وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

این وبلاگ متعلق به احمدرضا جعفری میباشد. مقالات، پروژه ها، برنامه های نرم افزاری، دیدگاهها، برنامه های کلاسی و .... از جمله مطالبی هستند که در این وبلاگ قابل دسترس میباشند.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات

برای دریافت جزوه درس تحلیل سازه یک مربوط به کلاس درس تحلیل سازه یک به این تاپیک از سایت ایران سازه مراجعه نمایید. این جزوه به طور ویژه برای دانشجویان رشته کارشناسی مهندسی عمران در دو دانشگاه غیرانتفاعی عمران و توسعه همدان و سراسری ملایر تهیه دیده شده است. این جزوه به صورت پاورپوینت است و مطالب آن به تدریج تا پایان این نیمسال تهیه و در تاپیک فوق مطالب جدید به روز میشود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۱/۲۳
احمدرضا جعفری

نظرات  (۶)

سلام دوست عزیر
خیلی خوشحالم با وبلاگ شما آشنا شدم.می خواستم چند قسمت از سایت علم و فن را به شما معرفی کنم.امیدوارم به ما هم سر بزنی.

1. مرجع آموزش نرم افزارهای تخصصی - مرکز دانلود نرم افزارهای تخصصی
در این سایت مطالب و آموزش های بسیار زیادی وجود داره که امیدوارم مورد قبولتون واقع بشه.در ضمن دفترچه محاسبات بهمراه نقشه های سازه و معماری،برنامه،آئین نامه های داخلی و خارجی،آبجکت های سه بعدی و دو بعدی و .... هم بصورت کاملا رایگان قابل دانلود هستند.
لطفا به این آدرس مراجعه کن : www.elmofan.ir

2. اولین لینک باکس تخصصی عمران و معماری
این لینک باکس اولین و تنها لینک باکس تمام اتوماتیک می باشد که بطور اختصاصی به رشته های مهندسی عمران و معماری پرداخته است.
با درج لینک وبلاگ خود در این لینک باکس،بازدید وبلاگ خود را چند برابر کنید...
کلیه بازدیدکننده هائی که از طریق این لینک باکس به سمت شما هدایت می شوند در رشته عمران و یا معماری تحصیل کرده اند! پس از این فرصت نهایت استفاده را ببرید...
لطفا به این آدرس مراجعه کن : linkbox.elmofan.ir/civil


3. فروشگاه تخصصی عمران و معماری
مرکز فروش برنامه،آموزش نرم افزار،فیلم و مستند های علمی مهندسی
لطفا به این آدرس مراجعه کن : shop.elmofan.ir


ضمنا بهت پیشنهاد می کنم از وبلاگ و بازدید کننده ای که داری جهت کسب درآمدی بسیار بیشتر از سیستم های کلیکی استفاده کنی.
لطفا به این آدرس مراجعه کن : shop.elmofan.ir/newsdesk_info.php?newsdesk_id=10

اگر از لینک باکس و روش کسب درآمد معرفی شده استفاده کنی دو نشان را با یک تیر زده ای! هم بازدیدت را بالا برده ای ، هم از درآمد مناسبی برخوردار شده ای !
سلام استاد:
از دیدن اینهمه تصاویر قشنگ از فرزندتون بسیار شگفت زده شدیم امیدواریم که خداوند این کوچولوی عزیز رو برای شما و خانواده ی محترمتون حفظ کنه و شاگرد خوبی براتون باشه لااقل این یکی سازشو 20 بگیره و رکورد چندین ساله بچه های توسعه و آبادانی رو بشکونه و در آخر سال نو را پیشاپیش به شما و خانواده ی محترمتون تبریک میگوییم !!
سلام آقای مهندس.سال نو رو بهتون تبریک میگم.
من دانشجوی ترم 2 عمران دانشگاه کرج هستم. راستش خیلی دنبال این هستم که چطور میتونم یک مهندس عمران موفق بشم و هم برای خودم و جامعه ام مفید واقع بشم.چون نمیخوام ببینم توی یه چشم به هم زدن ترم 8 هستمو و هنوز درگیر گرفتن نمره از استاد و صرفا به دنبال گرفتن مدرک باشم . اگر کمی راهنمایی کنید خیلی ممنون میشم.
یا علی
۰۱ ارديبهشت ۸۹ ، ۰۸:۱۷ محمد رضا آسترکی
سلام آقای مهندس.مدتیه که دنبال منابع کنکور آزاد گرایش سازه می گردم که توی سایت های مختلف از جمله ایران سازه هم پیدا نکردم.اگر این منابع را در اختیارم بذارین خیلی ممنون میشم.متشکرم
سلام
مدتی است برای رفتن به سایت ایران سازه با مشکل مواجه میشوم، این اشکال از سایت ایران سازه است یا از ای دی اس ال بنده ؟
۲۹ خرداد ۸۹ ، ۱۶:۱۶ زهرا زیوری پسندیده
سلام استاد خسته نباشید.با عرض معذرت ازتون خواهشی داشتم اینکه برگه امتحان تحلیل من با صبر و حو صله بیشتری تصییح کنید.و من بدلیل اینکه با خودم جزوه یا فرمول نیاورده بودم فرمول سوال اخر که مربوط به شیب افت هست اشتباه نوشتم. وبا همون فرمول مسئله حل کردم لطفا اشتباه بودن فرمول نادیده بگیرید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی