وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

این وبلاگ متعلق به احمدرضا جعفری میباشد. مقالات، پروژه ها، برنامه های نرم افزاری، دیدگاهها، برنامه های کلاسی و .... از جمله مطالبی هستند که در این وبلاگ قابل دسترس میباشند.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات

نمرات نهایی اصول مهندسی زلزله نیمسال دوم 90-91

موسسه غیرانتفاعی عمران آبادانی و توسعه روستاها

نمره نهایی نمره ورقه شماره دانشجویی
10 9.5 8815034037
9.5 7 8815034048
10 9.25 8815034090
10 9.5 8815034091
10.5 10.25 8815034099
9.5 7 8815034102
10 9 8815034103
6 3.75 8815034107
9.5 7.25 8915034002
11.5 11.25 8915034003
9.5 8.25 8915034006
14 14 8915034008
14 14 8915034010
10 9.25 8915034011
16.5 16.25 8915034012
10 9.25 8915034013
10 9 8915034014
10.5 10.25 8915034017
14.5 14.5 8915034018
18 17.75 8915034019
14.5 14.25 8915034020
17 17 8915034024
9.5 8.25 8915034026
9.5 8 8915034027
11 11 8915034032
15.5 15.5 8915034035
16.5 16.25 8915034040
10 9.5 8915034041
16 15 8915034045
14 13.75 8915034049
12.5 12.25 8915034050
9.5 8.25 8915034054
14.5 14.5 8915034055
15 14.5 8915034056
13.5 13.25 8915034058
11.5 11.25 8915034061
12 11.75 8915034063
15.5 15.5 8915034067
13 12.75 8915034068
13.5 13.25 8915034069
16 16 8915034073
14.5 14.5 8915034074
11.5 11.5 8915034076
10 9 8915034078
10 9.75 8915034080
10 9.5 8915034081
12 11.75 8915034088
14 14 8915034091
9.5 7.5 8915034094
10.5 10.25 8915034095
9.5 8 8915034096
10 9 8915034097
16.5 16.25 8915034099
12 11.75 8915034101
11 11 8915034104
13.5 13.25 8915034105
11 11 8915034111
9.5 8.5 8915034117
12 11.75 8915034098
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۱۸
احمدرضا جعفری

نظرات  (۱۵۲)

اول



پاسخ: مسابقه دو است که اول شدید ؟!
دوم
سلام به مهندس فکر نمیکردم بالا شم مهندس دست گلت درد نکنه واقعا" خسته نباشید از مسابقه دو که اول نشدم ولی از میان نمرات چهارم شدم
به نام خدا و با سلام به شما استاد بزرگوار بابت این چند ترم تدریس بسیار عالی شما عرض خدا قوت دارم و بسیار مسرورم از اینکه در این چند ترم دانشجوی شما بزرگوار بودم و از خدا برای شما ارزوی سلامتی و کامیابی دارم و امیدوارم در اینده هم اگر خدا بخواد باز هم با شما در کار یا درس برخوردی داشته باشم واقعا از ته دل شما رو دوست دارم استاد و امیدوارم در اینده هم در شما این شور و شعور در تدریس ادامه داشته باشد بازم ممنون و شب خوش


پاسخ: ممنون ولی اگر نمره 18 نمیگرفتی باز هم همین نظر را داشتی ؟
خسته نباشین استاد.من به عدالت شما شک ندارم ولی میشه بگی چرا به 8915034045 یک نمره و به 8915034056 نیم نمره اضافه شده؟؟؟؟؟
سلام مهندس خسته نباشید
44.5 +44.5 امیدوارم تو نمراتم اول باشی
استاد این ارفاق های 0.5 نمره ای برای چیه؟ چرا به بعضیا اضافه شده به بعضیا نه؟
البته من قصد دخالت ندارم فقط یه حس کنجکاویه. به هر حال صلاح مملکت خویش خسروان دانند.


پاسخ: مطمئن باشید که بیدلیل نبوده و دلیل آن هم ارفاق نیست و خارج از چارچوب هم نبوده. خودشان دلیل این مساله را میدانند.
شرمنده استاد ما که قانع نشدیم.میدونیم بدونه دلیل نیست ........
هفتم!!!
سلام مهندس
مهندس من هیچوقت نمره تاپ کلاس نشدم نمراتمم همیشه بین 12 تا 15.5 بوده ولی به نظر من شما بهترین استاد این موسسه هستید . چرا که اگر کسی جزوتون رو کامل بخونه نکته مبهمی براش بوجود نمیاد. و پایان ترم هم در حد جزوتون امتحان میگیرید. از نظر طرز برخورد با دانشجو هم که جز بهترین ها هستید.البته مهندس این نظرم ربطی به نمره ای که گرفتم نداره. چون فکر میکردم بهتر بشم. مهندس راستی شما از کجا فهمیدی paradise کیه( نظر 4 رو میگم) ؟



پاسخ: از آدرس ایمیل و ذوقزدگیش بعد از دیدن نمره 18 ( به عنوان بالاترین نمره)
سلام استاد
فولادیک:١١.٥
فولاد دو:١٠
تحلیل یک:١٠
مقاومت:١٠
این نمراتی بوده که باشما گزرانده ام اونم با ارفاق مثل تحلیل
خدا روشاکرم استاد فقط زلزله مونده برا ترم بعد چیکار کنم که حداقل نمرش بهتر بقیه باشه -اگه راهنمایی کنید ممنون میشم


پاسخ: راه حل اینست که در طول ترم درس بخوانید و شب امتحانی نباشید.
استاد سلام من این پارادایز رو می شناسم اصلا اهل این حرفا نیست خیلی پسر گلیه و انصافا همیشه از شما تعریف میکنه کار این بار تنها نیست
۱۸ تیر ۹۱ ، ۱۹:۳۵ شبگرد تنها
سلام اگه میشه یه زنگ به مهندس ملکی بزنید نمرات بتن 1رو بزنند-ازاسترس نمره اش شبها خواب نداریم-هفتم امتحان گرفته
۱۸ تیر ۹۱ ، ۱۹:۴۴ دانشجوی ناپیوسته
سلام استاد خسته نباشید امروز نمرات تحلیل 2رو آقای مهندس سلیمانیان اعلام کردند . میخواستم همین جا از ایشان به خاطر تدریس بسیار عالی که داشتند تشکر کنم و همینطور از شما که از ایشان برای همکاری دعوت کردید.امیدوارم ترم بعد من هم بتونم یکی از نمرات خوب درس زلزله رو کسب کنم.سربلند و پیروز باشید.


پاسخ: خواهش میکنم. من هم امیدوارم که ترم بعد درس زلزله نمره خوبی بگیرید و مثل این ترم حذف اضطراری نکنید
سلام استاد خسته نباشید!
استاد نمیدونم چرا هر کاری میکنم این نرم افزار ایتبس وسیف نصب نمیشه این ارور را میده License Not Found!
Error#17
Probably no servers runnig
Program will terminate
کرکش رو هم نصب میکنم بازم درست نمیشه،
استاد لطفا کمک کنید!



پاسخ: کرک نرم افزار نصب نشده است. باید آن را کرک کنید. از کرک دائمی نرم افزارهای CSI استفاده کنید. در ایران سازه فایل آن موجود است و البته آموزش کرک نیز وجود دارد.
۱۸ تیر ۹۱ ، ۲۱:۰۶ موافق6ترمه شدن همه
سلام استاد نمره های زلزله رو دیدم خیلی اعصابم خورد شد همه که نمره گرفتند!
راستی نمرات زلزله ترم بعد رو کی میزنید؟
۱۸ تیر ۹۱ ، ۲۱:۰۸ شبگرد تنها
سلام دایی احمد رضا به عمو مهدی زنگ زدی؟



پاسخ: اول اینکه نصف شبی به کسی زنگ نمیزنند. دوم اینکه من دایی کسی نیستم مهندس ملکی هم عموی کسی نیست ( من خواهر ندارم، مهندس ملکی هم برادر). سوم اینکه خود شما تماس بگیرید و مستقیم صحبت کنید.
سلام استاد خدا کنه نمرات فولاد 1 هم همین جوری باشی .یه حال اساسی به بچه ها و به اون نمره 18 دادین ها.ممنون و مرسی.استاد نرفتین سر وقت فولاد 1؟


پاسخ: من نمره به کسی ندادم. خود بچه ها نمره گرفته اند. من فقط وظیفه کشف نمره را دارم و نه نمره دادن. نمرات همه پس از پایان امتحان تعیین میشود اما مثل رمز کارتهای بانکی میماند که روی کاغذی نوشته شده است اما روی آن یک لایه محافظ کشیده شده است و باید با ناخن این لایه را برداشت تا رمز مشخص شود. من وظیفه برداشتن آن لایه محافظ و دیدن نمره را دارم و حق هیچ دخل و تصرفی در این نمره را ندارم. در مورد فولاد 1 هنوز شروع به کشف نمرات و برداشتن آن لایه محافظ نکرده ام ولی امروز شروع میکنم.
سلام استاد چند تا پیشنهاد.شما مدیر گروهین بابا تو آموزش مطرح کنین.
1) قبل از اینکه دروس ارائه شده نیمسال رو تو سایت َای تی ار واسه انتخاب واحد بزارن تاریخ دقیق و بدون تغییر امتحان رو بزنن.خدا نتونه عوضش کنه.ساعت امتحان و شماره صندلی پیشکش.
2)یه بیلبورد تبلیغاتی توی حیاط مسسه واسه اطلاع رسانی بزنن.
3) از هر ورودی هر رشته یه نفر رو به عنوان نماینده انتخاب کنن که نه تو همه تصمیم گیری ها بلکه تو بعضی از اونا حق اظهار نظر داشته باشن.
4)ظرز تصحیح صحیح و سریع و منطقی و بی غرض رو در یک کلاس توجیهی به دیگر استادا آموزش بدین.
ادامه نظرات در پست های بعدی
شرمنده استاد من نزدیک 4 ساله با شما کلاس داشتم ولی تا حالا چنین چیزی از شما ندیده بودم که به بعضی ها بر حسب رابطه و دوستی نمره بدین.


پاسخ: دقیقاً همین طور است. بعد از این هم نخواهید دید. ضمن اینکه من با هیچکدام از شما نه دوستی ویژه ای دارم و نه دشمنی خاصی . تقریباً همه را به یک چشم میبینم.
اشتباه گفتی هفتم نیستم.ولی استاد جعفری مال بعضی ها رو خوب با ناخن تراشیدی یک نمره و نیم نمره اضافه شده.شرمنده استاد روک حرف میزنیم به خدا شما رو خیلی دوست دارم ولی......
خوب بس چرا به دو نفر دادین؟؟؟؟؟آقای .....و خانم ......لطفا جواب قانع کننده بدین.



پاسخ: مجبور نیستم در مورد نمره دیگران به شما جواب قانع کننده بدهم. خودشان میدانند به چه دلیل این نمره را دریافت کرده اند. از خودشان بپرسید اگر دوست داشتند جواب میدهند.
مثل نمره های فولاد 2 (میان ترم) نمره هارو که اشتباه وارد نکردید منظورم این نیست که اشتباه تصحیح کردید اشتباه وارد کردید
من احساس میکنم اشتباه شده



پاسخ: خیر. حداقل نمره شما همان 11.25 صحیح است.
آقای رضا..........و خانم .......ش....چرا به شما یه نمره اضافه شده؟به ما هم یاد بدین چه جوری میشه از استاد جعفری نمره گرفت؟
سلام مهندس رمز های کارت بانکی که میگید تا اونجایی که من دیدم لایه محافظی نداشته که بخراشی اونی که شما میگید بیشتر ماله شارژ سیم کارتهاست حالا اگه کسی ناخن واسه خراشیدن نداشت چیکار کنه تا کل رمزش پاک شه تا حالش گرفته شه بای



پاسخ: فرق نمیکنه. به هر حال آنها هم یک لایه محافظ دارند که باید برداشته شوند. کسی که ناخن ندارند از یک نفر که دارد کمک میگیرد.
استاد خوابن جواب نمیدن اگه میشه خودتون بگین؟
سلام.استاد برای تعیین ابعاد اولیه ستون و تیر بتنی وفلزی ی دید بهم بدید.مرسی



پاسخ: در مورد ستون فلزی که در نرم افزار از اتوسلکت کمک میگیریم و خود نرم افزار مقطع بهینه را انتخاب میکند. در مورد بتنی هم باید سعی و خطا کنیم. از حدود 40 در 40 تا حدود 60 در 60 . طوری که آرماتور طولی تیر از یک درصد کمی بیشتر و از نزدیک 3 درصد کمتر شود و البته در دریفت هم مشکلی نداشته باشیم
سلام استاد ببخشید.
پاسخ به حقیقت

تو که منو میشناسی بیا پیشم تا بهت بگم دلیلش چی بوده.از دیشب تا حالا 10 تا کامنت گذاشتی که چی بشه؟؟؟
بیا خودم جواب قانع کننده بت میدم.من که تورو نمیشناسم پس تو بیا پیش من
به دنبال حقیقتم آقای ......چرا عصبانی میشی؟.نمره مفت خیلی بهتون چسبیده.آدرس بده تا بیام.
طبق فرمول کتاب طاحونی 500در500بدست اومده برای طبقه اول.حالا موندم چطور تیرهاشو تیپ کنم و ارتفاع و عرض تیرهارو چطور تعیین کنم.راهنمایی کنید لطفا.



پاسخ: سعی کنید ارتفاع تیرها را از 40 بیشتر نگیرید چون از سقف بیرون میزند. پیشنهاد من به شما برای تیرها 35 در 40 است. اگر نشد عرض را بیشتر کنید. البته اگر تحت هیچ شرایطی جواب نداد مجبورید ارتفاع تیر را اضافه کنید. ولی فکر میکنم در حالت عادی جوابگو باشد. برای صرفه جویی در هزینه قالب بندی باید سعی کنید که تعداد تیپهای ستون و تیر به حداقل برسد.

بابا بیخیال هر کی هرچند گرفته گرفته.ارفاقها یکم ناعادلانه هست ولی خب چاره چیه.دعوا نکنید کاریم با آقای رضا و خانم ش نداشته باشید
سلام استاد
استاد فکر کنم بدونم این حقیقت کی باشه دلم خنک شد بهش نمره اضافه نکردید حقشه فکر میکنم به اون دو نفر هم که نمره اضافه کردید به خاطر جزوه ای بوده که برای شما تهیه کردند اگر یه مقدار این حقیقت به خودش فشار میاورد دلیلشو میفهمید هه هه!!!
چه میدون جنگی شده اینجا.استاد جواب پیشنهادات منو راجع به دانشگاه ندادین چرا؟



پاسخ: نظر خاصی ندارم

استاد شرمنده به خدا.جواب شما رو دادم استاد نزاشت بیادبالا آقای ......
آقای رضا....بزار در این مورد بچه ها نظر بدن که آیا موافقن نمره مفت به بعضی ها داده بشه؟؟؟؟؟.بچه های زلزله لطفا نظر بدین.استاد شرمنده خدا نگه دار.
من آقای رضا..نیستم اما میدونم توکی هستی !اینقدر عرضه نداری که حتی برای حقتم شده با اسم خودت کامنت بزاری برات متاسفم واون دونفری هم که نمره بهشون اضافه شده زحمت کشیدند به استاد جزوه دادند حقته نمره بهت اضافه نشه خیلی خوشحالم!
سلام استاد
استاد از کدوم قسمت ایران سازه باید اون کرک رو پیدا کنم هر چی میگردم پیدا نمیکنم استاد بیرون به نظرتون کجا میشه بدم نصبش کنند؟



پاسخ: CSI Multi Products License Generator - Updated
http://iransaze.com/ftopict-21162.html

آقای دانشجو زیاد به خودت فشار نیار ضرر داره.

یکی از بیشترین نمره ها رو من گرفتم.
حقیقت جان من چه طور ادرس به شما بدم من که شما رو نمیشناسیم
شما که منو میشناسید پس شما لطف کنید بیاید پیش من تا دلیلشو بگم اگه قانع نشدی انوقت هرجور خواستی گیر بده.
در ضمن حقیقت نزاشت درست نیست نذاشت باید مینوشتی.اشکال نداره پیش میاد



پاسخ: صحیح آن نگذاشت است.
دیدم آخه تو درست نوشتی!!!!!!!!!!!



پاسخ: اینجا دعوا نکنید. حضوری دعوا کنید. با توجه به سمج بودنتان قاعدتاً باید خانم باشید. توی آقایان فقط یک آقای خیلی سمج داریم که بعید است آن آقا باشید. چون آن آقا دوست صمیمی همین آقای رضا ... است.
من جای تو بودم فقط سکوت میکردم آقای رضا..........آبادی
من اشتباه املاییتونو گفتم اگه دقت میکردم اشتباه جمله ایتونم در میاوردم
نه استاد خانم نیستیم.دوست آقای رضا هم نیستیم.بیشتر از 4یا 5 ساله باهاتون کلاس دارم.دعوا نداریم ولی دوست داشتم حقیقتو بدونم.در کل عاشقتیم استاد.



پاسخ: معمولاً خانمها هستند که خیلی دنبال مقایسه نمره خودشان با دیگرانند و خیلی دوست دارند ببینند دوستانشان چطوری نمره گرفته اند. توی اقایان هم این مساله هست ولی نه به شدتی که در شما دیده میشود. به همین جهت فکر کردم خانم هستید. البته آن یک مورد استثنا را کنار میگذارم.
وقتی من میگم میشناسمت شک نکن من میدونم نمرت چند شده چون یه مقدار از شما باهوش ترم هم میتونم شما رو بشناسم وهم اینکه بدون اینکه با اون دو نفر ارتباط داشته باشم بدونم دلیل کار استاد چی بوده ولی چه خوبه آدمی که به دنبال حقیقته همه جا اینطور باشه نه فقط جاهایی که به نفعشه ! (استاد کامنت قبلی منو نمایش نداد ولی استاد ازتون خواهش میکنم اینو نمایش بدید!)



پاسخ: تازه الان دیدم. جا افتاده بود.
سلام استاد خسته نباشید
استاد نمرات فولاد1انشاالله تاپایان هفته که اعلام می کنید؟



پاسخ: الان شروع به تصحیح کرده ام. دارم سوال یک را تصحیح میکنم
تو دیگه این وسط چی میگی بچه دانشجو؟

نمیشناسی بچه باهوش.

چند سالته کوچولو؟
این مسخره بازیها چیه در آوردید-آقای حقیقت برو دنبال کار ایام تعطیلاته!تو جایی هستیم که کلا دروغه حقیقت یعنی چی!استاد هرکی رو دوست داشتی نمره بده هر کی هم دوست نداشتی بنداز-اینجا ایرانه-
خوبم میشناسمت! تو که اصلا اینقدر عرضه نداری وقتی میخوای حتی ازحقیقت دفاع کنی با اسم خودت کامنت بزاری همین حقته ! خیلی خوشحالم بهت نمره اضافه نشده، در ضمن اگه یه مقدار باهوش بودی میتونستی آدرس وبلاگ آقای رضا.. رو پیدا کنی ،هه هه هه!!!!
مشکل همینه این جا ایرانه.
دیگه هیچی نمیفرستم کامنت آخره.استاد گرامی ببخشید. اگه قسمت شد ترم بعد به خودتون میگم کی بودم.
معذرت از همه بچه.
استاد عزیزتر از جان خدانگه دا
استاد انصافا فولاد یک همه رو بنداز!اگه نمره بگیرن مثل آقای حقیقت برا خودت شاخ میشن،ولی وقتی میفتن همه التماس میکنند استاد تورو خدا،داریم مشروط میشیم-در ضمن ما ایرانیها التماس کردن بهمون میچسبه
این حقیقت پیش خودش خیلی باهوشه.
با تشکر از دانشجو

به قول دوستمون هم ادرس وبلاگمو گذاشتم هم میتونی بری اونجا ادرس ایمیلمو برداری ایمیل بزن تا جواب قانع کننده بهت بدم
از انجا که دوستمون ( دانشجو ) گفتن بنده یه جزوه 208 صفحه ای واسه مهندس جعفری اسکن و آپلود کردم که خداشاهده اصلا اسمی از نمره دادن به من پیش مهندس نیاوردم خودشون خواستن یه جورایی جواب اون جزوه را بدن.اگه غیر از این بوده مهندس بگن!!!!!!!!!

این جورم که پیداست شما رقابت سختی پیش خودتون با من دارید من که با هیچ کس رقابت نداشتم و نخواهم داشت و زیاد به خودتونم فشار نیارید چون اختلاف بین منو شما خیلی زیاده.
حتما ایمیل بزنی
۱۹ تیر ۹۱ ، ۰۸:۱۲ بهزاد طاهری
سلام
من نیستم خوب کل کل را انداختین ساکت میشین یا بیام ساکتتان کنم
حق کی خورده شده
به کی بیشتر از خودش نمره دادن
کی باعث این هرج و مرج شده
دست همگی درد نکنه من عاشق اینجور بحث ها هستم
یکی نیست به من گیر بده با هم کل کل کنیم

آقای جعفری توی یکی از کامنت ها گفتید فقط یکی از اقایان سمج هستند منظورتون من هستم (جان من بگو من هستم)

استاد نمره زیادی میدی علتشو بگو دیگه
من آقای سلطان ابادی رو دوست دارم
ولی اگه دوست هم نداشتم ناراحت نمیشدم که چرا بهش نمره زیادی دادید از من که کم نکردید به اون زیادی دادید
ولی آقای حقیقت خیلی خوبه که جویای حقیقت هستی به کارت ادامه بده ولی یه خورده سمج تر باش تا به حقت برسی اگه فکر میکنی حقی ازت ضایع شده
ولی سعی کن اسمتو هم بگی
من یادم نمیاد نظر گذاشته باشم اسم ننوشته باشم
من شدم 11:25 به من 0.25 ارفاق شده کسی ناراحته بیا کل کل کنیم حسرت ماند دلم یه نمره خوب بگیرم فکر میکردم بیشتر میشم ولی
نشد

خلاصه یکی پیدا بشه به من گیر بده ممنون میشم

البته تو پاتوق( http://89150340.blogfa.com/)هم فضای خوبی برای ایجور کارهاست فقط تا فردا شب فرصت دارید چون از پس فردا سر کارم و دیگه فقط 12 شب به بعد نت پیدام میشه و میتونم به نظرات پاسخ بدم


پاسخ: آن دانشجوی سمج شما نیستید. خودش میداند. البته پسر خوبی هم هست ولی به هر حال خیلی سمج هستند و البته با این سمج بودن یکی دو بار حق خودش را که واقعاً هم حق هم با او بوده است گرفته است.
استاد برای هم عرض شدن با ستون ها عرض تیرهامو 500 گرفتم ارتفاشونم 300 گرفتم برابر سقفم.درسته؟اجرایی هم هست.فقط 2تا از ستونام 550 هستند که تیر عرض 500 بهش وصل میشه.مشکل نداره؟رابطه خاصی برای ابعاد تیر وجود نداره؟



پاسخ: پیشنهاد من به شما استفاده از همان تیر با ابعاد 35در 40 است. نیازی نیست که تیر هم عرض ستون باشد ولی به لحاظ اجرایی بهتر است بیشتر از عرض ستون نباشد. به لحاظ اقتصادی بهتر است ارتفاع تیر از عرض آن بیشتر باشد. ولی برخی ها از جمله اقای مهندس ملکی به لحاظ اجرایی عرض تیر را از ارتفاع آن بیشتر میگیرند تا از سقف بیرون نزند ولی کارهایی که من دیده ام همه ارتفاع از عرض بیشتر بوده است
چی شدنتونستی جواب بدی فرار کردی ؟حقیقت تلخه نه ؟!! برای اینکه یه مقدار نه عرضه نداری نه مردانگی!
بچه ها یکم انصاف داشته باشید اگر استاد اهل بی عدالتی بودند اصلا به جای نمره کسب شده روی برگه + ارفاق همون نمره ی مد نظرشون رو قرار می دادند با ارزوی مو فقیت برای همه ورودی های 89 به خصوص دوستان صمیمی خودم بروبچه های عمران 87 ملایر
جواب منتظر چی شد
در جواب به بهزاد طاهری:تو چی میگی این وسط تو در حدی نیستی کسی با تو کل کل بخونه یه پاچه خوار که عشقش اینه هندوانه زیر بغلش بزارن
ضمن عرض سلام وخسته نباشید خدمت مهندس جعفری
دوستان عزیز ما با هم حداقل 2 سال همکلاس بودیم . درست نیست با این الفاظ ناخوشایند همدیگرو این ترم آخری برنجونید.سعی کنیم از خودمون خاطره خوبی به جا بذاریم . ما هم اگه وقتیو که بچه ها برای تنظیم جزوه گذاشتن برای درس خوندن میذاشتیم قطعا نمرمون بهتر میشد .پس لطفا دیگه با هم کل کل نکنید و احترام همدیگرو نگهدارید.
با تشکر
۱۹ تیر ۹۱ ، ۰۹:۲۳ بهزاد طاهری
سلام منو تو جان
از کامنت قشنگت معلومه خیلی با ادبی
قبول من در حدی نیستم تو با من کل کل کنی اگه به خاطر نمرات ضایعم این حرفو زدی برو با نمراتت خوش باش تا ببینیم چرخ روزگار برای کی میچرخه

باشه من پاچه خوار چیزی که نمیشه

بر چه اساس به من میگی پاچه خوار و عشقم اینه که زیر بغلم هندوانه بزارن

حیف که نمیخوام مثل خودت رفتار کنم و دوستان گفتن که این ترم اخری با همدیگه درست رفتار کنیم مگر نه ............

میشناسمت یکی از درسهاتو هم خراب کرده بودی به من گفتی تقصیر منه باشه ما پیش کی ........................

ولی .........................ولش کن از گوش تلخ بازی بدم میاد میخواستم یه حرفهایی بهت بزنم

وقتی میای اینترنت چون آزادی هر چی به ذهنت میاد به صفحه نیار

اونایی که منو میشناسن امیدوارم جوابتو بدن

بر اساس نظری که دادی دلت کل کل میخواد وگر نه نظر نمیدادی
بهزاد طاهری اولا اگه پاچه خوار نبودی الان ترم آخر نبودی!بعد اینکه به چیت مینازی که اینجوری با اطمینان رجز خوانی میکنی!آخه [...] از کجا منو میشناسی ،[...]
۱۹ تیر ۹۱ ، ۱۰:۲۰ مهندسی پی
سلام استاد.
خسته کارتان نباشید
ببخشید اقای دکتر ملکی کی میخوان نمرات مهندسی پی رو بدن ما روز 31 خرداد امتحان دادیم.ممنون.



پاسخ: اطلاع ندارم
استاد واقعا ک افتضاح نمره میدی.تشکر
۱۹ تیر ۹۱ ، ۱۰:۵۹ بهزاد طاهری
سلام منو تو جان
اولا که ترم اخر نیستم ترم بعد سیالات دارم
دوما به این مینازم که خیلی زود اعصابتو خورد کردم و به نظر میاد کلا راحت میشه رو اعصابت راه رفت
میشناسمت دیگه حیف باشه باسه شما مشکل داره گفتنش باسه من مشکل نداره مگر نه میگفتم اسمت چیه و چه درسهایی با چه کسایی با چه نمره هایی افتادی چه ترمی امدی اینجا از کجا امدی و .......
آقای جعفری خیلی حال کردم سانسورش نکردی معلومه که شما هم نسبت به من شناخت دارید ومیدونید مثل خودتون با این حرفا ناراحت نمیشم اگه باز هم موردی بود تایید کنید
من هر چه قدر هم پاچه خوار باشم حداقل یه ذره سعی میکنم معرفت داشته باشم

یکی از بیرون بیاد وب اقای جعفری به ما میخنده خوبیت نداره از این کارا نکن
سلام مهندس
مهندس جان این نمرات حداکثر تا چه تاریخی باید اعلام بشن؟ هنوز نمره های مهندسی پی ( تاریخ امتحان 3/31) . هیدرولوژی ( 4/1) اعلام نشدن . البته ببخشید ما اینارو به شما میگیم. چون هیچ مرجعی برای اعتراض وجود نداره به شما میگیم. در کل همیشه قوانین برای اقشار ضعیف جامعه است. اینجا هم که هیچ قانونی برای اعلام نمره اساتید وجود نداره.



پاسخ: قانوناً ده روز بعد از امتحان باید نمرات اعلام شود ولی ضمانت اجرایی قوی ای برای این موضوع نیست. البته دانشگاه در پرداخت دستمزد اساتید دقیقه ای از دستمزد میکاهد به همین جهت در این مورد دیگر خجالت میکشند که از باقیمانده دستمزد چیزی کم کنند.
اقای جعفری سانسورش نکن من دیدم از نظر من مشکلی نداره تورو خدا
دیدی آقای حقیقت حتی آقای رضا .. هم حرف منو تایید کرد تو هوش من شک نکن حتی استاد جعفری نیز که هیچ کس به هوششون شک نداره اول شما رو با دختر اشتباه گرفت ولی من فهمیدم کی هستی ! الانم فکرکنم چون متوجه شدی من کی هستم فرار کردی نترس اسمتو نمیبرم !!
سلام مهندس دانشجویان عزیز از 89 جان یاد بگیرید چه نصیحت مادر بزرگانه ای کردن راستی89 جان این خاطره که میگی کی هست مهندس جان شما هم غلط املایی بچه ها رو بگیر به ازای هر غلط ازشون نمره کم کن تا دیگه کل کل نکنن از این غلطا نکنن شما رو هم به زحمت نندازن خوب مهندس شما که میدونی بچه ها به نمره حساس اند از اون اول نمره نهایی رو با ارفاقی که کردی با نمره ورقه یکی میدادی که دیگه جوش نزنن مهندس ولی خودمانیما غلط املایی شما هم بعضی وقتا زیاده
بهزاد طاهری مردک یه لا قبا،این دانشگاه واسه هر دو تاییمون خیلی کوچیکه زود تر خلوت کن.خدا کنه وبلاگت بازدید کننده نداشته باشه.ترم بعد سیالات باهم داریم من 18 بگیرم و انشاالله باز بیفتی و مشروط علمی بشی و اخراجت کنند.
سلام استاد
استاد ببخشید باید اون آدرسی رو که داید تو قسمت جستجو تایپ کنم؟ این کار رو کردم و قسمت دانلود اومد دانلود کردم ولی فایلش باز نمیشه ؟!خیلی چیزها رو که دانلود میکنم ولی (پ در اف) نیست بازنمیشن باید چه چیزی توی کامپیوتر بریزم تا این فایلها باز بشه؟استاد خواهش میکنم کمکم کنید!



پاسخ: آدرس را در قسمت آدرس سایت مرورگر خود کپی و اینتر کنید. فایل ها هم معمولاً در فرمت RAR و یا PDF هستند. یعنی باید اکروبات ریدر و winrar را داشته باشید

۱۹ تیر ۹۱ ، ۱۳:۲۹ بهزاد طاهری
منو تو جان دیدی کم آوردی حالا دیدی چرا از خودم مطمئن هستم

با کوچیک بزرگی مدرک این دانشگاه کار ندارم ولی فعلا که این دانشگاه مارو کوچیک کرده و خودش رو بزرگ

فعلا که امروز تا الان 120 تا داشته که داشتهباشه یا نداشته باشه سود مالی برام نداره اگه هم داشته باشه فقط باید بیشتر وقت بزارم که به ضررم هست تا به فایدم پس اشتباه دعا کردی
من تا حالا نه مشروط شدم نه سیالات برداشتم که بیفتم تا حالا اعتماد شفیع نزاشته بردارم
حالا اخراج کنن فکر کردی چی میشه اتفاق خاصی نمیفته
یه خورده دلتو صاف کن نیم کیلو باش ولی .............
نمیخوام از خودم تعریف کنم ولی بیا تو پاتوق مطلب اول نظر آخرو بخوان ببین چقدر بین ادمها فرق هست (شاید فکر کنی اینطوری جواب دادم که بگم اره منم ادمم ولی اینطور نیست هر طور دوست داری فکر کن)
برات ارزوی موفقیت دارم ولی با این اخلاقی که داری فکر نکنم موفق باشی
سلام. استاد ببخشید واسه طراحی دستی بابندها. اول باید نیروی بادند حساب کنم این نیرو براساس چی بدست میاد منظورم برش طبقات یا نیروی زلزله توزیع شده بین طبقاته؟همینطور واسه طراحی تیر .از نتایج قاب پرتال میشه استفاده کرد؟



پاسخ: نیروی بادبند از فایل ایتبز قابل استخراج است. برای محاسبه دستی باید از برش طبقات به دست آورید. این برش را باید بر اساس سختی بین بادبندها توزیع کنید و سهم هر یک را به دست آورید. اما این کار در ایتبز انجام میشود و شما از نتایج ایتبز به راحتی این نیرو را میتوانید استخراج نمایید
بهزاد طاهری کلا ازت خوشم نمیاد،همین
بهزاد طاهری کاری نکن به مبارزه فیزیکی دعوتت کنم-در ضمن اعتماد شفیع یه استاد نمونه،که به لطف چهار تا مثل توی بیشعور از دانشگاه به بیرون روانه اش کردند
۱۹ تیر ۹۱ ، ۱۷:۴۹ بهزاد طاهری
منو تو جان
جان من رومو زمین ننداز بگو برای چی ازم خوشت نمیاد
اگه مشکل اخلاقی بجز پاچه خواری دارم بگی خوشحال میشم فقط همین
۱۹ تیر ۹۱ ، ۱۸:۲۶ دانشجوی ذوق زده
با سلام خدمت شما استاد همیشه بیدار نه حالا همیشه اکثرا بیدار
استاد اگه امکانش هست برای اینکه جو هم عوض بشه یه منبع خوب برای درس فولاد برای ارشد معرفی کنید
با تشکر



پاسخ: کتاب انتشارات سری عمران ظاهراً کتاب خیلی خوبی است. تستهای سالهای قبل و البته تستهای نظام مهندسی در چند سال اخیر را هم نگاهی بیاندازید.
استاد سلام دوست دارید این اسم 89 رو بهتون بگم؟
با تشکر23 ساله از همدان



پاسخ: نیازی نیست اگر خودش خواست معرفی میکند.
وقتی تودانشگاه تورو میبینم اون روز کلا دپرس میشم،نمیدونم علتش چیه،بهزاد بهزاد بهزاد کاش یه دست حسابی کتکت میزدم،
شرمنده استاد میشه لطف کنید بیشتر توضیح بدهید درموردنحوه استخراج این نیرو در ایتبز. من خیلی مسلط نیستم به این نرم افزار.ممنون میشم



پاسخ: بعد از پایان طراحی سازه اگر بر روی عضو مورد نظر کلیک راست کنید و بعد به قسمت DETAILS بروید مقادیر مورد در صفحه جدیدی که ظاهر میشود قابل استخراج است. اگر مسلط به etabs نیستید حتماً یک کتاب مرجع کنار دست خود داشته باشید چون خیلی از موارد را به صورت متنی من نمیتوانم به خوبی راهنمایی کنم و نیاز به کتاب است.
۱۹ تیر ۹۱ ، ۱۸:۵۴ بهزاد طاهری
اگه به اعتماد میگی استاد نمونه
پس دیگه بحث کردن با شما بیخوده
دیگه حرفی باسه گفتن نزاشتی
ولی یادت باشه در ازای همه بی ادبی هایی که کردی کوچکترین حرفی بهت نزدم تا بهت ثابت بشه که ..................
این سال بالایی های پت و مت ما چه بحثی راه انداختن!! خجالت بکشین بابا... چقدر سه نقطه هستید!!!
۱۹ تیر ۹۱ ، ۱۹:۲۶ بهزاد طاهری
دیگه بچه بازی بسه
اگه دوست داشتی تو پاتوق منتظرت هستم

اقای جعفری ببخشید امروز خیلی مزاحمتون شدم
خیلیی خیلی ممنون. با کتاب باجی پیش میرم. یعنی استاد سازه مدل کنم مقاطع هم اختصاص بدم و بعد مراحل شما پیگیری کنم ؟اخه اول باید دستی بادبندا طراحی کنم بعداختصاص بدم بعداگه بهینه بود میشه مقاطع نهاییم. فقط لطف کنید بهم بگید بعداز کدوم مرحله این کار انجام بدم؟ببخشید.


پاسخ: برای بادبندها لازم نیست اول طراحی کنید. بلکه با قابلیت اتوسلکت در etabs میتوانید مقطع مناسب را پیدا کنید. برای اینکه راحتتر پیش بروید یک کتاب آموزش etabs مثلاً باجی یا سیفی و هادیزاده کنار خود داشته باشید و از تاپیک آموزشی من هم کمک بگیرید. اگر جایی هم به مشکل خوردید توی همان تاپیک مطرح کنید.
سلام استاد امروز فایلمو تو سایت دانشگاه باز کردم زده بود استاد راهنما مهندس ملکی.بابا مگه شما مدیر گروه نیستین؟



پاسخ: این مساله با مدیر گروهی متفاوت است

خوش به حال بجه هایی ار ورودی 89 که درسشون این ترم تموم شد.ما موندیم.ای داد یی داد
سلام استاد من به صورت خصوصی برای شما کامنت گذاشتم ولی جوابی ندادید درخصوص برگه زلزله اگه ممکنه جواب بدید



پاسخ: تمامی برگه ها با دقت تصحیح شده اند و این کار چند روز وقت من را گرفته است و اصلاً فرصت اینکه دوباره برگه های شما را تصحیح بکنم ندارم. با این وجود برگه شما را دوباره نگاه کردم که همان نمره قبلی نتیجه شد.
استاد راهنما مگه همون مدیر گروه نیست.بگین که مدیر گروهین .یه نفس راحت بکشیم



پاسخ: استاد راهنما با مدیر گروه متفاوت است. فعلاً تا پایان تابستان من مدیر گروه هستم. پس از آن مشخص نیست و بستگی به تصمیم دانشگاه دارد
ممنونم
سلام استاد خسته نباشید!
استادشرمنده دائم مزاحم میشم استاد تا مرحله سوم پیش رفتم ولی از اونجاش که میگه در پاسخ به بازنویسی فایل نمیدونم چی رو میگه متنش رو براتون در زیر میارم:
مرحله سوم:فایل لیسانس تولید شده رو بهIservrcتغییر نام داده و درون پوشه نصب برنامه کپی کنید ودر پاسخ به بازنویسی فایل هم تایید کنید تا کرک کامل شود در نهایت در قسمت ...
البته جمله بعدیش روهم نمیدونم از کجا (ا بوت) را پیدا کنم؟



پاسخ: فایل ساخته شده را که کپی میکنید یک فایل هم نام در همان فولدر وجود دارد که این باید جایگزین آن شود. پس از این کار کرک به اتمام میرسد. یکبار برنامه را باز کنید اگر بدون مشکل باز شد کرک به درستی انجام شده است. عبارت ABOUT هم از منوی HELP در دسترس است.
سلام استاد من زلزله دو تا برگه داشتم هر دو برگه مو تا صفحه اخر دیدین؟نمره م بد شده!!!!8915034097



پاسخ: بله تمام برگه ها را دیده ام
سلام استاد.نمرات فولاد 1 رو فردا میزنین نه؟خدا منه مثه زلزله باشه.



پاسخ: نه متاسفانه . اینطور که معلوم است نیاز به وقت بیشتری برای تصحیح دارد. سعی میکنم تا اخر هفته به اتمام برسانم و اعلام کنم
سلام استاد فولاد یک کجایید؟


پاسخ: خیلی فرصت نکردم برای تصحیح برگه ها. فقط سوال یک را تصحیح کرده ام که وضعیت نمرات در آن متوسط بود
سلام استاد ممنون از پیگیری شما کی دانشگاه هستید ؟ که خدمتتون بیییم ؟



پاسخ: مشخص نیست شاید شنبه صبح

استاد سلام.5 شنبه صبح انشالله نمرات وزین فولاد 1 رو تو وبلاگ ببینیم دیگه؟ممنون از زحمات و تلاش پیگیر شما واسه بچه ها
سلام استاد خسته نباشید میخوستم بگم اگه وقت کردین یه چارت برا ورودی 90بدید که بدونیم چه واحدایی داریم این در حالی دوترم گذشته ولی چارت نداریم ولی برا ورودی های 90به بعد چارت دادین که هنوز نیومدن.............................
درضمن هر کسی هر حرفی میزنه نشان از شعور خانوادگیشه حالا یه سری انگار اصلا همدیگرو ندیدن دارن به هم توهین میکنن این در حالی که همی اینه همکلاسین وکلی کنار هم بودن حالا چه جوری همدیگرو تحمل کردن خدا عالمه ولی چقد از هم بدشون میاد که تو وبلاگم به هم میپرن خدا شفا شون بده
۲۰ تیر ۹۱ ، ۱۵:۲۰ دانشجوی کارشناسی
سلام استاد خسته نباشید . درمورد ترکیب بارهای جدید که نظام مهندسی حدود 2ماه قبل اعلام کردند سوالی داشتم .
آیا این ترکیب بارهارو که در قسمت کومبو وارد میکنیم علاوه بر اونها ترکیب بارهای دیگه ای هم باید وارد کنیم(منظورم از مبحث6 است) و آیا برای تحلیل استاتیکی تعداد این ترکیب بارها 34 عدد میشود و دیگر اینکه برای پروژه ها هم باید همین ترکیب بارها رو لحاظ کنیم ؟ با تشکر


پاسخ: البته تا آنجا که میدانم ترکیب بارهای نظام مهندسی همانهایی است که قبلاً من در تاپیک آموزش گام به گام قرار داده ام. در صورت قرار دادن این ترکیب بارها اگر به روش lrfd طراحی میکنید ترکیب بار جدیدی نیاز به اضافه کردن نیست. در مورد حالت حدی توجه کنید که دو سری ترکیب بار باید اعمال کنید یکی ترکیب بارهای عادی و دیگری ترکیب بارهای تشدید یافته.
سلام استاد.برای تحلیل قاب به روش پرتال همون توزیع نیروی برشی زلزله به طبقات رو به قابها وارد کنیم یا باید تقسیم شه بین قاب ها؟برای محاسبه وزن طبقه همکف با کاربری پارکینگ بار زنده 350 اعمال کنم یا 20 درصد 350 رو؟



پاسخ: باید بین قابها تقسیم شده و بعد تحلیل دستی به روش پرتال شود
سلام مهندس این سیسی جون چقدر غلط املایی داره نکنه کیبردت از چین اومده اخه حروفو جا به جا میزنن تا موقع تایپ کلی بخندیم (مخصوصا" کیبرد لپ تاپ رو ) یا شاید تو املات خوب نیست تو دوره دبستان املا چند میشدی
چطوری تقسیم میشه؟جواب اون وزن پارکینگو بدید لطفا؟


پاسخ: بر اساس سختی بین قابها توزیع میشود. جزوه مهندسی زلزله را نگاه کنید
44.5 املام ضعیفه ولی شک نکن از این دانشگاه زود تر از تو فارغ التحصیل میشم.سلامتی خودم که صدمین نظر رو دادم.
استاد این درس تاریخ معماری و ساختمان چیه؟چرا نه استادش معلومه نه ساعتش؟



پاسخ: این درس به جای یکی از دروس عمومی برای گروههای کارشناسی ناپیوسته ورودی 90 و 91 و کارشناسی پیویسته قابل اخذ است. تاریخ و استاد آن بعداً معلوم میشود

سلام استاد خسته نباشید!
استاد ببخشید سازه های عرش فلزی تو کدوم فصل مبحث دهمه پیداش نمیکنم ؟ اگه بخوای با ایتبس روی این موضوع کار کنی چطوریه؟



پاسخ: در انتهای فصل سقفهای کامپوزیت. سقفهای با قالبهای ماندگار ذوزنقه ای شکل احتمالاً منظور شماست. در ETABS مشابه سقفهای کامپوزیت عادی مقطع آن معرفی میشود. فقط باید به جای گزینه Solid Slab گزینه Filled Deck را انتخاب کرد. این سقفها با اسم تجاری KSD معروفند. توی ایرانسازه تحت نام KSD سرچ کنید فایلهایی در این مورد هست
استاد فولاد 1 چی شد پس؟



پاسخ: تا پایان سوال 3 تصحیح کرده ام. وضعیت متوسط است.

۲۱ تیر ۹۱ ، ۱۰:۳۴ باشگاه صدتایی ها
خاک تو سرت سیسی نودنهمین نظر بود کلا تو نظر ندی بهتره
سلام استاد
استاد ببخشید تو ایتبس روش حالت حدی اصلا طراحی هام خیلی اشتباه داره
ممنون میشم مراحل طراحی رو تو وبلاگ بذارید تنها مشکل من یکی نیست استاد خواهش میکنم این لطف در حق مون انجام بدید.



پاسخ: چند روزی صبر کنید تا تصحیح برگه ها تمام شود. خلاصه ای از نکات مربوط به این پروژه برای شما قرار میدهم. البته قبلاً به صورت کلی قرار داده ام.
سلام
استاد منوی دراو ایتبس من فعال نیست چیکار کنم هر کاری میکنم فعال نمیشه؟؟



پاسخ: احتمالاً نرم افزار شما به درستی کرک نشده است. سعی کنید از آخرین ورژن یعنی 9.7.4 استفاده کنید.
استاد خسته نباشید
کلاس ایتبس نمیذارید؟ یا ..... ندارید؟
ما میخوایم تو این کلاسا شرکت کنیم
باید چیکار کنیم؟


پاسخ: توی آموزشگاه مجتمع فنی تهران در حال برگزاری یک دوره جدید هستم. تعداد دیگری از دوستان هم در حال ثبت نام هستند که برای آنها نیز دوره دیگری برگزار میکنم. بیشتر از این واقعاً ظرفیت ندارم. شما هم اگر میخواهید با همان گروه دوم بیایید. شماره تماس : 8256301 انتهای خیابان آزاد
۲۱ تیر ۹۱ ، ۱۶:۴۴ ویلفرد شفر
سلام استاد 5 شنبه نمرات فولاد 1 رو میزنین یا تموم نمیشه؟



پاسخ: تا سوال 4 تصحیح شده است. بستگی به این دارد که وقتم چقدر آزاد باشد. متاسفانه کارهای پیش بینی نشده زیاد دارم که تصحیح برگه ها را به تاخیر می اندازد.
سلام.ببخشیداستاد واسه طراحی بادبند تو کتاب باجی گفته ترکیب بار بحرانی که نیروفشاری بیشتری ایجاد میکنه که 0.75مجموع نیروی ناشی ازبار مرده زنده زلزله است باید حساب کنیم. حالا نیروی ناشی از بار مرده و زنده چجوری حساب کنم؟باید حتما درنظربگیریم؟توی این مثال صفره.


پاسخ: اگر طراحی دستی باشد بار مرده و زنده روی بادبند اثری ندارد و اگر با نرم افزار محاسبه میکنید که خود نرم افزار نتیجه را ارایه میکند
ببخشید یه سوال دیگه ام دارم. درروش 0.1دهانه چه ترکیب باری وارد کنیم. من D+Lدادم. حالا توی اطلاعات خروجی لنگر منفی که لنگرتکیه گاهه میشه مجموع لنگر مرده و زنده؟ یا مرده است فقط و زنده با نسبت LبهD بدست بیاریم؟ گیج شدم بخدا....



پاسخ: بله همین ترکیب بار است. لنگر منفی اگر ترکیب بار خوانده شود مربوط به جمع اثر بار مرده و زنده است
سلام مهندس جان باید جواب اینو میدادم ( آقا یا خانم) سیسی که جمعت کنن کلا" میشی 60 کسی که فولاد 1 داره فکر نمیکنم از من زودتر بتونه از این موسسه در بره با این اوضاع ترم بعد هم که زلزله داری تکنولوژی بتنم که ته مونده ای با این اوضاع واحدات ,فکر میکنم 2-3 ترم دیگه اینجایی من که واسه ترم بعد 7 واحد بیشتر ندارم خوش باش تا اندی سال دیگر بای
۲۱ تیر ۹۱ ، ۱۹:۴۴ غلامرضا رزمگیر
سلام جناب مهندس
حوصله شما در پاسخ به دانشجوها موجب خوشحالی است برای شما وهمه دانشجوها ومهندسین بعداز این سابق آروزی سربلندی وشادکامی دارم .


پاسخ: سپاسگزارم جناب مهندس رزمگیر
ممنون استاد ازاینکه وقت میذارید و جواب میدید. برای خودتون و خانوادتون ارزوی سلامتی میکنم.


پاسخ : سپاسگزارم
سلام استاد ببخشید که زیاد بر روی بازنگری روی برگه خدم پا فشاری می کنم آخه من خیلی خوب جواب دادم و وقتی هم با کسانی که نمره بالا گرفتم جوابها رو مقایسه کردم به حساب خودم نمره ای بالاتر از 8 میگیرم و گمانم بر اینه که به خاطر درهم نوشتن جوابها شاید نمرم کم شده (البته به صورت خصوصی هم برای شما کامنت گذاشتم
۲۲ تیر ۹۱ ، ۱۸:۰۶ هانیه حجازی فر
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد گرامی. از اینکه افتخار شاگردی شما را داشتم بسیار خرسندم جنابعالی از بهترین اساتید بنده بودید امیدوارم سلامت و پاینده باشید.



پاسخ: سپاسگزارم
ضمن عرض سلام وخسته نباشید خدمت مهندس جعفری
مهندس جان از کدوم وری قربونت برم که ناراحت نشی؟
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما همکلاسی بسیار خوب خودم که افتخار داشتم این چند سال با شما همکلاس بودم سرکار خانوم حجازی فر و البته تا یادم نرفته سلام به استاد عزیزم مهندس جعفری که درس خوندن رو با جزوه های بسیار خوبشون و تدریس عالیشون برای ما لذت بخش کردند دوستتون دارم امیدوارم در زندگی شخصی و کاری موفق باشید
سلام خدمت همه علی الخصوص مهندس جعفری
عمرانی جون من همتونو دوست دارم . همه همکلاسیا رو میگم . دختر پسر هم نداره من همهتونو دوست دارم. درسته اسم بیش از نصف کلاسو نمیدونم ولی همتونو دوست دارم علی الخصوص پارادایز( نمره 18 زلزله) رو که خیلی دوستش دارم. استاد این پارادایز خیلی پسر خوبیه به خدا!
مخلصیم 89 تو که دیگه سرور همه ورودی های 89 موسسه توسعه هستی اسمتو می دونم اما نمی گم دمت گرم
استاد یه جواب سلام به ما بده دیگه این همه نظر دادیم و ازتون تعریف کردیم
با تشکر نذار برم وبلاگ مهندس امیدی ما رو پابند همین جا کن



پاسخ : من هم به شما سلام عرض میکنم
سلام مهندس جان پ چا ای مهندسای نمونه نمراته وارد نیموکنن انقدر که برای نمرات صبر کردیم برای امام زمان صبر میکردیم ظهور میکرد ای مهندسا رم شورش در اوردنا از شوری قرقره شده همه که مثله خودتو (بوخشید شما)ومهندس سلیمانیان ای قدر گل نیستن که ادم به انتظار بیلن راستی مهندس دیه از ای مهندسا نمونه تو موسسه خبری نی که هر ترم پیغام پسغام میدادن تو تمام سایتا معلوم میکردن شما که گل سر سبدشانی مهندس عکستم عوض کن اگه بدت نمیادا ییزره به روز باش میدانم به روزیا ولی عسکت به روز نی خدا پشتو پناهت ما رم دعا کن
مهندس جان ( چون دسگای نمره دادنه کار نیموکنه اینجا نمره میدم)یادم رفت بشت نمره بدم اولندش که من در حدی نیسم که به شما نمره بدم دویومندش مگه شما ماخای ا مدیریت دس بکشی که نمره ماخای ولی من نمرت میدم مثه شما که نیسم نمره ندم کارت ورود به جلسته اودی (دانشجوییم باید باشه یا )وگنه نیمیشه خوب بریم سر اصل مطلب اگه ا عملکردتان نمره بدم (طبق اخرین نمره ای که از شما گرفتم )بشتان 15-18 میدم ولی ایجو نیمیشیا باید ازتان امتحان بگیرم تو حالو هوای امتحان بشی 200 دیقه رم وقت میدم تا نمره بگیری ولی خودمانیما همی جوری داری نمره جم موکنیا بدون هیچ امتحانی میوا باید بوخشی ایجو حرف زدما میدانم که ناراحت نمیشی
سلام استاد خسته نباشید:
امروز نمره ها رو دیدم فکر کنم نمرم بیشتر از این میشد اگه ممکنه نگاهی به برگمون بکنید البته برگه ام کمی نامرتب بود.
با تشکر.
سلام مهندس خسته نباشید
1.مهندس جان این دون دون رو میشناسی؟
2.اگه میشناسی ما خیلی دوست داریم.
3. اگه هم نمیشناسی بازم خیلی دوست داریم.
فقط مهندس جان بگو این دون دون رو میشناسی یا نه؟


پاسخ: متوجه منظور شما نشدم
مهندس جان 5 نظر بالاتر رو میگم ( با اسم دون دون نظر گذاشته ) میشناسیدش؟



پاسخ : نه نمیشناسم
۲۶ تیر ۹۱ ، ۰۷:۵۸ شوندی-8915034056
سلام استاد
روز بخیر.
امروزاز خوندن نظرات بچه ها خصوصا آقای حقیقت!!!احساس کردم این توضیحات لازم باشه:
جزوه زلزله که این ترم دستمون بود بعضی جاها نامفهوم بودویا اشکال داشت.البته انصافا جزوه ی خوبی بود.
از اونجاییکه طبق تجربیات قبلیم باجزوه ی کپی نمیتونستم درس بخونم از اول ترم سر کلاس نت برداری کردم و بامقایسه ی جزوه ی سال قبل و اصلاحات نهایی جزوه مو کامل کردم.آخر ترم دیدم جزوه ی خوبی از آب درومده گفتم بدم ش به استادبرای بچه های ترمای آینده تا کمتر مشکل داشته باشن.و فقط هدفم همین بوده.
از استاد جعفریم-باتوجه به شناختم رو سختگیری برای نمره دادن- اصلا انتظار نمره برای این کار نداشتم.من به خاطر دل خودم جزوه دادم خدمتشون.استاد خودشون صلاح دونستن و این ارفاق0.25بیشتر رو در حقم کردن و فکر نمیکنم دیگه جای بحث بیشتری باشه!!!
امتحانم از نظر خودم در حد عالی بلد بودم ونوشتم. واقعا تاثیر جزوه نوشتن طول ترم بود.ولی بخاطر یه سری بی دقتیا نمره م کم شد.
این2سال به تنها نمراتی که گرفتم وایمان داشتم که نمره ی خودمه نمراتی بود که از درسای استاد جعفری میگرفتم.حتی اگه کم بود!
در آخر از زحمات شما استاد عزیز و زحمت کش از طرف خودم و دوستان کمال تشکر رو دارم.شماازاستادایی هستین که وجدان کاری به همراه عدالت تو نمره دادن باعث شده از نظر من وخیلی از دوستان نمونه باشین.امیدوارم ماهم بتونیم با پیشرفت تو کار و مقاطع بعدی تحصیلی زحمات شما استادگرانقدر رو جبران کنیم.
سلام مهندس
مهندس من نمره 20 کلاسو نمیخوام............این همه هوش وحواسو نمیخوام ................ من فقط تو (شما) رو میخوام تو رو میخوام اینارو نمیخوام................. ...........................
خوب بید............
سلام ببخشید که این حرفو میزنم شما جزوه نوشتین یا از اب گرفتین طبق گفته خودتون جزوه خوبی از آب در آومده از کدوم آب در اوردین ما هم بریم بگیریم استاد دستت درد نکنه بیشترارفاق میکردید خوب زحمت کشیدن از آب جزوه گرفتن ( فقط واسه خنده گفتم قصد دیگه ای نداشتم)
سلام
مهندس جان نظرت در مورد شعر بالا چیه؟ خوب بید؟
استاد سلام این 89 رو بذار اسمشو بگم تا بهش بگین که شعرش خوب هست یا خوب نیست زیاد براتون خرج بر نمی داره 0.5 یا حداکثر 1 نمره ولی در عوض بعدا می تونید 2 یا 3 نمره از نمره پروژه این 89 کم کنید این طوری از اون 1 نمره که من میدید هم دیگه ناراحتیتون برطرف میشه اگه دوست داشتید معامله کنیم بدون کلک بدون پلیس روز جمعه اول تاریک دره
سلام استادخسته نباشید !
استادمن حدس میزنم 89 آقای شهبازی و دون دون آقای جنتی باشند
استاد همانطور که در بالا گفته ام توهوش من شک نکنید!
تو که خیلی باهوشی اسم زورو رو هم به استاد بگو با دون دون کل کل نکن اخرین نفری که کل کل کرد مرحوم روح ا.. داداشی بود اسمش اومد یه فاتحه هم براش بفرستید با سلام به استاد خوب خودم
راستی استاد اگه نتونیم پروژه رو تا قبل از پاییز تحویل بدیم چی میشه با تشکر



پاسخ : اگر تا مهلت مقرر نتوانید پروژه را تحویل دهید باید برای ترم جدید هم ثبت نام کرده و هزینه را به دانشگاه پرداخت نمایید
۲۸ تیر ۹۱ ، ۱۲:۲۷ تیمور لنگ
در جواب دانشجو
دانشجو جان گیریم که درستم حدس زده باشی .برای چی اسم بچه ها رو فاش میکنی ؟ مطمئنا اگه خودشون بخوان با اسم خودشون نظر میذارن. هرچند من در این مورد با شما مخالفم.
استاد خیلی دوست داریم گفتم تو جریان باشید
استاد راستی دنبال تشکیل یک گروه کوهنوردی اماتوری هستیم که به امید خدا حرفه ای بشیم دوست داشتم به شما هم این پیشنهاد رو بدیم که اگه دوست داشته باشین با ما همراه بشین که اگه بشین خیلی خوشحال می شیم
به امید رسیدن به قلل بالای 2000 متر
سلام مهندس
مهندس حرف این دون دون رو باور نکن. خودش تا حالا خیابونای سربالایی همدانو پیاده نرفته چه برسه به کوهنوردی. یه بار قرار شد با هم بریم کوه تا نعل اشکنه بیشتر نیومد.
سلام استاد این نظر تشکیل گروه برای کوهنوردی سوالی بود این که نظر رو تایید کردید یعنی موافقید و با ما همراه می شید یا صرفا برای نمایش تایید کردید بازم ممنون


پاسخ: دوست دارم ولی فرصت ندارم.
سلام استاد!
دون دون ازت خوشم اومده خیلی با حالی!!! فکر نمیکردم اینطور باشی!!!!
ولی استاد من خیلی بیشتر( از همه اونهایی که شما رو دوست دارند)شما رو دوست دارم!!!!
بازم ممنون استاد که جواب دادید انشا.. اگه خدا بخواد بعدها
شب خوش
دانشجوی استاد الان که استاد جعفری فرصت نداره بریم کوه اگه شما دوست داری بیا بریم البته اگه پسری (جسارت نشه)
استاد سلام بالاخره این نمرات کی اعلام میشه اساتید در اعلام نمرات محدودیت زمانی دارند یا نه مرسی



پاسخ: باید از خود اساتید بپرسید. ولی قبول کنید که کار تصحیح برگه ها آنهم با وضعیت و گرفتاریهای زیادی که اکثر اساتید دارند زمانبر است و در مهلت ده روزه ای که دانشگاه داده است عمدتاً انجام پذیر نیست.

سلام مهندس خسته نباشید
مهندس جان ما آنقدر هم غیر منطقی نیستیم. ولی به نظر شما بعد از 30 روز نباید نمرات اعلام شوند؟


پاسخ: واقعیت خوب باید اعلام شود ولی کاری از دست من برنمی آید. در برخی دیگر از دانشگاه ها به خاطر تاخیر در اعلام نمره از حق التدریس مدرس کم میکنند ولی در عوض به خاطر تاخیر 5 دقیقه ای در شروع کلاس یا کلاسهایی که به خاطر تعطیلی رسمی یا عدم حضور دانشجو تشکیل نمیشود چیزی از مدرس کم نمیشود. به همین جهت در اینجا به جبران موارد دیگر در این مورد خیلی جدی نمیگیرند.
سلام استاد!
درجواب دون دون!
خیلی دوست دارم بیام اما فعلا که یک ماه، ماه رمضون نمیشه!
سلام استاد به عنوان مثال ما کی امتحان پی رو 31 دادیم حداکثر تاریخ اعلا م نتایج تا کی می تونه باشه موسسه تاریخی به عنوان حداکثر زمان اعلام نتایج اعلام کرده یا محدودیتی نیست بازم ممنون استاد ببخشید همیشه مزاحم شما میشیم دیگه به هیچ کس که پاسخگو باشه دسترسی نداریم



پاسخ : مدرس درس باید تا دهم تیر نمرات را اعلام کند ولی ضمانت اجرایی برای این کار نیست. در واقع دانشگاه آنقدر به بهانه های مختلف از دستمزد مدرسان میکاهد که در این مورد زبانشان کوتاه است و خودشان رویشان نمیشود که به خاطر تاخیر در اعلام نمره چیزی به مدرسان بگویند.

بازم ممنون استاد که پاسخ دادید
سلام استاد تاری دقیق تحویل پروژه رو میشه اعلام کنید؟



پاسخ : از آموزش بپرسید اطلاع دقیق ندارم
سلام مهندس خسته نباشید
پیشاپیش ماه رمضان وگرسنگی و تشنگی را به شما تبریک میگم . طاعات و عباداتتون مقبول درگاه حق
سلام مهندس
مهندس در سقف ها به عنوان پر کننده میتوان پوکه معدنی در نظر گرفت یا باید پوکه با ماسه در نظر گرفت؟ وزن مخصوص پوکه با ماسه در مبحث ششم وجود ندارد. میتوان آنرا به صورت تجربی حدود 1300 فرض کرد؟
با تشکر



پاسخ: باید ملات پوکه در نظر بگیرید که وزن مخصوص آن 1300 است

سلام استاد اگه ممکنه این اعلام نتایج امتحان پی رو از طریق اموزش پیگیری کنید به ما که جواب درست و حسابی نمی دن و فکر کنم دیگه این قضیه اعلام نتابج یه مقدار بی مزه شده بازم ممنون
سلام مهندس خسته نباشید
مهندس جان 31 تیر هم رو به اتمام است و.................... فکر کنم مهندس سلطانی با دکتر ملکی هم قسم شدن نمرات رو اعلام نکنن. سایت هم که درست شد ولی نمرات وارد نشد......................
سلام مهندس خسته نباشید
مهندس جان اگه دکتر ملکی رو دیدید بی زحمت بهشون یادآوری کنید که ترم پیش تو موسسه کلاس مهندسی پی داشتن و امتحانشم 31 خرداد به عمل آوردن.
شاید دکتر ملکی سرش خیلی شلوغ باشه یادش رفته اصلا تو موسسه کلاسی داشته . نمره ای باید بده ............................
با تشکر
سلام مهندس
مهندس جان در مورد پلان معماری پروژه باید خدمتتون عرض کنم که فاصله بین دو ستون در راه پله در پلان برابر 5.7 متر است ولی طول خرپشته برابر 4.9 متر است!!!!!!!!!!!!
یعنی خرپشته دو ستون دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چون که طول خرپشته به گونه ایست که به دو ستون بعدی نمیرسد. تکلیف ما چیه مهندس پلان رو اصلاح کنیم یا با دو ستون برای خرپشته کار طراحی رو ادامه بدهیم؟
بابت پاسخگویی شما ممنونم.


پاسخ : طول خرپشته را اندکی بیشتر در نظر بگیرید و فاصله ستونها را تغییر ندهید.
سلام استاد خواهشا یا نظرمو تایید نکنید یا یه جواب قانع کننده به ما بدید استاد اگه ممکنه در خصوص این نمرات پی و هیدرولوژی یه اعمال نظری بکنید ببینید نتیجه چی شده چرا نمرات رو اعلام نمی کنند بازم ممنون از زحماتتون



پاسخ : متاسفانه جواب قانع کننده ای ندارم و اگر چیزی بگویم بهانه است. امیدوارم همکاران محترم جواب قانع کننده ای برای این تاخیر داشته باشند. از بنده در این مورد کاری بر نمی آید.
بازم ممنون استاد ولی استاد به عنوان مدیر گروه هم واقعا حتی یک تماس و یادآوری هم نمی تونید ولی اگر هم نتونید بابت این مزاحمت ها و پاسخگویی همیشگی ا ز شما تشکر میکنم استاد
باز هم ممنون و شب خوش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی