وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

این وبلاگ متعلق به احمدرضا جعفری میباشد. مقالات، پروژه ها، برنامه های نرم افزاری، دیدگاهها، برنامه های کلاسی و .... از جمله مطالبی هستند که در این وبلاگ قابل دسترس میباشند.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات

یک جزوه حدود 70 صفحه ای مناسب برای کنکور کاردانی به کارشناسی سراسری و آزاد عمران
حجم فایل: 3.38 مگابایت
این جزوه از کلاس درس اینجانب در دانشگاه غیرانتفاعی همدان و درس محاسبات فنی دو (ایستایی II ) نوت برداری شده و توسط اینجانب مورد بازبینی، اصلاح و ویریش نیز قرار گرفته است. سعی شده است که در این جزوه تمامی نکات مطرح در کنکور کاردانی به کارشناسی این درس مطرح گردد و در کنار آن اکثر سوالات این درس در کنکور سراسری و آزاد از سال 80 تا 87 به صورت تشریحی حل گردد.
با تشکر از آقای بابک حقیقی و خانم معصومه جلالی (از دانشجویان اینجانب در دانشگاه غیرانتفاعی همدان) که تایپ اولیه جزوه را انجام داده اند.

لینک دانلود

لینک کمکی دانلود

لینک کمکی دانلود 2

لینک کمکی دانلود 3

سوالات، نظرات  و مشکلات خود در این زمینه را در تاپیک زیر از سایت ایران سازه مطرح نمایید:
جزوه مقاومت مصالح برای کنکور کاردانی به کارشناسی عمران

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۷/۱۱/۲۹
احمدرضا جعفری

نظرات  (۶)

۰۴ اسفند ۸۷ ، ۰۶:۰۹ میر شرح بینهایت ....
با سلام به دوست عزی و قدیمی
جناب اقای مهندس جعفری از همدان
...........................


ابر و ابریشم و عشق



هزار و یک اسم داری

و من از آن همه اسم ((لطیف)) تو را دوست تر دارم

که یاد ابر و ابریشم و عشق می افتم .

خوب یادم هست از بهشت که آمدم ،

تنم از نور بود و پر و بالم از نسیم .

بس که لطیف بودم ، توی مشت دنیا جا نمی شدم .

اما زمین تیره بود . کدر بود ، سفت بود و سخت.

دامنم به سختی اش گرفت و دستم به تیرگی اش آغشته شد .

و من هر روز قطره قطره تیره تر شدم و ذره ذره سخت تر.

من سنگ شدم و سد و دیوار . دیگر نور از من نمی گذرد ،

دیگر آب از من عبور نمی کند ، روح در من روان نیست و جان جریان ندارد.

حالا تنها یادگاری ام از بهشت و از لطافتش ،

چند قطره اشک است

که گوشه ی دلم پنهانش کرده ام ، گریه نمی کنم تا تمام نشود ،

می ترسم بعد از آن از چشم هایم سنگ ریزه ببارد.

یا لطیف !

این رسم دنیاست که اشک ، سنگ ریزه شود و روح ، سنگ و صخره ؟

این رسم دنیاست که شیشه ها بشکند و دل های نازک شرحه شرحه شود؟

وقتی تیره ایم ،

وقتی سراپا کدریم

به چشم می آییم و دیده می شویم ،

اما لطافت هر چیز که از حد بگذرد ، ناپدید می شود.

یا لطیف !

کاشکی دوباره ،

تنها مشتی از لطافتت را به من می بخشیدی

تا من می چکدیم و می وزیدم و ناپدید می شدم ،

مثل هوا که ناپدید است ،

مثل خودت که ناپیدایی ...

یا لطیف !

مشتی ، تنها مشتی از لطافتت را به من ببخش ...



نویسنده: عرفان نظرآهاری

منبع: در سینه ات نهنگی می تپد

http://karimimir.blogfa.com/
۰۴ اسفند ۸۷ ، ۰۶:۰۹ میر سپاهان ++ میر شرح بینهایت
پیکان قزوین- سپاهان اصفهان

سپاهان به دنبال انتقام

تیم پیکان قزوین امروز در ورزشگاه شهید رجایى این شهر میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود. سپاهان در رده چهارم جدول قرار دارد و پیکان هفتم است و اختلاف امتیازى ۲ تیم به عدد ۴ مى رسد. در دیدارهاى قبلى ۲ تیم نتیجه یک بر صفر رقم خورده اما تفاوت اینجاست که پیکان با یک گل مغلوب داماش گیلان شد و سپاهان با همین نتیجه برق شیراز را شکست داد. در کل رقابت ۲ تیم از جنبه هاى مختلف جذاب است. اصغر مدیرروستا که طى هفته هاى اخیر صحبت هاى زیادى پیرامون برکنارى اش به گوش مى رسید. در این دیدار به دنبال اثبات توانایى هاى خویش است. در سوى دیگر سپاهانى قرار دارد که با هدایت فرهاد کاظمى پا به میدان خواهد گذاشت و امیدوار است با کسب ۳ امتیاز این مسابقه به صدر جدول نزدیک شود. سپاهان که در این فصل یکى از مدعیان قهرمانى محسوب مى شود در همه خطوط و به ویژه خط دفاع از وجود بازیکنان خوبى سود مى برد. البته نقطه قوت اصلى این تیم در خط دفاع است. پیکانى ها نیز در خط حمله بازیکنان خوبى دارند و دیدار ۲ تیم از این جهت هم مى تواند جذاب باشد. مهاجمان خوب و قدرتمند پیکان در بازى امروز به دنبال شکستن سد دفاعى سپاهانى ها خواهند بود و باید منتظر ماند و تماشا کرد که در انجام این کار موفق خواهند بود یا اینکه شاگردان فرهاد کاظمى موفق تر از حریف عمل خواهند کرد. در بازى رفت پیکان ۴ بر ۲ پیروز شد و حالا سپاهان به دنبال انتقام گیرى است.
http://karimimimir.blogfa.com/
میر سپاهان
...............
ب امید پیروزی سپاهان
۰۴ اسفند ۸۷ ، ۰۶:۱۲ میر سپاهان ++ میر شرح بینهایت
و به امید پیروزی پاس همدان بر استقلال
....................................
استقلال تهران- پاس همدان
استقلال تهران پس از آن شکست ناباورانه و سخت ۴ بر یک مقابل مقاومت سپاسى شیراز امروز در ورزشگاه بزرگ آزادى رویاروى تیم سخت کوشى چون پاس همدان باید ثابت کند که آن نتیجه تنها یک اتفاق بوده است. کارى که چندان آسان هم براى آبى پوشان به نظر نمى رسد.
حریف امروز استقلال نیز حریفى است که تنها نامش استقلال نیست وگرنه به لحاظ مدیریتى و مسائل فنى در رأس این تیم افرادى مشغول به کار هستند که روزى در استقلال چنین مسئولیت هایى را برعهده داشتند.کاظم اولیایى مدیرعامل اسبق استقلال و مدیرعامل امروز پاس همدان در کنار منصور پورحیدرى سرمربى اسبق آبى پوشان و مرد همه کاره این روزهاى پاس همدان کسانى هستند که استقلال را بهتر از تیم خود مى شناسند که همین مسأله باعث مى شود تا حساسیت هاى بازى امروز مضاعف شود. همدانى ها نیز مانند آبى پوشان یکى از مؤثرترین بازیکنان خود را در اختیار ندارند و او کسى نیست جز حنیف عمران زاده دفاع تنومند پاسى ها که قطعاً در بازى امروز عدم حضورش در زمین کاملاً نمایان خواهد بود.پاس همدان در حال حاضر با ۳۱ امتیاز در جاى سیزدهم جدول رده بندى لیگ قرار دارد و این به هیچ وجه جایگاه خوبى براى همدانى ها نیست.پاسى ها امروز مى خواهند در ورزشگاه آزادى با الگو گرفتن از نوع بازى مقاومتى ها در شیراز مشکلاتى را براى حریف پرقدرت خود به وجود بیاورند. کارى که شاگردان غلامحسین پیروانى به خوبى از عهده آن برآمدند و امروز شاگردان وینکو بگوویچ مى خواهند همان کار را دنبال کنند. کارى که چنین به نظر مى رسد براى همدانى ها چندان کار آسانى نباشد.
۰۴ اسفند ۸۷ ، ۱۸:۴۳ احمدرضا جعفری
سلام به شما دوست قدیمی سپاهانی.
خوشحالم که امروز سپاهان پیروز شد. هر چند که تیم ما باخت ولی ظاهراً بازی سزاوارانه ای را ارایه کرده بود. من که متاسفانه در کلاس بودم و حتی فرصت نشد که بازی را از رادیو بشنوم. فقط وسط کلاس یکی از بچه ها که از بیرون کلاس آمده بود پچ و پچی با بغل دستیش نتیجه بازی پاس رو گفت که فهمیدم یک گل خوردیم!!
در هر صورت به نظرم پاس امسال هر چند بد عمل کرد ولی تازه بچه های پاس دارند با هم هماهنگ میشوند و انشاالله با هشیاری مدیران پاس تجربه تلخ پارسال تکرار نخواهد شد و با حفظ اسکلت اصلی تیم و اضافه کردن یکی دو مهره کارآمد سال بعد پاس در نیمه بالای جدول خواهد بود.
سپاهان نیز به نظر میرسد که دیر دارد رو می آید و تازه این هفته های آخر بیدار شده است. به نظر مشکل است که 9 امتیاز اختلاف بین سپاهان و استقلال در تنها 6 هفته جبران شود ولی امیدوارم دیگر تیم شایسته اصفهانی امسال جامه قهرمانی را به تن بپوشد. فکر نمیکنم برای اصفهانیهای متعصب و مهمتر از آن شهرستانیهای متعصب فرقی بین سپاهان و ذوب آهن وجود داشته باشد. قهرمانی ذوب آهن که انشاالله رخ خواهد داد خوشحال کننده خواهد بود و انشاالله سپاهان نیز بعد از استقلال تیم سوم خواهد شد و پرسپولیس هم از راهیابی به باشگاههای آسیا حذف خواهد شد تا یکبار دیگر ثابت شود که پول کلان حرف آخر را در فوتبال نمیزند.
با آرزوی موفقیت فراوان برای شما
۰۵ اسفند ۸۷ ، ۰۸:۱۹ تراختور سازی تبریز
خوشا به حال شهر شما که یک تیم رده بالا رو دادن تا شهرتون بدون تیم نماند (بماند که الان پاس در چه وضع و حالیه) ولی تیم تراختور سازی ما که یک زمانی در اوج لیگ برتر بود الان سه ساله که یک پازی پلی آف گذاشتن . با این که قهرمان میشه می مونه تو این بازی پلی آف
سلام استاد واقعا" ممنونم از این همه جزوه ذوق مرگ شدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی