وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

این وبلاگ متعلق به احمدرضا جعفری میباشد. مقالات، پروژه ها، برنامه های نرم افزاری، دیدگاهها، برنامه های کلاسی و .... از جمله مطالبی هستند که در این وبلاگ قابل دسترس میباشند.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات

برای دانلود جزوه دستنویس درس اصول مهندسی زلزله تدریس شده توسط اینجانب در نیمسال دوم 90-91 به این تاپیک از سایت ایران سازه مراجعه نمایید. جزوه توسط آقای رضا سلطان آبادی از کلاس درس اینجانب نوتبرداری شده است. زحمت اسکن و آپلود فایل نیز توسط ایشان کشیده شده است. جزوه در سه بخش و به صورت یک فایل پی دی اف 205 صفحه ای قابل دانلود است. جزوه مورد بازبینی قرار نگرفته است و ممکن است ایراداتی نیز در آن موجود باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۱۹
احمدرضا جعفری

نظرات  (۱۴)

سلام .دست شما و آقای سلطان آبادی درد نکنه.استاد ایشالله ترم بعد از روی این تدریس میشه نه؟در مورد فولاد 2 هم همین طوره؟



پاسخ: فولاد 2 بله . مهندسی زلزله هم مباحث همین است. شاید برخی جاها نیاز به ویرایش داشته باشد. سعی میکنم از روی همین جزوه درس بدهم

سلام.استاد فردا کلاس تشکیل میشه؟



پاسخ: خیر
استاد برای رفع اشکال سوالامون رو کجا ازتون بپرسیم؟دانشگاه نمیاید؟



پاسخ : امروز قبل از ظهر هستم شاید دوشنبه هم صبح باشم

سلام
استاد برای پروژه ها نوشتن باید شخصا به مدیر گروه مراجعه کنید
شما کی و چه ساعتی دانشگاه تشریف میارین؟؟؟؟؟
چرا اینترنتی نکردنش که خودمون برداریم؟؟؟؟؟؟



پاسخ : قاعدتاً نیازی به تایید من نیست. نمیدانم چرا این کار را کردند. احتمالاً دوشنبه صبح دانشگاه هستم
لطف کنید به دانشگاه اطلاع بدهید تا اینترنتی انتخاب کنیم من همدانم
ولی بیشتر بچه ها تا27...28خرداد نمیان همدان...
ممنون میشم اگه یه اطلاعی به آموزش بدین
سلام استاد
درس های خود خوان ثبت می شه یا نه تا الان که خبری نبوده ؟



پاسخ: کلیه دروس باید ثبت گردند.
۲۰ خرداد ۹۱ ، ۱۷:۱۰ بستانکار بدهکار شده
سلام استاد خسته نباشید


من 150 هزار از دانشگاه بستانکار بودم.


اما امروز یه لحظه وارد صفحه خودم شدم و خواستم تاییدیه انتخاب واحد بگیرم نداد. نوشته بود انتخاب واحد!!!
آخه استاد الان چه وقت انتخاب واحده؟؟؟
هیچی بگذریم. خارج که شدم یکی دو ساعت بعد دوباره وارد صفحه خودم تو سیستم آموزش که شدم نوتشته 30 هزار بدهکارید!!!!!!!!!!!!!!
استاد به نظر شما باید الان چیکار کنم؟
یعنی 180 هزار تومن مفت و بیخودی ضرر کردم؟ یا بر میگرده؟
استاد الان هم شهرستانی هستم که تا همدان فاصلش خیلیه.....
باید چیکار کنم استاد حالا به نظر شما؟؟؟؟



پاسخ: در این مورد اطلاعی ندارم. با دانشگاه تماس بگیرید
سلام استادخسته نباشید!
استادببخشیدفردا دانشگاه نمی آیید؟
استاد انتخاب واحدی که بچه هامیگن مربوط به کیه؟ترم تابستان؟



پاسخ: مشخص نیست که باشم یا نباشم. انتخاب واحد مربوط به تابستان است. ( پروژه های فولاد و بتن و کارآموزی )
سلام استاد
فردا چه ساعتی دانشگاه هستید؟



پاسخ: حول و حوش ساعت 11

سلام استاد
امتحان درس زلزله به چه صورتیه؟همش محاسباتیه یا تشریحی ام داره؟



پاسخ: هنوز طرح سوال نکرده ام ولی به احتمال خیلی زیاد همه سوالات محاسباتی و امتحان به صورت جزوه باز است
سلام
استاد درس بارگذاری زیر 14 ثبت نمیشه؟
اگه درس رو بیفتیم دوباره باید بگیریم؟
استاد زلزله چه جوری بخونیم 13-14 بشم؟جزوه کافیه؟



پاسخ : چنین چیزی نیست. بله باید دوباره بگیرید. مگر اینکه به عنوان درس اختیاری دیگر نخواهید آن را اخذ کنید. زلزله را از روی جزوه و به صورت مفهومی بخوانید. حتما کاربرد هر فومول را فرابگیرید. وقت امتحان هم محدود است اگر روی مطالب جزوه مسلط نباشید معلوم نیست بتوانید نمره مناسب بگیرید

سلام آقای مهندس
سوالی داشتم خدمتتان.

بنده آزمون استخدامی "وزارت راه و شهرسازی" شرکت نموده ام.

برای سوالات تخصصی هیچ منبعی اعلام نکرده اند. تنها گفته اند در رابطه با رشته و شغل شما سوال می آید. عنوان رشته و پست هم "مهندس عمران" می باشد.

با توجه به ادغام دو وزارت خانه ی " راه و ترابری" و "مسکن و شهرسازی" و حاصل شدن وزارت " راه و شهرسازی, شما چه منابعی رو معرفی می فرمایید؟ (ضمنا عرض کنم که هیچ مسئولیتی در قبال نیامدن سوال از آن منابع که لطف میفرمایید, به گردن شما نیست).
ممنون میشوم...


پاسخ: متاسفانه اطلاعات خاصی ندارم ولی عمدتاً رسم بر اینست که آزمون های استخدامی مشابه آزمونهای کارشناسی ارشد و نظام مهندسی باشد. به این جهت به نظرم بهتر است که از این نمونه سوالات که توی اینترنت هم موجود است کمک بگیرید
سلام استاد وقتتون بخیر
من هر کاری میکنم این جزوه ی زلزله دانلود نمیشه میشه اگه زحمتی نیست برام ایمیلش کنیین؟
enrique_mt@yahoo.com
سلام استاد جزوه مهندسی زلزله شما بر اساس چه کتاب مرجعی است که از کتاب هم استفاده کنیم؟

با تشکر.


پاسخ: از کتاب خاصی نیست. بخشهایی از چند کتاب است. برخی از مثالها هم از خودم هست. در کل مرجع کاملی که جزوه بنده را به صورت گسترده تر پوشش دهد و البته مناسب شما هم باشد نیست. ( عمده مراجع سطحی بالاتر نسبت به این جزوه دارند).

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی