وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

این وبلاگ متعلق به احمدرضا جعفری میباشد. مقالات، پروژه ها، برنامه های نرم افزاری، دیدگاهها، برنامه های کلاسی و .... از جمله مطالبی هستند که در این وبلاگ قابل دسترس میباشند.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات

سقف از نوع تیرچه بلوک و پی از نوع نواری و سیستم سازه ای قاب خمشی بتنی متوسط و فقاد دیوار برشی میباشد.
پروژه شامل نقشه های سازه و معماری، فایلهای محاسباتی ETABS9.7.4 و SAFE8.1 و دفترچه محاسبات میباشد. دفترچه محاسباتی ناقص میباشد.
این پروژه توسط اینجانب طراحی شده است. طراحی سازه به کمک آیین نامه ACI انجام شده است.
برای دانلود به این لینک از سایت ایران سازه مراجعه فرمایید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۱۵
احمدرضا جعفری

نظرات  (۳۳)

سلام استاد

استاد برای طراحی اتصالات ( تیر به تیر-تیر به ستون مفصلی - گیردار و.. ) که بر اساس جوش طراحی میشن حالا خواستم بدونم طراحی را باید به روش حدی نهایی انجام بدیم یا روش تنش مجاز هم میشه استفاده کرد ؟؟؟
برای طراحی چشمه های اتصال و ورق مضاعف چطور ؟؟؟



پاسخ: محاسبات دستی را به هر روشی که راحتتر هستید انجام دهید

اگه به روش حدی بریم بارهامون ضریبدارن و برای محاسبات اتصالات میشه از همون روشی که خودتون تو فولاد 2 گفتید استفاده کنیم و فقط بجای P از Pu استفاده کنیم؟؟؟

البته به شرطی که ارزش جوش را هم به روش حدی بدست بیاریم.این چیزی که من میگم میشه درست باشه؟؟



پاسخ: کلیت روشها یکسان است و اختلافات کوچکی باهم دارند. اگر از روش حدی استفاده میکنید باید ترکیب بار ثقلی شما نیز ضریب دار باشد و در محاسبه لنگر و برش از ضریب 0.6 موجود صرفنظر کنید ازش جوشها هم که تغییر میکند
استاد تیتر مطلب سومتون رو نوشتید برنامه نیمسال دوم؛ دوم نیست اوله‏!‏



پاسخ : تشکر اصلاح شد
سلام استاد
فردا دانشگاه هستید؟ برگه حذف داشتم. چه ساعتی حضور دارید؟



پاسخ: برگه را بعد از امضای استاد تحویل آموزش دهید
سلام مهندس خسته نباشید
مهندس هنوز دست به کار تصحیح زلزله نشدید؟




پاسخ: بله از دیشب شروع به تصحیح برگه ها کرده ام و تا الان 7 سوال را تصحیح کرده ام. تا اینجا نمرات بد نبوده است و فکر میکنم آمار قبولی ها بالا باشد
سلام استاد خسته نباشید ، اینکه قرار شده کلمه تکنولوژی از ابتدای نام رشته تکنولوژی عمران برای ورودی های 90 حذف بشه صحت داره ؟ اگر اینطوره پس بچه های 89 چی ؟



پاسخ: من چیزی در این مورد نشنیده ام.
سلام استاد مگه چجوری تصحیح میکنید که تا حالا 7 سوال شده.یا شاید منظورتون هفت برگه است؟



پاسخ: البته الان به سوال آخر رسیده ام. من سوال به سوال تصحیح میکنم. یعنی اول سوال 1 را برای همه تصحیح میکنم و بعد سوال 2 و همینطور الی آخر

استاد من درخواست مهمانی دادم برای جهاد دانشگاهی کرمانشاه؛ تحلیل 1 اونجا 2 واحدیه تو چارت اینجا 3 واحدی؛ چیکار کنم میشه بگیرم‏?‏ یا...چیکار کنم‏?‏



پاسخ: برای پیوسته ها تحلیل یک سه واحدی است و 2 واحدی قابل قبول نیست. نمره ای که به این شکل اخذ میکنید به هیچوجه قابل قبول و معادلسازی نخواهد بود
۱۷ تیر ۹۱ ، ۱۰:۴۹ مهندس سوری
سلام استاد ترم بعد گفتن از 18 شهریور شروع میشه.به نظرتون این یه نو روش نیست برای اینکه بچه ها یکم مهردیگه سر کلاس باشند؟


پاسخ: شاید این طور باشد ولی به هرحال تاثیری در تعداد جلسات کلاسها حداقل در مورد اساتید منظم نخواهد کرد. با این کار از آمار کلاسهای جبرانی کاسته میشود. به هر حال روش خوبی است و بد نیست یک بار هم که شده امتحان شود
با سلام استاد از کجا بدونیم که نمره از خاک در کاردانی چند شده



پاسخ: باید کارنامه دوره کاردانی خود را از دانشگاه دوره کاردانی و یا از پرونده خود در همینجا ملاحظه کنید و آن را ارایه کنید

سلام استاد یکشنبه مورخه 18.4.91 دانشگاه میاین ؟چه ساعتی ممنونم.



پاسخ: سعی میکنم بیایم و احتمالاً یازده به بعد
سلام استاد نمرات فولاد2 رو کی ثبت نهایی میکنید راهی هست که یه نمراه بالا بره؟



پاسخ: به زودی ثبت نهایی میکنم نمرات هم تغییر نمیکند

سلام مهندس
تصحیح برگه های زلزله تموم نشد؟ نمرات رو کی اعلام میکنید؟



پاسخ: سر سوال ده گیر کردم. دو سه ساعت کار دارد. سعی میکنم تا صبح اعلام کنم. البته نمرات تا اینجا خوب بوده و فقط سه چهار نفر افتادند.

استاد تموم نشد تصحیح ورقا؟ترکیدیم!!!


پاسخ: نه . امروز روز سخت و پرکاری داشتم و الان باید بخوابم و فردا ادامه تصحیح برگه ها را انجام بدهم.
سلام استاد اکژگه امروز موسسه رفتید لطفا برگه فارغ التحصیل ها رو امضا کنید اصلا با ما همکاری نمیشه و به بهانه امضای شما هیچ کاری انجام نمیدن. متشکرم



پاسخ: امروز صبح دانشگاه بودم و برگه فارغ التحصیلی هم برای امضا وجود نداشت. البته احتمالاً فردا صبح هم حدود ساعت 11 دانشگاه خواهم بود

سلام استاد این صبر و حوصله شما و پشتکار رو مخصوصا توی اینترنت تحسین میکنم.استاد نمرات فولاد 1 رو کی اعلام میکنین؟چند تا برگه هست که باید تصحیح منین؟میبخشید فضولی کردم.



پاسخ: امروز برگه های مهندسی زلزله را تمام میکنم و اگر مشکلی پیش نیاید از فردا شروع به تصحیح برگه های فولاد 1 میکنم امیدوارم تا پس فردا تمام شود
سلام استاد .زلزله چی شد؟ کم کم داریم خودمون میلرزیم.




پاسخ: تا آخر شب حتماً اعلام میکنم
سلام مهندس تو جوابتون به 89 گفتید تو سوال دهم (زلزله) گیر کردید مهندس شما دیگه چرا گیر کردید مگه شما هم امتحان میدادید , راستی مهندس کی نمراتو اعلام مکنید


پاسخ : نه بحث جواب سوال نیست. بحث تصحیح برگه هاست. به این سوال که رسیدم پشت سر هم کارهای جانبی برای من پیش آمد که نتوانستم تصحیح برگه ها را ادامه دهم.
سلام استاد امروز یارانه ها رو به حساب ریختن،ماکه 50تومان گذاشتیم روش برا پول گاز و برق.استاد شما که از لحاظ علمی از ما سر ترید میتونید حساب کنید که ما چجوری این یارانه ها رو پس انداز کنیم که بعد از پنج سال هشت نه میلیون از خودمون داشته باشیم؟


پاسخ: شما فکر کنید و از دیگران هم پرس و جو کنید به نتیجه رسیدید به من هم خبر بدهید. چون خود من هم چنین مشکلاتی دارم. راستی با هشت نه میلیون 5 سال بعد چه کار میخواهی بکنی ؟ هشت نه میلیون 5 سال آینده پول توجیبی بچه ها خواهد بود.
مهندس اینکه میگید بهرامی تو نظر سنجی در صد بالایی اورده این امار و ارقام که میگید مال بچه های ابفا ست اگه مال بچه های عمران جداگونه بگیرند میبینند که درصد نظر سنجی منفی هم میشه بهرامی با عمرانی ها پدر کشتگی داره ولی با ابفاییها که نصف کل واحداشون با ایشون دارن چرا اینقدر ناراضی نیستن ( من که ترم پیش پاس کردم ) ایشون عشقی نمره میدن



پاسخ: آقای دکتر بهرامی در درس مکانیک سیالات میانگین 18.5 و درس مکانیک سیالات و هیدرولیک نمره 18.35 داشته اند. میانگین کل ایشان هم 18.71 در کل دروسشان است. توجه کنید که نیمی از این نمره مربوط به رفتار علمی و اجتماعی است که بعضاً نسبت به آن اعتراض دارید که ایشان از این لحاظ نیز دارای میانگینی در همین حدود هستند. به هر حال این نظرسنجی ها نشان میدهد که نسبت به ایشان بی مهری شده است. اگر واقعاً مشکلی در تدریس و رفتار ایشان و یا هر استاد دیگر میبینید در نظرسنجی پایان ترم بعد بدون تعارف آن را اعمال نمایید

استاد وقتتونو صرف جواب دادن به بچه ها نکنید.برگه های زلزله را تصیح کنین.
آقایون خانم ها دخترها بسرها بزرگها کوچیکها مزاحم استاد نشین.بزارین کارشو بکنه آخه امشب قراره زلزله بیاد.استاد زلزله امشب چند ریشتره؟





















/
استاد سال91ورودی عمران عمران دارید؟نمرات فولاد1کی اعلام میشه؟



پاسخ: قاعدتاً باید داشته باشیم البته هنوز چیزی مشخص نیست
سلام استاد با خانم توسبی راجع به اخذ درس تکنولوژی بتن صحبت کردم.ارجاع دادن به شما.استاد موافقت میکنین این درس رو با خانم معینی پویا بردارم؟همه ورودی های 89 این درس رو پاس کردن فقط من موندم.درخواستش رو هم نوشتم فقط امضای شما رو میخواد تا برای تابستون برش دارم.ممنونم



پاسخ: در صورتی ارایه میشود که قبلاً اخذ و افتاده باشید در غیر اینصورت باید درخواست بدهید تا برای ترم مهر برای آن فکری شود.
۱۸ تیر ۹۱ ، ۱۷:۰۲ دانشجو های ترم 6 عمران ناپیوسته
آقای مهندس چرا پروژه فولاد .بتن رو برای تابستون ارائه ندادید بابا بزار ما از دست این دانشگاه خلاصشیم



پاسخ: ارایه شده است

سلام مهندس خسته تصحیح اوراق امتحان زلزله نباشید
مهندس مشخص نیست نمرات رو تا ساعت چند اعلام می کنید؟


پاسخ: چند دقیقه صبر کنید اعلام میکنم
سلام استاد انشاءالله شنبه موسسه تشریف می آورید؟ اگه می آیید ساعت چند؟

اگه زودتر هم رفتید/ پرونده من برای ادامه کارهای فارغ التحصیلی به امضای شما نیاز داره لطفا از خانم الوند پرونده رو بگیریدو امضا کنید.متشکرم.




پاسخ: اگر مشکلی پیش نیاید میروم
۲۰ تیر ۹۱ ، ۱۷:۳۵ وحید میرزایی
سلام استاد خسته نباشید
استاد من با یکی از دوستام قبلا ایتبس کار کردیم ولی خیلی حرفه ای نشدیم
در حد مقدماتی کار کردیم . حالا تصمیم گرفتیم اگر شما وقت دارید تو تابستان با شما کلاس بگیریم .
میخواستم بدونم که شما اصلا چنین کلاسی دارید که ایتبس رو بطور حرفه ای یعنی اینکه فقط پروژه انجام بدیم .اگر دارید ممنون میشم آدرس آموزشگاه و تعداد جلسات و هزینه ی کلاس رو بگید تا برای ثبت نام خدمتتون برسیم.


پاسخ: من در این تابستان قصد دار فقط یک دوره برگزار کنم و دوره دیگری برگزار نخواهم کرد. الان یک دوره را شروع کرده ام که البته فقط جلسه اول آن برگزار شده است و جلسه دوم آن از شنبه خواهد بود. این دوره در مجتمع فنی تهران شعبه دوم واقع در انتهای آزاد برگزار میشود شماره تلفن 8256301 است زنگ بزنید و اطلاعات بگیرید
سلام استاد اخر نفهمیدیم این پروزه هارو چطور می تونیم دانلود کنیم؟
از ایران سازه هم اقدام می کنیم ولی بازم نمیشه الان دو ماه درگیریم ی راه بهتر ارایه بدید برا ی انجام پروزه نیاز داریم



پاسخ: برای دانلود پروژه ها از ایران سازه حتماً باید در ایران سازه عضو شوید و با اکانت خود لاگین کنید. در غیر اینصورت امکان دانلود نخواهید داشت
قابل توجه دوستانی که میخوان ETABS یاد بگیرن

سلام دوستان عزیز

استاد این درس از سازمان فنی حرفه ای مریانج در نظر گرفته شده و ثبت نام برای

این کلاس رایگان است فقط هزینه ناچیزی باید برای آموزشگاه پرداخت بکنیم اگر

دانشگاه موافقت کرد در دانشگاه برگذارمیکنیم.

اگر از دوستان کسی تمایل داشت در این کلاس شرکت کنه بااین شماره برای

هماهنگی تماس بگیره 09183114292و09187114841


کسانی که میخوان شرکت کنن فقط سریع اقدام کنن تا کلاس زودتر تشکیل بشه تا

قبل از شروع ترم مهر کلاس تموم بشه

در ضمن آزمون هم برای این درس برگذار میشه و دوستان میتونن مدرکETABSهم

بگیرن
سلام استاد گرامی.
شرمنده باز مزاحمتون شدیم. هر روز داریم نگاه کارناممون میکنیم نگران استاد [...] میشیم. راه دونستن احوالشونم نداریم. همه اعلام کردن. راهی داره ازشون خبر بگیرید و به ما هم خبر بدید؟ سه تا سوال انقد دیر میشه اصلاحشون!!
شنیده بودم ایشون با ترازوشون نمره میدن ولی باور نداشتم. استاد؟؟
اگه حقمون رو نده چیکار باید بکنیم با این استاد؟
چیزی هم که یادمون نداد. چندین جلسه فقط دوربین نیوو داد بازی کنیم باهاش و خودشون دنبال استاد... و استاد... میدویید و میرفت سراغ ناهارش.
استاد آزمایش شدن ما خوب نیس بخدا. دوس داریم استاد هم چیزی یادمون بده. استاد ما داریم فدا میشیم تا ترم ژایینیای ما برنامه واسشون خوب چیده بشه با استاد خوب؟
انصافه؟ بعداَ همه نمیگن بهمون تنبل ها؟ نمیگن بی سوادا؟
آخه خود خوان ارائه کنید بهتره که.



پاسخ : در این مورد از طریق آموزش پیگیری کنید. برای ایشان دیگر درسی در گروه عمران نمیگذارم. ترم قبل هم بنده آشنایی با ایشان نداشتم و ایشان را آقای دکتر رضایی معرفی کردند.

سلام استاد.وتکلیف بچه هایی که تاریخ تحلیلی پاس کردن ولی الان تو چارت ورودی 91 نیستش چی میشه ایا با یک درس دیگه معادل میشه. در ضمن ما اندیشه و اصول معماری و انقلاب هم پاس کردیم.تشکر



پاسخ: در این مورد با آقای مهندس فخرایی مشورت کنید
سلام استاد گرامی.چرا تو انتخاب واحد تاریخ امتحانات استاد چند تا از در سها مشخص نبود.حتما باز مثل ترم قبل میشه که امتحان اندیشه وبارگذاری وتحلیل 1 تو یه روز بود روز بعدش هم تحلیل2بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی