وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

این وبلاگ متعلق به احمدرضا جعفری میباشد. مقالات، پروژه ها، برنامه های نرم افزاری، دیدگاهها، برنامه های کلاسی و .... از جمله مطالبی هستند که در این وبلاگ قابل دسترس میباشند.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات
عاقبت حمل معلومات در خورجین!!!

ی استاد تو موسسه ھست که احساس میکنه خیلی بارشه!!!بچه ھای عمران عمران با این آقا کاملا آشنا ھستن.

این آقا سر کلاسای درسیش خیلی بلبل زبونی میکنه و با حل مسائل دینامیک و مقاومت مصالح و...(از روی جزوه) احساس میکنه بیرجانسونه!! از قضا دست روزگار تصمیم بر این میگیره که استادو حسابی ضایع کنه و چھره واقعیشو به دانشجوھا نشون بده.

یکی بود یکی نبود،اواسط ترم گذشته بود که استاد قصه ما با ١٠ دقیقه تاخیر میاد سر کلاس و کیفشو باز میکنه -رنگ از رخسار استاد میپره- آخه استاد یادش رفته جزوه اشو بیاره!! شاید خواب مونده و بدون خوردن صبحونه اومده کلاس! یا شاید... .!!!!

خلاصه استاد به چه کنم چه کنم میفته که یھو به بچه ھا میگه اگه در مورد مطالب گفتھ شده سوال دارین بپرسین؟ (مثلا میاد کلاس رفع اشکال بذاره)

یکی از دخترای کلاس میپرسه که استاد، سوال..... میشه ی بار دیگه توضیح بدین؟ استاد میگه که جلسه آینده ی بار دیگه حلش میکنم!!!!

بچه ھا که از اوضاع باخبر میشن،یکی یکی سوال میپرسن ازش و استاد به حرف میاد و میگه که بچه ھا من جزوه امو نیاوردم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آخه مرد حسابی به توام میگن استاد.زحمت بکش ازین به بعد با خورجین پر از کتاب تشریف بیار سر کلاس.وبلاگتم بده ما برات به روز کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۲/۲۳
احمدرضا جعفری

نظرات  (۱۱)

بابا مهندس مثلاً تو در مورد اخراج این بنده خدا ... تو وبلاگت با اشاره به اسمش صحبت کردی نقد منصفانه بود دیگه؟؟؟ همه همینجوری هستیم، اگه ازمون انتقاد کنن حتماً منصفانه نیست، اما ما هرچی در مورد هرکی بگیم 100 درصد درست و منصفانه هستش!!!



پاسخ : اسمشو حذف کردم.( البته از اول هم فقط حرف اول اسم و فامیلش بود) اما وقتی شما هم ببینید که درباره شما دروغ به هم میبافند ناراحت میشوید. این منصفانه است که واقعه ای که اصلاً رخ نداده است به شما نسبت بدهند ؟ دروغ گویی نقد منصفانه است ؟ آن عکسی که در توصیف بنده قرار داده اند ( که احتمالاً از داخل آلبوم عکسهای خانوادگیشان آن را کپی کرده اند ) نقد منصفانه است ؟ آن خانم و امثالهم پشت سر من همه جا هر چه دوست داشته اند دروغ گفته اند و اطلاعات غلط داده اند و هیچ بعید نیست که همین مساله هم مستقیم یا غیرمستقیم کار این خانم باشد.
سلام استاد هیچکدوم از حرفای این آدم درست نیست ولی از شما انتظار میره که تحت تاثیر حرفای این جور آدما قرارنگیرید از حرفاتون معلومه که ضد حال خوردین ولشون کن بی خیال بذار خوش باشن



پاسخ : راستش اولش ناراحت شدم. ولی الان دیگه ناراحت نیستم. به هر حال خوبه که انتقاد باشه ولی مشکل من با دروغ گویی آنهاست. به هر حال این مساله چیزی هست که اگر واقعیت داشته باشه من نمیتونم انکار کنم چون به هر حال خیلی ها احتمالاً شاهدش بودند و اگر واقعیت هم نداشته باشه باز هم مشکلی نیست چون کسی شاهد آن نبوده و قابل باور نیست. هر چند که کل ماجرا حتی اگر واقعی هم باشد خیلی مساله مهمی نیست
سلام استاد شما تو ای تی آر سوتی فرموده بودین بدون جزوه نمیشه رفت سر کلاس چون بعضی درسا فرمولاشون زیاده حالا اصلا از اینا بگذریم شما احتمالا استاد اسدبیگی رو میشناسین(آموزشکده مفتح)من شاگردشون بودم مکانیک خاک و مقاومت مصالح رو با ایشون پاس کردم حتی یکبار هم ندیدم جزوه سر کلاس بیارن همه مطالب تو ذهنشون بود حتی مثالهایی که حل میکردن با ساعت قبلشون فرق داشت دانشجوها حتی اگه درسی با ایشون میفتادن اصلا ناراحت نمیشدن چون خوب تدریس میکرد تاکید من رو خوب تدریس کردن ایشونه و امتحانش هم خیلی سخت بود نمره 13 به منزله 20 بود ولی با این وجود همه دوستش داشتن و براش احترام قایل بودن من جمله خود پس این ادعای شما درست نیست


پاسخ : برای مهندس اسدبیگی احترام خاصی قائلم و در مورد سواد و توانایی تدریس ایشان شکی ندارم. اما مقایسه شما یک نوع قیاس مع الفارغ است. اول اینکه اصل اینکه استاد سر کلاس جزوه بیاورد یا نه نکته مثبت یا منفی استاد نیست. دوم اینکه مهندس اسدبیگی بیش از ده سال است که این دروس را که نام بردید هر ترم یا حداکثر یک ترم در میان تدریس میکنند. هر کسی باشد بعد از اینهمه تدریس مطالب آنها را از حفظ میشود. بنده به دلایل شرایطی که اجباراً پیش آمده است فقط در این دو سال ده درس را تدریس کرده ام که قبل از آن حداقل در سطح کارشناسی مهندسی عمران آنها را تدریس نکرده بودم. بدیهی است که برای ارایه بهتر برخی از این دروس نیاز به همراه داشتن منبع درسی در سر کلاس است. سوم اینکه تدریس در سطح کاردانی با سطح کارشناسی قابل مقایسه نیست. دانشجویان کاردانی سطح علمی پایینتری دارند و طبعاً نیاز به اطلاعات کمتری برای استاد جهت ارایه در سر کلاس است. ( من هم در دورانی که کاردانی تدریس میکردم اکثر موارد دروس محاسباتی را بدون جزوه تدریس میکردم و یا از روی جزوه تهیه شده توسط خودم تدریس میکردم ) . چهارم اینکه برخی دروس مثل مکانیک خاک و مقاومت مصالح و استاتیک دارای مطالبی ثابت در طول زمان هستند ولی اکثر دروسی که بنده تدریس کرده ام ( مثل فولاد و بتن ) مطالبی وابسته به متون آیین نامه ها دارند که هر چند سال یک بار دچار تغییرات بعضاً زیاد میشوند. ضمن اینکه فرمولهای این دروس و ضوابط آیین نامه ای آنها نه قابل حفظ است و نه ارزش حفظ کردن دارد.
سلام استاد من به هیچ وجه قصد جسارت نداشتم و البته در سواد و معلومات و بار علمی شما هیچ شکی ندارم در هر صورت از اینکه به نظرات ما احترام میگذارید و جواب میدید خیلی متشکرم کمتر کسی پیدا میشه که اینطور باشه


پاسخ : من ادعا نکردم که شما به من جسارتی کردید. از آن دوستان هم فقط به دلیل ادعای دروغ ناراحت شدم و گرنه با لحن انتقادی آنها هم که تند بود کاری ندارم ( از آن عکس توهین آمیز هم گذشتم ) . پذیرای انتقادات دوستان هم هستم و در صورت لزوم پاسخگو هم هستم.
پاینده باشید و ماندگار
سلا م استاد فکر کنم سر کلاس فولاد2 یه خورده باهاتون بد حرف زدم حلالمون کن یا علی


پاسخ : تا آنجا که یادم هست دیروز مشکل خاصی پیش نیامد. چه صبحتبی کردید که فکر میکنید بد صبحت کردید ؟
هیچی بیخیال پس معلوم شد ناراحت نشدین خیالم راحت شد
سلام . خدایی استاد کلاهتونو قاضی کنید امروز انصاف بود تو امتحان بتن به خاطر اینکه ی تعداد از خانم ها بار ها را بدون اعمال ضریب در محاسبات وارد کرده بودند شما هم فرمودین بار ها بدون ضریبند . امروز آبا ( آیین نامه بتن ایران) رو بردین زیر سوال . اگه ما بودیم و این اشتباه رو میکردیم باز هم این حرف رو میزدین ؟؟؟؟؟ استاد ممکنه بعضی از دانشجویان از لحاظ علمی بالاتر باشند ولی این به معنای حاکم بودن حرف آنها نیست ما در این دانشگاه دانشجویانی داریم که از لحاظ شخصیتی در سطح ممتازی هستند . اما ... . میدونین این تفاوتی که استادید بین دانشجویان قائل میشن چقدر ممکنه ضربه ی بدی رو ی دانشجو بذاره.


لطفا کمی بیشتر بیندیشیم
آنکه معترض نیست، منتظر نیست و معترض، منتظر نیست


پاسخ : همانطور که در جلسه امتحان هم گفتم هر دو مورد را مورد قبول قرار میدهم. قصد من در طرح سوال معرفی لنگرها به صورت بدون ضریب بود که بعد از چند دقیقه وقتی که دیدم که در تابلو بارها را با اندیس u نوشته ام متوجه اختلاف بین آنچه در ذهنم بود و آنچه نوشته ام شدم و خواستم آن را تصحیح کنم که چون تعدادی از دوستان اعتراض کردند و گفتند که بارها را ضریبدار فرض کرده اند و حق هم با آنها بود گفتم که هر دو مورد را قبول میکنم ( آنهایی که ضریبدار حل کرده اند را به این دلیل که طبق صورت سوال که من نوشته بودم کارشان درست بود و آنهایی که بدون ضریب حل میکردند به این دلیل که قصد من دقیقاً همین بود ) . در ضمن در آن لحظه اصلاً من متوجه نشدم که چه کسانی به این مساله معترض شده اند و الان از شما میشنوم که خانمها معترض به مساله بوده اند. سعی من اینست که در این زمینه فرقی بین دانشجویان قرار ندهم و اصلاً هم جنسیت برای من مهم نیست

۱۴ خرداد ۹۰ ، ۰۹:۴۳ ............................
سلام. در مورد نظر قبلی با نام "سوخته " خواستم به عرض شما برسانم قصد من توهین نبود . گفتن این حرف از طرف ما و به طنز بهتر از گفتن آن از سوی دیگری و به جد است .
چون میدانستم که شما انتقاد پذیر هستین این موضوع را بیان کردم وگرنه.... .
موفق باشید



پاسخ : در انتقاد شما توهینی نبود و البته متوجه طنز آن هم نشدم. جواب من هم همانی است که بالا نوشتم.
استادنمره های میانترم بتن دوروکی اعلام میکنید؟



پاسخ : متاسفانه این روزها سرم شلوغه و به این زودی فرصت نمیکنم ورقه های شما را تصحیح کنم. انشاالله سر فرصت تصحیح خواهم کرد.
سلام استاد راجع به میانترم روز دوشنبه فلز میخواستم بگم شما تو جزوه گفته بودین برای برش پانچ و سوراخ استاندارد 2 میلیمتر به قطر اضافه میشه تو امتحان برش پانچ نبود پس طبق جزوه باید 2میلیمتر رو اضافه نمیکردیم که من تو جوابم اضافه نکردم از طرفی کتاب فلز طاحونی گفته اگر برش پانچ هم نبود باید 2میلیمتر اضافه کرد و اگر بود 4میلیمتر میخواستم بدونم کدومش درسته؟؟و اگه کتاب درسته پس یعنی من 3 نمره رو از دست دادم؟



پاسخ : چون برش پانچ نبود فقط یک دو میلیمتر مربوط به اثر لقی اضافه میشود و کفایت میکند. اگر غیر از این انجام داده اید بخشی از نمره را از دست داده اید
استادسال دیگه همATRهستین




پاسخ: چرا فکر میکنید نیستم ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی