وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

این وبلاگ متعلق به احمدرضا جعفری میباشد. مقالات، پروژه ها، برنامه های نرم افزاری، دیدگاهها، برنامه های کلاسی و .... از جمله مطالبی هستند که در این وبلاگ قابل دسترس میباشند.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات
برای مطالعه مطالبی در زمینه طراحی سازه های فولادی به روش LRFD با کمک آیین نامه AISC360/IBC2006 در نرم افزار ETABS بر اساس ضوابط ویرایش جدید مبحث دهم ( ویرایش 87) به تاپیک زیر از سایت ایران سازه مراجعه فرمایید:

طراحی سازه های فولادی بر اساس ضوابط آیین نامه AISC360-05/IBC2006 به روش LRFD در ETABS

این مطلب توسط اینجانب تهیه شده است. مطالب تاپیک بالا را به صورت خلاصه شده هم میتوانید  به صورت یک فایل پی دی اف 39 صفحه ای از این لینک به حجم 1.7 مگابایت دریافت نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۷/۰۸
احمدرضا جعفری

نظرات  (۱)

با سلام
جناب آقای مهندس تا بحال شما هر دو روش ASD و LRFD را برای یک سازه مشخص کنترل کرده اید. آیا به نظر شما نتایج طراحی در این دو حالت تفاوت زیادی با یکدیگر خواهند داشت؟
بابت فایل های PDF هم بسیار ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی