وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

این وبلاگ متعلق به احمدرضا جعفری میباشد. مقالات، پروژه ها، برنامه های نرم افزاری، دیدگاهها، برنامه های کلاسی و .... از جمله مطالبی هستند که در این وبلاگ قابل دسترس میباشند.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات

در رابطه با نمرات اعلام شده در این ترم، دانشجویان محترم خواهشمند است به نکات زیر توجه نمایند:

۱- کلیه برگه ها با دقت و با در نظر گرفتن ارفاقات لازم تصحیح شده اند.

۲- مواردی چون مشکلات خانوادگی، مشروطی، ترم آخر بودن، ارایه نشدن درس در ترمهای بعدی، برنامه نامناسب امتحانی، بیماری خود یا خانواده، قبولی در کنکور کاردانی به کارشناسی و .... نقشی در نمرات و تغییر در آنها نداشته و نخواهد داشت و به این جهت نمرات اعلام شده همانطور که قبلآ نیز اعلام گردیده است نهایی و غیرقابل تغییر است.

۳- با توجه به اینکه نمرات اعلام شده به هیچوجه تغییر نمیکند، از دانشجویان فهیم درخواست میشود از هرگونه مراجعه حضوری در دانشگاه یا بیرون از دانشگاه، تماس تلفنی، واسطه قرار دادن افراد مختلف از جمله مسئولین محترم دانشگاه و والدین و اقوام محترم خود، درخواست ارایه پروژه یا امتحان مجدد و .... برای تغییر نمره جدآ خودداری نمایند. بدیهی است در صورت مشاهده چنین مواردی با متخلف بر اساس ضوابط و قوانین برخورد خواهد شد.

با تشکر پیشاپیش فراوان از دانشجویان فهیم دانشگاه غیرانتفاعی و آموزشکده شهید مفتح همدان برای رعایت کامل موارد بالا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۶/۱۱/۰۷
احمدرضا جعفری