم نیست که باشد. ولی مهندس امیدی به علت گرفتاری هایی که دارد بعید است مدیر گروه شود. آقای مهندس ملکی البته شاید بشود. به هر حال من بیخبرم.
سلام استاد نتایج کنکور دکترا بر وفق مراد بود انشالله؟؟ تبریک عرض کنیم؟؟



پاسخ: من امسال کنکور دکترا شرکت نکرده بودم.
سلام
در مورد میزبانی مشخصات خوسته بودید

رم:1GB DDR3 | هارد 50 گیگ |سی پی یو 2.0GHz, 2Core | پهنای باند : نامحدود |
پورت : 1Gbit | موقعیت سرور: انگلستان |

همه ی موارد قابل افزایش هستند.

هزینه هم قابلی نداره با عرض پوزش ماهیانه : 43000 تومن
دوست داشتید در خدمتیم

___________________________
با تشکر ، نائینی



پاسخ: رمی که الان استفاده میکنم دو گیگ است که برخی مواقع کم می اورد و مجبور به ریبوت میشوم (از جمله همین امروز). فضا نیز الان 100 گیگ دارم. و البته نکته دیگر اینست که آیا مدیریت سرور مجازی هم با شماست و یا با خود مشتری ؟ (مواردی نظیر گرفتن بک آپ و ... ) و البته کنترل پنل دایرکت ادمین به صورت رایگان دارید یا خیر. الان من با مشخصاتی که ذکر کردم ماهی 100 هزار تومان برای ایران سازه پرداخت میکنم. سایتهای معتبری هم بر روی این سرویس قرار دارند ( یا قبلاً قرار داشتند) سایتهایی مثل پارسفوتبال و رجا نیوز . چند نمونه از سایتهایی که هاست میکنید را برای من بفرستید. ترجیحاً از سایتهایی که رتبه آلکسای زیر 100 هزار دارند. با تشکر از لطف شما
سلام استاد کلاس جمعه فولاد 1 تشکیل میشه یا نه؟امتحان خاک و پی رو جا به جا کنید لطفا............



پاسخ: عقب ماندگی درس فولاد یک جبران شده است و نیازی به کلاس اضافه نیست. امتحانات نیز به هیچوجه دیگر جا به جا نمیشود ( البته از طرف من )
آخه خودتون قبلا گفته بودید شرکت کردم ولی برای برنامه ایی برای مطالعه ندارم!!



پاسخ: دقیقاً حق با شماست. حتی تا مرحله گرفتن کارت شرکت در جلسه هم رفتم ولی دو روز قبل از امتحان اتفاقی افتاد که کلاً از شرکت در امتحان پشیمان شدم.
با سلام خدمت اقا یا خانم ابادانی وتوسعه روستاها
وقتی مدیر گروه و اقای اوحدی توانایی پیگیری یک اردو را ندلرند پس باید بی خیال اردو شد هر چی دانشگاه میگه اساتید و مدیر گروه محترم تایید میکنه و میگه بیشتر از این در حوزه اختیارات من نیست باشه ما که حرفی نداریم
پیش هر کی میری ختم میشه به خاندان اقبالی انها هم که .....ولش کن
توی اون نمایشگاه خیلی چیزا میشد بهش پی برد رابطه بچه های محیط زیست با هم کجا رابطه عمران نا پیوسته کجا 2 ماه خودمو با وبلاگی که درست کردم (http://89150340.blogfa.com/)و پیگیری کشتم تا یک تنه یه اردو ردیف کنم بریم بچه ها مثل مرده خور فقط نگاه میکردن تا یه خورده خبرا خوش بود تشویق میکردن و هندوانه زیر بغلم میدادن تا یه خورده خبرا بد میشد میگفتن ما که گفتیم نمیشه
نمیشه چون نمیخواید از مرحله پرتید
سلام استاد خسته نباشید.
استاد این مدیر گروه ها رو چرا هرسال عوض میکنن؟؟؟



پاسخ: البته هر ساله عوض نمیشوند معمولاً هر دو سال یک بار مدیران گروهها عوض میشوند ولی بعضاً ضرورتهایی پیش می آید که به جای دو سال یک یا سه سال این مساله طول میکشد. تعویض مدیران گروه برای هر دو سال منطقی است ولی در یک سال اگر مشکلی نباشد منطقی نیست

استاد مگه الان مشکلی پیش اومده که میخوان آخر شهریور شما رو عوض کنن‏?‏‏?‏



پاسخ: از نظر من که مشکلی پیش نیامده است. این مساله را هم شما ادعا کرده اید که من از آن کلاً بیخبرم.
سلام
با این مشخصات هم داریم:

هارد : 150GB | رم : 2GB DDR3 | سی پیو: 2.5GHz, 2Core |

قیمت هم ماهیانه 65 تومن.
اگه سرور مجازی لینوکس باشه با kloxo
و اگه سرور مجازی ویندوز باشه با wamp یا xamp
بستگی به انتخاب شما دارد

از سایتهایی که میتون معرفی کنم:
http://pasokhgar.ir
http://alvandpress.ir
http://qeshmtourist.ir/
و...
در صورت تمایل لیست کامل بدم



پاسخ: با تشکر بررسی میکنم و خبر میدهم.
سلام استاد از نمره های فولاد2چه خبر؟برگه ها رو تصحیح نکردید؟



پاسخ : خیر.
سلام استاد یک سوال در مورد طراحی سازه های بتنی داشتم-
تیری داریم شامل بار مرده و زنده ی گسترده می باشد،یک بار متمرکز هم به تیر اعمال شده ونگفته که زنده است یا مرده!به نظرتون بار متمرکز رو چی بگیریم و اینکه ضریب دار اعمال کنیم؟



پاسخ: اینها همه باید در صورت سوال ذکر شود و جز آن نمیشود اظهار نظر کرد.

سلام استاد
تاریخ امتحان ها خیلی خوب است افرین فکرنکنم از این بدتر هم بشه




پاسخ: من به شنیدن چنین حرفهایی عادت کرده ام. قبلاً هم گفته ام اهل معجزه نیستم. مثل اینکه شما بخواهید 5 تا سیب را در 4 سبد قرار دهید طوری که هیچ سبدی بیشتر از یک سیب نداشته باشد و بعد اگر کسی نتوانست او را به تمسخر بگیرید. ادعای پوچ و حرفهای مفت که کاری ندارد.
سلام استاد خسته نباشی
استاد بااین تاریخ امتحانات مارا بیچاره کردین با تغییر دادن بارگذاری بیچاره تر شدیم .
در5روز باید 7تا امتحان بدیم من خودم میدانم صدرصد مشروط میشوم.
سلام
استاد مگه 20تابرگه چقدر وقت میخواد
تصحیح کن دییییییییییییییییییییییییه
اگه میخوای مثل دوران مدرسه بده من ببرم خونه تصحیح کنم تجربه اینکارو زیاد دارم
سلام
تاریخ امتحانات:
اون موقع که 100 تا رشته میگیرید هر رشته ای 200 نفر امسال هم که 18 تا ارشد راه میگیرید(ندیدم از دوستان شنیدم) باید فکر اینجا هارو هم بکنید
وقتی دانشگاهههههههههههههههه میگه توی 10 روز باید همه امتحانات جمع بشه و کسی حرفی نمیزنه
وقتی اقای ایکس میگه من فلان روز نیستم باید فلان روز امتحان بگیرید
وقتی اساتید حق التدریس هستند و بهشون پول کم میدن
وقتی وزارت علوم نمیزاره شهریه ها بره بالا و دانشگاه........
وقتی ما هیچ کاری از دستمون بر نمیاد
وقتی هر چی بلا هست تهش ختم میشه به دانشجویان دیگه وقتییه باقی میمونه وقتی به هیچ کس چیزی نمیشه جز قشر زیر دست بالای دست اون موقع است که
خدا میده به بعضی ها
جالب اینجاست که هیچ کاری از استاد راهنما و هیئت علمی و هیئت امنا و هیئت رئیسه و مالک دانشگاه(رئیس دانشگاه) بر نمیاد فقط از دست دانشجو ها بر میاد

اقای جعفری به نظر شما وقتی شما نمیتونی 5 تا سیبو توی 4 تا سبد جا بدی ما باید بدبختیشو بکشیم چرا دانشگاه بدبختیشو نمیکشه

البته میدونم این مسائل به شما ربطی نداره؟؟؟؟!!!!!
۰۷ خرداد ۹۱ ، ۱۸:۳۷ دانشجوی زرنگ
سلام استاد همه ی حرفها بی خودیه،تاریخ امتحانات در بهترین حالتشه،یارو ترم چهارومه هیچی پاس نکرده بعد رفته از هر ترم یه درس برداشته انتظار داره اوضاع بروفق مرادش باشه،شما اصلا خودتونو نگران نکنیدو خیلی هم سخت امتحان بگیرید،هرکی مشکل داره بره برا سیگارفروشی کردن دور میدان ها.
در پاسخ به دانشجوی زرنگ :
خودت انتخاب کن جوابتو بدم یا جوابتو ندم
ولی همین قدر بدون من ادم متواضعی هستم من ترم قبل بتن 2 افتادم(افتاندنم) فولاد 2 رو هم به دلیل مشکلاتی حذف کردم تحلیل 2 و مقاومت هم با اعتماد شفیع افتادم(افتاندنم) این ترم هم از درسها ترم قبل بتن 2 و فولاد 2 رو دارم معدل کلم 12.80 هست پس سعی نکن با این حرفا چیزیو ثابت کنی یا ما هارو ناراحت کنی
به جای اینکه دوستاتو درک کنی به اونا میگی سیگار فروش همین الان اراده کنم تا عصری 200 تا کار پیدا میکنم
البته من هم یه چند باری از اقای جعفری حمایت کردم ولی نه از این نوعش
۰۸ خرداد ۹۱ ، ۱۰:۰۵ دانشجوی زرنگ
در پاسخ به بهزاد:
آقا بهزادخودت بهتر میدونی که هیچ استادی با دانشجو پدر کشتگی نداره که بخواد اونو بندازه،کم کاری از خودتون بوده،خود من درس مقاومت رو با اعتماد شفیع داشتم و خیلی راحت پاسش کردم-دوم اینکه شما که اینقدر دستتون برا کار میره پارتی جور کنید یا خودتون مدیر گروه بشید یا کسی رو که میشناسید که از مهندس جعفری بهتر باشه رو معرفی کنید که همه جوره باهاتون راه بیاد!!!
استاد ما همه جوره حامیتون هستیم،حرف اینها رو جدی نگیرید.
سلام استاد تو رو خدا تاریخ هیچ امتحانی رو عوض نکنید،اصلا راهی برای عوض کردن وجود داره؟



پاسخ: چشم عوض نمیکنم. راهی هم نیست

سلام
خوبه شما هم میدونی که من میدونم هیچ استادی با کسی پدر کشتگی نداره قبول کم کاری از من بوده چون این موضوع واضحیه بیشتر راجبش توضیح نمیدم
به نکته خوبی اشاره کردید : به راحتی پاس کردید همون چیزی که بعضی ها خیلی دوستش دارن من به سختی با اقای جعفری پاس کردم 12.5 شدم نمره خوبی نیست ولی یکی از نمره های تاپ کلاس بود اونم از اون امتحان
پارتی هم ندارم دوست های خوبی مثل شما دارم بعد اینکه به کسی نیاز ندارم بهم نیاز دارن
یه سری به پست های قبلی اقای جعفری بزنید همیشه از ایشان تعریف تشکر و تمجید کردم تهنا دلیلی که اسم کامل خودمو مینویسم موقع کامنت گذاشتن اینکه اگه تعریف میکنم قصدم چابلوسی نیست اگه اعتراض میکنم دنبال نمره الکی و دنبال راحتی نیستم
اقای جعفری کلا با جاش حسنه به نظر من(با عرض معذرت)فقط 2 تا کوچولو ضعف داره:
1: به روش حل تمرین تدریس میکنن و دید مهندسی نمیدن
2:از دانشگاه و اساتید زیادی حمایت میکنن و تعصب خاصی دارن
ولی من همه جوره پایه دانشجویان و اقای جعفری هستم
اگه باز هم حرفی دارید دوست ندارم مزاحم اقای جعفری بشم بیا تو وبلاگ خودم(پاتوق)http://89150340.blogfa.com/

سلام استاد حالتون بهتره شده الحمدالله.سرما خورده بودید



پاسخ: الحمد الله بد نیستم ولی بهبود کامل هنوز حاصل نشده است.
سلام استاد چرا هیچ نظری درمورد دوسه نظر بالا از دانشجوی زرنگ وبهزاد نمیدید؟حرف های دانشجوی زرنگ به نظرتون چه جنبه ای داره؟



پاسخ: لزومی ندارد در همه موارد اظهار نظر کنم. وقتی نظری نمیگذارم یعنی یا نظری ندارم یا قبلاً اظهار نظر کرده ام و نظر جدیدی ندارم و یا به ندرت یعنی اینکه وقت نظر گذاشتن ندارم.
سلام
استاد
پروژه فولاد وبتن وکارآموزی درترم تابستان با کدام استاد ارایه میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حدودی؟؟؟؟؟؟
تقریبی؟؟؟؟
نگین فعلا مشخص نیست!!!!!!!!



پاسخ: پروژه های فولاد و بتن با مهندس ملکی ، کارآموزی هم با خودم و مهندس ملکی و دکتر حقایق
سلام استاد
خبر ندارید بچه های دانشگاه تو کنکور ارشد چی کار کردن و چه رتبه هایی آوردن؟
ممنون




پاسخ: نه خیلی خبر خاصی ندارم. فقط خانم راضیه متقی شهپر حدود 1500 رتبه آروده اند. یکی دو تای دیگر هم خبر دارم که رتبه های آنها بالای سه هزار بوده.

تف به شرفت بی شرف.من روانشناسی خوندم تو صد درصد عقده ای هستی شک نکن یه دکتر روانشناس برو.



پاسخ : کامنت شما کاملاً گویای همه چیز است.
سلام استاد دیروز یه نظر خصوصی برای شما فرستادم.ولی هیچ جوابی نگرفتم. بخاطر ادرس ایمیلم خصوصی فرستادم. ایا ایین نامه 2800 چاپ جدید سوال به همراه حل داره؟؟



پاسخ: چیز خاصی سراغ ندارم. کتابهای متفرقه ای توی بازار هستند ولی مطمئن نیستم که مناسب باشند. خودم یک سری نمونه سوال حل شده توی وبلاگ گذاشتم نگاه کنید شاید به دردتان خورد
۱۱ خرداد ۹۱ ، ۱۰:۰۱ دانشجوی زرنگ
درس پاسخ به دکتر قلی:آخه بی شعور تو اصلا معنی بی شرف رو میدونی که به دهان میاری،متاسفم برات آشغال عوضی!!!
استاد من از طرف این بی ادب ازتون معضرت می خوام-



پاسخ : فکر میکنم سکوت در برابر فحاشی مناسبتر باشد. مناسب نیست که کار غلط دیگران را با یک کار غلط دیگر پاسخ دهیم.
استاد جان خودم منم مثل شما سرما خوردم چند روزه که نیمیتانم هیچ کاری بکنم....
هرکی میبینتم میگه پ چرا سیستمت آمده پاین دادا؟؟؟؟
چی خوردی بهتر شدی؟؟؟
من دکتر رفتم میگن آنفولانزای فصلیه!!!!!!!!!
جان م بگو ؟؟؟؟؟



پاسخ : راستش توی یکی دو روز اول قرص میخوردم (اسم آن را به خاطر ندارم ولی قرصی بود که یکی برای روز به یک رنگ و یکی دیگر برای شب به یک رنگ دیگر بود.) بعد از یکی دو روز اصلاً بهتر نشدم. به این نتیجه رسیدم که سرماخوردگی را به حال خودش واگذار کنم. به این روش به تدریج بهتر شدم. هر چند که هنوز اثاری از سرماخوردگی موجود است و کامل خوب نشده ام. ظاهراً مربوط به گرد و غبار هوا و ویروسی است. توی خانواده ما به طور زنجیره ای همه این سرماخوردگی را تجربه کردند.

سلام استاد چرا تو برنامه امتحانات ساعت امتحان پروژه راه مشخص نشده؟



پاسخ : من مشخص کرده بودم ولی اینطور که آموزش میگوید به دلیل اینکه درس به صورت پروژه است نیازی به امتحان تئوری و کتبی ندارد
سلام
انشالله که کاملا خوب میشن استاد
ممنون از پاسختون
من چهار پنج تا قرص خوردم کمی بهترم
بای....سی یو...
سلام استاد.میشه یه رتبه بندی اجمالی بین 12 گرایش عمران بکنید.(براساس نظر شخصی یا اهمیت گرایش یا بازار کار و...هرچی).با تشکر


پاسخ: نظر خاصی در این مورد ندارم. به نظر من علاقه مهمتر از موارد دیگر است. به هر حال در حال حاضر سازه زلزله و مدیریت ساخت بیش از بقیه خواهان دارند. راه خاک و پی و سازه هیدرولیکی و سازه دریایی به نظر میرسد که در رتبه بعدی قرار دارند. آب و حمل و نقل در رده بعدی و دست آخر هم محیط زیست و گرایشهای دیگر قرار دارند. به هر حال من خیلی نظر خاصی در این مورد ندارم. اگر خودم بخواهم دوباره انتخاب رشته کنم از همان سه گرایش سازه زلزله و مدیریت ساخت انتخاب میکنم که البته فقط به دلیل علاقه شخصی است.
سلام اقای مهندس.ببخشید شما مهندس نجفیان طراح سازه هتل اپادانای علیصدر را میشناسید؟اسم دفتر مهندسیشون چیه



پاسخ: نه متاسفانه . اولین بار است که اسم ایشان را میشنوم.
سلام.استاد فردا میاید دانشگاه؟کلاس برگزار میشه؟اینطور که شنیدم میگن تعطیله.



پاسخ: شنبه دانشگاهها و مدارس تعطیلند
سلام استادخسته نباشید!
استاد میخواستم ببینم شما اصلا قصذ زدن نمره های میانترم فولاد رو قبل ازامتحان دارید یا نه؟ واگه دارید حدودا کی اعلام میکنید؟
متشکرم!



پاسخ: قصدی برای نزدن نمره و عدم تصحیح ندارم. باید فرصتی پیدا شود که بتوانم برگه های شما را تصحیح کنم که فعلاً تا چند روز آینده این فرصت را ندارم

سلام
استاد اقای طهماسبی میخواد از ما امتحان بگیره یعنی دانشگاه بهشون این اجازرو نمیده
اگه نمیده من دیگه نرم برای پایان ترم این درسو بخونم وقت ندارم
با کلی دردسر رفتم جزوه فتو زدم
بابت جوابی که راجب سرماخوردگی به داریوش هم دادید خیلی حال کردم هر کسی از این کارها نمیکنه

دوستان ما در پاتوق منتظر حضور گرم شما هستیم
http://89150340.blogfa.com/


پاسخ: خود ایشان میتواند تاریخی مشخص کرده و امتحان بگیرد. وبلاگ شما را هم مرتب سر میزنم
سلام استاد خسته نباشید
استاد برای ترم بعد سیالات ارائه میشه؟؟؟
استاد با کدوم استاد ارائه میشه؟؟؟
استاد سازه های فولادی ۱ و سازه های بتنی ۱ با کدوم استاد ارائه میشه؟؟؟؟
اگه میشه سیالات رو با استاد سلطانی ارائه بدید.......
ممنون.....



پاسخ: بله با آقای دکتر بهرامی ارایه میشود. مهندس سلطانی به دلیل برخی ملاحظات تدریس این درس را قبول نمیکنند. سازه های فولادی یک با من و سازه های بتنی یک با مهندس ملکی ارایه میشود.
سلام استاد خسته نباشید برای اینکه یه مهندس محاسب خوب شویم چه کتابهایی رو نیاز هست که باید مطالعه کنیم؟



پاسخ: فروم ایرانسازه را مطالعه کنید چند جایی در این مورد بحث شده است. ضمن اینکه جواب آماده و شسته رفته ای برای آن ندارم. مطالعه کتاب شرط لازم ان است ولی شرط کافی نیست. برخی چیزها با تجربه و انجام کارهای محاسباتی مختلف آموخته میشود.
منابع و سرفصل های آزمون سراسری کارشناسی ارشد عمران رو توی وبلاگتون قرار بدین مرسی
مثلا از کتاب مکانیک خاک آقای مهندس شاژور طاحونی از چه فصلهایش سوال می یاد, همشو بخونیم؟



پاسخ: فروم ایران سازه را جستجو کنید مطالب خوبی در آنجا در این مورد پیدا میکنید
ولادت حضرت عی (ع) و روز مرد را به شما تبریک می گم.
کامیاب و موفق باشید



پاسخ: سپاسگزارم

سلام استاد حال شماخوبه؟
استاد منم روز مرد رو بهتون تبریک میگم ،خیلی دوستون دارم استاد!



پاسخ: سپاسگزارم. پاینده باشید و ماندگار
سلام استاد روز مرد رو به شما تبریک میگم
ممنون که به ما سر میزنید
حالا که سر میزنید میشه نقط ضعف و قوتشو هم بگید
به نگار خانم هم توصیه میکنم یه سر به وبلاگ ما بزنند توی دو تا پست کتایهای مفید برای ارشد رو معرفی کردیم سایت عمران ارشد هم سری بزنند مفید است
http://89150340.blogfa.com/
۱۳ خرداد ۹۱ ، ۰۷:۴۰ عرفان بهمنی
سلام استاد گرامی روز مرد رو بهتون تبریک میگم ؛ برقرار و بردوام باشید



پاسخ: از شما نیز سپاسگزارم
سلام استاد میشه سازه های فولادی۱ رو با دو استاد ارایه بدید‏?‏‏?‏‏?‏ استاد تحلیل سازه ۲ با کدوم استاده احتمالأ‏‏?‏ بابت پاسخ به کامنت دیشبم هم متشکرم



پاسخ: سازه های فولادی یک کلاً با من ارایه میشود. قصد تخصصی کردن دروس را دارم. یعنی هر درس استاد خاص خود را داشته باشد. تحلیل سازه 2 احتمالاً با مهندس سلیمانیان ارایه میشود.
سلام استاد روز مرد رابه شما وخودم تبریک میگم.
توی این دور وزمانه مرد کم پیدا میشه



پاسخ: تشکر از شما
سلام
استاد روز مرد را به شما تبریک عرض میکنم.موفق و پیروز باشید



پاسخ: سپاسگزارم
۱۴ خرداد ۹۱ ، ۰۸:۲۳ دانشجوی زرنگ
سلام استاد روزتون مبارک باشه،[....]


پاسخ: به خاطر تبریک روز مرد سپاسگزارم. در مورد دوم با عرض معذرت ضمن احترام به نظر شما و بدون هیچ نظر مثبت یا منفی نسبت به نظر شما به دلیل معذوریتهایی که در این وبلاگ دارم و غیرسیاسی بودن این وبلاگ نمیتوانم نظر شما را نمایش دهم.
سلام مهندس روز مرد رو خدمت شما تبریک عرض می کنم
زنذگی جیره مختصری است. مثل یک فنجان چای. و کنارش عشق است .مثل یک حبه قند .
زندگی را با عشق نوش جان باید کرد .......... سهراب سپهری
سلام استاد
آیا پروژه ی فولاد وبتن ارائه میشه یا نه؟



پاسخ: بله ارایه میشود.

۱۴ خرداد ۹۱ ، ۱۴:۵۳ عمران پیوسته
سلام مهندس جعفری خسته نباشید
ترم پاییز زمین شناسی مهندسی ارائه میشه؟
استاد چرا نمیشه فولاد 1 با دو استاد ارائه بدید؟
راستی استاد ترم پاییز چه دروسی رو خودتون قراره که احتمالا تدریس کنید؟



پاسخ: بله ارایه میشود. به همان دلیل که مکانیک سیالات را با دو استاد ارایه نمیکنیم. شما اگر با استاد مشکل دارید باید مشکلتان را با استاد حل کنید و نه اینکه صورت مساله را پاک کنید. تا آنجا که من میدانم در اینجا کسی از اساتید با دانشجویان مشکل شخصی ندارد. حداقل من یکی که ندارم. ولی نمره الکی هم نمیدهم. اگر قرار باشد اینجا نمره الکی بدهیم چه فرقی بین اینجا و به طور مثال یاسین بروجرد ؟ باید ثابت کنیم که با موسسات بی کیفیت مثل موسسه غیرانتفاعی یاسین بروجرد (اسم را کامل تایپ کردم که در موتورهای جستجو ثبت گردد . شاید این دوستان به این صفحه برسند و فکری به حال اوضاع بی سروسامان خود بکنند) فرق داریم. ترم پاییز من فولاد یک و دو و مهندسی زلزله را ارایه میدهم. از بین این دروس فقط فولاد یک مربوط به پیوسته ها میباشد. ( منظورتان احتمالاً اینست که نمیخواهید با من درس بردارید).

۱۴ خرداد ۹۱ ، ۱۶:۰۶ عاشق ایران و ایرانی
سلام استاد برد تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ازبکستان را به شما و همه ی هم وطنان عزیزمون تبریک می گویم،به امید رفتن به جام جهانی!!!


پاسخ : تشکر . من هم خوشحال شدم. برد در خانه حریف آنهم با گل دقیقه 94 آنهم در روزی که بازی بدی انجام داده باشی برای تیم پیروز دلچسب و برای تیم بازنده واقعاً ناراحت کننده است. من هم امیدوارم با صعود به جام جهانی جشنهای ملی و خیابانی نظیر 8 آذر 76 دوباره تکرار شود. ( آنروز به یاد ماندنی را هیچوقت فراموش نمیکنم. زمانی که تقریباً هم سن و سال شما و شاید جوانتر از شما بودم. جشنی که قبل و بعد از آن یا تکرار نشد و یا بسیار خفیفتر از آن برگزار شد)
نه استاد بهیچ وجه منظور من چنین نیست که شما فرموده اید. من فقط دوست دارم هر درسی لااقل دو استاد تدریسش کنن که تفاوتها بهتر مشخص بشه. (منظورم تفاوت دانشجواهاس) و بطور کلی برای ساعات تشکیل هر درس تنوع باشه. فقط. وگرنه بنده منظوری نداشتم و اگر هم صحبت بنده بد بوده ازتون عذر میخوام....



پاسخ: از لحاظ ساعات تشکیل کلاس با توجه به اینکه یک گروه نیز با خود من برای گروه پیوسته وجود دارد مشکلی نیست و شما هر دو کلاس میتوانید حضور داشته باشید. ولی به هر حال تخصصی کردن دروس روشی است که باید پیگیری شود. تمام دانشگاههای معتبر همین شیوه را دارند. اکثر اساتید نامی در کل دوران تحصیل خود تعداد محدودی درس را تدریس میکنند و سعی میکنند روی همان دروس مسلط باشند و از شاخه ای به شاخه دیگر نروند. خود من خلاف این مساله را تجربه کرده ام و به دلایلی تقریباً نیمی از دروس تخصصی رشته عمران را حداقل یک بار درس داده ام. بعد از 19 ترم تدریس تصمیم گرفته ام که دروس خودم را محدود به چند درس خاص بکنم و تلاش کنم که این دروس را به بهترین شکل ارایه کنم. فعلاً قصد دارم که فولاد 1 و 2 و مهندسی زلزله و پروژه فولاد و شاید پروژه بتن را درس بدهم. آقای مهندس ملکی هم بتن 1 و 2 و پروژه بتن ( و بعضاً پروژه فولاد) را درس بدهند. بقیه دروس را هم بین همکاران دیگر تقسیم شود. البته اگر مشکل خاصی در روش تدریس یک استاد اگر وجود دارد باید با تعامل و بیان مشکلات به تدریج رفع شود و منکر این نیستم که ممکن است در من و یا دیگر همکاران ممکن است ایراداتی وجود داشته باشد.

سلام.استاد روزتون مبارک,چرا سایت دانشگاه قطع و همش تو سایت غیر فعالیم پس کی کارت ورود به جلسه بگیریم.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟///



پاسخ: اطلاع خاصی ندارم. معمولاً در روزهای تعطیل اینگونه مسایل در مورد سایت آموزش دانشگاه پیش می آید.
سلام استاد جدول تنشهای فشاری مجاز واسه درس فولاد 1 با هم فرق میکنه؟آخه اونایی که تو جزوه بدست آوردین وقتی از تو کتاب سازه های فولادی طاحونی پیدا میکنیم فرق داره؟تو امتحان چکار کنیم؟



پاسخ: بله همینطور است. معیار شما جدولی باشد که انتهای کتاب مبحث دهم است

استاد اون جدول رو نداریم چکار کنیم؟آخه استاد مساحتهای اشتالم فرق داره؟



پاسخ: فایل پی دی اف مبحث دهم توی اینترنت هست. دانلود کنید و صفحات آخر آن را پرینت کنید و همراه داشته باشید

استاد تو کامنت بالا نوشتید که زمین شناسی مهندسی رو ارایه میدید. با کدوم استاده؟؟؟
استاد من ورودی ۹۰هستم و چند تا سوال راجع به رشتمون ازتون دارم. کی میتونم شما رو ببینم؟؟؟
اقای جعفری راستی قراره برای ترم بعد چه دروسی رو ما اخذ کنیم؟



پاسخ: درس زمین شناسی احتمالاً با خانم مهندس جامه بزرگ ارایه میشود. دروس ترم بعد شما اگر ورودی 89 باشید شامل فولاد یک ، بتن یک ، آز تکنولوژی بتن ، هیدرولیک و آزمایشگاه ، محاسبات عددی ، تحلیل سازه های 2 ، راهسازی ، متره برآورد و پروژه ، مهندسی محیطی زیست و یک درس از دروس اختیاری هیدرولوژی مهندسی ، ماشینهای آبی ، ماشین آلات ساختمانی و راهسازی ، فتوگرامتری و البته در صورت نیاز از دروس عمومی یا دروس افتاده یا عقب افتاده ترمهای قبل است. در روزهای بعد احتمالاً روزهایی که خودم امتحان دارم حضور خواهم داشت
۱۴ خرداد ۹۱ ، ۲۰:۵۲ عاشق ایران و ایرانی
سلام استاد از اینکه پاسختون رو دیدم خیلی خوشحالم امیدوارم استادهای دیگه هم مثل شما گشاده رو و متواضع باشند!



پاسخ : خواهشم میکنم. از لطف شما سپاسگزارم
بلسلام
استاد برای من سواله که شما با این رتبه ی علمی و فارق التحصیل از بهترین دانشگاه ایران چرا اومدید تو موسسه ابادانی توسعه فعالیت میکنید به خاطره پوله؟؟؟



پاسخ: از نظر مالی که اینجا پول قابل توجهی نه به من و نه به دیگر اساتید نمیدهد. پولی که الان به اساتید از طرف موسسه و حتی بعضاً موسسات مشابه پرداخت میشود واقعاً توهین آمیز است و اگر علاقه شخصی به تدریس نباشد انگیزه ای برای این کار باقی نمیماند. بعد از پایان دوره فوق لیسانس به علت برخی مشکلات خانوادگی ( و البته برخی عافیت طلبیهایی که داشتم و کم آوردن در برابر برخی مشکلاتی که لاینحل نبودند و بی انگیزگی نسبت به ادامه تحصیل) از خیر ادامه تحصیل گذشتم و به همدان آمدم. در استان همدان چندجایی کار کردم که دست آخر بعد از سه و نیم سال به اینجا آمدم و الان 15 ترم است که اینجا هستم. از وضعیت خود هم چندان ناراضی نیستم. هر چند نسبت به بقیه همدوره ایهای خودم وقتی مقایسه میکنم دچار حسرت فراوان میشوم. مثلاً وقتی میبینم که همکلاسی من استاد دانشگاه تربیت مدرس است و دانشجوی دکترا دارد و یا استاد دانشگاه زنجان است و یا تعداد قابل توجهی از آنها خارج از کشور رفته اند و در دانشگاههای معتبر خارجی ادامه تحصیل داده اند یا مشغول به کار در کانادا و استرالیا و آمریکا و اروپا شده اند تبعاً دچار حسرت و احساس شکست خوردگی میشوم اما به هر حال سعی دارم که کم کاری گذشته خود را در سالهای باقیمانده عمرم جبران کنم و هر طور شده راههای نرفته را هر چند دیر طی کنم.

سلام استاد من با پاس کردن 49 واحد میتونم کارآموزی بردارم واسه ترم تابستون/؟ممنون میشم جواب بدین؟



پاسخ: از نظر من مشکلی نیست هر چند منع قانونی دارد ولی جهت تسهیل در فارغ التحصیلی شما موافقت میکنم.
۱۵ خرداد ۹۱ ، ۰۹:۴۰ اسمعلی خانی
سلام استاد روز مرد و روز پدر را بهتون تبریک میگم.امیدوارم همیشه تو زندگیتون موفق باشید.



پاسخ: سپاسگزارم
واقعا از ته دل ارزو میکنم همیشه موفق و پیروز باشید خیلی ممنون که جواب کاملی دادید و واقعا وقت گذاشتید برای سوال من حلالم کنید که فکر کردم به خاطر پول اینجا تدریس میکنید.
به نظر این حقیر شما نباید حسرت بخورید شاید یه چیزایی بدست اوردید که هم دوره ای های شما حتی در کانادا و بهترین شرایط تحصیلی بدست نیاورده باشن
یه چیزایی که ادم اگه ازدست بده هیچ وقت بدست نمی یاره و هیچ چیز ارزش از دست دادنشون رو نداره مثل خانواده...
سلام استاد میانترم فولاد2آخرش چی شد؟کی نمره ها رو میزنید؟



پاسخ: فعلاً فرصت تصحیح برگه ها را پیدا نکرده ام

جور استاد به ز مهر پدر.معلم آدمی پدر دوم او محسوب می شود روز پدر بر شما مبارکباد.امیدوارم به جایگاه واقعی خود برسید و به درجات علمی بالاتر که شایسته آن می باشید دست بیابید.



پاسخ: سپاسگزارم. برای شما نیز آرزوی موففیت دارم

سلام استاد در درس زلزله میشه بگید منظور از صلبیت جانبی در طیقه چیه ؟ و با چه عامتی نشون میدند ؟ ممنون



پاسخ : احتمالاً منظور همان سختی جانبی است که با k نمایش داده میشود.
سلام استاد تو رو خدا نمرات میانترم رو زودتر بزنید!حداقل ببینیم اگه خراب کردیم حذفش کنیم!اصلا تصحیح اوراق رو شروع کردید؟



پاسخ: خیر هنوز شروع نکرده ام. چند روز دیگر شروع میکنم

سلام استاد من آخر این ترم 44واحد پاس می کنم ،با درس بارگذاری 27واحد دیگه دارم،می شه پروژه ها با کار آموزی رو تابستان بردارم که واحدهام زیر 24تا برا ترم بعد بشن؟؟دوم اینکه تابستان پروژه راه ارائه میشه؟؟وآخر اینکه من بتن 2پاس نکردم میتونم پروژه بتن رو تابستان بردارم؟؟ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.



پاسخ: بدون بارگذاری شما 28 واحد با قیمانده دارید. کارآموزی را میتوانید بردارید. پروژه فولاد هم اگر پیش نیاز را رعایت میکنید میتوانید بردارید. در مورد پروژه بتن با توجه به اینکه کمکی به فارغ التحصیلی شما نمیکند نمیتوان آن را برداشت.
سلام استاد
مهلت انتخاب واحد ترم تابستان تا چه تاریخی هست.
با تشکر



پاسخ: خبر ندارم
پاسخ به 89:
انتخاب واحدترم تابستان اینجوری که توی دانشگاه روی برد نوشته بودن 20تا25خرداد است
ایول خیلی باهات حال میکنم آقای استاد!
باحالی و مهربون و با ادب و صاف و ساده بی منت ریا!!! و از همه مهمتر اینکه دلسوزی!!!
منظورم به فکر جوونا بودن هست مهندس.
در کل خدا خیرت بده. کاشکی شهر ما بودی.

والسلام



پاسخ: تشکر از لطف شما
سلام استاد یعنی میشه خدا کمک کنه طی یکی دو روز آینده مانمرات میانترم فولاد2رو تو وبلاگتون ببینیم؟
استاد تورو خدا!!فقط دوساعت وقت می خواد!
استاد ببخشید ترم بعد بتن 2 با کی ارائه میشه؟



پاسخ: اگر مشکلی پیش نیاید یک گروه مهندس ملکی و یک گروه مهندس الوانیان
استاد در مورد نمرات میانترم فولاد پاسخی ندادید!اگه میشه بگید که کی نمرات رو میزنید!ممنون



پاسخ: چیزی که قبلاً جواب داده ام را دوباره جواب نمیدهم
۱۸ خرداد ۹۱ ، ۱۷:۱۴ دانشجو افسرده شده
جواب به محمد رضا.بنده خدا نمیدونی ما چی میکشیم که داری میگی .یه بار با مهندس تحلیل و فولاد و مقاومت و دینامیک و ... بردار تا بفهمی یه من ماست چقدر کره داره
سلام استاد،یعنی پروژه راه امتحان نداره،ولی دکتر طهماسبی که گفتند امتحان هم هست،یعنی دیگه برگزار نمیشه؟



پاسخ : اگر خود ایشان بخواهند برگزار میشود. یکروز باید خود ایشان با آموزش هماهنگ کنند و امتحان بگیرند.
۱۹ خرداد ۹۱ ، ۲۲:۱۸ عادل فردوسی پور
در جواب دکترقلی:آقای باشرف!!:'( با حرفهات همه چیز رو ثابت کردی؛یه کم دیگه به خودت فشار بیاری روانشناس خوبی میشی!
۱۹ خرداد ۹۱ ، ۲۲:۳۲ عادل فردوسی پور
استادخیلی باحالی به خدا،با این همه مشغله فوتبال هم میبینی!نظری در مورد بازی تیم ملی دادید صدر هم نمیتونه بده، من فکر میکردم شما بجز فولاد وبتن وتحلیل چیز دیگه ای بلد نیستید!:-)
سلام استاد من دو ترم اول با مشکلاتی که داشتم مشروط شدم؛خدا رو شکر این دوترمه که وضع درسهام خوب شده،ترم دیگه هم اگه خدا بخواد تموم میشه،ولی به خدا کارنامه ترم اول خودمو که میبینم هیچ انگیزه ای برام نمیمونه،نه اینجا ونه واسه ارشد خوندن،حالم ازخودم به هم میخوره!چی میشد این قانون مشروطی نبود؟



پاسخ: الان که قانون مشروطی هست این وضع معدل و نمرات شما و دوستانتان است. وای به حال رزوی که این قانون حذف شود.
سلام استاد سرتون خلوت نشده برا تصحیح اوراق فولاد2؟



پاسخ : توی دوروز آینده تصحیح میکنم
۲۰ خرداد ۹۱ ، ۲۱:۰۵ عادل فردوسی پور
سلام استاد،به نظرتون کدوم تیم قهرمان یورو میشه؟عجب وقت بدی افتاده این بازیها تو ایام امتحانات!شما بازیها رو تماشامیکنید؟


پاسخ : برعکس اکثر فوتبالدوستان به فوتبال اروپا علاقه ای ندارم. به جای آن به جام جهانی علاقه دارم و طرفدار تیمهای غیراروپایی علی الخصوص آفریقایی هستم. همیشه جامهای جهانی و اروپا توی خرداد و تیر برگزار میشوند و تبعاً با امتحانات در ایران همزمان است. به هر حال اگر شب امتحانی نباشید میتوانید هم فوتبال نگاه کنید هم امتحان خوبی بدهید ولی اگر شب امتحانی باشید نه امتحان خوبی میدهید و نه فوتبال نگاه میکنید.
سلام استاد به امید خدا روز سه شنبه ما نمرات فولاد2 رو خواهیم دید،درسته؟



پاسخ : انشاالله
۲۱ خرداد ۹۱ ، ۱۹:۴۱ عادل فردوسی پور
مرسی از اینکه تمام نظرات ما رو با حوصله جواب میدید؛ما به خودمون افتخار میکنیم که استادی مثل شما داریم،ومتاسفم واسه دکتر قلی ها!که این چیزها رو درک نمیکنند"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی