وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

این وبلاگ متعلق به احمدرضا جعفری میباشد. مقالات، پروژه ها، برنامه های نرم افزاری، دیدگاهها، برنامه های کلاسی و .... از جمله مطالبی هستند که در این وبلاگ قابل دسترس میباشند.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات
با توجه به اینکه چارت دروس رشته کارشناسی پیوسته مهندسی عمران تا به حال از سوی دانشگاه اعلام نشده است ، یک چارت برای این دوره تهیه کرده ام که هنوز حالت قطعی ندارد. این چارت از این لینک در فرمت WORD قابل دانلود است. سرفصل دروس این رشته نیز از این لینک قابل دانلود میباشد. لطفاً چارت را بررسی کرده و در صورت وجود اشتباه و یا داشتن نظری خاص آن را در قسمت نظرات این پست مطرح فرمایید.
آخرین ویرایش : 25 اسفند 90

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۹/۰۳
احمدرضا جعفری

نظرات  (۹)

پیشنهاد خاصی ندارم
فقط میتونم بگم واقعا استاد دست مریزاد . خسته نباشید
واقعا چارت عالی رو طراحی کرده اید




پاسخ : تشکر از شما . با این وجود چارت را با سرفصل وزارت علوم مقایسه کنید و اگر در آن اشتباهی دیدید و یا پیشنهاد بهتری داشتید بیان فرمایید
سلام استاد / ضمن عرض خسته نباشید به خدمت شما
شما در چارتی که در همین پست ارائه داده اید در دروس نیمسال سوم درس زمین شناسی مهندسی را 3 (سه) واحدی وارد کرده اید در صورتی که این درس دو واحدی است./ برای اطمینان از دو واحدی بودنش به همان لینک سرفصل های ارائه شده توسط وزارت علوم جدول صفحه 39 شماره 118 مراجعه فرمایید.
/ خواهشمند است در صورت صحت دو واحدی بودن این درس آنرا اصلاخ فرمایید/ با تشکر




پاسخ : حق باشماست. تذکر شما باعث شد که دوباره چارت را بررسی کنم و به چند اشکال دیگر هم بربخورم و آنها را نیز اصلاح کنم. لطفاً فایل را دوباره دانلود و بررسی کنید. یک اشکال هم در سرفصل وزارت علوم است و آنهم اینکه دروس تخصصی با وجود اینکه 63 واحد نوشته شده است اما جمع واحدهای آن 65 واحد است که دارای تناقض است. متاسفانه فایل سرفصل اسکن شده است و نوع فوت آن نیز باعث ناخوانایی برخی از نوشته های آن و علی الخصوص اشکال در تشخیص تعداد واحد دروس ( علی الخصوص تشخیص عدد 2 و 3 ) شده است. برخی از قسمتهای سرفصل هم غیر از موارد بالا با هم همخوانی ندارد و بعضاً محبور شدم بر اساس قضاوت خودم تعداد واحدها را تعیین کنم.
۲۱ آذر ۹۰ ، ۰۸:۰۰ عرفان بهمنی
خواهش میکنم استاد وظیفه خود میدانستم.
اما با این وجود دیگر دروس اصلاح شده اند.
نقشه برداری 1 و عملیات از 3 واحد به دو واحد تقلیل یافت و همچنین زمین شناسی مهندسی هم از 3 به 2واحد تقلیل یافت.
پس دیگر مشکلی وجود ندارد. با تشکر
سلاماستاد خسته نباشید
خواستم بدونم دیگه برنامه هایی رو که چیده بودید دیگه قطعی شدند؟
دیگه تغییراتی قرار نیست که درشون اعمال شده؟




پاسخ : اگر بگویم تغییر نمیکند دروغ گفته ام. فاکتورهای زیادی روی برنامه تاثیرگذارند کافی است که یکی از آنها تغییر کند همین باعث تغییر در بخشهایی از برنامه میشود. امیدوارم که تغییرات آتی اندک باشد. به هر حال سعی کنید هر روز یک بار اینجا بیایید و از آخرین تغییرات با خبر شوید
سلام استاد ب خاطر گذاشتن چارت ممنون
ولی بعضی از درسا رو جابه جا گذاشتین
مثلا...
ما آمار و طراحی معماری این ترم داریم ولی تو چارت ترم 2
و چند تای دیگه...




پاسخ : چارت را وقتی میشود به طور کامل رعایت کرد که از همان ابتدا طبق آن پیش بروید ولی الان با توجه به اینکه ترمهای قبل به گونه دیگری درسها را برداشته اید نمیشود بر اساس آن به طور کامل حرکت کرد ضمن اینکه این چارت پیشنهادی است و فعلاً قطعی نشده است و مدتی طول میکشد تا به طور کامل اجرایی شود.
سلام استاد.خسته نباشید.
امشب آخرین فرصت واحدگیری رشته ی کارشناسی عمران می باشد و هنوز درس 3 واحدی مکانیک سیالات ارائه نشده است.لطفا پیگیری نمایید یا حداقل راهنمایی کنید که ما چکار کنیم؟چند واحد برداریم؟اصلا این درس ارائه خواهد شد یا نه؟
با تشکر


پاسخ : قبلاً دلیل عدم ارایه آن را توضیح داده ام. چون ترم پاییز دو گروه ارایه شده است و قاعدتاً در سه ترم گذشته باید این واحد توسط ورودیهای 88 و 89 پاس شده باشد این درس ارایه نشده است. آنهایی که تا به حال پاس نکرده اند تا سقف 20 نفر میتوانند در گروه کارشناسی ناپیوسته این درس را بردارند ( که البته در این صورت به دلیل تداخل درس هیدرولوژی را نباید بردارند). اگر باز هم مشکل دارید کتباً به صورت گروهی درخواست بدهید تا در حذف و اضافه ارایه شود.
۱۴ دی ۹۰ ، ۱۳:۲۶ ++++++++اندیش!!
سلام استاد
چارت عمران عمرانی رو که تهیه کرده اید دیگه قطعی شده؟؟؟
اگه نه دیگه کی حالت قطعی بخودش میگیره این چارت؟؟؟




پاسخ : تقریباً قطعی است و به تدریج اجرایی میشود. اما اجرای کامل آن از سال آینده امکان پذیر خواهد بود.

۰۷ بهمن ۹۰ ، ۲۱:۴۷ گروه کارشناسی عمران
سلام استاد.خسته نباشید.
با توجه به اینکه امتحان پایان ترم درس مقاومت مصالح روز پنج شنبه 13/11/90 برگزار میشود و روز قبل آن امتحان درس محاسبات عددی داریم وفرصتی برای جمع بندی مطالب مقاومت نداریم.اکثر بچه های کلاس(بیشتر از نصف کلاس) این درس رو حذف کرده اند و بقیه هم در صدد حذف این درس می باشند.ولی ما که نمیخواهیم حذف کنیم از شما استاد گرامی خواهشمندیم که سطح سوالات مقاومت رو آسان بدید تا هم ما نیوفتیم وهم آنهایی که حذف کردند افسوس بخورند که چرا جرات امتحانی رو که استاد لطف کردند و سطح سوالات رو بالا نداده بودند,نداشتند.
با تشکر. . .


پاسخ : سوالات طرح شده است و در طرح سوالات مسایل مورد اشاره شما لحاظ نشده است و حتی اگر طرح هم نشده بود لحاظ نمیشد
در پاسخ به " گروه کارشناسی عمران"

آقا یا خانم همکلاسی گرامی
از اینکه استاد را بچه فرض کرده اید که با این نقشه کودکانه شما گول بخورند باید بهت بگم که سخت در اشتباهی
برو حذفش کن
حذف نکنی میفتی
از من گفتن بود
حالا انتخاب با خودته
"البته بهت بگما : من حذف نمی کنم"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی