وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

این وبلاگ متعلق به احمدرضا جعفری میباشد. مقالات، پروژه ها، برنامه های نرم افزاری، دیدگاهها، برنامه های کلاسی و .... از جمله مطالبی هستند که در این وبلاگ قابل دسترس میباشند.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات
با توجه به تغییرات ایجاد شده در سرفصل دروس رشته کارشناسی ناپیوسته مهندسی تکنولوژی عمران - عمران و لزوم اعمال آن برای ورودیهای سال 90 به بعد ، چارت پیشنهادی دروس برای دوره کارشناسی ناپیوسته مهندسی عمران را میتوانید از این لینک دانلود نمایید. در صورتی که در این مورد دارای نظر یا پیشنهادی هستید آن را از بخش نظرات همین پست اظهار نمایید.
آخرین ویرایش : 21 دی ماه 90

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۹/۰۳
احمدرضا جعفری

نظرات  (۱۱)

استاد تکنولوژی بتن چرا ارائه نشده؟




پاسخ : تکنولوژی بتن در چارت جدید حذف شده است. ورودی های 89 به قبل هم که باید تا به حال پاس کرده باشند. اگر پاس نکرده اید درخواست بدهید تا در صورت رسیدن به حد نصاب برای ان فکری بکنیم.
سلام استاد ما برای دروس تکنولوژی بتن و مکانیک خاک و مهندسی پی که پاس نکردیم بایدچیکارکنیم؟




پاسخ : درس مهندسی پی که ارایه شده است. مکانیک خاک هم میتوانید با گروه کارشناسی پیوسته بگیرید. تکنولوژی بتن و اجرای ساختمان هم درخواست بدهید تا بررسی شود و در صورت لزوم برای آن گروهی تعریف شود.
سلام استاد،خسته نباشید.ببخشید در مورد چارت جدید انهایی که ورودی 89 هستند درس هایی باقی مانده رو باید طبق چارت قبلی بگذرانند یا چارت جدید مثل سیالات؟ درضمن دروس جدید روعلاوه بر دروسی که پاس کرده ایم در صورت علاقه می تونیم اخذ کنیم؟با تشکر




پاسخ : آنطور که مشخص است باید طبق چارت قبلی عمل شود. برای دروس جدید اولویت با ورودیهای 90 است. در زمان حذف و اضافه اگر ظرفیت خالی در این دروس وجود داشت میتوانید شما نیز اضافه بر واحدهای خود البته با درخواست کتبی این دروس را اخذ نمایید.
۰۹ دی ۹۰ ، ۲۰:۵۷ کارشناسی ناپیوسته عمران89
سلام استاد
ازدیشب(9/10)که باید سایت برامون بازمیشدسیستم تاالان ارور کلمه عبور داده وما هنوز نتونستیم انتخاب واحد کنیم ماشهرستانیم وامکانش نیست بیایم دانشگاه!این مشکلو چطوربرطرف کنیم؟


پاسخ : فردا صبح با آموزش دانشگاه تماس بگیرید تا مشکل را رفع کنند

سلام استاد
حالتون خوبه؟
استاد من ازشب انتخاب واحد پای سیستم بودم وصل نشده
الان که امروز وصل شده همه درسارو گرفتن
بنظر شما من الان چه خاکی بریزم روسرم
پروزه راه وچکارکنم؟


پاسخ : البته پروژه راه در دو گروه ارایه شده است. اگر هر دو گروه پر شده است درخواست کتبی بدهید تا برای حذف و اضافه گروه جدید ارایه شود.
سلام استاد خسته نباشید.اگه وقت داشتید نمره های میانترم فولاد 2 رو زودتر بررسی کنید تا در صورت خطر افتادن بتونیم حذف کنیم.ممنون از لطفتان.
۲۵ دی ۹۰ ، ۲۱:۳۱ ورودی 90مهندسی عمران-عمران
با سلام
استاد شما در طول ایام امتحانات چه روزهایی دانشگاه هستید؟




پاسخ : مشخص نیست. علی الحساب روزهایی که امتحان دارم هستم
سلام. این درس تاریخ معماری در چارت قبلی نیست و درس تاریخ تحلیلی هست. ما که تاریخ تحلیلی پاس کردیم و در چارت جدید نیست چی میشه این دو واحد؟ چرا اینجوریه چارت و واحدا؟



پاسخ : اگر تاریخ اسلام را پاس کرده باشید نیازی به پاس کردن درس تاریخ معماری ندارید. شما باید 9 واحد اختیاری پاس کرده باشید.

۱۹ بهمن ۹۰ ، ۰۷:۲۸ ااااااااا
سلام استاد. نه خسته. استاد اگر درسی رو حذف کنیم ترم بعد میشه همنیازش کرد ؟ یا باید بیافتیم و همنیاز کنیم؟



پاسخ : مشکلی نیست
تاریخ معماری و تاریخ اسلام اختیارن مگه؟ برای کاشناسی پیوسته ها چطوره؟



پاسخ : در بین عمومی ها اختیاری هستند و لزومی به گذراندن هر دو نیست
ترم بعد مقاومت کارشناسی پیوسته با کی ارائه میشه؟



پاسخ : احتمالاً در سه گروه به صورت مشترک برای تمام گروههای پیوسته ناپیوسته و آبادانی توسعه با سه استاد آقایان مهندس امیدی ملکی و بلوکی ارایه شود. البته بستگی به نتایج امتحان مقاومت این ترم نیز دارد. البته این یک احتمال است که هنوز قطعی نشده است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی