وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

این وبلاگ متعلق به احمدرضا جعفری میباشد. مقالات، پروژه ها، برنامه های نرم افزاری، دیدگاهها، برنامه های کلاسی و .... از جمله مطالبی هستند که در این وبلاگ قابل دسترس میباشند.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات

بالاخره پس از سالها انتظار امروز فاز اول تله کابین گنجنامه همدان هم افتتاح شد. این پروژه به دلایل مختلف بسیار طولانیتر از زمان تعیین شده به طول کشید. امید است که افتتاح این پروژه و پروژه های مشابه باعث رشد و توسعه بیشتر استان همدان گردد.

از اینجانب نیز برای مراسم افتتاح این پروژه دعوت به عمل آمده بود که به علت ترافیک کاری موفق به شرکت در این مراسم نگردیدم. دو سال پیش به مدت حدود سه ماه اینجانب با شرکت تله کابین گنجنامه همدان به عنوان مشاور عالی جهت نظارت عالیه کار و کنترل نقشه های مشاور اصلی پروژه و طراحی چند ساختمان جدید آن همکاری داشتم که به علت برخی مشکلات (بیتوجهی به برخی مسایل فنی، بیتوجهی به مفاد قرارداد از طرف شرکت و تخطی از آن و  عملکرد غیرحرفه ای شرکت....) امکان ادامه همکاری با این پروژه برای اینجانب امکانپذیر نشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۷/۱۱/۱۸
احمدرضا جعفری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی