وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

این وبلاگ متعلق به احمدرضا جعفری میباشد. مقالات، پروژه ها، برنامه های نرم افزاری، دیدگاهها، برنامه های کلاسی و .... از جمله مطالبی هستند که در این وبلاگ قابل دسترس میباشند.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات

مطابق پیامکی که از طرف سازمان نظام مهندسی استان همدان ارسال شده است ۳۰ درصد سهمیه های سالجاری برای رشته های عمران و معماری در شهر همدان باز شده است. باقیمانده سهمیه های سال قبل نیز تا انتهای شهریور امسال معتبر خواهد بود. بر این اساس مقدار سهمیه های پایه های ۳ ، ۲ و ۱ به قرار زیر خواهد بود:

پایه ۱ : ۲۴۰۰ متر مربع

پایه ۲: ۱۸۰۰ متر مربع

پایه ۳: ۱۲۰۰ متر مربع

------------------

این مساله احتمالاً باعث ادامه کاهش نرخ خدمات مهندسی خواهد شد و تنها در جهت منافع اندکی از همکاران و نه منافع جمعی میباشد. در صورتی که سهمیه جدیدی باز نمیشد و این مساله حداقل تا دو یا سه ماه دیگر ادامه پیدا میکرد، روند نزولی نرخ خدمات مهندسی  و به تبع آن ارزش خدمات مهندسی متوقف شده و میتوانستیم به بازگشت ارج و قرب کار مهندسی در نزد کارفرمایان و مالکان ساختمانی امیدوار شویم که متاسفانه این امر با حرکت نسنجیده هیات مدیره به وقوع نپیوست. از طرف دیگر میزان ۳۰ درصد از سهمیه کل که باز شده است به نظر همانند سال قبل مقداری بیش از حد نیاز و باعث ادامه روند نزول نرخ خدمات خواهد شد. دوستان هیات مدیره بد نبود که به این مساله توجه میکردند که سال جاری روند رکود در ساخت و ساز هنوز ادامه دارد و غیر از آن سهمیه های باقیمانده سال قبل هم وجود دارد و تعداد قابل توجهی از همکاران نیز با ارتقا پایه دارای سهمیه بیشتری هستند و در آخر به دوستانی که حداکثر تا شهریور امسال به خاطر قبولی در آزمون اسفند به جمع پایه سه ها اضافه میشوند هم سهمیه ای تعلق میگیرد که این نیز مزید بر علت میشود. این مسایل همه دست به دست هم میدهد که مشکلات سال گذشته ادامه یافته و تشدید شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۳/۱۰
احمدرضا جعفری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی