وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

این وبلاگ متعلق به احمدرضا جعفری میباشد. مقالات، پروژه ها، برنامه های نرم افزاری، دیدگاهها، برنامه های کلاسی و .... از جمله مطالبی هستند که در این وبلاگ قابل دسترس میباشند.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات
دوستانی که تمایل به آموزش نرم افزار ETABS در یکی از دو سطح  مقدماتی و پیشرفته را دارند میتوانند به آموزشگاه سهروردی در شهر همدان واقع در انتهای خیابان آزاد غربی-نرسیده به چهارراه شهناز -پلاک 144 (تلفکس : 8256301-8256302) مراجعه نمایند. ( این آموزشگاه توسط همکار گرامی آقای مهندس امیرهوشنگ امیدی مدیریت میشود) .هر یک از این دو دوره در 12 جلسه 90 دقیقه ای و توسط اینجانب تدریس میشود. جزییات بیشتر در این زمینه را در اینجا مشاهده نمایید و یا با شماره های زیر مربوط به آموزشگاه سهروردی در همدان تماس بگیرید :

8256301-8256302

-----------------

چند نکته :

برای سال 90 فقط در همین آموزشگاه تدریس انجام میشود دوستانی که در آموزشگاه دیگر پیش ثبت نام کرده اند لطفاً پیش ثبت نام را لغو کرده و به آموزشگاه سهروردی مراجعه نمایند.

برای آگاهی از هزینه های دوره به آموزشگاه سهروردی مراجعه نمایید

در صورت وجود وقت در دوره پیشرفته ETABS نرم افزار SAFE در حد مقدماتی نیز تدریس خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۹/۱۷
احمدرضا جعفری

نظرات  (۲۳)

سلام استاد
ساعت و تاریخ کلاسا چه موقعیه؟تا در صورتی که با کلاسای درسیم تداخل نداشته باشه از این فرصت مناسب بهرهمند بشم.همچنین کلاسا از کی شروع میشن؟
با تشکر


پاسخ : برای این موارد با آموزشگاه تماس بگیرید ولی به هر حال ساعات کلاسها به گونه ای در نظر گرفته میشود که تا حد امکان در وقت آزاد کارآموزان باشد. زمان شروع کلاس هم اولین زمانی که حد نصاب کلاس پر شود هست . فکر نمیکنم خیلی طول بکشد و احتمالاً حداکثر تا دو یا سه هفته دیگر کلاس شروع میشود. به هر حال برای اطلاعات دقیقتر با شماره های آموزشگاه تماس بگیرید. برنامه ریزی کلاس با آنهاست
۲۴ مهر ۸۹ ، ۱۰:۵۵ گنجینه محبت
سلام وبلاگ زیبا و خوبی دارین خوشحال میشم به ما هم یه سری بزنید و نظرتون رو اعلام کنید
بی جنبه................. .
اما
هدیه من
............ .
این رند عاشق را ببین گاهی سلامت میکند

در خلوت مستی فقط از دور نگاهت میکند[راک]



پیش ما بیا
سلام استاد
فایل مربوط به جزوه دینامیک ناقصه لطفا فایلشو اصلاح کنید تا بتونیم دانلود کنیم
سلام استاد من در امتحان نظارت روستای بنیا مسکن در درسهای بتن ریزی وآرماتوربندی نمره لازمو کسب کردم ولی درس پی سازی 2.5نمره کم آوردم ونمره57.5گرفتمووبه همین دلیل رد شدم شما نمیتونید بهم کمک کنید




پاسخ : چطوری کمک کنم ؟
آقای جعفری به نظرتون کدمو موسسه برای آموزش ICDL بهتره؟
راهنماییم کنید لطفا
البته هزینه اش هم زیاد نباشه


پاسخ : متاسفانه اطلاع خاصی ندارم

سلام.آیا تدریس به صورت فشرده نیز وجود دارد به نحوی که تا قبل از عید کلاس تمام شود؟


پاسخ : اگر تعداد نفرات جهت شروع کلاس کافی باشد بله وجود دارد. برای جزییات بیشتر به آموزشگاه مراجعه فرمایید
شماهمیشه.انتقادایی که ازت میشه رو زود حذف میکنیدو تعریف تمجیدارومدت طولانی نگه میدارید؟اقای طرفدار حق؟مملکت ما چقدر از حق شناسی دور شده که تو شدی حق شناسش؟لعنت به زندگی که راه حق وشرواسه ادماش نامعلوم کرده...توزندگی منو بهم ریختی واعتماد خیلیارو ازم سلب کردی.اعتمادی که سالها واسه بدست اوردنش تلاش کردم وفقط بخاطر خشک فکری توازدستش دادم/


پاسخ : انتقادی را من تا به حال پاک نکرده ام. تعریف و تمجیدهایی هم اگر هست دست من نیست که بخواهم بالا نگه دارم اصلاً من در کامنتها دست نمیبرم. فقط اگر لازم باشد در زیر آنها جواب میدهم. چند وقت پیش یکی از دوستان شما انتقادات پیاپیی در زیر پستی که مربوط به نمرات تحلیل سازه یک بود گذاشته بود که در آخر به دلایل شخصی خود خواست که کامنتهایش پاک شود همین و بس. بقیه کامنتهای حاوی انتقاد موجود است. اگر کامنتی از شما پاک شده است انوقت حق دارید طلبکار باشید. اساساً من سعی کرده ام که تحت تاثیر تعریف و تمجیدهای دیگران قرار نگیرم. میدانم هم که بسیاری از کامنتهایی که اینجا قرار داده میشود حاوی درصدی چاپلوسی و تملق است. این هم چیز عجیبی نیست. چاپلوسی جزیی از فرهنگ ما ایرانیهاست به این زودیها هم این فرهنگ اصلاح نمیشود. کامنت خصوصی شما را هم به صورت عمومی بازسازی کردم تا هم جواب من را بخوانید و هم مطمئن شوید که اصلاً واهمه ای از انتقاد دیگران ندارم.
خیلی ببخشید آقای مهندس میشه بگید چاپلوسی یعنی چی اگه آدم به استادش احترام بذاره این اسمش چاپلوسیه من خودم هروقت از شما تعریف کردم اسممو ننوشتم تا شما بفهمید که نیت من چیزی به جز اون نبوده من تا اینجا هر درسی رو پاس کردم لطف خدایی بوده که قدرتمندتر از خودش سراغ ندارم به نظر من هرکی ازشما تعریف کنه قصدش چاپلوسی نیست چون حتی گربه های دانشگاهم میدونن که شما الکی به کسی نمره نمیدین .واقعا انتظار نداشتم این حرفو بزنید



پاسخ : اول از همه اگر نظر من بر خلاف حقیقت است عذرخواهی میکنم. دوم هم اینکه من نگفتم تماماً چاپلوسی است بلکه گفتم درصدی چاپلوسی دارد آنهم لزومی ندارد که در مورد گفته شما باشد. سوم هم اینکه به دلایل مختلف فکر میکنم کمی بدبین شده ام و به سختی حرفهای دیگران را خصوصاً آنهایی که از من تعریف میکنند باور میکنم. چاپلوسی تمام جامعه ما را فراگرفته است و باور آن برای من سخت شده است که کسی از من تعریف میکند واقعاً حرف دلش باشد. تمجید و قدردانی از استاد هم اگر از روی احترام باشد جدا از اینکه استاد چه کسی باشد کار پسندیده ای است. به هر حال به نظر میرسد که حرف شما درست باشد و کامنتهایی که بدون نام قرار داده میشوند قاعدتاً باید حرف دل نویسنده آن باشد.
کاش عمل کردن هم مثل صحبت کردن بود؟شماکه کم نمیارید!



پاسخ : و ای کاش شما هم مستند ادعا میکردید. مثلاً مینوشتید که کدام کامنت شما پاک شده است و یا اجازه انتشار نداده ام.
دوست عزیز که خودتو بنده خدا معرفی کردی استاد جعفری تا اونجای که من میدونم هر نظری رو که انتقادی بوده حذف نکرده تقریبا میشه گفت که استاد جعفری تنها استاد موسسه آبادانی که همیشه حقایق رو میپذیره(استاد تخصصی) یکی ازدلایلش هم همین عذر خواهی ایشونه که با اینکه استاد هستن ولی پاروی غررورشون گذاشتن که این خودش خیلی با ارزشه ایشون میتونستن مثل بعیضی اساتید که دوروبر ما ازشون زیاد پیدا میشه بگن همین که من میگم درسته به هر حال نظر شما هم محترمه
به خدایی که خالق زیباییهاست حرفیو نزدم مگرحقیقت/ انتقادی که کردم و2روز بعد حذف شدیه جملش این بود /تا حالا شده از دانشجوت یاخودت ببرسی چرا یه درسو چند بار افتادی ؟مشکلت چی بوده؟/فقط همین یه جمله ازش یادم مونده هر چند زمان دوری نگذشته.


پاسخ : نظرات لینک زیر رو ببین تا متوجه اشتباهت بشی :
http://jafarii.blogfa.com/post-256.aspx
امیدوارم این برای شما درسی شود که از این به بعد بدون تحقیق اظهار نظری در مورد کسی ننمایید. جوابتان را هم همان بالا زیر نظر شما همان موقع داده ام
۲۴ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۰:۲۳ کدهای هوشمند عمران و معماری
با سلام

در وبلاگ بنده میتوانید تمامی کدهای هوشمند مربوط به عمران و معماری بیابید.
با قرار دادن این کدها در وبلاگتان میتوانید یک وبلاگ عمران / معماری هوشمند (بدون نیاز به آپدیت) داشته باشید.
سلام استاد پس نمرات میانترم فلزیک چی شد؟کی اعلام میکنید..........




پاسخ : تا به حال فرصت تصحیح برگه ها را نداشته ام. شاید اواخر هفته بعد فرصت شد و تصحیح کردم
سلام استاد.ببخشید اگه کسی خودش بخاد etabs یاد بگیره از چه منبعی استفاده کنه؟برای من امکان رفتن به کلاس وجود نداره.خواهشا هرچیزی که میدونید لازمه بهم بگید.همینطور واسه یادگیری نرم افزار اتوکد...ممنونم




پاسخ : در مورد ETABS و اتوکد جزوات زیادی در اینترنت هست که میتواند به کار شما بیاید. سی دی آموزشی هم توی بازار هست. مجموعه 4 جلدی حسن باجی هم خیلی خوب است.

سلام استاد خسته نباشید.جسارتا اگه وقت کردید سری به وبلاگ (noorysaze.blogfa.com)بزنید.خیلی دوست داشتیم نظرتو بدونیم.خیلی ممنون.




پاسخ : کلاً تشکیل وبلاگ به هر شکل و فعالیت در فضای مجای مثبت است. سعی کنید مطالبی که از جاهای دیگر قرار میدهید با ذکر منبع و حتی درج لینک منبع باشد. سعی کنید در کنار مطالب جاهای دیگر خودتان نیز مطالب جدیدی به این مطالب اضافه کنید مثلاً جزواتی که خودتان دارید اسکن کنید و قرار دهید و موارد مشابه . مواردی هم که از جاهای دیگر قرار میدهید سعی کنید هدفمند قرار دهید. یعنی مثلاً در یک موضوع خاص هر مطلب به درد بخوری که در اینترنت هست جمع کنید و ترجیحاً برای اینکه لینکهای قبلی ممکن است از بین برود خودتان با آپلود مجدد فایلها برای آنها لینک جدید تهیه کنید. به هر حال دنبال هدفی باشید که دیگران آن هدف را یا دنبالش نبوده اند و یا به خوبی شما نتوانسته باشند آن را به سرانجام برسانند.
بابا خوشتیپ
قالب وبلاگت خیلی بهتر شده
سلام استاد از دیشب وقت انتخاب واحد گروه عمران بوده
ولی سایت برای هیچ کس تا الان باز نشده
چی کار کنیم ؟


پاسخ : تا فردا صبر کنید دانشگاه که باز بشود مشکل نیز حل خواهد شد. قاعدتاً به خاطر این مشکل زمان ثبت نام تمدید میشود. خیلی عجله و استرس نداشته باشید
۰۹ دی ۹۰ ، ۱۵:۵۲ عرض تشکر
با سلام ووقت بخیر.استاد انصافا لایق بهترین استاد ومدیرگروه بودن هستی و صمیمانه از زحمات وطاقتتون برای جواب ورسیدگی به امور دانشجویان در شب وروز کمال نهایت تشکر را داریم.ارزوی موفقیت های بیشتر برایتان.




پاسخ : تشکر از لطف شما
سلام
اقای جعفری لطفا پیشنیاز بعضی از درس ها را اصلاح کنید
پیشنیاز روسازی (راه سازی) پیشنیاز هیدرولوزی ام سیالاته که حالا نمره اش نیامده
پروزه بتن با پروزه فولاد تداخل ساعتی داره لطفا اصلاحش کنید




پاسخ : صبح با آموزش صحبت کردم مشکل درس روسازی حل شد. دروس دیگر هم که هنوز پیش نیاز را امتحان نداده اید باید تا حذف و اضافه صبر کنید.
۱۶ دی ۹۰ ، ۱۸:۱۳ یک همکار
سلام به شما همکار گرامی
وبلاگ بسیار خوبی دارید
قالب وبلاگتون خیلی بهتر شده




پاسخ : خیلی ممنون . قالب هم از همان قالبهای پیش فرض بلاگفاست. خیلی توی انتخاب قالب نه سلیقه دارم و نه فرصت . راستی اسم شما سکرته ؟ به هر حال ممنون
سلام استاداگه امکان داره سوالات مقاومت مصالح ترمهای قبل خودتون رودروبلاگ قراردهید




پاسخ : موجود است جستجو کنید
سلام.درس ساختمانهای روستایی مقاوم در برابربلایا(زلزله)اول که قرارشدبا خودتون ارائه بشه وبعدش با خانم معینی پویا الان که اصلا معلوم نیست استادش کیه خودتون بردارید به خدا خیلی دوست داریم هم خودم وهم دوستانم ترم آخری در خدمت شما باشیم ودوست داریم این شخصیتی که بچه ها ازشما حرف میزنن رو حس کنیم باتشکر



پاسخ : این درس توسط خانم مهندس معینی پویا تدریس میشود. ایشان از دانشجویان سابق همین موسسه بوده است که با سعی و تلاش در کارشناسی ارشد سازه دانشگاه غیرانتفاعی علم و فرهنگ تهران قبول شده و الان از آنجا فارغ التحصیل شده اند. بنده به دلایلی مجبورم که دروس زمین مانده گروه کارشناسی ناپیوسته مهندسی عمران را تدریس کنم و گرنه خوشحال میشدم که با شما حداقل یک درس داشته باشم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی