وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

این وبلاگ متعلق به احمدرضا جعفری میباشد. مقالات، پروژه ها، برنامه های نرم افزاری، دیدگاهها، برنامه های کلاسی و .... از جمله مطالبی هستند که در این وبلاگ قابل دسترس میباشند.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات

نمرات نهایی طراحی سازه های فولادی 1 نیمسال دوم 90-91

موسسه غیرانتفاعی عمران آبادانی و توسعه روستاها

نمره نهایی نمره ورقه شماره دانشجویی
14.5 14.25 8915034002
10 9 8815034010
7 4.5 8815034066
10 9 8815034102
13 12.75 8815034103
9.5 6.75 8815034133
9.5 7 8915034001
11.5 11.5 8915034004
10 9 8915034005
14 13.75 8915034006
9.5 7.75 8915034009
11 11 8915034013
11 11 8915034027
12.5 12.5 8915034032
9 6 8915034043
14.5 14.5 8915034044
10 10 8915034054
10 9.75 8915034057
11.5 11.5 8915034060
9.5 8.5 8915034083
12 11.75 8915034092
9.5 7.75 8915034094
11.5 11.5 8915034096
13.5 13.5 8915034104
14 13.75 8915034105
9.5 6.5 8915034117
9.5 6.75 9015341002
7 4.5 9015341005
12.5 12.5 9015341007
15.5 15.25 9015341008
11.5 11.5 9015341014
13.5 13.5 9015341017
14.5 14.5 9015341021
14.5 14.25 9015341025
17.5 17.5 9015341037
9.5 8.25 9015341044
18.5 18.5 9015341048
13 13 9015341049
15.5 15.25 9015341051
10.5 10.25 9015341059
17 17 9015341070
9.5 8.25 9015341072
17.5 17.5 9015341076
9.5 8 9015341077
6 3.75 9015341079
10 9.25 9015341080
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۲۲
احمدرضا جعفری

نظرات  (۵۰)

اول
من اولین نفری بودم که نمراتو دیدیم
هورررررررررااااااااا
طاهری از اینکه به این شدت ضایع شدی و نفر اول نبودی از ته دل لذت میبرم، شاپور جون.
سلام استاد امکانش هست ؟ ببخشید که خیلی مزاحم میشم . اگه ممکنه جواب بدید .



پاسخ : خیر. برگه ها با دقت تصحیح شده اند و چند روز زمان برده اند فرصت بازنگری برگه ها را ندارم.
ای وای ضایع شدم
قلی جان خوش باش.
میگم خوب اسمی برای خودت انتخاب کردی
قلی ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
من یه میفهمیدم چه هیزمه تری به شما فروختم خیلی خوب میشد
استاد توروخدا حداقل 9.5 رو 10 بدین
منم با × موافقم
ببخشید استاد مقاطع دوبل Iوناودانی از کجا میشه دانلود کنم. شنیدم خانه عمران داره ولی نگاه کردم و نتونستم پیداش کنم. ممنون میشم راهنمایی کنید.


پاسخ : برای پروژه فولاد این ترم همه مقاطع را I شکل فرض کنید.
سلام استاد این سی دی خانه عمران که مقاطع رو معرفی کرده واسه اس دی سکشن کجا میشه پیدا کرد؟
اگه دارید شما میشه بذارید واسه دانلود؟
استاد جان خسته نباشی
الان برگه های امتحانیم تموم شد اگه میشه مراحل آئین نامه رو تو ایتبس آموزش بدید بخدا به بن بست خوذدم بد جوری هیچ کدوم از مقاطع درست نیتند کلی مقاطع رو بالا میبرم بازم درست نمیشه استاد خواهش میکنم کمکم کنید


پاسخ: از مقاطع فوق استفاده نکنید. در تاپیک راهنما توضیح داده ام. حتماً از مقاطع I شکل استفاده کنید و این مقاطع شرایط فشردگی را نیز داشته باشند. این مقاطع را با گزینه Add I Wide Flange بسازید
سلام خسته نباشید. میتونیم ترم بعد سیالات رو با هیدرولیک همنیاز کنیم و تحلیل 1 رو با تحلیل 2 ?? چون اگه این دروس هم نیاز نشن تعداد واحدامون خیلی کم میشه .‏



پاسخ: تنها دروسی قابل همنیاز ( آنهم تحت شرایطی خاص) هستند که پیش نیاز آنها قبلاً اخذ شده باشد و آن درس حذف یا افتاده شده باشید
در جواب x
سلام تا جایی که من دیدم مهندس 9 هم ده داده. اون 9.5 شما احتمالا 6 یا 7 بوده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سلام مهندس با این نمره ای که گرفتم خستگیه درس خواندن از ابتدایی تا الان در شد
به شما هم خسته نباشید میگم خیلی خوشحالم که نمره بالایی گرفتم
استاد لطفا اگه میشه ساعت کلاس متره رو تغییر بدین؛ چون با سیالات تداخل کامل داره و حدود 90درصد بچه ها هم سیالات دارن؛ متشکر



پاسخ : بررسی میکنم اگر راه داد عوض میکنم.
استاد میشه معادلات دیفرنسیل رو با محاسبات عددی با هم برداریم؟



پاسخ: در صورتی که درس معادلات را قبلاً اخذ کرده باشید ممکن است
سلام مهندس جان این بچه ها یه قدر دانی خشک و خالی از شما نکردن من به جای انها از شما کمال خسته نباشید را دارم که تا صبح بیداربودید و نمراتو وارد میکردید مهندس حالا کی خوابیدی که تا ساعت 5.5 نمراتو وارد میکردی واقعا" خسته نباشید بای


پاسخ: تشکر لازم نیست به هر حال کاری بود که باید انجام میشد. به این شیوه کاری کم و بیش عادت دارم. سکوت نیمه شب بهترین زمان برای انجام کارهایی است که تمرکز نیاز دارد و در طول روز عمدتاً امکان پذیر نیست
میبینمت؟
خیلی پستی.
اگه عرضه داری کل حرفا رو تو سایت بزن
چرا بعضی 1نمره بعضی1.5 نمره وبعضی هیچی کمک کردی؟
انصاف خوبه بخدا>
همه رو با ی چشم نگاه کن.
اخه مگه من از شما سوال کردن که جای استاد ج میدی
یاد گرفتین خودتونو نخود هر اشی کنید
شرمنده استاد من دانشجوی دانشگاه ملایرم. و دنبال مقاطع دوبل میگردم. نمیدونم کدوم قسمت خانه عمران دنبالش بگردم؟



پاسخ: اصلاً با این مقاطع کار نکرده ام و آشنایی با آنها ندارم
استاد ترم بعد میشه فولاد1 و2 رو با هم برداشت؟94632



پاسخ: به شرطی که فولاد 1 را افتاده باشید
استاد اگه فولاد1رو حذف کرده باشیم چی؟میشه فولاد 2 روهم با هم گرفت؟
راهسازس روسازی رو نمیشه باهم برداشت؟



پاسخ: مشکلی ندارد البته برای اینگونه موارد باید درخواست کتبی بدهید و پس از موافقت مدیر گروه امکان پذیر خواهد شد
۲۲ تیر ۹۱ ، ۱۸:۲۲ قابل توجه دوستانی که پروژه دارند و مقاطع
سلام
توجه
توجه
دوستانی که از اقای جعفری مقاطع اماده میخواستید
براتون توی پاتوق( http://89150340.blogfa.com/ ) مقاطع اماده خانه عمران رو گذاشتم
دیگه کم بیاید به اقای جعفری گیر بدید و ایشان رو قسم بدید بیاید پاتوق منتظرتون هستم
آقای جعفری شما هم لطفا این مقاطع رو توی ایران سازه بزارید من خودم حوصلشو ندارم



پاسخ: تشکر. البته مقاطع در ایران سازه هم موجود است
مصطفی بسه حالا یه بار نمره بالا گرفتیا باچه ی استادو جوییدی
انگار آزمون مهندسان حرفه ای بوده.....
سلام استاد
صرفا جهت اطلاع..........
اگه میشه وبلاگ آقای مهندس تورج الوانیان روهم جزلینکهای خودتون قرار بدین

http://tourajalvanian.blogfa.com/



پاسخ: انجام شد
استاد ماکه پاک گیج شدیم
اینجا دانشگاه غیر انتفاعی عمران توسعست یا آبادانی و توسعه روستا ها و یا عمران و آبادانی و توسعه روستاها شما خودتون بگین!!!!!


پاسخ: اسم البته خیلی مهم نیست و من هم خودم دقیق نمیدانم. ولی مطابق سایت موسسه اینجا موسسه آموزش عالی آبادانی و توسعه روستاها میباشد.
نویسنده بی نام ونشان جرات داری خودتو معرفی کن با ترس چرا جواب میدی من خیلی خوشحالم و این ربطی به کسی نداره حتی شما دوست عزیز
در ضمن نیشتم ببند
۲۳ تیر ۹۱ ، ۱۲:۳۱ وحدتی راد
سلام استاد خسته نباشید، سرویس نظر دهی به عملکرد شما کار نمیکنه!!؟؟ خواستم یه ده تا دوازده بدم نشد!! مشکل کجاست؟؟ مرورگر من یا چیز دیگه؟! استاد ولی این خیلی واقعی از آبد در نمیاد، گمان کنم بشه یه نفر یه نظرو صد بار تکرار کنه!! ایکاش یه تاپیک اختصاص بدید و هرکس بیاد و نظر و دلایل به همراه نمره والبته اسمشو بگه، این تاپیکو بذارید من اول میام نمره رو میدم.


پاسخ : شاید چنین کاری هم کردم. ولی به هر حال بودن نظرسنجی بد نیست هر چند که ممکن است نتایج خیلی به واقعیت نزدیک نباشد. البته طبق این سیستم نظرسنجی هر آی پی روزانه فقط یک رای میتواند بدهد و همین مساله تا حد قابل توجهی از نظرات غیرواقعی میکاهد. اشکال هم الان از سایت وبگذر است که اجازه ثبت رای نمیدهد. نظر هم که هر جا دوست داشته باشید حتی در زیر نظرسنجی میتوانید قرار دهید
۲۳ تیر ۹۱ ، ۱۷:۴۷ وحدتی راد
البته استاد 10تا دوازده رو شوخی کردم، ولی به هر حال ایجاد تاپیکو بیشتر میپسندم. یه کار و بدعت جدید و خوبیه، خصوصا اینکه بچه ها تابستان وقت بیشتری دارن، یه جایی بشه که حرف بزنیم و نقاط ضعف و قوتو بگیم تا انشالله وضعیت بهتر هم بشه.
یا علی
شب خوش
با سلام
آقای مهندس جعفری من با تمام احترامی که برای شما قائل هستم میخواستم یک سری از مسائل رو برای شما روشن کنم .........
من همیشه و همه جا از شما تعریف کردم و هر وقت هم کسی از سخت گیری های کاملا اصولی شما انتقاد میکرد من از شما دفاع میکردم ....ولی باید خدمتتان عرض کنم در زمینه ی مدیریت کاملا ضعیف عمل کردید هر چند از خیلی های دیگه مثل آقای بهرامی که قبلا مدیر گروه بودن بهتر هستید ولی واقعا شما به غیر از امضا کردن هیچ کار دیگه ای انجام ندادید. ما اگر یادتان باشد ترم قبل بارها و بارها در مورد بی نظمی ها و عدم صلاحیت علمی و اخلاقی آقای [...] خدمتتان رسیدیم و حتی نامه ای که 90%دانشجویان زیر آنرا امضا کردند که الان از 100% هم بیشترند و این نامه را به شما دادیم که شما به عنوان مدیر گروه دنبال استاد دیگری باشید ولی افسوس که بخاطر محافظ کار انه عمل کردن شما صلاح خویش را به صلاح 150 دانشجو شایدم بیشتر ترجیح دادید ...و نتیجه ی آن هم این شد که این ترم فقط 10نفر این درس را برداشتند و متاسفانه به جهت آمادگی برای کنکور من و سه نفر از دوستانم هم حماقتی بزرگ انجام دادیم و این درس را برداشتیم که نتیجه ی آن هم شد خود خوانی این درس که البته به درد خودمان خورد نه سوالات اشتباه و مسخره ی ایشان که از سر لج بازی داده بودند و نهایتا هم نمرات 1و2و3 ای که تاییدی بود بر [...] و شخصیت لج باز ایشان و همچنین بی عدالتی بی اندازه ای که گریبان گیر این مملکت بلاخص این دانشگاه شده است که اجازه می دهد چنین افراد فاقد صلاحیتی وارد دانشگاه و خیلی راحت هم از آن خارج شوند.
لکه ی ننگی که برای اولین بار در دوران تحصیلم وارد کارنامه ام شده است را تا آخر عمر به این جهت فراموش نمیکنم که هیچوقت حق کسی را پایمال نکنم.
در پایان کلمه ای بجز تاسف در توصیف وضعیت موجود دانشگاه نمیتوانم بگویم......
پاسخ به خسته.... : هر چند بارها بیان کرده ام. ولی باز هم میگویم که ایشان استاد گروه آب هستند و هر مشکلی هست باید با مدیر گروه مربوطه یعنی آقای مهندس سلطانی در میان بگذارید. ضمن اینکه با توجه به نمرات ارزیابی بالای ایشان چه در این ترم و چه ترمهای گذشته ادعاهای شما را هیچکدام از مسئولان دانشگاه مورد قبول قرار نداده اند. و البته ایشان عضو هیات علمی دانشگاه هستند و من و مهندس سلطانی باید برای ایشان حداقل ساعات موظفی را برای تدریس معرفی کنیم. و اعضای هیات علمی هم توسط خود مسئولان اصلی دانشگاه تعیین میشوند و مدیران گروه هم در این مورد تصمیم گیرنده نیستند. در مورد نامه ای هم که میفرمایید من روی آن نمیتوانستم نظری بدهم و ارجاع دادم به مسئولان دانشگاه که آنها نیز ادعاهای مطرح شده در آن نامه را به هر دلیل (موجه یا ناموجه) نپذیرفتند و البته به بنده نیز توصیه کردند که از این پس نامه ای تومارگونه علیه اساتید از دانشجویان قبول ننمایم. موارد دیگر هم به تفصیل قبلاً بیان کرده ام.
انتظار داشتم یک مقدار منصفانه تر پاسخ می دادید ........
حالا من از شما یک سوال دارم اگر این آقا بخواهند که همین روال لج بازی را در قبال دانشجویان عمران پیش بگیرند تکلیف ما چی میشه ؟ تا آخر عمرمون باید بیفتیم دنبال ایشان چون جوری که من برداشت کردم گویا رئیس دانشگاه ایشانند!!!!!
یعنی واقعا اینجا اینقدر بی حساب کتابه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پاسخ : ارزیابی های ایشان در همین ترم نمره حدود 18.5 را نتیجه داده است. وقتی که نتیجه ارزیابی ها که توسط خود شما انجام شده این نتیجه را دارد چرا مسئولین باید ایشان را کنار بگذارند؟ راه حل اینست که در ترمهای بعدی ارزیابی ها را جدی بگیرید و اگر واقعاً از استادی ناراضی هستید آن را در برگه ارزشیابی با نمارتی که میدهید لحاظ کنید.

این ترم هیچگونه برگه ی ارزیابی سرکلاس هیدرولیک سیالات نیاوردند که من و دوستانم به ایشان نمره بدهیم
در ضمن ترم قبل من و دوستانم همگی به ایشان نمره ی 000000000000000000دادیم نه زیر 12 حالا چطور نمره ی ایشان 18 شده است خدا می داند
در ضمن فکر نمیکنم اگر نمره ی ایشان صفر هم می شد ایشان را بیرون میکردند
عیبی ندارد دنیای دیگری هم وجود خواهد داشت مطمئنا در آنجا همگی ما مورد ارزیابی دقیقتری قرار خواهیم گرفت........
به امید دیدار ....
سلام مهندس جان این ارزیابی که میگویید اگر برای دانشجویان عمران باشد درصدش منفی خواهد بود ولی برای دانشجویان آبفا که نیمی از کل واحدشان با ایشان است باید هم بالا باشد چرا این قدر از ایشان ناراضی نیستن (این نظر را من هم یک بار گفتم ولی شما میگی تو ارزیابی 18.5 شدند) این ارزیابی از 100 نمرن یا 1000 نمره نکنه خودشون جای ما برگه های ارزیابی رو پر میکنن این جور که شما میگید پس باید تو اساتید نمونه معرفی میشدند پس چرا معرفی نشدند


پاسخ : همانطور که گفتم نمره ایشان از هر دو گروه آب فاضلاب و عمران بالاست. ارزیابی هم مربوط به کمتر از یک ماه پیش است و به اساتید نمونه ربطی ندارد. ارزیابی هم از 20 است.
استاد ""خسته...""واقعا حقیقتیرو میگه که خیلی ها نمیگن!!
ایکاش میشدجزوه ایشون روتودرس سیالات وهیدرولیک میدیدن_جزوه ای پرازتهی.درسته وقت کم بود ولی برای استادسلطانی هم همین شرایط بود ولی این کجا وآن کجا؟؟؟
من هرچندمیدونم نمیتونم زلزله رو پاس کنم ولی حاضرم بگیرمش وبناهای آبی رونگیرم تاباایشون درسی نداشته باشم
ایشالاترم بهمن 2تادرس اختیاری دیگه بزارین که بشه برداشت یاحداقل بااستاد سلطانی ارائه بدین
باتشکر
دوستان کلا بی خیال تذکر دادن به اساتید !ومسولین!این موسسه شین.....
از دکتر اوحدی که بالا تر نداریم من خودم با چنتا از دوستام ترم پیش دوبار حظورا با ایشان صحبت کردم ولی نتیجه ای نداد با آقای سلطانی هم صحبت کردیم که انگار داشتیم راجع به برادرش باهاش صحبت میکردیم با حراست آقای حسینی و همچنین با جناب آقای مقیمی عزیز تنها کسی که درست و حسابی جوابمونو داد هم حظورا صحبت کردیم اما نتیجه ای در بر نداشت . حرفی که یکی از مسئولین این دانشگاه زد کاملا عینیت پیدا کرد .....همه تو این دانشگاه با هم رفیقند شایدم فامیل!
در نتیجه چنین صحبت هایی کاملا بی فایدست
از آقای مهندس جعفری خیلی تعجب میکنم که جانبداری کاملا غیر منطقی میکنند آقای مهندس اگر تعداد پستهایی که بچه ها در مورد دکتر ! تو این یک سالی ما گرفتار اینجا شدیم بشمارید شاید به هزار تا هم برسه ........
بعید نیست شما هم آشنایی یا نسبتی با جناب دکتر داشته باشید
به هر حال از این به بعد دانشگاه با جای دیگری طرف خواهد بود........


پاسخ : ایشان استاد گروه آب و فاضلاب هستند. دفاعی از ایشان نمیکنم و دخالتی هم در مورد ایشان نمیکنم. وقتی که نمره ارزیابی شما به ایشان نزدیک به 19 است، مدیر گروه و مسئولان دانشگاه از ایشان دفاع میکنند به نظر شما وظیفه من چه خواهد بود ؟ لطفاً منصف و منطقی باشید و قضاوت کنید
قبلا هم عرض کردم این ارزیابی از نظر من هیچ اعتباری ندارد یه جورایی شبیه انتخابات ریاست جمهوریست!!!!!!!

به هر من من شما را با مدیر گروه سابق خودم در دوره کاردانی مقایسه میکنم
که از انجام دادن هیچ کاری برای دانشجویان دریغ نمیکردند.....
دکترا....م....
یادش بخیر!


پاسخ : ربط این ارزیابی ها با انتخابات ریاست جمهوری را متوجه نشدم. این ارزیابی ها را خود شما پر کرده اید. پس اگر اشکالی هم هست از خود شماست. اگر هم فکر میکنید ساختگی است به آموزش مراجعه کنید و نسبت به آن اعتراض کنید. من هم قبلاً عرض کرده ام که به این ارزیابی ها اهمیت صد در صد نمیدهم و مسایل دیگری را نیز خارج از ارزیابی ها در انتخاب اساتید باید در نظر گرفت و مطمئناً نمره بالای ارزیابی به معنی عالی بودن استاد نیست. اما خارج از ارزیابی به نظر من به استادی که دانشجوی دکترا و در آستانه دفاع از تز آنهم از دانشگاه علم و صنعت است باید احترام قائل شد و حداقل در دروس تخصصی که تدریس میکند دخالتی در کار او نکرد مگر اینکه مورد بهتری پیدا شود که حداقل تا الان نداشته ایم. در مورد دکتر محب خواه هم ایشان بسیار مورد احترام بنده هستند. ولی مقایسه بنده با ایشان مقایسه مع الفارق است. ایشان در یک دانشگاه دولتی با امکانات مالی مناسب هستند و من در یک دانشگاه غیرانتفاعی با محدودیتهای خاصی که بخش خصوصی دارد.
سلام میشه به اساتید عزیز بگید به مردادنزدیک شدیم نمراتوزودتر بزنن فکر نمیکنم تصحیح چند تا ورق یک ماه تایم داشته باشه .از طریق همین وبلاگ به اساتیدی که دانشجوشونو بخاطر اینکه نتونستن جواب سوالشونو بدن میندازن میگم که همیشه خیر ببینی ما مثل شما نیستیم آقای دکتر عزیز.فقط جعفری وامیدی هر چقدر همکه سخت گیر باشن باز با کسی لج نیستن
استادتوروخدا ترم بعد سیالاتوباکسی دیک ارائه بدین .اینجوری تاآخرعمرمونم سیالاتو پاس نمیکنیم
۲۹ تیر ۹۱ ، ۲۱:۳۴ همکلاسی خسته
استاد جون عزیزت یه نگاهی به نمره های سیالاتمون بنداز انگار امتحان از پنج نمره بوده هیچ کس بالاینج نشده خداشاهده پنج نمره شو درس بیشتر نداده بود ای خدا ما دردمونو به کی بگیم ...پنج تا یک ساعت سیالات درس داد که خودشم نفهمید چی گفت حداقل باش صحبت کن فقط قبول شیم دیگه چشمون بش نخوره این درسو با عزراییل ارایه بده راضیم فقط بهرامی نباشه
۳۱ تیر ۹۱ ، ۲۱:۱۲ یه همکلاسی دیگه خسته
سلام
مگه شما مدیر گروه ما نیستید چرا به اعتراضات ما رسیدگی نمیکنید تو رو خدا به اقای بهرامی بگید نگاهی به نظرات وبلاگ شما بندازه تا متوجه بشه ما عمران عمرانیا چه حسی بش داریم ما نمیخوایم باش درس داشته باشیم سر کلاساش عذاب میکشیم ایشان تعادل اعصاب ندارند نمیدونیم چطور باش صحبت کنیم شما این زحمت و بکشید این خواسته ی همه ی بچه های ناپیوسته 90 هست خواهش میکنیم پیگیری کنید.
سلام
مهندس جان یه سوال
این مهندسینی که تو نظام حق طراحی دارند خودشون دفترچه محاسباتی میدنو کارهای محاسباتی رو انجام میدن یا میدن به افراد دیگه و فقط خودشون نقشه رو امضا میکنن؟
در کل اوضاع طراحی چطوره متری چقدر میگیرن واسه طراحی؟



پاسخ: هر دو جور هست. البته یک تعداد معدودی هستند که عمده کارها را در دست دارند و به نوعی سری کار هستند و بقیه مهر میزنند که بعضاً اشتباهات محاسباتی قابل توجهی هم در کارشان هست. هزینه ای که اینها بدون مهر میگیرند در حدود متری 250 تا نزدیک 500 تومان است.
سلام استاد اگه آدرس ایمیل مهندس سلطانیو دارید ممنون میشم آدرس ایمیلشو بدید.



پاسخ: خیر ندارم
مهندس جان یه سوال که خیلی وقته میخوام ازت بپرسم
من پسر عموم از بوعلی لیسانس گرفت و رفت تهران یه دفعه زندگیش از این رو به این رو شد الان برای کار نظارتی ماهی 2.5میگیره
در تعجبم آخه شما که 7 سال تو تهران تو بهترین دانشگاه های ایرانم درس خوندین اصلا سمت کار تو تهران نرفتین اونجا که میگن دنیای کاره آخر سرم برگشین همدان
علتش چی بوده ؟ موقعیت کاری براتون فراهم نبود یا به خاطر خانواده و ....برگشتین؟
به نظرتون ما بریم تهران کار خوب گیرمون میاد؟


پاسخ : من البته تو دوره فوق لیسانس 16 ماه توی یک شرکت مشاور کار کردم ولی بعد از آن به دلیل مشکلات خانوادگی ترجیح دادم همدان باشم و تقریباً برای من تهران بودن غیرممکن بود. ضمن اینکه اینطور که من پرس و جو کردم حداقل توی کار در شرکتهای مشاور با وجود کارهای خیلی خوب ولی درآمد مهندسان چندان چشمگیر نیست و پوشش هزینه های سنگین شهر تهران را نمیدهد. البته الان که به گذشته نگاه میکنم میبینم که خیلی بهتر میتوانستم عمل کنم و خیلی از مشکلات قابل حل بود. اما متاسفانه زندگی کلید بازگشت به عقب ندارد و البته امکان حدس زدن خیلی از وقایع آینده جهت تصمیم گیری بهتر در زمان حال هم نیست. خودم تصدیق میکنم که فرصتهای کاری و تحصیلی خوبی را به دلیل تسلیم شدن به برخی مشکلات از دست دادم. اما به جای حسرت به گذشته باید در واقعیات موجود زیست و به فکر آینده بهتر بود.
۱۲ مرداد ۹۱ ، ۰۶:۳۲ دبیرخانه همایش ساختمانهای فولادی
اولین همایش آموزشی کیفیت در ساخت و بازرسی ساختمان های فولادی

دبیرخانه همایش ساختمان های فولادی



اولین همایش آموزشی کیفیت در ساخت و بازرسی ساختمان های فولادی
9 الی 11 آبان ماه 1391
اصفهان ، ایران

www.QCST.ir

03116736716
03116736461
info@qcst.ir

لطفا اطلاع رسانی فرمایید.



پاسخ: در آدرس زیر اطلاع رسانی شد:
http://www.iransaze.com/ftopicp-182842.html#182842
جواب؟




پاسخ: راه حلی برای مشکل شما به ذهنم نرسید. برای سه درس راهی جز اخذ واحد در ترم نیست. البته اگر کارشناسی ارشد قبول شوید میتوانم دو درس را در تابستان به صورت خودخوان ثبت کنم و درس سوم هم معرفی به استاد . ولی با این وضعیتی که دارید در غیر این صورت راهی نیست جز اینکه هر 7 واحد را در ترم 5 اخذ نمایید.
با سلام
ممنون از راهنمایی شما.
اگه من نامه ای به شورا بنویسم که ترم بعد این درسا رو بگیرم اما با توجه به مشکلاتم که قبلا خدمت شما گفتم درطول ترم سر کلاسها حاضر نشوم؟یا خود شما کاری می تونید برام انجام بدین؟راستی من میتونم 4 واحد رو خود خوان بگیرم 3 واحد رو معرفی به استاد؟
با تشکر



پاسخ: در این مورد تصمیم گیرنده شورای آموزشی است
سلام استاد
استاد ببخشید اون سوالی پیچی که در امتحان خود خوان فولاد2 داه بودید
تنش مجازش رو من هرکاری کردم منفی در می اومد از دو نفردیگه هم که امتحان داشتن پرسیدم گفتن مال اونا هم منفی میشده،همان موقع سر امتحان من به شما گفتم که جواب منفی میشه شما گفتید که یک جایی اشتباه کردی و هیچ وقت تنش مجاز منفی نمیشه و منم بعداز اون هر کاری کردم باز جوابی جز آن بدست نیومدمیشه بگیدمشکل کجا بوده؟


پاسخ: نه حق با شما بود. مقدار آن منفی به دست می آمد. نمره آن قسمت از سوال را داده ام
سلام
استاد خوب من بخاطراینکه شما گفتید من 1جا اشتباه کردم چند بار اون قسمت رو حل کردم وکلی روش وقت گذاشتم چون امید داشتم از قسمت پیچ ها نمره بگیرم ولی وقتی از اول نتونستم تنش مجاز رو برم ادامه حل سوال رو بی فایده دیدم، و فقط کلی وقت برای اینکه چرا دارم اشتباه میکنم گذاشتم ، ولی اگه میدونستم فقط اون قسمت ایراد داره بقیه سوال رو هم میتونستم حل کنم ، استاد من اون روز بخاطر مشکل شخصی حالم زیاد خوب نبود ، وزیاد نمیتونستم مسلط بر امتحان باشم ولی ازقبل اون خیلی برای امتحان زحمت کشیده بودم و میخواستم با نمره بالا یک مقدار معدلم رو بالا ببرم ، اما حالا دیگه نمیدونم باید چیکار کنم واین نمره چون در تابستون برداشته شده روی معدل کل تاثیر میذاره،و من برای کار به خاطر معدل ممکنه به مشکل بربخورم
استاد ببخشید اصلا امکانش نیست یه روز که شما صلاح بدونید دوباره امتحان بدم؟


پاسخ: اساساً پرسش از استاد در مورد سوالات در زمان امتحان نادرست است. به همین جهت با توجه به اینکه سوال بدون مشکل هم بوده است بر فرض که اشتباه نیز راهنمایی شده باشد دلیل موجهی برای شما نیست. در مورد مشکل شخصی که ذکر کردید در جریان مشکل شما هستم اما رویه من اینست که مشکلات شخصی را وارد بحث نمره نمیکنم حتی اگر بدانم که واقعاً مشکلی وجود داشته است. امتحان دوباره نیز خلاف روال من است.
سلام استاد
استاد خوب من اگه از شما در امتحان سوال پرسیدم دلیلش این بوده که چون اولش مطمئن بودم راه حلم رودرست انتخاب کردم خواستم شماهم سوال رو چک کنید و اعداد را تغییر دهید تا مابه جواب برسیم ولی وقتی شما دقیقا اینو گفتید که سوال هیچ مشکلی نداره و خودت جایی اشتباه کردی که منفی بدست می آید ، من وقتی قاطعیت شما رودیدم چند بار اومدم راه حلم رو چک کردم که راه دیگه ای هم داره یا نه و خود سوال رو چند بار حل کردم اماجزهمون به نتیجه ای نرسیدم و چون دیدم شما اینطور گفتید فکرکردم کلا راه حلم اشتباهه و ادامه حل سوال رو بی فایده دیدم اما چند روز پیش که ازخانم نباتی سوال کردم فهمیدم شما ایشان را طور دیگه ای راهنمایی کرده اید و گفتید شما خودتون باید بررسی کنید که جواب چطور بدست می آد ومنفی آمدن مشکلی نداره درصورتیکه من از شما روی این تاکید کردم پس تنش مجازهیچ وقت منفی نمیشه و شما گفتید نه،استاد پس هیچ راهی نداره من یک مقدارنمره ام روافزایش بدم ؟ من فقط 2 باربرای اینکه ازاین درس نمره پایین نگیرم و معدلم پایین نیاد حذفش کردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی