وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

این وبلاگ متعلق به احمدرضا جعفری میباشد. مقالات، پروژه ها، برنامه های نرم افزاری، دیدگاهها، برنامه های کلاسی و .... از جمله مطالبی هستند که در این وبلاگ قابل دسترس میباشند.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات

قابل توجه دانشجویانی که در این نیمسال ( نیمسال اول 89-90 ) با اینجانب درس طراحی سازه های بتن آرمه یک را دارند :

منبع جهت این درس جزوه طراحی سازه های بتن آرمه یک تهیه شده توسط آقای دکتر رحمت مدندوست عضو هیات علمی دانشگاه گیلان میباشد. این جزوه بر اساس ضوابط آیین نامه بتن ایران ( آبا ) تهیه شده است. جهت دانلود این جزوه به حجم 2.1 مگابایت به صورت پی دی اف و زیپ شده در فرمت rar اینجا را کلیک کنید. ( بخش ششم فایل قبلاً ناقص بود که لینک آن به روز شد. اگر فقط همین بخش را میخواهید از این لینک آن را دانلود نمایید)

به عنوان منابع تکمیلی تهیه و مطالعه کتاب دو جلدی سازه های بتن آرمه ( بر اساس ACI 318-05 و آیین نامه بتن ایران : آبا ) تالیف دکتر داود مستوفی نژاد استاد دانشگاه صنعتی اصفهان و همچنین کتاب آیین نامه بتن ایران ( آبا ) و دو کتاب راهنما و تفسیر آن توصیه اکید میگردد.

آئین نامه بتن ایران (آبا) - تجدید نظر اول ( نشریه 120 سازمان مدیریت ) به انضمام تفسیرها هم از این تاپیک از سایت ایران سازه قابل دانلود میباشند. کتاب راهنمای آیین نامه بتن ایران هم که شامل مثالهای حل شده گام به گام مختلف است از کتابفروشیها قابل تهیه است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۷/۲۰
احمدرضا جعفری

نظرات  (۱)

سلام استاد لطفا شماره صفحات کتاب اطیایی مربوط به درس تحلیل 2رو هم رو وبلاگتون بذارین


پاسخ : اگر دقت میکردید میدیدید:
http://jafarii.blogfa.com/post-249.aspx

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی