وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

این وبلاگ متعلق به احمدرضا جعفری میباشد. مقالات، پروژه ها، برنامه های نرم افزاری، دیدگاهها، برنامه های کلاسی و .... از جمله مطالبی هستند که در این وبلاگ قابل دسترس میباشند.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات

هر چند که نکات ذکر شده در اینجا، قبلاً بارها به صورت مکتوب و یا شفاهی گوشزد شده است، اما به دلیل کم توجهی برخی از دانشجویان به این نکات بالاجبار یک بار دیگر برای آنهایی که احیاناً به دلایل مختلف از آن بی اطلاع هستند بازگو مینمایم :

1-  نمرات تنها بر اساس معیارهای فنی و تخصصی و به طور خاص محتویات برگه امتحانی  تعیین و ارایه میشود. موارد غیردرسی و نامربوط به مسایل فنی و تخصصی هیچ نقشی در تعیین نمره نهایی درس نخواهد داشت. مواردی نظیر ترم آخر بودن ، مشروط بودن یا درخطر مشروطیت بودن ، در آستانه اخراج بودن ، بیماری خود و یا اقوام نزدیک ، مشکلات مالی و خانوادگی ، همزمانی دو یا چند امتحان با هم، اشتغال به کار ، سطح پایین نمرات کلاس و .... ، از جمله این موارد ( و نه تمام موارد ) است که در نمره نهایی بی تاثیر است.

2- تمام برگه ها با نهایت دقت تصحیح میشود به گونه ای که حقی از کسی ضایع نشود. با این حال احتمال اشتباه در تصحیح برگه ها به طور کامل منتفی نخواهد بود. دانشجویانی که فکر میکنند نمره نهایی آنها به صورت اشتباه و کمتر از مقداری که مستحق بوده اند ، اعلام شده است،  میتوانند از طریق سایت آموزش دانشگاه به نمره خود اعتراض نمایند. به اعتراض اینگونه دانشجویان رسیدگی خواهد شد. در بازبینی دوباره برگه امتحانی اگر مشخص شود که اعتراض بی دلیل بوده است ، ارفاقهای احتمالی انجام شده در تصحیح اول حذف خواهد شد و نمره نهایی بدون ارفاقهای اولیه ثبت نهایی خواهد شد.

3- همانطور که در بند 2 ذکر شد اعتراض به نمرات تنها از طریق سایت آموزش دانشگاه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. اگر علاوه بر آن قصد ارایه توضیحات تکمیلی در مورد اعتراض خود دارید این اعتراض را به صورت مکتوب  از طریق کامنت با ذکر شماره دانشجویی ، نام و نام خانوادگی و ترجیحاً به صورت خصوصی در قسمت نظرات این پست و یا پستهای دیگری که به اعلام نمرات این ترم اختصاص دارد ارسال نمایید. اعتراضاتی که به بیان مسایل غیرتخصصی اختصاص داده شود کلاً نادیده گرفته خواهد شد. اعتراضاتی هم که به روشهای دیگر علی الخصوص خارج از محیط دانشگاه انجام شود مورد بررسی قرار نخواهد گرفت و این حق برای من باقی خواهد بود که نمره نهایی اینگونه دانشجویان را با حذف  ارفاقهای احتمالی ثبت نهایی نمایم.

4- همانطور که ذکر شد نمرات نهایی تنها بر اساس  ضوابط و معیارهای فنی و تخصصی تعیین میگردد. به همین جهت یادآوری میگردد که واسطه قرار دادن افراد مختلف،  بدون توجه به آنکه فرد واسطه چه کسی باشد و چه مسئولیتی داشته باشد کلاً نقشی در بالا رفتن نمره نهایی نخواهد داشت. در صورت اصرار بر این موضوع این حق برای من محفوظ است که نمره دانشجوی متخلف را با حذف ارفاقهای اولیه ثبت نهایی نمایم. در اینگونه موارد قولهای شفاهی داده شده به فرد واسطه از طرف من تنها بر اساس رعایت احترام فرد واسطه است و به این قولها به هیچ وجه عمل نخواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۱/۲۷
احمدرضا جعفری

نظرات  (۶)

۱۴ بهمن ۸۹ ، ۰۹:۲۴ یکی بالاتر از شما
متاسفم برات عقده ای


پاسخ : و من متاسفتر برای جامعه ای که پایبندی بر اصول اخلاقی و حرفه ای را عقده گشایی میخوانند
۱۵ بهمن ۸۹ ، ۱۴:۳۴ یکی ازدانشجویان شما
عقیده شما کاملا درسته و نباید اینگونه باشیم ولی چه کنیم که این گونه برداشتها با توجه به عملکرد دیگران (استادهای دیگر دانشگاها )ویا حتی خود جو دانشگاها ی دیگر باعث گردیده تا عقاید درست و منطقی حضرت عالی زیر سوال بره به خدا دیگه اینگونه رفتار ها شاید شما هم خودتان آن را تا حدودی قبول دارید دیگر جایگاه نداره وبا جوسازی های که بر علیه آدم میشه جایگاه ومنزلت درست به زیر سوال میره دیگر نمیتوان گفت که سطح علمی کدام دانشگاه ویا دانشجو بالاست چون شایسته سالاری دیگر وجود ندارد هر که بیشتر چاپلوس تر ویا اتصال قوی تر به جای با وقار ومحترمترشناخته میشه شما را به خدا قسم در حین تصحیح اوراق دانشجویان کمی مراعات کنید ما میدانیم که راه شما درسته ولی چه بسا در دانشگاه های دیگه به این سختی نیست ودر پایان تحصیل همه یک جایگاه دارند که خود شما حتما در جو نظام مهندسی ویا کار دیده اید که همه برابرند پس ایقدر سخت وراق را تصیح نکنید
به نام خدا
با سلام جناب اقای مهندس جعفری من در دوره ی کاردانی از دانشجویان پرتلاش جنابعالی بودم با تمام جنجال هایی (بدنمره دادن،سخت امتحان گرفتن،اشک درآوردن....) که با ورودم به دوره ی کارشناسی دیدم اما هنوز به شما و کلاس های شما معتقدم،کاری هم به این حرف ها ندارم البته این در درسی که با شما داشتم مردود شدم خواستم ازتون در خواست تجدیدنظر برای رفع مشروطیم بکنم اما با تذکراتی که در ابتدا داده بودید صلاح ندیدم بیشتر از این اعصابتونو خرد کنم.آموزش هم که یک کلمه اعتراض و یه تیک مارو محدود کرده که من خودم(از استادم) خجالت کشیدم اونو بزنم،فقط نمی دانم چرا مثل اون موقع ها درساتونو نمی فهمم احساس میکنم دیگه انرژی نمی گذارید درس ها خیلی مشکل شده ،با همه اینها استاد ممنون


پاسخ: دروس کاردانی با کارشناسی بسیار متفاوت است و اصلاً قابل مقایسه نیستند. برای دروس کارشناسی باید انرژی خیلی بیشتری صرف کنید. به امید خدا با تطبیق خود با شرایط جدید در ترمهای آینده وضعیت خیلی بهتری خواهید داشت. یک مورد دیگر هم اینکه متاسفانه به دلیل برخی کارشکنی ها کلاس شما در وضعیتی غیراستاندارد برگزار شد. کلاس بالای 60 نفر برای یک درس تخصصی بسیار غیراستاندارد است. در این مورد در ابتدای ترم به مسئولین تذکر دادم اما ظاهراً مسایل دیگری مطرح بود که اجازه تعدیل کلاسها به رنج منطقی حداکثر 40 نفر را نداد

سلام.خیلی آقایی .من دیگه از اون دانشگاه رفتم زمانی که ما بودیم این شرایط رو نذاشته بودین.بزرگوار درسته که من دیگه اون دانشگاه نیستم ولی دوستای زیادی دارم که هنوز شاگرد شما هستن.خدایی به نظر خود شما اون بدبختی که قرص سرترالین, سیتالپرام, پنتومید,پانکراتین,فاموتد,کلوفاک و.......(فکر نکنین میخواستم بگم اسم قرص بلدم) مصرف میکنه یا مشکل مالی داره یا باید کار کنه و درآمد خودشو خانوادشو در بیاره یا ی جورایی سرپرست خانواده اس و کلا" همه اونایی که هزار و ی بدبختی دارن یا اون بیچاره ای که هزار و یکیشو با هم داره با اونی که مثل پادشاه بی غم میاد میشینه سر کلاس هیچ فرقی نمیکنه ؟ فکر نکنین منظورم اینه که نمره خیرات کنین اما یکم به درد دلشون گوش کنین ممکنه همین گوش کردن خودش کلی مرهم باشه برا درد اونا.
بازم میگم شاید اصلا" به من دخلی نداشت این "صرفا جهت اطلاع بود"
خدایا یارم کن قبل از اینکه درباره راه رفتن کسی قضاوت کنم بتوانم کمی با کفش هایش راه بروم


پاسخ : به این مساله بارها جواب داده ام. با نمره دادن هیچ مشکلی حل نمیشود و فقط مشکلی به مشکلات قبلی اضافه میشود. باید بین بد و بدتر گزینه بد را انتخاب کرد. اگر افراد مورد اشاره شما به دلیل ترحم من فردا بدون داشتن حداقلها مدرک بگیرند و به دلیل این کمبود علمی در کاری که انجام میدهند به خوبی کارشان را انجام ندهند آنوقت منی مسئول خواهم بود که به خیال خودم در حق آنها ترحم کرده ام. در این موارد من ترجیح میدهم سنگدل باشم تا مبادا به خاطر خطاهای بزرگی که بعداً ممکن است پیش آید زیر بار مسئولیت باشم. در مورد گوش دادن به درددل ها مشکل خاصی نیست اما تا الان کسی با من درددل نکرده است بلکه فقط دنبال نمره بوده اند. از طرفی شنیدن درددل هم ممکن است باعث ترحم بیجای من بشود. پس اگر درددلی نشنوم عقلانی تر تصمیم میتوانم بگیرم

سلام . شب بخیر . استاد میشه خواهش کنم اگه امکانش هست بتن آرمه ای که تداخل داره روز سه شنبه ساعت 14 تا 17 برگزار کنید. فکر نمیکنم کسی مشکل داشته باشه البته اگه با برنامه شما هماهنگ بشه و شما اون ساعت وقت خالی داشته باشید.با تشکر



پاسخ : متاسفانه برای من این ساعت امکان پذیر نیست و همان ساعت 4.5 بهتر است.
معلومه که ادم عقدهای هستی


پاسخ : این حق شماست که هر طور میپسندید قضاوت نمایید.


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی