وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

این وبلاگ متعلق به احمدرضا جعفری میباشد. مقالات، پروژه ها، برنامه های نرم افزاری، دیدگاهها، برنامه های کلاسی و .... از جمله مطالبی هستند که در این وبلاگ قابل دسترس میباشند.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات
۲۳ ارديبهشت ۹۰ ، ۲۲:۵۷

تبلیغات در ایران سازه


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۲/۲۳
احمدرضا جعفری

نظرات  (۲۸)

۰۵ تیر ۸۹ ، ۱۶:۵۲ شریعت نبوی
مطالب خوبی داری.
به من هم سر بزن.
باعنوان"ویژه نامه ولادت حضرت علی(علیه السلام)"بروزم.
http://www.aqaed12.mihanblog.com
۰۶ تیر ۸۹ ، ۲۲:۴۸ به جون خودم راست میگم
جدیدترین عکسها..
بدو بدو بیا..
وبلاگ عکسهای توپ و باحال..
چندتا عکس خنده دار هستش که اگه ببینیدشون از خنده میمیرید!!
به جون خودم راست میگم
۰۶ تیر ۸۹ ، ۲۲:۴۹ شبکه خبری پرسپولیس
مطالب خوب و زیبایی داری.
اگه تونستی به ما هم سر بزن.

www.perspolis-live.tk
سلام دوست عزیز وبلاگتو دیدم جالب و خوب بود خسته نباشی
به وبلاگ من هم سر بزن خوشحال میشم
مهندس عزیز سلام
از این که گام های گسترده ای در ضمینه ی پیشرفت رشته مهندسی عمران برداشته اید نهایت تشکر را داریم.
انجمن تخصصی مهندسی عمران جهت ارتقای داشته ها و اطلاعات خود به یاری شما نیاز دارد.در صورت تمایل وارد دامنه های زیر شده و لینک انجمن تخصصی را به دوستان خود ارسال نمایید.
زیرا یک انجمن تخصصی محلی است برای بالا بردن سطح دانش با استفاده از کمک و مشورت دیگران
Address 1: www.persiancivilcenter.com
Address 2: www.persiancivilcenter.ir
Forum: www.persiancivilcenter.com/forum




پاسخ : با تشکر از لطف شما و تشکر به خاطر تلاشهایی که دارید. شما میتوانید لینک سایت خود را در بخش لینکستان سایت ایران سازه ( در فروم سایت ) ثبت نمایید و سایت خود را در انجا معرفی نمایید
پاینده باشید
۲۷ تیر ۸۹ ، ۰۶:۳۶ احمدرضا جعفری
سلام
واقعا برام باعث خوشحالی که یکی هم اسم خودم پیدا کردم
البته من دانشجو الکترونیکم کارشناسی ترم4
تو زمینه روبات و کامپیوتر هم کار می کنم
واقعا خیلی خوشحال شدم
بعضی وقتا به ما هم سر بزن
درسته رشته مون یکی نیست اما اسممون یکیه!!!!


پاسخ : من هم از آشنایی با شما خوشحال شدم. فکر میکنم من زودتر با شما به طور اتفاقی آشنا شده بودم. اگر بگردید موارد دیگری هم پیدا میکنید. توی گوگل سرچ کنید دو سه مورد دیگر هم هست
استاد گرامی سلام
من از دانشجویان کارشناسی ناپیوسته عمران هستم می خواستم بدونم که تکلیف ما با درس بارگذاری که برای یک مهندس الزامیه و خود شما هم روی اون تاکید داشتید چی میشه؟به عنوان یکی از اعضای هییت علمی دانشکده عمران و توسعه لطفا این مشکل رو واسه ما حل کنید.با تشکر
بنده نیز انتخاب شما رو برای همایش تبریک میگم و برای بنده که افتخار شاگردی شمارو دارم باعث خوشحالی و مباهاته.موفق باشید


پاسخ : در این مورد من واقعاً اطلاعات دقیقی ندارم و صحبتهای ضد و نقیضی را شنیده ام ولی به هر حال به نظر من پاس کردن این درس از پاس نکردن آن برای شمابهتر است و به همین جهت به نظرم اصرار داشته باشید که این درس برای شما ارایه و شما ان را پاس کنید. از دست من هم کاری بر نمی آید و خودتان باید پیگیری کنید ولی اگر زمانی از من نظری خواسته شود همان نظر بالا را خواهم داد
سلام استاد وقت بخیر
به نظر شما برای کنکور ارشد خوندن کتاب های مرجع ضروریه یا بیشتر ازکتاب های تستی و کنکوری استفاده کنیم و حل تست کار کنیم.در ضمن چه کتاب های مرجعی برای دروس تحلیل سازه و مقاومت مصالح و دروس طراحی(فلز و بتن) معرفی می کنید که درمورد مطالب و سرفصل های ارشد بهتر و کاملتر توضیح دادند.کتاب های تستی چطور؟
با تشکر


پاسخ : به نظر من مطالعه کتابهای مرجع باید در طول ترم و وقتی این دروس را گرفته اید انجام شود و سپس برای کنکور از روی کتابهای کنکوری مطالعه نمایید و علی الخصوص تستهای سالهای گذشته را کامل مطالعه کنید. برای تحلیل سازه کتاب دکتر فنایی ، برای مقاومت مصالح کتاب دکتر عرفانی ( گاج ) بهتر از بقیه هستند. برای فولاد و بتن خیلی اطلاع ندارم و کتابهای زیادی موجود نیست. به هر حال حتماً تستهای سالهای قبل را کامل مطالعه کنید. در مورد کنکور ارشد در فروم ایران سازه بحثهای مختلفی هم موجود است که تجربه دوستان در سالهای قبل هم میتواند به شما کمک نماید
سلام استاد
برای ترم آینده جه دروسی رو درس خواهید داد؟لطفا میشه اسم کتابای مرجع دروسیو که قراره با شما بگیریم رو بگید.
با تشکر


پاسخ : دروس تحلیل یک و دو و فولاد یک. برای تحلیل سازه یک و دو کتاب اردشیر اطیابی. برای درس فولاد چند منبع قابل معرفی است. کتاب سه جلدی طراحی سازه های فولادی دکتر میرقادری، یا کتاب طراحی سازه های فولادی مهندس طاحونی و یا کتاب طراحی سازه های فولادی مهندس رضاییان هر سه مناسبند. در کنار آنها البته مبحث دهم مقررات ملی ساختمان هم لازم است داشته باشید. البته در این مورد کمی صبر کنید تا سر کلاس به شما کتابی که به طور واحد برای همه شما مناسب باشد معرفی کنم
استاد سلام ایام به کام
تا کی واسه تحویل گزارش کارآموزی مهلت داریم؟ با تشکر



پاسخ : در این مورد اطلاع دقیق ندارم. از آموزش دانشگاه سوال کنید. ولی معمولاً تا هفته آخر شهریور فرصت هست
استاد سلام
گزارش کارآموزی رو باید تحویل شما بدیم؟


پاسخ : اگر کارآموزی را با من گرفته اید باید به من هم تحویل بدهید

ببخشید استاد میشه از شما خواهش کنم با مهندس حقایق صحبت کنید تا دروس تخصصی ارائه شده این ترم رو بیشتر کنند تا واسه انتخاب واحد دستمون باز باشه مخصوصا درس تکنولوژی بتن و اجرای سازه های فلزی و بتنی.چون من این درسو ترم قبل برنداشتم و چون همنیازه درس طراحی سازه های بتنی 1 هست به همین خاطر این ترم نمی تونم درس سازه بتنی 1 رو بردارم.همچنین میشه بجای درس مهندسی ترابری(اختیاری) درس پلسازی رو بذارن.
با تشکر.تنها راهی که ما میتونیم نظراتمونو با گروه عمران درمیان بذاریم شخص شما به عنوان یکی از اعضای هیت علمی و اساتید گروه عمران است



پاسخ : راستش وظیفه تعیین دروس ترم بر عهده ایشان است و من کلاً در این مورد و هر مورد دیگری که به من مربوط نباشد دخالت نمیکنم. باز اگر ایشان را دیدم مطرح میکنم. البته اگر خود شما مستقیماً مطرح نمایید و دلایل کافی هم داشته باشید و امکان آن هم بایشد مطمئنم که ایشان دریغ نخواهد کرد و درس را ارایه میکند. احتمال میدهم که چون این درس مربوط به این ترم نیست دانشجوی زیادی خواهان آن نیست و حد نصاب تشکیل کلاس تامین نمیشود. باز هم اگر فکر میکنید تعداد حداقل ( فکر میکنم حدود 20 نفر باشد ) تامین میشود با دوستانتان به طور مشترک برای ایشان نامه بنویسید و درخواست این درس را بنمایید. در مورد کم بودن دروس تخصصی پیشنهاد اکید من به شما اینست که عجله نکنید و هر ترم حداکثر 17 واحد بردارید و البته وقت کافی هم برای آنها بگذارید تا بتوانید از پس درسها بربیایید. بیشتر از آن واحد برداشتن همانی میشود که در دو ترم قبل اکثر شما با آن مواجه شده اید. در مورد درس پلسازی هم احتمال میدهم که استاد مناسب برای تدریس آن را دانشگاه در حال حاضر در اختیار ندارد ( حداقل اینکه تخصص خود من نیست) ولی به هر حال درس خوبی است و البته نسبت به درس ترابری خیلی سختتر هم هست. درس ترابری اگر همان درس مهندسی ترافیک باشد که ما میگذراندیم بسیار راحتتر از درس پلسازی است

استاد گرامی سلام ، با عرض خسته نباشید دانشجوی ترم چهار عمران واحد کرمانشاه هستم ، استاد گرامی در ترم تابستان مقاومت 1 را برداشتم ، در عین نا باوری استاد فقط ( تنش و کرنش و در حد 20 دقیقه پیچش را تدریس کردند ) لذا با توجه به اینکه مباحث خمش ، و تیر های مقاومت 1 برای دروس ترم مهر ماه بنده واجب است ، از شما تقاضا دارم برای حل این مشکل بنده را راهنمایی کنید ، کاش امثال شما زیاد تر بود . با سپاس و آرزوی بهترینها ، میلاد ملاحتی



پاسخ : اول از همه از اظهار لطف شما ممنونم. در مورد گرفتن درس در تابستان کلاً اخذ دروس تخصصی چندان منطقی نیست و باعث هدر رفن درس میشود. فکر میکنم تنها راه مطالعه و حل تمرین به صورت شخصی در این فاصله است. یکی دو جزوه در مورد مقاومت مصالح کاردانی و کارشناسی من توی وبلاگ دارم که شاید به درد شما بخورد
سلام
استاد گرامی از حسن توجه شما سپاسگذارم.امیدوارم که بتونم از راهنمایی ها و پیشنهادات شما کمال بهره رو ببرم.مهندس حقایق سایت یا وبلاگی ندارند تا بتونیم از این طریق با ایشان تماس برقرار کنیم؟


پاسخ : آقای دکتر حقایق تا انجا که من میدانم سایت یا وبلاگ ندارند ولی ایمیل ایشان به شرح زیر است که شاید بتوانید از این طریق با ایشان تماس برقرار کنید :
alihaqayeq@yahoo.com
استاد سلام و وقت بخیر
با توجه به اینکه من شهرستانی هستم امکانش هست که گزارش کارآموزیم رو از طریق ایمیل واسه شما ارسال کنم؟


پاسخ : چون باید از شما حضوری سوال بپرسم امکان آن نیست. حتماً حضوری کارآموزی را ارایه کنید
استاد سلام شما آدرس ایمیل مهندس بهرامی رو دارید




پاسخ : متاسفانه ندارم

سلام استاد
چه ساعاتی در دانشگاه حضور دارید برای تحویل گزارش کارآموزی؟کجا میتونم شمارو ملاقات کنم؟




پاسخ : از روی برنامه کلاسی من نگاه کنید و با توجه به آن مراجعه کنید. فکر میکنم شنبه و یک شنبه و دوشنبه بعد از ظهر ( حدود ساعت 2 ) و چهارشنبه ساعت 8 و بعداز ظهر ساعت 2 کلاس داشته باشم

مهندس با عرض سلام و خسته نباشید ، یک راهنمایی میخواستم ، جنابعالی برای دانشجویی که این ترم تحلیل رو داره به جز کتاب طاحونی و تهرانی زاده ، چه کتابی یا منبعی رو برای حل تمرین و تسلط کامل توصیه میکنید ، با تشکر



پاسخ: کتاب تحلیل سازه اردشیر اطیابی کتاب بسیار خوبی است . منبع اصلی خود من جهت تدریس درس تحلیل این کتاب است. درس کمی دارد ولی در عوض بیش از 700 تمرین دارد که اکثریت حل تشریحی و کاملی دارند.
با سلام خدمت استاد گرامی
جناب مهندس جعفری

جناب مهندس شما برای درس بتن جزوه دکتر مهماندوست را معرفی کرده اید
آیا این جزوه بنظر شما برای آزمون نظام مهندسی مناسبه یا نه؟
برای آزمون نظام مهندسی چه منابعی را معرفی می کنید؟

با تشکر فراوان


پاسخ : دکتر مدندوست عضو هیات علمی دانشگاه گیلان صحیح است. متاسفانه جزوات کنکوری در دسترس نداشته ام. جزوه دکتر مدندوست جزوه جمع و جور و خوبی است ولی واقعیت با سوالات نظام مهندسی کنترل نکرده ام ببینم همخوانی دارد یا خیر. جزوات دیگر هم در دسترس ندارم. در سایت البته فکر میکنم یک سری جزوات دستنویس برای امتحان نظام مهندسی موجود باشد. شاید به کارتان بیاید
سلام آقای جعفری من برای درس مدیریت کنترل پروژه ام نیاز به یک پروژه با قالب مایکروسافت پروجکت دارم،متاسفانه قادر به دانلود فایل هایی که شما در وبلاگتون قرار دادید نبودم... ازتون در خواست می کنم که اگه می شه لطف کنید و فایل ها رو برای من ایمیل کنید... یا اگه کار آماده ی دیگه ای در این زمینه دارید برای من بفرستید
ممنونم




پاسخ : در ایران سازه سرچ کنید یکی دو موردی هست. غیر از آن آدرس مطلبی که در آن پروژه مورد اشاره هست را بدهید تا شاید بتوانم رفع مشکل کنم و یا در دانلود آن راهنمایی کنم





سلام.من تعجب میکنم این اقایون مهندس که اینقدر دم از آیین نامه ومقررات میزنن چرا ساختمان دانشکده غیرانتفایی همدان که کارساختش تموم شده و افتتاح شده و کارش تموم شده رو نقشه طبقه همکفش رو تغییردادن ودارن ازش یک شاهکار معماری میسازن.مگه هر تغییری بعد ازساخت غیرقانونی نیست؟لابد نیست دیگه : :


پاسخ : البته من در جریان موردی که شما میفرمایید نیستم. ولی کلاً باید بدانید که هیچیک از اساتید عمران و معماری دانشگاه در جریان طراحی و اجرای این ساختمان نبوده اند و هیچ مشورتی هم از آنها گرفته نشده است و خود من تازه وقتی که ساختمان شروع به ساخت شد متوجه موضوع ساخت چنین ساختمانی شدم
۲۸ آذر ۸۹ ، ۱۶:۱۳ بهزاد طاهری دانشجو
با سلام استاد ببخشید دفعه قبل نظرمو اشتباهی جای دیگه تایپ کرده بودم می خواستم از شما به خاطر اینکه بین بچه ها اجهاف نمیکنید تشکر کنم با انکه ادعای اخلاق نمیکنید اما چرا به بچه ها نمره کم میدهید می خواستم بدانم ایا این هم یکی از روش های اساتید است البته نایاب هستند از کسانی از شما انتقاد می کنند یک سوال دارم اگر شما بد هم تدریس کنید لااقل جزوه و منابع خوب در اختیار دانشجو قرار میدهید من ترم یک کارشناسی ام در توسعه و ابادانی ودر این ترم شما بهترین استاد این ترمم هستید چون شما از چابلوسی بدتان میاید معذرت میخوام


پاسخ : سلام. اول اینکه من نمره کم نمیدهم بلکه دانشجوها هستند که نمره کم یا زیاد میگیرند و این مساله ربطی به من ندارد. فرق من با برخی های دیگر این است که از همان اول نیت میکنند که باید مثلاً 80 درصد دانشجوها پاس شوند و مطابق با این معیار درس و نمره میدهند اما من چنین معیاری ندارم و نخواهم داشت. هر کسی هر چی گرفت مطابق حقش نمره او را خواهم داد چه کم باشد چه زیاد . دوم هم اینکه در مورد چاپلوسی با شما موافقم . سعی من این است که از چاپلوسی خوشم نیاید و تاثیری روی کارم نگذارد فکر میکنم موفق هم بوده ام. سوم هم اینکه اساتید دیگر شما هم خوب هستند. با یک ترم و یک درس روی اساتید قضاوت نکنید.
باسلام وخسته نباشید
از سایت شما جزوه سازه فولادی برای کنکور کاردانی به کارشناسی را دریافت کردم عالی و کامل است اما چون اسکن شده است واضح نیست .فایل تایپ شده آن را ندارید ؟ درصورت وجود لطفا آدرس دانلودش را برایم بگذارید در وبلاگ یا میل بزنید
سپاسگذارم از شما




پاسخ : متاسفانه خیر





سلام استاد خوب هستید من خواستم از شما برای همه چیز تشکر کنم واقعا من شما رو به عنوان یکی از بهترین استادهام میشناسم و همیشه برای شما احترام قایل بودم و هستم و خواهم بود با تمام وجود برای زحماتی که برای ما می کشید تشکر می کنم ولی متاسفانه بعضی از دانشجویان قدر شما را نمیدونن و من همیشه از شما دفاع کردم تا به حال از درسای شما نیفتادم ولی اگر هم روزی بیافتم هیچ وقت ناراحت نمی شم چون مطمئنم که خودم کوتاهی کردم. باز هم بابت همه چیز از شما ممنونم و امیدوارم همیشه سلامت باشید. من واقعا شما را به عنوان یک استاد خوب دوست دارم. بازم ممنون


پاسخ : تشکر فراوان از شما .

با سلام
این مطلب را برای تشکر از شما بخاطر عادل بودنتان و برای معترضین شما مینویسم
((مردم اغلب بی انصاف و بی منطق و خود محورند انان را ببخش اگر مهربان باشی ترا به داشتن انگیزهای مخفی متهم می کنند ولی مهربان باش اگر شریف و درستکار باشی فریبت می دهند ولی شریف و درستکار باش نیکی های امروزت را فراموش می کنند ولی نیکوکار باش بهترین های خود را به دنیا ببخش حتی اگر کافی نباشد و در نهایت می بینی هر انچه هست میان تو و خداوند است نه میان تو و مردم))
(کورش بزرگ)
با تشکر
با سلام وخسته نباشید.وبلاگتون عالیه بود.ببخشید من یک سوال داشتم می توانید منو راهنمایی کنید؟من کارشناسی مهندسی مکانیک طراحی جامدات هستم و امسال میخواهم به ارشد مهندسی سازه شرکت کنم .لطفا مرا راهنمایی کنیید.اگر ارشد مهندسی سازه بگیرم در نظام مهندسی میتوانم 2 تا پروانه اشتغال داشته باشم یکی در زمینه تاسیسات ودیگری سازه محاسب ؟وسال 89به آزمون نظام مهندسی شرکت نمو دهام ولی جواب آزمون ها نیامده است.لطفا پاسخ تان را ایمیل کنیید.با تشکر




پاسخ : توی سایت ایران سازه به آدرس www.iransaze.com در بخش فروم ، نظام مهندسی یک سری مطالب در این زمینه بیان شده است. فکر میکنم بشود و شما با ارشد سازه دو پروانه میگیرید که البته از ظرفیت کاری هر دو نمیتوانید استفاده کنید و فکر میکنم جمع کارهایی که میگیرید از حداکثر مجاز برای یکی از دو پروانه نباید بیشتر شود. برای این موضوع بهتر است به نظام مهندسی استانتان هم مراجعه کنید و دقیقتر سوال را بپرسید

بخشی از دعای کمیل

ای معبود من و ای آقای من به حق آن نیرویی که مقدس کردی و به آن فرمانی
که مسلمش کردی و صادر فرمودی و بر هر کس آن را اجرا کردی و مسلط گشتی، از
تو می خواهم که ببخشی بر من در این شب و در این ساعت هر جرمی را که مرتکب
شدم و هر گناهی را که از من سر زده و هر کار زشتی را که پنهان کرده ام و
هر نادانی که کرده ام، چه کتمان کردم و چه آشکار، چه پنهان کردم و چه در
عیان و هر کار بدی را که به نویسندگان گرامیت دستور یادداشت کردنش را
دادی، همان نویسندگانی را که آنها را موکل بر ثبت اعمال من کردی و آنها
را به ضمیمه اعضا و جوارحم گواه برمن کردی و اضافه بر آنها خودت نیز
مراقب من بودی و گواه اعمالی بودی که از ایشان پنهان می ماند و البته
بواسطه رحمتت بود که آنها را پنهان داشتی و از روی فضل خود پوشاندی. از
تو می خواهم که بهره ام را وافر و سرشار گردانی از هر چیزی که فروریزی یا
احسانی که فرمایی یا نیکی هایی که پخش کنی یا رزقی که بگسترانی یا گناهی
که بیامرزی یا خطایی که بپوشانی
سلام استاد میان ترم فلز یک تصحیح نکردین کی نمرات اعلام می کنین




پاسخ : عجله نکن تصحیح میشه و نمرات هم به موقع اعلام میشود. فعلاً هیچکدام از میانترم ها را شروع به تصحیح نکرده ام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی