وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

این وبلاگ متعلق به احمدرضا جعفری میباشد. مقالات، پروژه ها، برنامه های نرم افزاری، دیدگاهها، برنامه های کلاسی و .... از جمله مطالبی هستند که در این وبلاگ قابل دسترس میباشند.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات

نمرات نهایی تحلیل سازه های یک نیمسال اول 89-90

گروه کارشناسی ناپیوسته مهندسی تکنولوژی عمران - عمران

دانشکده غیرانتفاعی عمران و توسعه همدان

(از دانشجویان تقاضا میشود که با مراجعه به سایت آموزش دانشگاه از انطباق نمرات با لیست زیر اطمینان حاصل فرمایند )

شماره دانشجویی نمره ورقه نمره نهایی
8815034002 5.5 8.5
8815034005 11 11
8815034010 7.25 9.5
8815034015 9.5 10
8815034018 11.25 11.5
8815034019 8 9.5
8815034020 9.5 10
8815034043 9 10
8815034045 10 10
8815034047 10.5 10.5
8815034048 15.5 15.5
8815034055 8 9.5
8815034060 7.25 9.5
8815034063 7.75 9.5
8815034066 9 10
8815034069 7.75 9.5
8815034070 9.5 10
8815034073 3.75 6
8815034074 9.25 10
8815034080 11 11
8815034081 4.75 7.5
8815034087 8.25 9.5
8815034090 8.75 10
8815034093 5.75 9
8815034099 9.75 10
8815034102 6.25 9.5
8815034112 10.25 10.5
8815034125 11.25 11.5
8815034127 9.75 10
8915034001 7.25 9.5
8915034004 9.25 10
8915034005 7.25 9.5
8915034006 7.75 9.5
8915034007 7.5 9.5
8915034008 10 10
8915034010 10 10
8915034011 9.25 10
8915034012 13 13
8915034013 11 11
8915034014 7 9.5
8915034016 12 12
8915034017 11.25 11.5
8915034018 10.25 10.5
8915034019 13.75 14
8915034020 14.25 14.5
8915034021 9.25 10
8915034023 6 9
8915034024 9.5 10
8915034025 13 13
8915034026 8.75 10
8915034027 4.75 7.5
8915034029 5.5 8.5
8915034030 7.25 9.5
8915034031 5.5 8.5
8915034032 9.25 10
8915034034 5.75 9
8915034035 9 10
8915034037 7.5 9.5
8915034039 6.75 9.5
8915034040 13.25 13.5
8915034041 7.75 9.5
8915034042 5.25 8
8915034043 5.25 8
8915034044 3.75 6
8915034045 16.5 16.5
8915034046 7.5 9.5
8915034047 7.5 9.5
8915034049 12.25 12.5
8915034050 12.25 12.5
8915034052 7.5 9.5
8915034053 5 7.5
8915034054 10.5 10.5
8915034055 12 12
8915034056 9 10
8915034057 6.5 9.5
8915034058 8 9.5
8915034059 5 7.5
8915034060 5.75 9
8915034061 11.5 11.5
8915034062 3.25 5
8915034063 6.5 9.5
8915034064 7 9.5
8915034065 5.75 9
8915034067 15.5 15.5
8915034068 10.25 10.5
8915034069 5 7.5
8915034070 6.75 9.5
8915034072 7.5 9.5
8915034073 8 9.5
8915034074 11.5 11.5
8915034076 13.5 13.5
8915034078 12 12
8915034079 1.25 5
8915034080 12.5 12.5
8915034081 7.75 9.5
8915034082 6 9
8915034083 6 9
8915034084 5.5 8.5
8915034085 9.25 10
8915034087 5.25 8
8915034088 8.75 10
8915034089 10.25 10.5
8915034090 6.5 9.5
8915034091 14.25 14.5
8915034092 6 9
8915034094 11 11
8915034095 9.5 10
8915034096 8.75 10
8915034098 3.5 5.5
8915034099 9.5 10
8915034100 7 9.5
8915034101 6 9
8915034104 7 9.5
8915034105 8.75 10
8915034106 12.75 13
8915034107 8.75 10
8915034109 2.75 5
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۱/۱۶
احمدرضا جعفری

نظرات  (۱۶)

با سلام و عرض خسته نباشید
لطفا در صورت امکان در نمره های نهایی تجدید نظری داشته باشید/
باتشکر




پاسخ : در نمرات نهایی تجدید نظری انجام نخواهد شد
۱۶ بهمن ۸۹ ، ۱۵:۰۹ جمال چهاردولی(داریوش)
نمرات نهایی پایانترم اساتید(دانشکده عمران وتوسعه نیمسال اول 90-89)
1-آقای مهندس مهدی ملکی(دینامیک) 19تمام
2-آقای مهندس مرادی پسند(معماری وشهرسازی) 18تمام
3-آقای مهندس جعفری(تحلیل1) 17تمام
4-سرکار خانم سیدی(ریاضی1) 17تمام
5-آقای دکتر بهرامی(تصفیه آبفا) 15تمام
6-آقای الماسی(انقلاب اسلامی) 15تمام
7-آقای دکترعطایی(تاریخ) 14تمام
8-آقای مهندس اعتماد شفیع(مقاومت مصالح) 12تمام
معیارهای نمرات داده شده:
1-اخلاق:یکی از مهمترین ویژگی های استاد خوب اخلاق اوست.یک استاد باید باصبر وحوصله به سوالات دانشجویان جواب بده ودر رفع اشکالات آنها تمام تلاش خود را بکند وبرای آنها وقت کافی بگذارد.استاد نباید مغرور باشد ودایم به سوادخود بنازد واگردانشجویی سوال کرد او را مورد تمسخر قرار دهد.بارزترین نمونه استاد خوب ازاین منظر خانم سیدی وآقای مهدی ملکی است.البته بقیه اساتید هم ممکن است اینگونه باشند اما ایشان بارزترین هستند.استاد باید سر حرفایی که میزند بماند(مانندآقایان مهدی ملکی وجعفری) مثلا یک روز نگوید میانترم میگیرم ویک روز بگوید نمیگیرم این بی احترامی وتحقیر دانشجوست.استاد باید به پیشنهادات دانشجویان درباره نحوه تدریس توجه کند وفکر نکند همیشه حرف حرف خودش است واگر میبیند دانشجویان اورانمیخواهند ونمی پذیرند سعی نکند خود رابه آنان تحمیل کند. بعضی اساتید از خود قانونهای جدید درست میکنندمثلا میانترم نمیگیرند ومیگویند اگر شش نمره کلاسی را میخواهید بیایید کنفرانس بدهید.تابه حال ندیده بودیم درس محاسباتی هم کنفرانس داشته باشد(مگر دوره کارشناسی ارشد است)ویا آیا اصلاهمه هفتادنفر یک کلاس میتوانند در حداکثر17جلسه موجود دریک ترم تحصیلی کنفرانس بدهند تازه جالب اینجاست که این مطلب را4جلسه مانده به پایان ترم اعلام می کنند وتا آن جلسه قرار بود میانترم بگیرند آیااین بی عدالتی نیست...
۱۶ بهمن ۸۹ ، ۱۵:۱۰ جمال چهاردولی(داریوش)
2-بار علمی وقدرت بیان:یک استاد باید توانایی تدریس وتفهیم یک درس را به دانشجوداشته باشد.درست است که یک دانشجو با یک دانش آموز تفاوت دارد وباید باتلاش وکوشش فراوان علم آموزی کند اما باهمه این اوصاف در صورت نبود یک استاد خوب موفقیت دراین کار غیرممکن است.شاید برخی اساتید ازنظر علمی در سطح بالایی باشند اما در تدریس وآموزش به دانشجویان توانایی لازم راندارند وبهتر است ازمحیط دانشگاهی فاصله بگیرند وموفقیت خود را در محیط های اجرایی ومحیطهای غیر از تدریس جستجوکنند ووقت دانشجویان را نگیرند که در غیر این صورت در درگاه الهی مورد بازخواست قرارخواهندگرفت زیرا اکثر دانشجویان شهرستانی هستند وبرخی بااین حال خودشان کارمیکنند وخرج تحصیلشان را در میاورند.
۱۶ بهمن ۸۹ ، ۱۵:۱۱ جمال چهاردولی(داریوش)
3-نحوه امتحان وارزشیابی:امتحان باید در حد مطالب آموزش داده شده به دانشجو باشد البته این را هم قبول دارم که اگر کمی هم سختتر باشد اشکال ندارد اما فقط کمی سختتر.امتحان باید جوری باشد که هر کس هرچقدر خوانده نمره بگیرد یعنی نه آنقدر راحت باشد که همه نمرات تاپ بگیرند ونه آنقدر سخت باشد که همه نمرات پایین بگیرند.به نظر بنده امتحان بایدطوری باشد که تانمره 17هرکس در صورتی که مطالعه متناسب داشته آن را اخذ کند و3نمره بعدی ابتکاری باشد تا کسانی که استحقاق 18و19و20دارند آن رادریافت کنندنه اینکه که کل سولات ابتکاری وبیرون ازمطالب جزوه وکتاب ومطالب تدریس شده باشد.برخی اساتید نیز توانایی طرح سوال راهم ندارندوسوالاتی که نه ارزش علمی دارند ونه حتی میتوان نام سوال بر آنان نهاد(سوالات غلط)طرح میکنند.این اساتید اغلب همانهایی هستند که در تدریس وآموزش موفق نیستندمانند...
نکته: رشته ما فنی مهندسی است ودر شاخه علوم انسانی قرار ندارد دروس عمومی دروسی هستند که باید معدل رابالا ببرند نه اینکه بدتر موجب سردرگمی ما وآشفتگی اوضاع شوند. حتی در تاپ ترین دانشگاه های کشورمانند امیرکبیرویاخواجه نصیر در تهران که خود بنده دوستانی دارم که در آنجا درس میخوانند دروس عمومی را ساده میگیرند ونمرات بالای18به آنان میدهند.بنانراین قسمتی ازدلایل نمرات پایین اساتید دروس تاریخ وانقلاب به این دلیل است.ضمنا شما اگرموافق آزادی بیان وپذیرش انتقاد وپیشنهاد هستیدومیخواهید حق اساتیدی که نمره بالا گرفته اند ضایع نشوداین مطلب را برای نمایش داده شدن برای دیگران در وبلاگ تایید کنید زیرا بنده نام ونام خانوادگی خود را اعلام کرده ام در غیر اینصورت قالبی برای وبلاگ خود انتخاب کنید که در آن قسمت نظربدهیدنداشته باشد.باتشکر
تذکر:این اولین وآخرین مطلب ونوشته توسط بنده دراین وبلاگ است وهرگونه مطلب ونوشته دیگرازاین به بعد بانام ومشخصات بنده فاقداعتباراست.
(آنقدر حق راگفتم که هیچ دوستی برایم نماند. امام علی (ع)).
جمال چهاردولی دانشجوی ورودی مهر89
باسلام و خسته نباشید
باتشکرواحترام اگر میشود ارفاق های که انجام داده اید در صورت صلاحدید,ارفاقهارا بیشتر کنیدتا کمی آمار قبولی ها بیشتر شود



پاسخ : ارفاقها ربطی به سطح نمرات ندارد. آمار قبولی هر چقدر باشد ارفاقها طبق معیار دیگری تعیین میشود و قابل تغییر نیست
نمره های تحلیل 2 کی اعلام میشه؟




پاسخ : امشب به امید خدا شروع به تصحیح خواهم کرد. امیدوارم تا فرداشب و یا نهایتاً پس فردا صبح تمام شود

استاد چرا اینقد تحلیل یکو نسبت به ترم قبل سختتر گرفتید؟اخه چرا اینقد به ماورودیا سخت میگیرید؟اخه نمره های مارو بابچه های ترم قبل مقایسه کنید میبینید چقد سختربوده.


پاسخ : برای مقایسه فقط سطح نمرات ملاک نیست. بلکه باید موارد دیگری مثل جزوه تدریس شده و سطح سوالات را هم در نظر گرفت. جزوه که همان جزوه ترم قبل بود سطح سوالات هم مطمئناً سختتر از ترم قبل نبوده. یک فرق اساسی این بوده که آنها در ترم دوم و پس از پاس کردن درس استاتیک جبرانی گرفتند ولی برای شما درس استاتیک جبرانی حذف شد که به نظرم چندان تصمیم درستی نبود و باعث شد دانشجویان با سطح پایینتری وارد کلاس شوند ضمن اینکه هنوز در فضای دوره کاردانی بودند
سلام استاد میخواستم بگم من بر خلاف نظر دوستان میگم امتحان سخت نبود کم کاری از ما بوده من خودم این درس رو افتادم البته نمره روی برگه کم بود و شما لطف کردین ارفاق کردین



پاسخ : تشکر از اینکه منصفانه قضاوت کردید
باعرض سلام وخسته نباشید خدمت استاد جعفری
میخواستم ازتون بخوام که اگه امکانش هست ترم دیگه سرعت تدریستون رو آرامتر کنید اوایل ترم که هنوز جزوه سال بالایی رو به ما نداده بودید سرعت تدریس خوب بود اما بعد از اون ما نمیتونستیم مطالب را درک کنیم همچنین چون نوشتن جزوه وبخصوص نکته برداری از سخنان استاد نقش موثری در درک مطالب دارد به نظر من یکی از دلایل نمرات بالای سال بالایی ها نسبت به ما همین بوده خود من که میخواستم در کلاس جزوه بنویسم از تدریس شما عقب می افتادم و درس را نمی فهمیدم قصد بی احترامی ندارم امافکر میکنم اینطوری دانشجو فکر نمیکنه که سواد استاد به جزوه ای که تدریس میکنه وبدون اون نمیتونه تدریس کنه!



پاسخ: سعی میکنم سرعت تدریس را کمتر کنم. ولی باید محدودیتها را هم در نظر داشته باشید. شما سرفصلهایی دارید که حداقل 80 درصد آن باید تدریس شود. ساعت کلاس و تعداد جلسات آن هم که محدود است. جلسه اول و آخر را هم که دانشجویان لطف میکنند و تشریف نمی آورند کلاس و یا انقدر تعداد کم است که درس ندادن بهتر از درس دادن است. پس همه چیز هم تقصیر من نیست. به نظر من جزوه ای که تدریس شد یک جزوه معقول حاوی همان 80 درصد حداقل لازم از سرفصلها بود. همه سرفصلها را پوشش نمیداد ولی موارد لازم را شامل میشد. من به شخصه با جزوه نویسی خیلی موافق نیستم و تلاشم این است که به جای دانشجو خودم جزوه تهیه کنم و در اختیار دانشجو قرار دهم که البته این مساله فرایندی زمانبر است و چندین سال طول میکشد که من در میانه های راه هستم. زمانی که دانشجو باید صرف نوشتن جزوه نماید میتواند به درس گوش کند. ضمن اینکه در حاشیه جزوه میتواند نکات مهم را هم نوتبرداری کند. سرعت تدریس من چندان هم بالا نبود و همانطور که خودتان هم شاهد بودید در انتهای هر مثال یا مبحث صبر میکردم که اگر کسی سوال داشت دوباره مبحث را توضیح دهم. بخش دیگری از مشکلات کلاس شما به شلوغی کلاس برمیگردد که به نظر من کلاس 60 نفری اساساً راندمان ندارد. یا باید همه سر کلاس حاضر باشند که کسی چیزی نمیفهمد و یا تعدادی غایب شوند که آنها که غایب میشوند یا یک خط در میان سر کلاس می ایند آنها از کلاس بی بهره میشوند. به هر حال از نظر شما ممنونم و تلاش میکنم که در حد مقدورات در ترمهای اتی آن را اجرایی کنم
با سلام
ازاینکه در بالا بصورت منطقی جوابم را دادید واقعا تشکر میکنم فکر نمیکردم اینطور منطقی باشید!از اینکه دانشجویان بی جهت انتظار دارند که نمره به آنها داده شود و با سخنانی که مناسب شان دانشجو نیست با شما صحبت میکنند واقعا متاسفم،درس تحلیل سازه درسی واقعا سخت است که احتیاج به پایه مقاومت و استاتیک داردکه غالباما در آنها هم ضعیف هستیم اگر نمره ما در این درس کم شده مشکل از خود ما وکم کاریهای ماست چرا واقعاما نمی توانیم حقیقت را قبول کنیم الکی از اینجا نمره بگیریم فردا چطور میخواهیم مهندس مملکت شویم مگر باید فقط اسمآ مهندس باشیم فکرمیکنم باید با ما مثل همون استادانی رفتار شود که الکی برای اینکه آمار قبولیشان بالا رود 6نمره میدهند وبا اون روش تدریسهای مزخرف به تدریس میپردازند آخه ما باید واقعا یه چیزایی حالیمون بشه نه با این روش فقط نمره بگیریم 1بار می افتیم باعث میشه دفعه بعد پایه مون قویتر بشه بالاخره ما در آینده با مهندسان بقیه دانشگاهها که مطمناُ از ما قوی ترند رقابت کاری کنیم وانصافاُ در اینجا اگه الکی بالا رفته باشیم میتونیم موفق باشیم یا نه؟،استاد من از شمابه خاطر اینکه سعی میکنید حقی از کسی ضایع نشه و در برابر این سخنان استوار میایستید واقعاُاز صمیم قلب تشکر میکنم وامیدوارم همیشه درکارهایتان موفق باشید!


پاسخ: تشکر از اظهار نظر شما. مطمئن باشید که بر خلاف تصور خیلی از شما من نه از نمره ندادن به شما نفع شخصی دارم و نه دنبال عقده گشایی هستم. اینکه آمار قبولی من در دروس مختلف تفاوتهای آشکاری با هم دارند فکر میکنم تایید این مطلب باشد. من انتظاری که از دانشجویان دانشگاههای معتبر هست از شما ن دارم اما انتظار دارم که خروجی شما در حد حداقلهای یک مهندس است. من به شخصه با مشکلاتی که خروجیهای کم سواد دانشگاهها ایجاد کرده اند در این سالها از نزدیک آشنا هستم و میدانم که نمره های بی دلیل چه عواقبی میتواند داشته باشد و حاضرم انواع اتهامها و مشکلات را به خاطر این مساله قبول کنم و متحمل شوم

سلام استاد بدلیل عدم دسترسی به مهندس بهرامی لطفا این پیامو بهش برسونید.من آب ازسرم گذشته نامردم اگه تا قبل از عیدانتقام خودمو بچهایروکه بی دلیل سیالاتو افتادن ازش نگیرم بلای به سرش میارم که تا عمر داره یادش بمونه .بگید خدا جای حق نشسته یه روز باید جواب این همه حق خوری رو بده



پاسخ : اگر امتحانات سیالات شما هم مثل امتحاناتی باشد که با من داشته اید فکر میکنم ایشان کاملاً بر اساس حق نمره داده اند. شما باید یاد بگیرید و درک کنید که کسی با شما دشمنی ندارد. کسی از انداختن دانشجو لذت نمیبرد و سودی هم نمیبرد. کسی از اساتید دارای عقده نیست. هیچ کدام از اساتید هم از این تهدیدهای توخالی شما نمیترسد. وقتی که ادبیات شما این است و به این راحتی هر چه دوست دارید به زبان می آورید باید بگویم اساساً شما نباید به دانشگاه وارد میشدید. این ادبیات مربوط به افراد خاصی است که معمولاً حتی دیپلم هم ندارند چه برسد که به دانشگاه هم رفته باشند. ادبیات شما به تنهایی نشانه ناحق بودنتان است. متاسفانه شما دانشگاه را با چاله میدان اشتباه گرفته اید.
باشه حرفی نیست ولی شما هم میدونی حرف من درسته ولی نمیدونم چرا قبول نمیکنید شاید به خاطر رودرواسی باشه یا... بگذریم فقط بمونه روز قیامت وقتی معلوم شد حق با کیه اونوقت میتونی قضاوت بهتری بکنی.اما راجبه حرفاتون اینو بگم که من واقعا متاسفم که شما فقط به فکر همکاراتی ویک طرفه قضاوت میکنی .در ضمن وقتی استادهیچ حرفی را قبول نمیکند وحتی تهدید به صفر میکند چی ادبیاتی را باید به کار برد درمورد تهدید هم منتظر باش میبینی که توخالیه یا نه .گوش اگر گوش تو ناله اگر ناله ی من آنچه البته به جای نرسد فریاد است


پاسخ : من روی آقای دکتر بهرامی شناخت کافی ندارم ولی برای من قابل قبول نیست که یک استاد با دانشجویانش دشمنی داشته باشد و از روی قصد و غرض بخواهد دانشجویش را نمره ندهد. در این زمینه اقای دکتر بهرامی هم قاعدتاً مستثنی نیست. بر فرض که آقای بهرامی اشتباه هم کرده باشد. اینکه شما اینطور بیشرمانه ایشان را تهدید کنید اصلاً قابل قبول نیست. گناه استاد چیست که با این همه زحمتی که متحمل میشود تازه تهدید هم بشود. من به هیچ وجه چنین ادبیاتی را قبول نمیکنم حالا طرف هر کسی که میخواهد باشد. مطمئن باشید که اگر میدانستم که شما چه کسی هستید شما را به کمیته انضباطی دانشگاه معرفی میکردم تا کسی به اینگونه با بیشرمی استاد خود را مورد تهدید قرار ندهد. امثال افراد بیشرمی مثل شما در سالهای گذشته اینگونه من را هم تهدید کرده بودند و حتی با بیشرمی برای نمره نگرفتن به کلانتری هم از دست من شکایت کرده بودند. البته من آن موقع به اشتباه شکایتی از آن آقا به کمیته انضباطی نکردم ولی به دلیل مشکل علمی و مشکلات دیگری که پیش آورده بود از دانشگاه اخراج شد و اجازه بازگشت به دانشگاه نیز به او داده نشد.

نرود میخ فولادی برسنگ مارو باش مشکلاتمون رو باکی درمیون میذاریم قضاوت بمونه به عهده ی خدا که جای حق نشسته
سلام استادکاش امروز دانشگاه بودین تا دانشجوهایرو که به استاد بهرامی اعتراض داشتند رو میدیدید ولی مهم نیست میتونید برید از حراست دانشگاه سوال کنید که چی شد اونوقت متوجه میشید که نباید بی دلیل از کسی طرفداری بکنید البته ببخشید من اینقدر رک حرف میزنم من قصد جسارت به شمارو ندارم ونخواهم داشت اما چون شمارو خیلی قبول داشتم ومیدونستم شما شخص منطقی و خداترسی هستید اینحرفارو زدم و وقتی اون جوابهارو از شما دیدم یه کم ناراحت شدم درضمن من به هیچکدم از نمرههای که از شما گرفتم اعتراضی نکردم چون میدونستم بیشتراز این حقم نبوده ولی قضیه مهندس بهرامی فرق میکنه یاعلی
سلام استاد لطفا ی فکری برای جزوه بتن2 بکنید واقعا خیلی گنگ وگیج کنندست استاد اگه فکری براش نکینید مطمعن باشید که در حق بچها ظلم!!نه شما تنها استاد تخصصی هستید که در حق بچها ظلم نکردید(اینو جدی گفتم) بهتره بگم کم لطفی کردین استاد من چون میدونم شما انسان 1دنده ولجبازی نیستید و فقط به منافع خودتون فکر نمیکنید این پیشنهادو دادم واز شما هم انتظار میره که ی جواب منطقی بدین نه از اون جوابهایی که سر کلاس میدادین.در آخر اگه از حرفام ناراحت شدین عذر خواهی میکنم چون بالاخره شما استادین و میتونید هر تصمیمی که بخواید بگیرید اما چون میدونم شما خیلی سالاری اینارو گفتم یا علی حق نگهدار خودتو خانوادت بخوصوص کوچولوی نازت



پاسخ : چشم بررسی میکنم ببینم چه کاری میشه کرد. ولی شما هم باید همراهی کنید. شما هم خودتان را جای من قرار دهید که باید این همه سرفصل را توی این وقت کم به شما درس بدهم. شما هم پیشنهادی بدهید که امکانپذیر باشد. فعلاً همانطور که سر کلاس گفتم جزوه را فصل به فصل همراه خود بیاورید تا ببینیم چه میشود. از مطالعه کتابهای مرجع علی الخصوص کتاب دکتر مستوفی نژاد هم در کنار آیین نامه آبا غافل نشوید. اگر جزوه گنگ باشد این گنگی با مطالعه کتابهای مرجع مطمئمناً مرتفع خواهد شد.
سلام دیدی گفتم خیلی سالاری چشمتون بی بلا ماهم سعی خودمونو میکنیم ممنون از لطفتون



پاسخ : واقعیت اینست که این جزوه انطور که من پرس و جو کرده ام یکی از بهترین جزوات بتنی است که فعلاً به صورت عمومی در دسترس است و دانشجویان خود اقای دکتر مدندوست خیلی از آن راضی هستند. مشکل فقط کمی نامرتب بودن جزوه و کم رنگ افتادن برخی از قسمتهای آن در کپی است که انشاالله بشود با کمک هم این مشکلات را هم حل کنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی