وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

این وبلاگ متعلق به احمدرضا جعفری میباشد. مقالات، پروژه ها، برنامه های نرم افزاری، دیدگاهها، برنامه های کلاسی و .... از جمله مطالبی هستند که در این وبلاگ قابل دسترس میباشند.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات

برنامه دروس ارایه شده برای نیمسال اول 91-92

برای مشاهده برنامه دروس ارایه شده برای نیمسال اول 91-92 این فایل را دانلود نمایید. این برنامه اولیه است و به تدریج تکمیل میشود و از طریق همین پست تغییرات در آن اعمال و اطلاعرسانی میشود. در این زمینه لازم است که به نکات زیر توجه گردد:

1- برنامه دروس عمومی برای هر سه گروه کارشناسی پیوسته و ناپیوسته عمران و کارشناسی آبادانی و توسعه روستاها مشترک است و برای هر سه گروه در صورت نیاز قابل استفاده است.

2- برنامه ریزی به گونه ای انجام شده است که دارای کمترین تداخل ممکن باشد. اما به دلیل محدودیتهای مختلف برخی تداخلات نیز موجود است که البته در صورت اخذ و گذراندن واحدها طبق چارت این تداخل وجود نخواهد داشت.

3- سعی شده است که تعداد گروهها به گونه ای پیش بینی شود که از شلوغی بیمورد کلاسها جلوگیری شود و در اکثریت موارد کلاسهای تئوری زیر 40 نفر ( و به طور متوسط 30 نفر) و گروههای ازمایشگاهی زیر 20 نفر ( و متوسط 15 نفر) تشکیل گردند.

4- در مورد رشته کارشناسی پیوسته عمران با توجه به امکانات دانشگاه سعی شده است که واحدهای اختیاری با تنوع مناسب در این نیمسال ارایه گردد. سعی میشود این روند برای دیگر درسهای اختیاری  در ترمهای آتی حفظ شود.

5- با توجه به اینکه مطابق نتایج ارزیابی های خود شما تمامی اساتید گروه عمران حداقل 85 درصد امتیاز کل را کسب نموده اند، سعی شده است از همان اساتید قبلی برای دروس استفاده شود. برای تقویت بنیه علمی دانشگاه و با توجه به اینکه در ترم آتی برخی از اساتید به طور موقت امکان همکاری ندارند از دو استاد جدید نیز استفاده شده است. این دو استاد آقایان مهندس نقوی و مهندس خدایوندی میباشند. مهندس نقوی دارای مدرک فوق لیسانس سازه از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با نزدیک به پانزده سال سابقه کاری طراحی و اجرا و آقای مهندس خدایوندی دارای مدرک لیسانس مهندسی صنایع و فوق لیسانس راه و با سابقه تدریس در دانشگاه بوعلی سینا میباشند که امید است موجبات بالا بردن سطح علمی دانشگاه گردند.

6- بر اساس مصوبات شورای آموزشی قرار بر این شده است که برای ورودیهای 90 و 91 از این پس درس آزمایشگاه خاک به صورت جبرانی ارایه گردد. این مساله در مورد دانشجویانی که این درس را در دوره کاردانی با نمره حداقل 12 پاس کرده اند مستثنی است.

7- دانشجویانی که مدرک کاردانی آنها غیرمرتبط میباشد باید در ترم آتی تا سقف 8 واحد دروس جبرانی را اخذ نمایند. برای ورودیهای 89 و 88 اخذ دروس جبرانی استاتیک و مصالح ساختمانی کفایت میکند. برای بقیه ورودیها این واحدهای جبرانی بستگی به رشته کاردانی دارد. در این مورد با داشتن کارنامه دوره کاردانی به اینجانب به صورت حضوری مراجعه فرمایید.

8- همانند ترم قبل امکان استفاده از واحدهای رشته عمران برای دانشجویان کارشناسی آبادانی و توسعه نیز وجود دارد که این امکان با توجه به ظرفیت خالی کلاسها در زمان حذف و اضافه فعال میگردد.

آخرین ویرایش : 10 شهریور

برنامه دروس تاریخ معماری و ساختمان و رسم فنی و نقشه کشی مشخص شد

برنامه درس بارگذاری تغییر کرد

استاد درس هوا و اقلیم و برنامه هفتگی آن تغییر کرد

ساعت کلاس درس تحلیل سازه های دو گروه کارشناسی پیوسته به سه ساعت افزایش یافت

برنامه اولیه برای رشته کارشناسی ناپیوسته مدیریت اجرایی عمران مشخص شد

به علت حذف رشته کارشناسی ناپیوسته مهندسی تکنولوژی عمران - عمران ، برنامه درسی این رشته در برخی دروس دچار حذف و یا تعدیل شد

توضیح : لیست کامل تغییرات در انتهای فایل درج شده و قابل مشاهده است

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۰۸
احمدرضا جعفری

نظرات  (۲۳۰)

۱۴ تیر ۹۱ ، ۰۷:۵۳ مجید فرهادی
از ما که دیگه گذشت. اگه مسئولین موافقت کنند ما رفع زحمت میکنیم.

به قول شاعر:

ما میرویم گرچه زالطاف دوستان
بر جای جای پیکرمان ضخم خنجر است.



پاسخ: البته طبق برخوردهایی که با شما داشتم به نظرم از دانشجویان باشخصیت این دانشگاه بودید. یک نکته دیگر هم اینکه زخم صحیح است و نه ضخم.
۱۴ تیر ۹۱ ، ۰۸:۲۱ sal ورودی ناپیوسته 89
باسلام وخسته نباشید.
استاد ببخشیدچند سوال داشتم اینکه،1)برای کارشناسی ناپیوسته عمران دروس عمومی: اندیشه2 ،تفسیر قران وتربیت بدنی2،انقلاب اسلامی وتاریخ وفرهنگ اسلامی هستند؟
2)اگه پروژه ها رو برداریم،حداکثر تاریخ تحویل ترم بعدیش می باشد؟
3)کسانی که کاردانی انها،کارهای عمومی ساختمان است،استاتیک و زمین شناسی هم پاس کرده اند،ایا شامل اجبار گذراندن دروس جبرانی هستند؟
باتشکر،



پاسخ :1- بله فکر میکنم همینها باشند البته میتوانید به جای یکی از آنها درس تاریخ معماری و ساختمان را هم اخذ کنید 2- بله 3- فقط درس آز خاک البته اگر قبلاً در کاردانی با نمره بالای 12 اخذ نکرده باشید

سلام استاد
تو پروژه قسمت طراحی کامپوزیت را آیین نامه AISC-ASD89 انتخاب و طراحی کردم.حالا برای کنترل میخوام چند نومنه طراحی دستی کنم خواستم بپرسم که باید از ضوابط قسمت تنش مجاز ( بند 10-1-9 تیرهای مختلط) استفاده کنم یا باید از قسمت حدی نهایی استفاده کنم؟؟؟
آخه آیین نامه کامپوزیت تنش مجازه و آیین نامه شازه حدی نهاییه



پاسخ: از هر کدام که برای شم ساده تر است استفاده کنید

استاد.سوال6فولاد1برش گیر قطرش جواب نمیداد.اگه عوضش نمی کردی نمره کم میشد؟چقدر کم میشد؟



پاسخ: الان روی سوالات تسلط ندارم ولی فکر نمیکنم نیاز به تعویض داشته باشد
پس دکتر اوحدی چی؟



پاسخ: ایشان این ترم قبول زحمت نفرمودند.
سلام استاد

استاد میخواستم بدونم اگه به نمره ای اعتراض داشته باشیم و مطمئن باشیم که حقمو ن ضایع شده میشه تقاضا کنیم که برگه رو جلوی خودمون تصحیح کنند یا استاد دیگری آن را تصحیح کند؟



پاسخ: چنین چیزی بدعت است که متاسفانه برخی از مسئولان دانشگاه آن را باب کردند و خودشان بعداً به اشتباه بودن ان پی بردند. بنده با چنین مساله ای کاملاً مخالفم. وقتی که یک استاد را قبول داریم نیازی نیست که برگه او را به کس دیگری برای تصحیح ارایه کنیم. نیازی به تصحیح برگه جلوی دانشجو نیست. اگر قرار بر این باشد باید تا چند ماه درگیر تصحیح برگه باشیم. در تصحیح حضوری دانشجو به دنبال بهانه گیری جهت اخذ نمره خواهد بود و با عجز و التماس و هوچیگری وقت استاد را تلف میکند. به شخصه نه برگه استاد دیگری را تصحیح میکنم و نه اجازه میدهم کس دیگری در نمرات من دخالت کند و به هیچ وجه برگه کسی را هم حضوری تصحیح نمیکنم. به عنوان مدیر گروه هم با این مساله کاملاً مخالفم.
شما هم تا ترم تموم میشه و بیکار میشید درس اضافه میکنید(آزمایشگاه خاک) و اسم رشته عوض میکنید(مهندسی تکنولوژی اجرایی) و سرفصلارو عوض میکنید(89 و 90)
اونم از برنامه امتحانیتون...
شمایی که همش دم از قانون و چارت میزنید،با توجه به چارت ارائه شده توسط خودتون،بین امتحان معادلات که30خرداد بود با بتن1،هشت روز فاصله بود و اون وقت سیالات بدون فرجه بود و تا 17تیر هم باید امتحان بدیم،مهلت نداشتن تحلیل2 که روز بعد از بارگذاری بود رو هم به اینا اضافه کنید
برنامه امتحانی دست پخت شما(خدا رو شکر هیچ انتقادی رو هم که قبول نمیکنید)
ریاضی2-27خرداد
معادلات-30خرداد
بتن1-7تیر
سیالات-8تیر
انقلاب-8تیر
تحلیل1-10تیر
بارگذاری-10تیر(جز چارت نیست،ولی بیشتر بچه ها برداشتنش)
تحلیل2-11تیر(جز چارت نیست،ولی بیشتر بچه ها برداشتنش)
فولاد-14تیر
خاک-17تیر
چارت خودتون رو هم رعایت نمیکنید و به هر قیمتی میخواید بچه ها رو 5ترمه کنید(مثلا درس اصول مدیریت ساخت و اخلاق مهندسی رو باید تو ترم 1 و 2 ارائه میدادید)
و همگام با مسئولین دانشگاه در راه درآمدزایی قدم برمیدارید،برای چی باید دانشجویان رشته آبادانی درسای مهندسی عمران رو بخونن،اگه میتونستن قبول میشدن؛مگر شما نبودید که مخالف سرسخت شیوه پذیرش دانشجو به روال فعلی بودین
در پایان به قول یکی از بچه ها مهندس جعفری کوه تناقضه.......!!!!!
منتظر پاسخگوییتان به ابهامات فوق هستم،خواهشا توجیه نکنید،پاسخگو باشید....
سلام استاد ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما.
اگه امکان داره سازه فولادی 1 مارو بندازید با آقای سلیمانیان.
ممنون و متشکر

و یک سوال اینکه: اگر کسی بخواد با فلان استاد که تو گروه پیوسته ها هست و در گروه نا پیوسته ها نیست و بخواد اون درس رو با گروه ناپیوسته بگیره راه داره؟؟
ممنون میشیم اگر موافقت بفرمایید.



پاسخ: نظم گروه به این شکل به هم میخورد. امکانپذیر نیست.

سلام استاد.ببخشید تا شنبه نمرات زلزله را میزنید.با تشکر
سلام استاد درس مکانیک خاک با بتن2رابرای ناپیوسته های89در نگرفتید،دلیل خاصی داره؟



پاسخ: قاعدتاً دیگر کسی نباید این درس را داشته باشد. ولی به هر حال درخواست کتبی بدهید تا بررسی شود.
سلام مهندس با عرض شرمندگی
میدونیم سرتون شلوغه . شروع به تصحیح برگه های زلزله نکردید؟ معلوم نیست تا کی نمرات رو اعلام میکنید؟




پاسخ: نه متاسفانه ولی به هر حال هر طور شده باید شروع به تصحیح کنم زمان آن را قول نمیدهم چون واقعاً نمیتوانم زمان خاصی برای اعلام نمره تعیین کنم
پاسخ به عادل: 1- آزمایشگاه خاک را شورای آموزشی اضافه کرده و ربطی به من ندارد. تبصره ای که در مورد نمره 12 ذکر شده به اصرار من اضافه شده 2- تغییر سرفصل و اسم رشته هم به من ربطی ندارد. 3- در مورد برنامه امتحانی یک بار خودتان بیایید برنامه بچینید ببینید میشود همه را راضی نگه داشت؟ هر شیوه ای که برنامه امتحانی بچینیم تعدادی ناراضی خواهند بود. ناراضی ها هوچیگیری میکنند و راضی ها سکوت. 4- فقط این را بدانید که دانشگاه تلاش زیادی دارد که دانشجویان را هر چه زودتر فارغ التحصیل کند ولی چون باید کیفیت نیز حفظ شود بسیاری نمیتوانند در 4 ترم فارق التحصیل شوند. درس اخلاق مهندسی اجباری نیست. درس اصول مدیریت ساخت هم باعث 5 ترمه شدن کسی نمیشود. این درس اجباری است و در هر صورت باید اخذ شود. اگر ترم اول ارایه نشده است به جای آن درس جایگرین از ترمهای بعدی ارایه کرده بودیم. 5- دانشجویان رشته آبادانی به صورت داوطلبانه درسهای عمران را اخذ کرده اند و هیچ ارفاقی هم به آنها نشده است و تا به حال هم از دروس عمران نمره قبولی نگرفته اند. بله با شیوه فعلی مخالفم. ولی این مساله به دانشجویان رشته آبادانی چه ربطی دارد؟ یک سری درس به صورت داوطلبانه آنها گرفته اند و هیچ ارفاقی هم به آنها نشده است اینها چه ربطی به هم دارد؟ 6- مطمئناً من هر چه بگویم چون به مذاق شما خوش نمی آید اسم آن را توجیه مینامید به همین دلیل به دنبال راضی نگه داشتن شما به هر قیمت نیستم.
استاد اگه ممکنه بفرمایید برای به حد نصاب رسیدن بتن2ومکانیک خاک باید چند نفر باشیم آخه ماترم دیگه ترم آخریم واین درسها رو هنوز نگرفتیم!



پاسخ: 20 نفر. اگر کمتر باشید باید اضافه هزینه کلاس را پرداخت کنید تا واحد برای شما ارایه شود.
۱۵ تیر ۹۱ ، ۰۵:۲۲ رضا . پیوسته
سلام خسته نباشید
استاد برای پیوسته ها که نوشتید ظرفیت سیالات ۱۰ نفر، طبیعتا برای تعدادی از بچه ها جا نمیمونه. و سیالات پیشنیاز هیدرولیک. هیدرولوژی و ماشین های ابی هستش. آیا در صورت پرشدن ظرفیت سیالات کسانی که تو سیالات واسشون جا نمونده میتونن دروس فوق الذکر رو اخذ کنن؟؟
اگه نه پس چاره چیه؟؟


پاسخ: سیالات ترم قبل ارایه شده است و این ترم برای جامانده ها و افتاده ها ارایه شده است. واحدهای دیگری هم هست که در صورت پر شدن این درس میتوانید استفاده کنید. اگر از ناپیوسته ها ظرفیت خالی وجود داشت به پیوسته ها اضافه میکنم.
استاد برشگیره جواب نمیداد بعضیا عوضش کردن بعضیا نه .خب صورت سوال گفته بود این برشگیر رو کنترل کنید نگفته بود عوضش کنید.چی میشه پس نمرش؟



پاسخ: اگر در سوال کنترل خواسته بود نباید عوض میشد و مطمئناً در این صورت نمره کسر میشود
استاد یک نکته اینکه در پاسخ به کامنت عادل خط هشتم "فارغ التحصیل" درست است نه "فارق التحصیل"! اشتباهه دیگه! پیش میاد.....!



پاسخ: حق با شماست. البته خط هشتم نیست. خط هفتم است. ( حالا که بحث مچگیری است).
نه استاد عزیز حالا که بحث مچگیری است، خط هفتم رو درست نوشتید. اشتباه در خط هشتم است.
پیش میاد دیگه!!!!!
دقت کنید!!


پاسخ: من اشتباه را در خط هفتم میبینم شاید در سیستم شما به دلیل تفاوت در فونتها در خط هشتم دیده میشود. آن قسمتی که درست نوشتم توی سیستم من خط ششم است.
اکی استاد جون قبولت داریم خدای نکرده یوقت دلخور نشید؛ بهرحال مقصود فقط نشاندن لبخند روی لبان شماست؛ کوچیکتم هستیم
سلام بر شما استاد. خسته نباشید
با توجه به اینکه ترم بعد فولاد۱مون با شما افتاده، لذا شما چه کتابی رو معرفی و توصیه میکنید که بگیرم تابستون مطالعه ش کنیم؟
جزوه تون چی؟ تو وبلاگ هست؟
ممنون میشم اگه بطور کامل راهنماییم کنید



پاسخ: متاسفانه جزوه ای فعلاً برای این درس ندارم. سعی میکنم در تابستان برای این درس جزوه تهیه کنم ولی قول نمیدهم. کتابهای طراحی سازه های فولادی طاحونی ، رضاییان- ثنایی ، ازهری - میرقادری (جلد اول و دوم) مورد توصیه بنده است. البته سعی کنید جزوه دستنویس من را از بچه های کارشناسی ناپیوسته بگیرید و مطالعه کنید.
سلام استاد تو سیستم ما هم اشتباه تو خط هفتمه.1-1مساوی
استاد ممنون از راهنماییهاتون و توضیح کاملتون
اما از بین کتابهایی که واسه فولاد معرفی کردید کدومشون از همه بهتره؟
از بین این 5 تا کتاب کدوم کاربردی تر و مفید تره؟
ممنون



پاسخ: کاملترین کتاب مربوط به مجموعه 4 جلدی ازهری و میرقادری میباشد. البته حجم مجموعه زیاد است و کمی هم سطح کتاب بالاست.

سلام، استاد حالا که بحث مچ گیریه و بحث داغیه و من واقعا لذت میبرم سر تیتر مطلب کلا اشتباه تشریف داره!
برنامه دروس ارایه شده برای نیمسال دوم 90-91 !!!!
چیزی که تو خط اول اصلاح شده!!
چون نه نیمسال دومه نه سال 90-91 !!!



پاسخ: بسیار ممنون از یادآوری. توی این چند ماه من هنوز توی فضای سال 90 هستم و بعضاً فراموش میکنم که وارد سال 91 شدیم
راستی استاد عیدوتنم مبارک



پاسخ : ممنون

استاد چرا پروژه ها اصلا با شما نیست!!لطفا یک گروه با خودتون ارایه بدید!



پاسخ: پروژه ها برای راهنمایی نیاز به وقت آزاد دارد. من هنوز درگیر پروژه های این ترم هستم. واقعاً فرصت گرفتن درس پروژه را ندارم. ترجیح میدهم که سالی یک بار و فقط در حدود دو گروه 10 نفره پروژه بردارم تا فرصت رسیدگی به آنها را داشته باشم
سلام استاد خسته نباشید؛ استاد برای پیوسته ها سیالات و فولاد1 تداخل دارن ‏_‏ لطفا تداخلشون رو برطرف کنید که بتونیم این دو درس رو باهم اخذ کنیم/ ممنون و سپاسگزارم



پاسخ: این درس به صورت همزمان برای سه گروه ارایه شده است که عملاً امکان حذف تداخل برای هر سه گروه موجود نیست. الان هم تداخل آن عملاً در حد نیم ساعت است که اگر با واحدهای دیگر نتوانستید آن را جایگزین کنید به صورت موردی اجازه اخذ همزمان دو درس را میدهم.
استاد سیالات هیدرولیک چرا یه گروهه میشه یه گروه هم صبح بندازید؟



پاسخ: فعلاً یک گروه ارایه شده است در صورت نیاز گروه دوم نیز ارایه میشود
استاد خواهش میکنیم حداقل پروژه فولادو بردارید!
استاد ما فولادامونو با خودتون گذروندیم پروژه هاشو با خودتون بگذرونیم بهتره
استاد ورودی های 90روسازی نمیشه بردارن؟اول باید راهسازی بردارن؟



پاسخ: نه . باید پیش نیاز رعایت شود
سلام استاد خسته نباشید ببخشید درسهای ارایه شده واسه کارشناسی آبادانی روستاها ناقصه طبق چارت باید این ترم درس ساختمانهای مقاوم در برابر بلایای طبیعی و سازمان و مدیریت خدمات روستایی و بروژه راهسازی هم ارایه بشه. چون اگر این درسها ارایه نشه بچه های ترم هفتی با مشکل مواجه میشن. ممنون میشم اگر اصلاحش کنید



پاسخ: دروس فوق در ترم قبل ارایه شده اند. ارایه دوباره آنها در صورت وجود تقاضای کتبی و رسیدن به حد نصاب امکان پذیر خواهد بود
سلام مهندس جعفری عزیز
من چند تا سوال داشتم!!؟
آخه خدایی کجای دنیا اینطوری برنامه ریزی می کنن!
من در حیرتم که چرا باید درس سیالات رو تا مادام العمر فقط بهرامی باید تدریس کنه؟!!!
یا حداقل چرا باید فقط با ایشون ارائه بشه؟ یعنی استاد قحطی اومده!!؟
باز در حیرتم از برنامه ریزی که چرا شما حق انتخاب رو از بچه گرفتید!!
مهندس عزیز وقتی در فولاد رو با کسی دیگری هم ارائه میدید باید این حق رو بدید که بین شما و کسی دیگه هرکس دوست داشت انتخاب کنه!!
شما به زور مارو مجبور می کنید که فولاد رو با شما برداریم در صورتی که شاید کسی علاقه داشته باشه با استاد سلیمانیان این درس رو برداره!! زور که نیس با انصافا!!
استاد چرا این حق انتخاب رو نمیزارید واسه بچه ها!!؟
مگه دانشگا کم بودجه داره که نتونه همزمان 1درس رو با 2یا3 استاد ارائه بده!!؟
در صورتی که من میدونم اینا همش با شماست و اگه شما بخواهید این کار عملی میشه...
این مسئله رو حل کنید خواهشا... خیلیا دوست دارن که فولاد رو با استاد سلیمانیان بردارن...البته خیلیا هم با شما
این حقو به بچه ها بدین و این محدودیت جدا کردن گروه کارشناسی پیوسته و ناپیوسته رو بردارید... خواهشا


پاسخ: در مورد دکتر بهرامی و کلاً دروس آبی من برنامه ریزی مدرسان را از مهندس سلطانی میگیرم. ضمن اینکه طبق نظرسنجی خود شما ، میزان رضایتمندی از ایشان بالای 90 درصد است که بسیار مطلوب است. شما هم که نسبت به من اعتراض دارید رضایتمندی نسبت به من طبق نظرات خود شما 89 درصد بوده است که اینهم رقم بالایی است. در مورد تقسیم کلاسها بررسی میکنم اگر نظم گروهها به هم نخورد این تقسیم بندی را انجام میدهم. البته قبل از آن باید راهکاری پیدا کنم که دو گروه متعادل شوند.
ممنونم از شما... خواهش می کنم این مسئله را حل کنید و به بچه ها حق انتخاب بدهید...
شما هم که دست از سر این نظر سنجی ها بر نمی دارید!
باور کنید این نمراتی که به اساتید داده اند به خاطر علم آنها نیست! بلکه به خاطر ساده گرفتن و سهل الوسولی نمره دادن انهاست!!!
این را میتوان از آنجا دید که خود شما در بین اساتید کم ترین نمره را داشتید...فقط و فقط به خاطر سختگیریتان! پس می بینید که که دانشجویان به علم اساتید نمره نمی دهند! اگر اینطور بود که شما باید بالاترین نمره می شدید که شکی در علم بالایتان نیست...
در مورد سختگیریتان هم چه بجا و یا ناجا باید ساعت ها بحث کنیم. به هر حال در هر کاری افراط و تفریط مجاز نیست! حتی در ارزیابی ها و نحوه سوال ها
سپاس



پاسخ: در مورد نظرسنجی ها قبول دارم که این نظرسنجی ها معیار اصلی نیست ولی به هر حال نشان دهنده نظر دانشجو است. خوشبختانه طبق این نظرسنجی ها تمام اساتید بالای 80 درصد رضایتمندی داشته اند که این رقم بالایی است. از بین اساتید سخت گیر آقای دکتر بهرامی و مهندس امیدی نمره بالایی داشته اند که نظر شما را رد میکند. اکثر اساتیدی که شما به آنها معترض هستید طبق نظرسنجی ها اتفاقاً درصد رضایت بالایی از نظر شما دارند. پس چرا باید این اساتید به خاطر نظرات شفاهی شما عوض شوند ؟ در حالی که نظر کتبی شما چیز دیگریست ؟
۱۷ تیر ۹۱ ، ۱۳:۱۱ همگام با moootarez
ابتدائا با عرض سلام و خسته نباشید از زحماتی که شما برای دانشگاه و برای بخصوص ما ها میکشید نهایت سپاس و قدردانی رادارم.
در رابطه با دکتر بهرامی استاد خود شما هم میدانید که اکثر بچه ها حتی بدون خواندن سوالات نظر سنجی نمرات رو علامت گذاری می کنند. پس هیچ ملاک خوبی رو ارائه نمیدید. چون خودتان هم بهتر از همه میدانید که واقعیت چیه.
و باز هم اگر شما بخواهید میتونید که درس سیالات رو با کسی دیگر ارائه بدید.
شما میتوانید.


درباره تقسیم کلاسها هم حق را به دوست خوبمون میدهم که کامنت بالا رو گذاشتن.
استاد جعفری الان دیگه بچه های دوساله هم حق انتخاب دارند. آیا بی انصافی نیست تورو خدا که شما این حق رو از کسانی که قرار است در آینده مسئولیت بخشی از کارهای مملکت عزیزمان بر عهده ایشان باشد را بگیرید؟ این کمترین حقی است که شما میتوانید به دانشجویانتون بدید.
خودتان را لحظه ای جای ما ها فرض کنید. به سرعت متوجه خواهید شد که چقدر دردناک است تحمیل چیزی به انسان.
انسان را خداوند متعال برای آزاد اندیشی و در کل آزاد بودن آفریده تا به پیشرفت و تعالی برسه. و ندادن حق یک انتخاب از بین لااقل دو انتخاب از انسان واقعا به معنای نوعی سرکوب است که برخی ها را به شدت آزار میدهد. (اینکه شما فولاد رو برای پیوسته ها با خودتون و برای نا پیوسته ها با استاد سلیمانیان گذاشته اید)
در حالیکه دانشگاه محل پرورش و ارتقاء و پرورش روح و روان است. لذا ضمن اینکه صمیمانه از زحمات شما استاد گرامی و مدیر گروه عزیز کمال تشکر و قدردانی را دارم، از شما این خواهش را دارم که در ارائه یک درس با اساتید مختلف و دادن حق انتخاب به دانشجویانتون این لطف را بفرمایید و دروسی که با دو استاد ارائه شدن رو هر دو رو نمایش بدید. تا هرکسی با میل و اراده ی خود با اندیشه ی خود با هر کدام که خواست درس بگیرد.
(این در حالی است که در زمان انتخاب احد وقتی که کلاس یه استاد پرشد، بقیه طبیعتا میرن سراغ استاد دیگری که هنوز کلاسش جا داره و این به ضرر هیچکدوم از اساتید نیست. )
خودتان هم میدانید که این کمترین و کمترین کاری است که شما به عنوان مدیر گروه میتوانید برای ما ها انجام بدید.
امیدوارم که به نظرات دانشجویانتون توجه کوتاهی داشته باشید و این تغییرات رو اعمال کنید

یا علی...پیروز باشید
استاد این درس روسازی هیچ پیش نیازی نداره من خودم که ورودی نود هستم این ترم این درس رو برداشته بودم.هیچ مشکلی هم تو انتخابش نبود.......



پاسخ: نه دارای پیش نیاز راهسازی است. اشکال از سیستم آموزش بوده است که پیش نیاز ها را با چارت جدید منطبق نکرده است. این ترم اصلاح میشود

باسلام ببخشید استاد امکانش هست استاد بارگذاری رو تغییر بدید یا حداقل دو گروهش کنید



پاسخ : آقای مهندس بلوکی این ترم این درس را داشتند و نمره ارزیابی بالایی نیز داشتند که در نتیجه دلیلی برای تعویض ایشان نیست. برای گروه دوم هم فعلاً زود است که تصمیمگیری شود.
پاسخ به moootarez: در مورد نظرسنجی درباره اساتید حرف شما را قبول ندارم. اگر دانشجویان بدون توجه فرمها را پر کردند از حق خود گذشته اند و دیگر بهانه ای نیست و اگر نظرشان واقعاً همان است که در فرمها ارایه کرده اند که دیگر هیچ. البته قبول دارم که این فرمها نمایشگر همه چیز نیست ولی حداقل اینست که نشان دهنده نظر دانشجویان است و اعتراضی دیگر از طرف دانشجویان قابل قبول نیست. از طرف دیگر هم منطقی است که وقتی یک استاد دانشجوی دکترا است و درس تخصصی خود را نیز درس میدهد و دانشجویان هم کتباً رضایت خود را نسبت به او اعلام کرده اند و طبق شواهد هم استاد برای ارایه درس زحمت و تلاش خود را میکند و بیهوده دنبال تامین نظر دانشجو به هر قیمت نیست بدیهی است که این استاد عوض نمیشود. در مورد درس فولاد باید بررسی بیشتری انجام شود. نباید این مساله باعث ایجاد بی نظمی در کلاسها شود. حق انتخاب درست است به شرطی که بینظمی به وجود نیاورد
استاد بنده نیز با شما موافقم که نظر کتبی بچه می تواند جزیی از ملاک باشد.
اما [...]
حال شما بگویید مهندس جعفری عزیز... ؟
دکترای الکی که قرار است استاد 200 نفر در هر ترم باشد! در 1 سال میشود 400 نفر و در 5 سال 2000 نفر دانشجو قرار است ایشان را به عنوان الگوی استادی قبول کنند ! به نظر شما از این استاد چه دانشجویی بیرون خواهد آمد!!!؟ دانشجویانی مثل خودش؟!! اگر اینجور باشد که باید درب مملکت را گل بگیریم و ببندیم که افرادی همچون این آقای دکتر آنرا بدتر گل مالی نکنند!
از شما هم که حقیقتا روی رفتار و علمتان قسم میخورم خواهش می کنم آنقدر ملاک استاد بودن را فقط در مدرک و نظر سنجی ها ندانید!!درملاک استاد بودن همانقدر که علم مهم است معرفت و اخلاق هم مهم است...هرکدام از این ها که نباشد آن شخص نام مقدس استاد که شغل انبای الهیست را لکه دار میکند...
در مورد کلاس فولاد هم این شما و این حق حقوق دانشجویان!
به نظر نمی رسد موجب بی نظمی شود


پاسخ: با عرض معذرت بخش اعظم نظرات شما توهین آمیز است و قابل انتشار نیست. همین نظرسنجی بخشی به رفتار استاد اختصاص دارد که هم ایشان و بقیه اساتید موسسه نمرات بسیار خوبی داشتند. اگر این نظرسنجی ملاک نباشد چه چیز دیگری باید ملاک باشد؟ من نمیگویم این نظرسنجی ها اولین و اخرین ملاک باشد ولی به هر حال برآیند نظرات دانشجویان است. وقتی بر اساس نظرسنجی شما هم تدریس و هم اخلاق ایشان و دیگر اساتید را پسندیده اید چرا باید این نظرسنجی کتبی را کنار بگذارم و به نظرات شفاهی شما اهمیت بدهم؟! اگر شما نسبت به استادی اعتراض دارید چرا در برگه های نظرسنجی این مساله را منعکس نمیکنید؟ و اگر معترض نیستید پس این اعتراضات شفاهی چه معنایی دارد؟
استاد عزیز منعکس هم کردیم!! اما نشد...
در مورد همین آقای دکتر علی الخصوص کتبا و شفاها به ریاست اعتراض کردیم! اما نشد
در حالی خود آنها می دانستند که [...]
خانه از پایبست ویران است مهندس عزیز..
موفق و پیروز



پاسخ: مواردی که میگویید با نظرسنجی کتبی حاوی نظرات خود شما کاملاً متناقض است. اگر مدارک مستندی دارید ارایه کنید ولی وقتی مدرکی ندارید و مستندات قابل اعتنایی موجود نیست لطفاً از ایراد اتهام خودداری کنید که این کار خودش بسیار زشت و غیرانسانی است. مطمئناً دلایل محکمه پسندی ارایه نکرده اید و گرنه در این موسسه در حالی که به اساتید خوب و بدون حاشیه بهای لازم داده نمیشود بعید است به استاد با مشخصات مورد اشاره شما اجازه تدریس به صورت طولانی مدت داده شود. به هر حال یک بار دیگر تقاضا میکنم که در مورد آبروی افراد به اینگونه بدون مدرک و سند و آنهم به صورت عمومی بدون محابا برخورد ننمایید. من ایشان را نزدیک به 7 سال است دورادور میشناسم و تا به حال هیچ مورد منفی از ایشان ندیده و نشنیده ام . به هر حال فکر میکنم اگر مشکلی شخصی با کسی وجود دارد نباید مسایل دیگر را در آن دخیل کرد و با آبروی فرد بازی کرد.
آخه استاد وقتی آشنایی با فن طراحی بنا پیش نیاز ساختمانهای مقاومه چطور میتونستیم هر دوشو تو یه ترم برداریم؟ سازمان مدیریتم ترم پیش ارایه نشد :-(



پاسخ: بررسی میکنم اگر اینطور باشد که شما میگویید اضافه میکنم.
استاد اصلا اینطور نیست که مشکلات شخصی در میان باشد! چرا که من اصلا با ایشان در حال حاضر درسی ندارم... در مورد آبروی دیگران! همین بس که در این شغل بزرگ و حساس حتی دیدن یک مسئله منفی بزرگترین و بالاترین مدرک است که ما آن را داریم.. مطمئن باشید ما هم آنقدر انسانیت در و جودمان هست که با آبروی کس بازی نکنیم.
همان طور که شما به نظر سنجی ها اکتفا می کنید ما هم شنیده ها و آنچه خودمان دبده ایم اکتفا می کنیم...مسئله ایشان هم بماند بین خودش و خدای خودش... استاد عزیز شناخت دورادور هم از کسی به نظرم برای طرفداری کفایت نمی کند!
آنچه برای من درد آور است این است که از بالین این استاد هزاران دانشجو قرار است تولید شود لذا درنگی در بیان حقایق نمی کنم و این مسئله جدای از آبرو بردن است.


پاسخ: نظرسنجی هایی که من استناد میکنم کتبی و علمی انجام شده اند و انچه شما استناد میکنید حرفهای خاله زنکی ( با عرض معذرت از این اصطلاح) است. اگر مدرک مستندی دارید بدون درنگ به مسئولان دانشگاه ارایه دهید اگر هم ندارید با این گفته ها با آبروی افراد بازی نکنید. قبول دارم آشنایی دورادور دلیل شناخت دقیق نمیشود ولی حداقل میتوان بر اساس آن اتهامات بی پایه دیگران را در مورد فرد قبول نکرد. آبروی افراد ساده به دست نیامده است که به این سادگی و بدون پایه آن را برد. پس در این زمینه خیلی باید مراقب بود. اصل بر برائت آدمهاست مگر اینکه خلافش ثابت شود. این یک اصل اخلاقی و قانونی است که باید بیش از پیش به آن بها دهیم.
من خدمت شما هم عرض کردم که حتی خود مسوولین هم از آن مدرکی که ما ارائه کردیم با خبر بودند!! و جوابشان این بود که ما ایشان را از [...] کنار گذاشتیم ، کافی است!!!
البته شاید به قول شما دیدن این نظر سنجی ها روی مسوولین هم اثر کرده!!
آنها نیز فکر می کنند که این نظز سنجی ها کافی است و همه چیز درست است و مشکلی نیست... یکبار هم نشد خودشان از نزدیک بازرسی کنند و این آفت مدیریت است.


پاسخ: من بارها از چندین ماه قبل به شما و دوستانتان تذکر دادم که نظرسنجی ها را جدی بگیرید و اگر در استادی عیبی میبینید آن را بدون ترس منعکس کنید. پس اگر کوتاهی بوده است در خود شماست. در مورد مساله ای که شما بیان میکنید که به دانشگاه منعکس کرده اید من اصلاً خبر ندارم که چه مساله ای بوده است و شاید در صورت حقیقت داشتن مساله مهمی هم نباشد و فقط از نظر شما آنهم احتمالاً به خاطر اینکه با استاد مشکل دارید ( البته میگویم شاید و نه حتماً) بزرگ جلوه داده شده است. فقط این را بدانید که دانشگاه در مسایل اخلاقی با هیچکس شوخی نداشته است و تا به حال در سالهای گذشته عذر چندین استاد را بدون تعارف خواسته است و خوشبختانه در هفت و نیم سالی که اینجا بوده ام هیچ مشکلی از اساتید نشنیده ام و انصافاً اساتید موسسه در مقایسه با دانشگاههای دیگر از سلامت اخلاقی کافی برخوردار بوده اند. ( این را هم بگویم که منظور من از سلامت اخلاقی کلی است. یعنی اینکه استاد با دانشجوی خود از هیچ لحاظ رابطه ای خارج از چارچوب استاد و دانشجو ندارد و در برخوردهای خود از جمله ارایه نمره فقط مسایل علمی و تخصصی و نظم و انضباط دانشجویی را لحاظ میکند و نه هر مساله دیگری)
به هر حال شاید کوتاهی از خود ماست واقعا"!
اما مهندس جان توضیحاتی خدمت شما دادم که البته اکثر آنها نقطه چین شد فقط برای این بود که بدانید هیچ خصومت شخصی و یا مساله شخصی با این آقا در میان نیست ونبوده... اگر غیر از این بود ما اساتیدی زیادی از نظر نمره دادن شاکی هستیم که باید میامدیم و آبروی آنها را میبردیم!!!؟؟
البته در مورد برخورد دانشگاه نیز با این مسائل چندین بار به خود ما ثابت شده و شکی در آن نیست...من هم خدمت شما عرض کردم غرض آبرو ریزی یا پته رو آب انداختن کسی نیست! ایشان هم در جایگاه یک انسان محترمند.
باز هم تاکید می کنم این مساله جدای از آبرو ریختن است..


پاسخ: جاهایی که نقطه چین کردم به دلیل حفظ آبروی افراد بوده است هر چند که چیز قابل اعتنا و مستندی هم ارایه نکرده بودید. در مورد اظهار نظر شما در مورد برخورد دانشگاه با معضلات اخلاقی اساتید نمیدانم واقعاً حرف من را تایید کردید و یا تایید طعنه آمیز نمودید. ولی توصیه میکنم که اگر دسترسی دارید از دانشجویان قدیمی این دانشگاه ( آنهایی که قبل از سال 83 اینجا دانشجو بودند) مسایل را پرس و جو کنید و بپرسید که چه مسایلی بوده است و آیا دانشگاه از کنار آنها عبور کرده است و یا برخورد کرده است. از دوستان دیگرتان در دانشگاههای دیگر هم پرس و جو کنید مطمئناً در دانشگاههای دیگر وضعیت اگر بدتر نباشد بهتر نیست. به شخصه معتقدم که بر خلاف تبلیغات سو و بعضاً هدفداری که برخی از افراد و نهادهای بیرون دانشگاه انجام میدهند این دانشگاه چه از نظر دانشجو و چه از نظر استاد و کارکنان بسیار نمونه تر از خیلی جاهای دیگری است به عنوان الگوهای اخلاقی ترویج میشوند. اگر مشکلی هم هست بیشتر مشکلات آموزشی است و نه اخلاقی.
مطمئن باشید بنده به خودم اجازه نمی دهم که به شما که برایتان احترام خاصی قائلم کلمه ای طعنه آمیز بزنم! آنچه گفتم تایید حرف شما بود چرا که بنده نیز در جریان بوده ام تا حدودی. اما آنچه که در این رابطه گفتم قصد سیاه نمایی یا وضعیت خراب دانشگاه نبود خود ما هم به این موضوع واقفیم که دانشگاه ما از بسیاری نهاد های علمی دیگر برتر و بالاتر است چه از نظر آموزشی و چه از نظر اخلاقی. اما به هر حال ممکن است لکه های سیاهی نیز روی این لباس سفید دانشگاه به وجود بیاید که من امید دارم با کمک شما و دیگر اساتید و مسوولین این لکه ها پاک خواهد شد..
از جملات بنده خرده نگیرید که البته با سابقه ای که در صحبت کردن با شما دارم میدانم که بسیار صبور در مقابل انتقاد ها یا حتی انتقاد های نابجا هستید...
موفق و پیروز انشاالله
۱۸ تیر ۹۱ ، ۱۲:۲۶ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
استاد این آقای خدایوندی همونیه که تو پیام نور مهندسی صنایع درس میده!!!!!!!!!



پاسخ: احتمالاً. با ایشان آشنایی دارید ؟ اگر آشنایی دارید برای من به صورت خصوصی اطلاعاتتان را ارسال کنید. چون ایشان را آقای دکتر غلامی معرفی کرده اند و من آشنایی ندارم فقط میدانم که کارشناسی مهندسی صنایع و کارشناسی ارشد راه دارند. برای یکسری از دروس به چنین موردی نیاز داریم امیدوارم مدرس خوبی باشند. البته قاعدتاً دکتر غلامی با ایشان آشنایی دارند و از کیفیت کارشان مطمئن هستند که معرفی کردند.
۱۸ تیر ۹۱ ، ۱۸:۵۳ وحدتی راد
سلام
استاد این قضیه نمره اساتید می دونید شبیه به چیه؟؟
در تاریخ اومده در انتخابات زمان آقای مدرس ایشان کاندیدا میشند، از قضا بنا به مصلحت شهنشاه ایشون یکدونه رای هم نمی آورند!! آقای مدرس در یک جمله میگویند قبول که از تهران کسی به من رای نداد، اما خب آن یکی رایی که من به خودم دادم کجا رفت!! قضیه نمره به اساتید همه همینجوره ما در مورد بعضی اساتید ردیفی خودمون کنار نمره دوازده باز میکنیم بالاش مینویسم صفر!! و انو از پایین تا بالا پر میکنیم، اما نمیدونم چه سری داره ته تهش این استاد میشه 19.75!! ایکاش نمرات ما دانشجو ها هم همینجوری میشد!!


پاسخ: برگه های نظرسنجی شما در آموزش موجود است اگر شک دارید به آموزش مراجعه کنید. این را هم بدانید که بالا بودن نمرات اساتید در این نظرسنجی ها نفعی برای دانشگاه ندارد و اگر واقعاً نمره ای پایین باشد اول از همه این نمره را توی سر استاد مثل چماق میکوبند. از درست بودن نتیجه نظرسنجی مطمئنم. روش نظرسنجی نیز به نظر غلط نمیباشد. اما به نظر میرسد که نظردهندگان چندان استاندارد نظر نمیدهند. به صورت شفاهی حرفهایی میزنند و زمان نظرسنجی عکس آن نظر میدهند.
۱۸ تیر ۹۱ ، ۱۹:۰۶ وحدتی راد
در ضمن استاد همین نمره 19 برای فلان استاد آب مثلا اسمشو نمی ارم، قطعا هم هیچکسی الان نفهمید! منظورمو! خودش بی اعتمادی بچه را رو نسبت به این نظر سنجی ها میاره، وقتی میانگین استاد فوق الذکر بالای هیجدست یعنی فقط دو ستون اول براشون پر شده، ولی خداوکیلی اگه اینجور باشه!! بلاخره وقتی ما نظر سنجی رو پر میکنیم 6 نفر اینور شیش نفر اونورو میبینیم!! کی اینجور نمره میدن!! اگه هم سیاست موسسه اینه که نمره ها رو خفن بیاره بالا حداقل نمره ایی بدن که آدم بگه ده درصد درسته!! نوووووووووووزده!!!!!!!!!!!!!!!!!!! گرچند جواب شما برای ما از پیش معلومه، ولی خواهشا کمییییییییییییییییییییییییییییییییی از دید ما دانشجو ها هم به قضیه نگاه کنید.
شب خوش
سلام استاد
شبتون بخیر
واسه ارائه درس فولاد1 هم با خودتون و هم با مهندس سلیمانیان برای هردوگروه پیوسته و ناپیوسته چیکار کردید؟
عملیه انشالله دیگه؟



پاسخ: فعلاً که تصمیمی نگرفتم. باید راهکاری به دست بیاورم که دو کلاس متعادل شوند. برای این کار اول باید تعداد متقاضیان این درس را تخمین بزنم و بعد ظرفیت هر کلاس را نصف تعداد متقاضیان تعریف کنم و این ظرفیت را بین گروه پیوسته و ناپیوسته بر حسب جمعیت تقسیم کنم.

سلام آقای مهندس خسته نباشید استاد کارآموزی2یادتون نره چون بنده وچندتا از دوستانم ترم آخریم بعدش اینکه استاد اگه شهرستانی باشی ونتونی که بخاطر5واحد رفت وآمد کنی میشه کلاسها رو شرکت نکرد وفقط موقع امتحانا بیای امتحان بدی البته ناگفته نمونه دو ترم پیش کلاساشونو رفتم واینواحدهاروافتادم



پاسخ: کارآموزی توی حذف و اضافه ، اضافه میشود. در مورد غیبت در کلاس هم فقط استاد تصمیم گیرنده است.

سلام استاد
گفتید یکسری اطلاعات در مورد آقای خدایوندی بدید .............

یکی از اقوام نزدیک بنده با ایشان در دانشگاه پیام نور (رشته ی مهندسی صنایع)
درس داشته اند و اصلا از نحوه تدریس دانش و اخلاق این استاد رضایت نداشتند
و می گفت که تو اون ترمی که با ایشان درس داشتیم از بیست نفر نوزده نفر افتادند
و بعد هم دسته جمعی همه ی دانشجو ها از دست ایشان شکایت کرده و از اون به بعد دیگه به ایشان درس ندادند...
از اونجایی که بنده به شخصی که این اطلاعات رو ازش گرفتم اطمینان کامل دارم
این پست رو گذاشتم وگرنه من اصلا ایشان را تا به حال ندیدم و درست هم نیست در مورد دیگران چشم بسته قضاوت کرد.
به هر حال این پست رو فقط جهت اطلاع به شما گذاشتم . خواهشا در انتخاب اساتید یک مقدار دقت کنید تا مشکلاتی شبیه مشکلاتی که با بعضی اساتید قبلا بوجود آمده دوباره بوجود نیاد....
موفق و موید باشید


پاسخ: من در مورد ایشان اصلاً اطلاعی ندارم ایشان را آقای دکتر غلامی معرفی کردند. این را بگویم که آقای دکتر غلامی بیهوده کسی را سفارش نمیکند و حتماً نسبت به ایشان آشنایی کافی را داشته اند. به هر حال جای استادی با تخصص ایشان خالی است. استادی که هر دو زمینه صنابع و راه را دارد. درسهای زیادی توسط ایشان قابل پوشش است که توسط یک مهندس عمران با گرایش های فعلی موجود در موسسه به خوبی قابل پوشش نیست. به هر حال امیدوارم اطلاعات داده شده توسط شما صحیح نباشد و البته به هر حال این موضوع را با آقای دکتر غلامی هم در میان میگذارم که مشکلی پیش نیاید. ضمن اینکه زیاد انداختن لزوماً اشکال استاد نیست و مطمئناً استادی که زیاد می اندازد از نظر دانشجویان استادی بد و بی اخلاق است.
سلام استادشماچرامهندس آجورلورونمیارید.میتونم تمام اطلاعاتمو بدم وفقط10دقیقه وقت بذارید که توی 4سالی که توی این دانشگاه درس خوندم یا بهتر بگم جوانی وقت وانرزی گذاشتم که چطور دانشجویی بودم یا بهتر بگم چطور فردی بودم همین ترمی که گذشت یکی از اساتیدی که فکر کنم هنوزمهر فارغ التحصیلیشون خشک نشده جلوی بچه ها حرفی به بنده وبقیه دوستان زدن که از اون روز به بعد ببنده ه خودم وشخصیتم شک دارم که چه عملی انجام دادیم که این خانوم مهندس اینجوری برخورد میکردن بهتره از اساتید باتجربه تر و.........دعوت بشه یادمون نره معلمی شیوه وروش انبیامونبوده آقای مهندس جعفری عزیز بندهنه افتخار شاگردی در محضر شما رو داشتم ونه چندان با شما هم کلام شدمولی ازشیوه تدری شخصیت وحتی امتحان ونمره دادن شما بسیار بسیار طی این4سال شنیدم تورو قران بیشتر به فکر بچه هاباشید چشم خیلیها به شماست توانتخاب اساتید بیشتر وسواس باشید مهندس آجورلو یادتون نره ممنون
پاسخ به هادی 87 : آقای مهندس آجورلو از اساتید خوب موسسه بودند. اما با توجه به اینکه ایشان از تهران تشریف می آوردند از لحاظ مالی تقاضاهایی داشتند که تامین آن برای موسسه میسر نبود. در واقع در این میان هر دو محق بودند و منطقی ترین راه حل عدم حضور ایشان بود. خوشبختانه در همین شهر اساتید بسیار خوبی داریم که میتوانند با توجه به بومی بودن با هزینه هایی کمتر در موسسه حضور داشته باشند. در مورد اساتید جدید مطمئناً این اساتید به علت کم تجربه بودن اشکالاتی در کارشان خواهد بود. ولی به هر حال تمام پرتجربه ها یک روز کم تجربه بودند و اگر به آنها اعتماد نشود در سالهای آینده جای اساتید پرتجربه که طبعاً به تدریج بازنشسته میشوند را چه کسی میگیرد؟ به این نکته هم توجه کنید که اساتید تازه کار نسبت به باتجربه ها با انگیزه تر و با انرژیتر میباشند و ضعف کم تجربگی آنها با پرکاری آنها کم و بیش پوشانده میشود. در مورد دو استاد خانمی که از ترم قبل به جمع همکاران ما افزوده شدند بر اساس ارزیابی خود شما هر دو استاد نمره بالای نوزده اخذ کردند که نشاندهنده عملکرد مطلوب هر دو استاد است؛ که البته مطمئناً به معنی بدون اشکال بودن آنها نیست. در مورد انتخاب اساتید هم این نکته را بگویم که دست من در انتخاب اساتید باز نیست. در انتخاب اساتید به طور طبیعی باید محدودیتهای موسسه را نیز لحاظ کرد و اینکه به هر حال هر استادی که به سیستم اضافه میشود باید از فیلتر مدیریت موسسه عبور کند. اما قبول کنید که ترکیب اساتید موسسه واقعاً در سطح قابل قبول و حتی بدون اغراق مطلوبی است. تلاش من در سطح اختیاراتی که داشته ام این بوده است که از ترکیبی از اساتید جوان و باتجربه استفاده کنم و البته حتی الامکان هر استادی را در جای مناسب خودش قرار دهم و از دادن دروس غیرمرتبط با تخصص اساتید تا حدی که ممکن است دوری کنم. اگر در ترم گذشته دو استاد تازه کار با سنی کم داشتیم در عوض از دکتر ملکی و دکتر اوحدی که دانشیار دانشگاه بوعلی هستند نیز استفاده شد.
ادامه کامنت بالا :
مابقی اساتید هم اکثراً تجربه چندین ساله تدریس دارند و طبق نظرسنجی ها همگی مورد رضایت شما بوده اند. در بین اساتید دو نفر دانشجوی دکترا هستند و بقیه نیز همگی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد از دانشگاه های دولتی و اکثراً از دانشگاه های معتبر هستند. بخشی از اساتید در دانشگاه های دیگر همدان علی الخصوص دانشگاه آزاد نیز تدریس میکنند. برای ترم جدید هم در کنار اساتید قبلی از دو استاد جدید هم استفاده شده است. یکی آقای مهندس حسین نقوی که همدوره ای من در دوره ارشد دانشگاه پلی تکنیک بوده است و دارای سوابق طراحی و اجرایی بسیار خوبی است و با توجه به تجربیاتی که دارد بسیار میتواند به دانشجویان اینجا کمک کند. دومی نیز آقای مهندس عبدالحسین خدایوندی است که ایشان نیز از اساتید سابق گروه مهندسی صنایع دانشگاه بوعلی میباشند. ایشان دارای سابقه تالیف کتاب نیز میباشند و تجربه کافی در زمینه تدریس دروس مختلف را دارند و با توجه به اینکه ارشد مهندسی راه دارند میتوانند در دروس شاخه راه و همچنین دروس نزدیک به رشته صنابع تدریس نمایند. به هر حال بدون هیچ تعصب میتوان از سطح کیفی مناسب اساتید در برابر دانشگاههای دیگر در سطح استان همدان دفاع کرد. اگر هم مشکلی باشد که هست، بیشتر به ضعفهای سخت افزاری موسسه برمیگردد که امیدوارم مسئولان به رفع این ضعفها نیز اهتمام ورزند
ممنون ازاینکه صریح وواضح جواب میدید آقای مهندس 2تا استادی که ترم پیش به مدرسین دانشگاه اضافه شدن از لحاظ علمی واقعا عالی بودن یکیشون که دانشجوی خودتون بودن که واقعا هم از نظر شخصیتی وهم از نظر تدریس فوق العاده بودن اون یکی استاد هم واقعا عالی بودن ولی استاد خداییش یه سرسی حرفها وبرخوردها هیچ نیازی به تجربه نداره بهتره به یک سری مسائل منطقی تر نگاه کنیم به یک برگه نظر سنجی که 90 درصد دانشجوها وحتی به گفته خود مسئولین آموزش بهشون اهمیتی نمیدن نمیشه در مورد کسی قضاوت کرده به هر حال من که دیگه نیستم ولی تورو خدا به فکر بچه هاباشید برای شما وهمه اساتید عزیزی که بنده افتخار شاگردیشونو داشتم آرزوی سلامتی وموفقیت های بیشتر وبیشتر رادارم


پاسخ: خوشحالم که شما کیفیت این دو استاد را تایید میکنید. در مورد مشکلی که مورد اشاره شماست اصلاً اطلاعی ندارم. مشکل مورد نظر را به صورت خصوصی برای من کامنت بگذارید تا به آنها انتقال دهم. به هر حال سن کم و تدریس در اولین ترم بدون شک بدون مشکل نخواهد بود. حتی اساتید باتجربه هم دچار اشتباه میشوند چه برسد به اساتید تازه کار. در مورد برگه های نظرسنجی دوباره تاکید میکنم که دارای اهیمت قابل توجهی هستند. اگر تا این ترم آنها را جدی نگرفته اید از این پس جدی بگیرید.
سلام استاد یا فولاد 1 بچه ها رو نندازین یا خودتون ترم بعد بردارین.گناه که نکردیم هر ترم با یه استاد به شیوه تدریس که.


پاسخ : تدریس از روی سرفصل انجام میشود. مطمئن باشید آقای مهندس سلیمانیان هم چندان متفاوت نسبت به من تدریس نخواهند داشت.
سلام
استاد این درس معادلاتو اگه میشه ساعتشو تغییر بدید
با درس راه سازی دکتر طهماسبی تداخل داره
خیلی از بچه های ناپیوسته این درسو بر نداشتن
ممنون
با عرض سلام و خسته نباشید .
ببخشید اگر رشته کاردانی عمران روستایی باشد برای ورودیهای کارشناسی ناپیوسته رشته مرتبط محسوب میشود ضمنا ترم اینده میتوانیم دروس راهسازی و مکانیک خاک را به صورت هم نیاز برداریم ممنون .



پاسخ : خیر رشته اصلی محسوب میشود و نیازی به اخذ دروس جبرانی جز درس آز خاک نیست. فکر میکنم مکانیک خاک و مهندسی پی پیش نیاز راهسازی باشد و امکان اخذ همزمان این دو درس نیست مگر اینکه پیش نیاز را قبلاً و افتاده یا حذف کرده باشید.

سلام من آخر نفهمیدم این قضیه دروس جبرانی که جز معدل حساب نمیشه چیه بعضیها فارغ التحصیل شدن و جز معدلشون حساب شد حالا که نوبت به ما رسید میگن حساب نیست!قضیه از چه قراره؟



پاسخ : قاعدتاً نباید جزو معدل محسوب شود. اینکه حساب کرده اند یا خیر را خبر ندارم و رد نمیکنم.

با سلام
استاد اگه امکانشش هست درس فولاد 1 با خودتونم ارایه بشه که دانشجو حق انتخاب داشته باشه
اقای مهندس سلیمانیان که سوالای جزوه رو میدن واسه امتحان,ولی فقط به جواب اخر نمره میدن,وقتی راه حل درسته.......این دیگه نوبرشه بخدا
خواهشا اکه امکانش هست با خودتونم ارایه بشه



پاسخ: البته در مورد نحوه نمره دادن اساتید دخالتی نمیکنم در مورد ارایه درس با خودم هم باید تا حذف و اضافه صبر کنید تا اگر امکانش بود انجام شود.
راستی استاد یه سوال دیگه: نا پیوسته های عمران چند واحد باید درس اختیاری پاس کنند؟



پاسخ : برای ورودی های 90 به بعد 10 واحد و برای بقیه 4 واحد
با عرض سلام .
ببخشید ایا درس مکانیک خاک و ازمایشگاه در دوره کاردانی که ازمایشگاه نیز داشته
برای درس جبرانی ازمایشگاه خاک در دوره کارشناسی ناپیوسته محسوب میشود.



پاسخ : کارنامه را به همراه درخواست کتبی ارایه دهید تا بررسی شود.
سلام استاد درمورد درس"اصول مدیریت ساخت" یه توضیح میدین؟
اصلا چی هست؟



پاسخ : منهم خودم خیلی اطلاعات ندارم ولی آنطور که متوجه شدم این درس پایه رشته مدیریت و ساخت در ارشد عمران باشد. درسی بین رشته ای مابین رشته های عمران و صنایع. زمان ما این درس با اسم دیگری و احتمالاً محتوای متفاوتی تدریس میشد. اصول مدیریت و پروژه و برنامه های زمانبندی و احتمالاً مباحث مرتبط با درس تجهیز و اداره کارگاه در دوره کاردانی محتوای اصلی این درس است

سلام
استاد برای چندمین بار این سوال ره میپرسم خواهشا جواب بدین تا ما بتونیم با دید باز انتخاب واحد کنیم
این درس مدیریت اجرایی چی هست؟سرفصل مطالبش چیه؟
ممنون
سلام استاد من درس آمار واحتمال مهندسی رو پاس نکردم این ترم هم ارائه نشده چیکار کنم.



پاسخ: مراجعه کنید تا با گروههای دیگر این درس را اخذ نمایید
سلام استاد...
قرار بود بهداشت محیط با استاد بلمکی ارائه بشه امسال
تورو خدا یه کاری کنید پارسال هم به خاطر اینکه با استاد [...] بود برنداشتم!!!
من تا حالا هر درسی با استاد [...] داشتم الان توش موندم هیچی نفهمیدم!!!
برای نمونه نقشه کشی که چیزی بهمون یاد نداد غیر از نما!!!
نمیدونید سر همین برای پروژه هامون چی کشیدیم!!
وقتی به استادا میگفتیم ما نمیتونیم پلان بکشیم میگفتن مگه نقشه کشی پاس نکردین!!؟؟
استاد تو رو خدا یه کاری کنید ترم آخرمه...
خواهش میکنم.........


پاسخ : رشته تخصصی ایشان محیط زیست است و درس فوق کاملاً درس تخصصی ایشان است. ضمن اینکه ایشان در ارزیابی خود شما نمرات بالایی داشته اند و البته چون هیات علمی دانشگاه نیز هستند باید یک تعداد واحد به عنوان حداقل تدریس نمایند. در مورد درس نقشه کشی از ترم آینده تدریس بر عهده اساتید رشته معماری خواهد بود. از اول نیز نباید این درس توسط استاد عمرانی تدریس میشد. به هر حال نباید از یک استاد عمرانی انتظار زیادی برای تدریس با کیفیت این درس داشته باشید. این درس توسط هر استاد عمرانی دیگری که تدریس میشد مطمئناً کیفیتی بالاتر نمیداشت. در مورد بقیه مسایل هم همه تقصیرها را سر استاد نیاندازید. خود شما هم باید از استاد تقاضا کنید و در او ایجاد انگیزه برای تدریس بهتر بنمایید. وقتی در استاد ایجاد انگیزه نکنید و از او چیزی نخواهید مطمئناً استاد نیز راحتتر خواهد بود که کمتر درس بدهد و کمتر وقت بگذارد و البته از شما هم کمتر درس بخواهد. در این حالت به دلیل اینکه استاد کمتر درس میخواهد خیلی از شما به دلیل عافیت طلبی خوشحال میشوید ولی در عمل ضرر خواهید کرد و اندوخته ای نخواهید داشت.
آخه استاد من بهداشت محیط رو برنداشتم که با مهندس بلمکی بردارم!!!
اونایی که با استاد جیرانی برداشته بودن میگفتن فقط استاد میگفت و ما مینوشتیم چیزی نمیفهمیدیم!!
ولی استاد بلمکی دستشون درد نکنه واقعا نام استادی برازندشونه...
اینقدر قشنگ تدریس میکنن که آدم بعد از چند ترم دیگه درس رو یادشه!!
من ترم اول باهاشون اکولوژی داشتم،الان همه چیز یادمه...
3ترم پیش هم باهاشون محیط زیست پاس کردم،واقعا آدم دوست داره سر کلاساشون بشینه....
استاد خواهش میکنم این ترم هم لطف کنید یه گروه بهداشت محیط بهشون بدید...
خواهش میکنم،یه کلاس که به جایی برنمیخوره....
استاد تورو خدا....


پاسخ: متاسفانه در صورت انجام این کار ساعات موظف خانم مهندس جیرانی خالی میماند. همانطور که قبلاً هم گفتم بخشی از کارکرد و راندمان استاد بستگی به نقش دانشجویان در ایجاد انگیزه در استاد دارد. همه اساتید مثل هم نیستند برخی ها برای عملکرد بهتر به ایجاد انگیزه احتیاج دارند. یک بار هم که شده توصیه من را در این زمینه جدی بگیرید. ضمن اینکه اگر واقعاً ایشان ضعفی دارند پس چرا نمرات ارزیابیشان اینقدر بالاست ؟
خب برای اینکه خوب نمره میدن!!
و مسلما دانشجوها به استادی که بهتر نمره میده راغب ترند نه استادی که سختگیره و فوقولعاده درس میده...
استاد من میدونم اگه این کارو بکنید برنامه ها به هم میریزه و مجبورید از اول برنامه ریزی کنید ولی این دروس همیشه با استاد بلمکی تدریس میشده الان 1ساله که به استاد جیرانی سپرده شده.
استاد اگه براتون مقدوره خواهش میکنم همین یه بارو این درسو بدید به مهندس بلمکی...
اگه من اینجا درخواستمو مطرح کردم برای این بود که امیدوار بودم که شما یه کاری بکنید.ایشالا خدا خیرتون بده یه کاری کنید خواهشا...
ممنون...
به هر حال از این که وقت میزارید و نظرا رو میخونید وجواب میدید خیلی ممنونم


پاسخ: به دلایلی که قبلاً ذکر کردم امکان پذیر نیست. شما هم اگر واقعاً از استادی راضی نیستید نمرات ارزیابی بالا به او ندهید تا بشود کاری کرد. استادی که ارزیابی بالایی دارد، درسی که میدهد رشته تخصصی اش است و از طرفی استاد تمام وقت موسسه است را چگونه انتظار دارید درسش را حذف کنم و به استاد گروه دیگری بدهم ؟ قبول کنید که اگر مشکلی باشد بخش عمده ای از آن تقصیر خود شماست.
استاد ما کلا5واحد داریم با توجه به اینکه آموزش دانشگاه گفته باید300 هزار بریزی به حساب تا فایلت باز بشه میخواستم بدونم شامل حال ماها هم میشه یانه؟
در ضمن چون مسیرمون دوره ونمیتونم بیام دانشگاه میشه بخاطر این5واحد سر کلاس هاشون حضور نداشته باشم باشناختی که از مهندس امیدی و خانم مهندس جامه بزرگ دارید میشه نیام فقط آخر ترم بیام امتحان بدم البته هردو تا درسو یکبار برداشتم ومتاسفانه افتادم.ممنون میشم اگه مثل همیشه صریح جواب بدید



پاسخ: در این مورد نظر استاد درس مهم است. البته میتوانید به شورای آموزشی هم نامه بدهید و درخواست بدهید که درس برای شما حالت خودخوان داشته باشد
سلام استاد
مااین ترم اگه خدابخوادترم اخرمونه,کاراموزی روچیکارکنیم؟



پاسخ: اگر ترم آخر باشید و واحدهای شما جا داشته باشد میتوانید اخذ کنید
سلام استاد در مورد دوستانی که در مورد اقای سلیمانیان اظهار نظر میکنن باید بگم اصلا اینطور نیست که به جواب اخر نمره بدن . حتی برگه ی بعضی از بچه ها رو جلوی خودشون تصحیح کرد. و در ضمن امتحانیم که میگیرن خیلی استاندارده در ضمن به نظر من تو علم مهندسی همه چی به جواب اخر بستگی داره و فکر نکنم راه حل اشتباه بعضیا ارزش نمره دادن داشته باشه. ......باتشکر ....نباشد


پاسخ: به طور کلی میدانم که اکثر این اظهار نظرات در مورد اساتید جوسازی است. اظهارات صحیح هم احتمالاً وجود دارد ولی وقتی دروغ ، هم در مورد خود و هم در مورد دیگران زیاد بشنوی حرفهای راست هم به راحتی قابل باور نیست.
سلام استاد
استادپروزه هایی که ازایرانسازه ازلینکhttp://s2.picofile.com/file/7321870000/profil.rar.html
http://civilsoft.persiangig.com/document/rah-dr-tahmasebi-atr.ac.ir-iransaze.com.rar
دنلودکردم پسوردشومیزنم بازنمیکنه!؟



پاسخ: احتمالاً ناقص دانلود کرده اید و یا پسورد را به درستی وارد نکرده اید. پسوردها را در مورد فایلهای فوق قبلاً چک کرده ام
سلام استاد فردا ساعت چند میاید دانشگاه



پاسخ: معلوم نیست دانشگاه باشم

سلام کی میاین دانشگاه
مهندس جان کارآموزی چی شد مگه نگفتید ارایه میشه ما ترم آخریم کلا5واحد هم دارم ارایه میشه یا باید حضوری خدمت برسیم؟




پاسخ: توی حذف و اضافه برای کارآموزی مراجعه کنید
سلام
استادمیشه درس اصول مدیریت ساختو درس کنین؟؟پیشنیاز میخاد!
سلام استاد
نامه خود خوان منو واسه بارگذاری و پی امضا زدید گفتید ترابری رو معر فی بردار.پس چرا ثبت نکردن.خانم توسلی ام تلفنارو جواب نمیده !!!!!!!!!!!!
درس مهندسی زلزله پیشنیازش درس تحلیل دو می باشد چرا نمی شود همنیاز کرد سوال دوم در مورد درس اصول مدیریت ساخت که همنیازش جز’ درس چارتی عمران ناپیوسته ورودی 90نیست منظورم آزمایشگاه هیدرولیک تازه اصلا ارائه هم نشده



پاسخ: در موردی مهندسی زلزله پیش نیاز باید رعایت شود. اصول مدیریت ساخت را دوباره امتحان نمایید

سلام استاد.ببخشید ما ترم اخریم ولی دروس محاسبات عددی/مهندسی ترابری ثبت نمی شوند.و کارموزی ام تو دروس ارائه شده نیامده.ممنون.



پاسخ: دو تای اول را دوباره امتحان کنید. کارآموزی هم توی حذف و اضافه اگر شرایطش را داشتید اخذ کنید
۱۱ شهریور ۹۱ ، ۰۵:۱۵ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام.من درس تحلیل 1 رو گذروندم ولی الان که میخام انتخاب واحد کنم درسهای بتن1 و بتن2 و تحلیل 2 ثبت نمیشن و اخطار میذن که پیش نیاز درس گذرانده نشده من چیکار کنم؟



پاسخ: با خانم توسلی در میان بگذارید. البته بتن 2 پیش نیازش بتن یک است و قابل اخذ نیست.
استاد پیشنیاز همنیاز ها را درست کنید هیدرولوزی هم نمیشه برداشت ما اصلا آمار و احتمالات از چارت ما حذف شده وسیالات و هیدرولیک پاس شده سیستم میگه پیشنیاز گزرانده نشده چی کنیم خیلی جالب تا به حال از ترم اول هرچی واحد برداشتم پاس کردم مشکل پیشنیاز دارم


پاسخ: امروز صبح با خانم توسلی بررسی کردیم. هیدرولوژی دارای پیش نیاز آمار و احتمال و مکانیک سیالات است که باید رعایت شود. آمار و احتمال از چارت ورودیهای 90 حذف شده است و نه ورودیهای 89. هیدرولوژی برای ورودیهای 89 به عنوان درس جبرانی قابل اخذ است.
سلام استاد من ورودی 89 هستم و قبلا مکانیک خاک رو گرفتم ولی قبول نشدم و این ترم هم ارائه نشده حالا من که ترم آخر هستم تکلیفم چیه ؟
استاد مکانیک خاک برای ورودی های 89 چی میشه؟



پاسخ: از خانم توسلی خواسته ام که تعداد شما برای این درس و مابقی دروس دیگر که ارایه نشده است را استخراج کند تا بر اساس آن در صورت رسیدن به حد نصاب این درس ارایه شود. در غیر این صورت باید اضافه هزینه ارایه درس را به دانشگاه پرداخت کنید تا درس ارایه شود.
استاد من قبلا باهاتون در مرد درس فولاد 2 صحبت کردم قرار شد اگه شما بتونید یکی از گروه های پنجشنبه را عوض کنید و بجای ان در یکی از روزهای اواسط هفته کلاس بگذارید
من میخواهم که این درس رو بردارم ولی روز پنجشنبه اصلا نمیتونم لطفا یکاری کنید


پاسخ: قول خاصی نمیدهم. برای این ترم به شدت محدودیت وقت دارم. اگر قرار به تغییر شد بعد از حذف و اضافه البته به شرطی که هم خودم مشکل نداشته باشم و هم بقیه دانشجویانی که درس را اخذ کرده اند.
۱۱ شهریور ۹۱ ، ۰۹:۰۳ ورودی بهمن 90
سلام استاد،خسته نباشید-درس ریاضی 2 خانم سیدی با مکانیک سیالات و هیدرولیک تداخل داره



پاسخ: میزان تداخل کم است. فعلاً مکانیک سیالات هیدرولیک را بردارید برای ریاضی دو با توجه به کم بودن ساعت تداخل با مهندس فخرایی در حذف و اضافه هماهنگ کنید که یا در گروه دیگری ثبت نام کنید و یا با تداخل درس را با تایید ایشان ثبت کنید
سلام استاد
استاد من یک درسم مونده که میخوام معرفی به استاد بردارم به نظر شما باید انتخاب واحدکنم یا بعدا باید اقدام کنم؟



پاسخ: معرفی به استاد به صورت دستی انجام میشود. زمان خاصی هم ندارد فقط باید تمام نمرات شما وارد شده باشد

استاد یعنی ممکنه ثبت نکنن؟ مگه دوتا درس خودخوان نمیدن ؟بارگذاری که جز واحدای 89 نیست .نکنه برنامه عوض شده؟ترابری وپی 4 واحده بارگذاریم 1 واحد جمعا 5 واحد.یعنی ممکنه ثبت نشه؟خواهش می کنم جواب بدبن؟



پاسخ: درس خودخوان فقط برای تابستان آنهم به شرطی که با درس خودخوان فارغ التحصیلی شما تسهیل شود. بارگذاری هم اگر اخذ کنید جزو واحدهای شما خواهد بود و فرقی با بقیه واحدها نخواهد داشت.
سلام مهندس جان مرسی که دونه به دونه سوال ها رو جواب میدین در مورد مهندسی زلزله که گفتید یعنی به هیج وجه نمیشه با تحلیل سازه با هم بردارید شما که در مورد پروزه ها اطلاع دارید نیاز است زلزله یک ترم زودتر پاس بشه تا دانشجو یاد بگیر فقط به خاطر همین خواستم مطمئن بشم که اگه راهی نداره بریم سراغ یه درس دیگه ...فقط یه جواب بدین که اگه ما برنداشتیم بعدا دوباره عوض نشه تا ما ضرر نکنیم



پاسخ: برای تمامی دروس پیش نیاز یا هم نیاز تعریف شده باید رعایت گردد مگر در مورد دروسی که قبلاً اخذ کرده و افتاده اید یا حذف کرده اید. این دروس در حذف و اضافه و به صورت دستی اخذ میشود.

استاد همین 5 واحد م مونده .یعنی خودخوان شامل من نمیشه ؟خودشما امضا زدید که موافقت میشه .الان چیکار کنم من شهرستانم .باید بیامدانشگاه باز بررسی کنید؟شما اطلاع ندارید خود خوان بچه هارو ثبت کردن یا نه؟جواب مارو نمیدن!!!!
استاد با این 5 واحد من فارغ التحصیل می شم تورو خدا بگید این واحدارو به من میدن یا نه ؟توسلی شده مدیر کل نمیشه باهاش حرف زد.....حداقل شما بگید چیکار گنم؟؟



پاسخ: اگر همین 5 واحد باشد و تابستان شما جا داشته باشد مشکلی برای خودخوان ندارید. با خانم توسلی صحبت کنید ببینید مشکل از کجاست.
استاد این تغییرات واسه ورودی 90 اجرا شد؟



پاسخ: اگر منظور شما تغییر در رشته هست خیر
سلام استاد ترم بعد یعنی ترم دوم سال تحصیلی 91 بتن 2 فولاد 2 زلزله تحلیل 2 و سیالات ارائه میشه.بدلیل مشروطی نتونستم بیشتر از این درس بردترم؟پروژه فولاد و بتن چی ؟کار اموزی هم ارائه میشه؟میتونیم این ترم کاراموزی بگیریم؟تکنولوژی بتن و مصالح ساختمانی رو میتونین با خانم معینی پویا به ما 4 نفر از ورودی های 89 بدین به جای تکنولوژی بتن و روشهای اجرای فلزی و بتنی/؟با تشکر؟



پاسخ: به احتمال زیاد اکثر واحدهای فوق ارایه میشود. برای درسهایی که این ترم ارایه نشده است درخواست بدهید بعد از بررسی نظر میدهم

سلام استاد
ببخشید این درس تاریخ معماری و ساختمان برای رشته ی آبادانی روستا هم هست یا فقط برای عمرام عمران هاست؟؟



پاسخ: برای کارشناسی پیوسته عمران و ناپیوسته عمران ( ورودی 90 ) و ناپیوسته مدیریت اجرایی استفاده از این درس به جای یک درس دو واحدی عمومی بلامانع است

سلام
علی رقم پاس کردن تحلیل یک، سیستم اجازه برداشتن بارگذاری رو بهم نمیده!! چرا؟؟



پاسخ: فکر نمیکنم بارگذاری پیش نیازی داشته باشد. با خانم توسلی در میان بگذارید
استاد بهداشت محیط فقط 4نفر ظرفیت داشت!!
سایت هم که مشکل داشت هنگ میکرد!! تا بیام انتخاب واحد کنم ظرفیتش تکمیل شد!!
تعداد واحدهام هم کمه!! نمیشه کاریش کرد؟؟



پاسخ: احتمالاً ظرفیت 40 نفر بوده و صفر آن جا مانده. با خانم توسلی در میان بگذارید. ظرفیت به اندازه کافی تا سقف حتی 45 نفر برای این درس موجود است
استاد بعضی از ورودی های 90 ترابری برداشتن.حذف میشه؟



پاسخ: بله. پیش نیاز این درس برای ورودیهای 90 درس راهسازی است که برای اینکه مشکلی برای ورودیهای 89 مشکلی پیش نیاید پیش نیاز آن حذف شد.

سلام
توپروژه منظوراز تغییر تو محور پروژه های مختلف(1و2-AوB) یعنی تغییرابعاد تومحورستون هاست که تومدل کردن سازه تاثیر داره؟
یا ابعاد پلان معماریم به تبعش تغییرمیکنه؟
چرا اندازه های پلان اینقدراشکال داره؟


پاسخ: هم تغییر در فاصله ستونها و هم تغییر در ابعاد پلان معماری منظور است. اشکالاتی در پلان معماری هست که تقصیر از من نیست و پلان بهتری نداشتم ولی اشکالات عمده نیست و مشکل قابل ملاحظه ای ایجاد نمیکند.
سلام
استادمافولاد2روبرای ترم بعد گذاشتیم،ترم بعد که میتونیم پروژشو هم با خودش برداریم دیگه؟



پاسخ: به شرطی که ترم آخر باشید. در غیر این صورت نمیتوانید اخذ کنید
استادآخه درسی نیست دیگه که بخوایم ب جای ترابری برداریم_چیکارکنیم استاد؟؟



پاسخ : دروس زیادی ارایه شده است. تاریخ معماری و ساختمان ، معادلات دیفرانسیل ، محاسبات عددی ، اصول مدیریت و ساخت ، مکاینک خاک و مهندسی پی ، مکانیک سیالات و هیدرولیک ، سازه های بتن آرمه 2 ، راهسازی ، بناهای آبی ، سازه های فولادی 2 ، اصول مهندسی زلزله و باد ، آزمایشگاه مکانیک خاک ، بارگذاری . با این همه درس چطوری باز به مشکل برخوردید؟
سلام استاد خسته نباشید. استاد درس های معادلات دیفرانسیل و مهندسی ترابری با هم تداخل دارند.به نظرتون باید چکار کنیم.ممنون.
سلام استاد
درس مهندسی ترابری با درس معادلات تداخل 1 ساعتی داره که در عمل فکر نکنم چنین تداخلی وجود داشته باشه چون معمولا یک درس 3واحدی دو ساعته تموم میشه
اگه امکان داره این تداخل رو برطرف کنید که سیستم اجازه ی انتخاب این درس رو به ما بده یا اگر نمیشه این درس رو به صورت دستی برداریم.
ممنون



پاسخ : درس ترابری ویژه ورودیهای 89 است و نه 90 . ورودی های 89 هم باید تا به حال درس معادلات را پاس کرده باشند. اگر هم پاس نکردند باید با مهندس فخرایی صبحت کنند تا در صورت امکان ایشان راه حلی ارایه دهد. یادآوری میکنم که در صورت اخذ درس ترابری توسط ورودیهای 90 کلیه ثبت نام کنندگان حذف میشوند و درس دیگری نیز جایگزین نخواهد شد
سلام استاد خسته نباشید چرا درس مکانیک سیالات با10نفر ظرفیت ارائه شده درضمن این درس الان پرشده لطفا رسیدگی کنید.
اگه ممکنه بگین کی دانشگاه هستین.
باتشکر.


پاسخ: ظرفیت را برای پیوسته ها 5 نفر اضافه کردم. اگر باز هم نیاز باشد گروه دیگری روز 5 شنبه اضافه کرده ام که از آن گروه هم به شما ظرفیت اختصاص میدهم.
استاد همرو پاس کردیم یا تو این گرفتیم غیر از زلزله وبارگذاری و بناهای آبی،آز خاکم ندارم!!
میتونم زلزله روبردارم؟این ترم تحلیل2روگرفتم_سخت نمیشه برام؟



پاسخ: تصمیم گیری با شماست. به هر حال زلزله درس ساده ای نیست. هر چند که در این دو ترم خیلی افتاده نداشته است.
سلام
سه واحد سیالاتم مونده ودیگه واحدی ندارم لطفا راهنمایی بفرمایید باید برای معرفی به استاد چیکار کنم و جه وقت اقدام نمایم
باتشکر



پاسخ: اگر تمام نمرات شما رد شده است باید فرم ان را بگیرید و اقدام کنید
سلام استاد
این تیغه های 15سانتی با10سانت آجرسفال و2سانت گچ وخاک درهرطرف و 0.5سانت گچ درهرطرف وزنش میشه 287 که از275 بزرگتره!اینطوری باید وزن تیغه رو توجای خودش به صورت خطی اعمال کنیم!
نمیشه آجربینشو5 سانتی بزنیم؟
درمورددیوارهای پیرامونیم همینطور اگه دوطرف یونولیت هرطرف10سانت آجرباشه وزن ساختمون زیادمیشه.نمیشه هرطرف5سانت باشه؟
یه سوال دیگه؟وزن دال وتیرآهن توسقف کامپوزیت بایدتوبارگذاری اعمال بشه یانرم افزاربصورت خودکار اعمال میکنه؟


پاسخ: فکر میکنم اشتباه محاسبه کرده اید. توجه کنید که تیغه سفال دارای وزن 850 در هر متر مکعب است. دتایلها را تغییر ندهید. روش محاسبه شما اشکال دارد. وزن دال و تیر آهن هم خود نرم افزار محاسبه میکند.
سلام استاد شما کی دانشگاه هستید من ترم آخر هستم ولی برای اخذ برخی واحدها به مشکل برخوردم بعضی ها تکمیل شده و برخی مثل کارآموزی و مکانیک خاک ارائه نشده



پاسخ: اینگونه واحدها میماند برای حذف و اضافه . البته زودتر برای آنها درخواست بدهید
سلام آقای مهندس ما از ساعت1 شنبه 11 هر کاری میکنیم نتونستیم شهریه مونو از طریق سایت پرداخت کنیم دانشگاه هم که جواب نمیدن حداقل شما یه تماسی بگیرید شهرستانی هستیم نمیرسیم بیایم همدان ممنون



پاسخ: تماس را خودتان بگیرید من فرصت نمیکنم

سلام استاد ببخشید دریفت م ی مقداری از مقدار مجاز بیشتره
چکارکنم مهندسم دریفت م کم بشه



پاسخ: توی جزوه گام به گام راهنمایی کرده ام. یا ابعاد مقاطع تیر و ستون سازه را بزگتر کنید و یا مشابه روشی که توی جزوه توضیح داده ام برای محاسبه نیروی زلزله از زمان تناوب تحلیلی کمک بگیرید

سلام
استاد الآن که سایت زلزله روبرش نمیداره،باید دستی برش دارم دیگه؟



پاسخ: اگر پیش نیاز آن را قبلاً اخذ و افتاده اید یا حذف کرده اید به همراه کارنامه در حذف و اضافه حضوری به من مراجعه نمایید

سلام مهندس من ترم واسه این ترم با بارگذاری 25واحدم مونده میخوام بارگذاری رو معرفی به استاد بردارم کی باید اقدام کنم؟آموزش گفتند که باید تمام نمره هاتون ثبت بشن من هنوز پروژه راهم مونده!.



پاسخ: همان که آموزش گفته صحیح است

استاد من ترم آخرم هر درسی که بر میدارم میگه پیش نیاز رعایت نشده چکار کنم یعنی حذف واضافه درست میشه؟



پاسخ: توی حذف و اضافه با در دست داشتن کارنامه حضوری به من مراجعه کنید
سلام. استاد مگه محیط زیست رو برای عمرانیا یک واحدی نبود؟
پس چرا الان دواحدیه تو سایت انتخاب واحد؟



پاسخ: فکر میکنم اشتباه وارد شده. با خانم توسلی تماس بگیرید. البته در هر حال نیاز به دو ساعت کلاس توی هفته دارد.
سلام استاد لطفا درس سیالات رو ظرفیتشو اضافه کنید الان اونم پر شده نمی تونیم هیدرولوژی روهم بر داریم.



پاسخ: یک گروه دیگر سیالات روز 5 شنبه اضافه کرده ام. به خانم توسلی میگویم که از این گروه نیز برای شما ظرفیت باز شود. ولی فعلاً که ایشان ظاهراً سرشان شلوغ است و تلفن جواب نمیدهند

تکنولوژی بتن 89 چی شد استاد؟


پاسخ: درخواست کتبی بدهید تا بررسی شود. باید تعداد شما استخراج شود تا بر اساس آن تصمیم گرفته شود. تا حذف و اضافه باید صبر کنید
باسلام جناب آقای مهندس من این تابستان همش یرای شما ایمیل فرستادم ولی جواب ندادید اگه میشه جواب بدید تشکر



پاسخ: از شما کلاً یک ایمیل به دست من رسیده است. آن ایمیل هم توضیحاتی در مورد امتحان میانترم فولاد بود که نیازی به پاسخ نداشت.

سلام استاد من یکی از کرد زبان های موسسه هستم.
علاقه دارم که یک متن کوتاه بزبان کردی رو که در اون برای شما استاد گرامی آرزوی موفقیت کرده ام رو بنویسم:

""سلاو بو تو ما موستای به ریزی نازدار.
له سراتای وته کانما هیوای سالی ته حسیلیکی پر له خوشی و به ره کت تان بو ده کم له دوای ئه ویشه هیوا دارم له ژیانتا سه ر که و ته و پیروز بیت یا خوا.
به دوای ئه م قسانه هیوا دارم ئه تو و بنه ماله ی به ریزیشتان له طولی عومر تان خوش بن.
خواتان له گه ل بئ . سه ر چاو"
معنی:
درود بر شما استاد گرامی .
در ابتدای سخنانم امیدوارم سال تحصیلی جدید برایتان پر از خوشی و برکت باشد و سپس امیدوارم که در زندگیتان موفق و پیروز باشید به امید خدا.
در پایان سخنانم امیدوارم که شما و خونواده ی گرامیتان در طول زندگیتان خوش باشید
خدا نگهدارتان باشد.


پاسخ: تشکر از لطف شما. من کردی بلد نیستم امیدوارم همانی را نوشته باشید که ترجمه کرده اید و به زبان کردی بد و بیراه بار من نکرده باشید ( البته شوخی میکنم )
سلام استاد.استاد بتن 3 واحدی 89 چی شد؟دو واحدی استاد الوانیان رو برداریم؟



پاسخ: خیر برندارید تا وضعیت شما بررسی شود
سلام استاد
اگه پلان ذوزنقه باشد پلان نامتقارن است؟این تقریبا متقارن که در مبحث ششم نوشته تا چه حد نامتقارنی را شامل می شود؟



پاسخ: توضیح بیشتری نداده است. باید بر اساس قضاوت مهندسی عمل کرد. بستگی به این دارد که این ذوزنقه که میگویید به چه شکل باشد و چه مقدار به مستطیل شبیه است. ابعاد مجاز پیش آمدگی را در ادامه آیین نامه توضیح داده است که بر اساس آن میتوانید این واژه تقریباً را تفسیر کرد. تا 25 درصد پیش آمدگی یا تورفتگی مجاز است

استاد خسته نباشید
سیالات و سازه فولادی 1 با هم تداخل دارن و تو سیستم ثبت نمیشن.
چیکار کنم؟
باید دستی انجام بدیم؟



پاسخ: سیالات یک گروه روز 5 شنبه اضافه کرده ام
استاد من همین الان سایتو باز کردم. تو دروس ارائه شده درسی اضافه نشده. سیالات همون گروه 1 هستش که الانم دو نفر ظرفیت داره

چیکار کنیم؟



پاسخ: احتمالاً شما کارشناسی ناپیوسته هستید. برای پیوسته ها اضافه کرده ام. با خانم توسلی صحبت میکنم که برای شما هم ظرفیت قرار دهد
نخیر استاد پیوسته ایم/ ورودی 89
اما اضافه نشده
کی اضافه کردید؟



پاسخ: دیروز اضافه شده . اگر هنوز نمیبینید به خانم توسلی مراجعه نمایید
استاد میشه ورودی های90روسازی بردارن؟ظرفیتش25نفره زود پر شد.



پاسخ: روسازی مربوط به ورودیهای 89 میباشد. در صورت اخذ درس حذف میشود. پیش نیاز این درس راهسازی است.

استاد رفتین ناهار جواب نمیدین؟
استاد بتن 2 سه واحدی واسه 89 رو ترم بعد فکر کنم باید با پیوسته ها برداریم تکنولوژی بتن هم تا الان 5 نفر شدیم چیکار کنیم؟تا حذف و اضافه کمک کنین.



پاسخ: باید درخواست کتبی بدهید تا بررسی شود. اگر به حد نصاب نرسد باید اضافه هزینه جهت تشکیل کلاس را بپردازید تا درس ارایه شود
سلام استاد خسته نباشید. استاد من یه درس 2 واحدی معرفی به استاد دارم تا فارغ التحصیل بشم الان باید اقدام کنم یا زمانش مهم نیست؟با تشکر



پاسخ: باید تمام نمرات شما رد شده باشد. کمی تاخیر برای آن ایرادی ندارد

سلام استاد در مورد درس روسازی که گفتین ورودی های 90 نمیتوننن بردارن استاد ما دانشگاه ملایر درس محوطه سازی که داشتیم کلا بهمون راهسازی درس دادن یعنی فقط اسما نداشتیم با مهندس الیاسی که معرف حضورتون هستن حتی ما پروزه راه هم تحویل دادیم یعنی ما مشکلی از نظر همزمانی روسازی و راهسازی ندارم استاد یه خورده مساعدت کنین که تو آزمون ارشد مشکلی نداشته باشیم ...در ضمن بتن 2با مهندس ملکی فعلا 4نفر بیشتر بر نداشتن عوض کنیم با آقای الوانیان یا فعلا بمونه



پاسخ: مهم رعایت سرفصل است. به هر حال ورودی های 90 در صورت اخذ حذف میشوند. در مورد درس بتن 2 هر استادی که مناسبتر میدانید با همان بردارید. بعداً اگر گروهی حذف شود با گروه دیگر ادغام به صورت خودکار انجام میشود.
استاد امار ارایه نمیشه؟



پاسخ: برای گروه ناپیوسته در چارت جدید این درس حذف شده است اگر تا به حال پاس نکرده اید و ورودی 89 هستید با مهندس فخرایی در میان بگذارید
سلام استاد ارجمند
حالتون خوبه
مهندس گرامی شما تحویل پروژه ها را چاپ شده وصحافی شده میخواید یا تویه سی ذی کفایت کیکنه
اگه خرجمونو بیارید پایین ممنون میشم


پاسخ: خیلی مهم نیست. مهم محتوای پروژه و اینکه متوجه شوم پروژه را خود شما انجام داده اید. اگر روی سی دی ارایه دهید حتماً باید لب تاب همراه داشته باشید تا از روی لب تاب فایلهای شما را نگاه کنم و همزمان از شما سوال کنم
سلام
استادشهریه رواینترنتی نتونستم پرداخت کنم,فکرکنم سایت دانشگاه مشکل داشت!
حذف واضافه میتونم تمام واحداموبردارم؟



پاسخ: خیر. همین الان باید ثبت نام کنید. اگر مشکلی در زمینه ثبت نام دارید با دانشگاه تماس بگیرید

پس چرا جواب نمیدید
سلام
واقعا جای تاسف که موسسه توسعه با قدمتی که داره توی این سایت درست کردنش مشکل داره اونم همیشگی..
خانم توسلی هم که انگار تو باغ نیستن
لعنت به همتون
این همه از ما بول میگیرین
این چ سرعتیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام
استاد چرا نگفتید هیدرولوژی با سیالات همنیازکنن ما ترم آخریم نتونستیم هیدرولوژیو برداریم
-استاد مکانیک خاک چی شد ارائه میشه؟



پاسخ: ثبت نام دانشجویان ترم آخر در حذف و اضافه به صورت دستی انجام میشود. برای مکانیک خاک باید درخواست بدهید تا بررسی شود
سلام استاد شبتون بخیر
1-شماتوپروژه تاکیدکردیدکه دیوارها باآجرسفال!850 مربوط به آجرکاری باآجرمجوف هست.توآیین نامه بنایی باآجرسفال 2100هست.باهابایدنزدیک به چیزی که در گام به گام...قراردادیدباشه؟
2-برای سقف مرکب مدلسازی سقف رو جداانجام بدم بهتره یا توهمون فایل اصلی؟
3-حداقل وحداکثرفاصله بین تیرچه ها چقدره؟
4-تیرچه ها به تیرهای اصلی گیردارندیا مفصلی؟
5-جهت ستون ها روچطوربگیرم؟بال درجهت ایکس باشه بهتره یا وای؟
6-محل بادبندها دربین کدوم محورها بهتره گرفته بشه؟
7-آیاتفاوت قاب خمشی فولادی باساده (تومدل کردن بانرم افزار )در گیردارکردن یامفصلی کردن اتصال تیربه ستون است؟
8-درمدلسازی برای تیرریزی قسمت بالکن طبقات همکف واول از گزینه ی edit refrence lineاستفاده کردم.چون براش خط شبکه تعریف نکرده بودم.درسته؟


پاسخ: 1- بله این مساله ابهام دارد ولی من شخصاً تحقیق کردم همان 850 صحیح است. 2-بهتر است در فایل اصلی انجام شود. 3- حدود 1 تا 1.2 متر برای سقف کامپوزیت مناسب است4- اتصال مفصلی است 5- بال را طوری قرار دهید که اتصال گیردار تیر به ستون به بال متصل شود 6- در این مورد توی جزوه راهنما مفصل بحث کرده ام 7- بله 8- به هر روشی که بتوانید ترسیم کنید صحیح است بدون این روش هم قابل ترسیم است
سلام اصول زلزله برای ورودی های 89 یا 90؟؟



پاسخ : برای هر دو ورودی قابل استفاده است البته این درس برای ورودی های 90 تحت عنوان اصول مهندسی زلزله و باد میباشد ولی محتوا فعلاً یکسان است

سلام آقای مهندس
حیف از این آموزش دیکتاتور من موندم این خانوم توسلی توی این آموزش چکار میکنن فقط مثل دیکتاتورها رفتار میکنن بنده2روزه نشده که انتخاب واحدمو انجام بدم هر چقدر هم زنگ میزنیم میگن از شلوغی سایته معلوم این سایت فقط واسه من شلوغه
حیف جوونی که توی این دانشگاه به پای خیلی چیزا گذشت........


پاسخ : منصفانه نظر بدهیم خانم توسلی مقصر نیست. ایشان دست تنها هستند و کاری که به ایشان واگذار شده است اصلاً توسط یک نفر قابل انجام نیست. من به دانشگاه در این مورد تذکر دادم و خواستم که یک نیروی کمکی به عنوان کارشناس آموزش جذب شود اما با این استدلال که هزینه آن زیاد است قبول نکردند.
آخه تو کتاب باجی گفته به خاطرسنگین شدن فایل جداگانه مدل میکنیم!
درموردجهت قرارگیری ستون ها دراین صورت جهت ها متفاوت میشن؟
اتصال گیردارتیربه ستون درجهتیه که قاب خمشی داریم؟ودرجهت متعامد مفصلی
باتشکر




پاسخ: اتصال گیردار تیر به ستون در جهت قاب خمشی میباشد.
الهی خیرببینی
مرسی استاد
استاد کاش بقیه اساتیدم به اندازه شما آگاه بودن
یکی از اساتید فقط دریفت کنترل میکنن اونم دستورشو تویه برگه نوشتن با خودشون میارن که ایتبس شون یادشون نره
ازشد سازه باشی و ایتبس از رو کتاب بری خیلی زشته
مهندس جان انسیس نیازی هست یاد بگیریم


پاسخ: این را بگویم که علم عمران بسیار وسیع است و اینکه کسی به جای حافظه از جزوه استفاده کند اصلاً نقطه ضعف نیست. مشکل اینجاست که خیلی ها حتی از روی جزوه و کتاب هم دچار اشتباه میشوند. در مورد انسیس هم برای شما نیازی نیست. این نرم افزار برای کارشناسی ارشد و دکترا مناسب است
سلام استاد دروس مکانیک خاک و بتن2 برای ورودی های 89 ارایه میشود؟



پاسخ: درخواست کتبی بدهید تا بررسی شود.

سلام استاد اگه بخوایم تحلیل طیفی دینامیکی انجام بدیم باید سختی طبقه رو به دست بیاریم که نه ستون رو داریم نه تیر واسه قاب خمشی ونه بادبند واسه بادبندی باید سایز رو حدس بزنیم یا راه دیگه ای داره که مودها رو معرفی کنیم؟؟سختی طبقه ایی که قاب خمشی وبادبندی است رو با جمع سختی قاب و بادبند ها به دست میاوریم یا فرمول داره ؟؟برای به دست اوردن مرکز سختی هم همین مشکل رو دارم.(سختی قاب خمشی)




پاسخ: فرآیند به صورت سعی و خطا میباشد ابتدا نرم افزار مقاطعی را حدس میزند و مرحله به مرحله شما مقاطع را اصلاح میکنید.
۱۳ شهریور ۹۱ ، ۰۷:۲۸ عمران بیوسته
سلام استاد تر خخدا ی کاری کنید واسه ما من با این سرعت اصلا نتونستم انتخاب واحد کنم.
ی فرصت دیگه واسه ما بذارن .
هر کاری کردیم سایت بالا نیومد.



پاسخ: با آموزش در میان بگذارید البته احتمالاً یک روز برای جا مانده ها فرصت قرار میدهند ولی فقط همان یک روز و بعد از آن در هر صورت نمیتوانید ثبت نام کنید.
سلام
ببخشیداستادزنگ میزنم دانشگاه جواب نمیدن!سایت دانشگاهم که میگه تاریخ دسترسی معتبرنیست,انتخاب واحدم بدلیل عدم پرداخت شهریه نکردم.حالا بنده بایدچیکارکنم؟



پاسخ : اطلاع ندارم باید از خود دانشگاه بپرسید البته احتمالاً یک روز برای جامانده ها سایت را باز میکنند سایت دانشگاه را پیگیری کنید تا از تاریخ آن مطلع شوید
سلام استاد من یه درس جبرانی رو مثله هیدرولوژی رو میتونم حذف کنم چون نمرم 10 شده و یه 2 واحد دیگه جبرانی به جاش بردارم (من این ترم 7 واحد دارم ) اگه امکانش هست راهنمایی کنید



پاسخ : اینگونه حذف و اضافه ها باید به شورا ارجاع داده شود. درخواست خود را به شورای آموزشی بنویسید
سلام
استاد نامه ای که برای درخواست ارئه مکانیک خاک نوشتیم حداقل باید چند نفر درخواستو امضا کنه تا ارائه بشه؟



پاسخ: قاعدتاً 20 نفر . لطفاً امضای الکی جای دیگران نزنید چون امضاها یک به یک توسط خانم توسلی کنترل میشود و این کار فقط ایجاد دردسر میکند بدون اینکه شما به نتیجه برسید. تعداد کمتر هم شد باز درخواست بدهید با تعداد کم هم قابل ارایه است ولی هزینه درس بالاتر خواهد بود
سلام استاد
اگه ساختمان دو کاربره(تجاری مسکونی )باشه.برای دستور جرم خودکار ضریب 0.4و0.2 که برای بار زنده است رو چه طو ری وارد کنم .همه ی پروژه ها یی مه من دارم یه کاربری دارن که ضریب را در منوی ظاهر شده وارد می کنیم؟؟


پاسخ : دو نوع حالت بار زنده تعریف کنید و به هر کدام ضریب مشارکت خاص خود را اختصاص دهید. بار زنده هر ناحیه را در حالت بار زنده خود وارد کنید
تو پنجره مس سورس فقط یه حالت تعریف میکنه یا من بلد نیستم .لطف می کنید نحوه تعریفشو توضیح بدید.با تشکر



پاسخ: باید حالت های بار مورد نظر را یک به یک add کنید
سلام استاد
استاد من تابستون فولاد 2 را بصورت خود خوان با شما برداشتم امتحانش کیه؟



پاسخ : امتحانات خودخوان 20 و 21 شهریور برگزار میشوند برای تاریخ دقیق با آموزش تماس بگیرید
۱۴ شهریور ۹۱ ، ۰۶:۰۶ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام استاد
ما در دوره کاردانی درس مکانیک خاک و آزمایشگاه که یک درس 3 واحدی بوده رو گذروندیم حالا برای درس جبرانی آزمایشگاه خاک نمره ی همون درس 3 واحدیه ملاک هست یا اینکه این درس جبرانی برای ما نیست؟


پاسخ: اگر از آن درس نمره حداقل 12 اخذ کرده اید مشکلی ندارد. البته به صورت نامه و با ضمیمه کردن کارنامه کاردانی این مساله را از من درخواست کنید تا با تایید من و ثبت در پرونده مشکلی نداشته باشید.
سلام استاد من چند روز دانشگاه اومدم ولی شما تشریف نداشتید برای انتخاب واحد دستی چون من ترم آخر هستم و بعضی از درسها رو نمی شد به دلیل پر شدن ظرفیت و... انتخاب کرد . با این حال برگه درخواست رو به آموزش تحویل دادم گفتند که شما بررسی می کنید . کی این دروس ثبت میشه ؟ و آیا باز نیاز هست خودم روزی که شما تشریف میارید بیام دانشگاه ؟ شما چه روزی میائید دانشگاه؟



پاسخ: برای انتخاب واحد دستی باید تا حذف و اضافه صبر کنید. من دوشنبه هفته بعد صبح هستم. حتماً باید کارنامه هم همراه داشته باشید

سلام
دروس باقیمانده ام روسازی ،مهندسی پی و سیالات است که هرسه را ترم قبل که ترم آخرم بود افتادم
حال؛با درخواستم مبنی بر درس خود خوان موافقت شد.لذا با توجه به نظرت دانشگاه بیستم؛بیست و یکم امتحانات شروع میشه.
اول اینکه استاد کیه و جزوه رو از کجا باید تهیه کنیم
دوم از بین این سه درس کدام رو به عنوان تک درس قرار بدم
در ضمن شهرستانی هستم و دسترسی مداوم و پیوسته به دلیل دوری بیش از حد راه و مشغله کاری؛جهت پیگیری مسائل بسیار دشوار است،

با تشکر فراوان


پاسخ: روسازی را به خاطر ندارم از دانشگاه سوال کنید ولی برای پی مهندس امیدی و سیالات دکتر بهرامی انتخاب شده اند و برای منبع درس هم باید با اساتید هماهنگ کنید. از راه دور هم بعید است بتوانید کاری پیش ببرید زحمت بکشید و چند روزی تشریف بیاورید همدان
امتحان خود خوان به چه صورته زمان خاصی داره یا مث معرفی به استاد؟



پاسخ: 20 و 21 شهریور برگزار میشود برنامه دقیق آن را از خانم توسلی سوال کنید. کاملاً مشابه دروس عادی است فقط کلاس ندارد
سلام استاد شما فردا دانشگاه حضور دارید؟



پاسخ: فکر نمیکنم

استاد ایمیل مهندس سلیمانیان رو دارید؟یا موبایلش ؟



پاسخ : m_soleymanian[at]yahoo.com
سلام
مهندس!منظورتون از درس آز.خاک همون مکانیک خاک وآز هستش که تودوره کاردانی پاس کردیم؟آخه درس آز.خاک تنها نداشتیم
ما ازآموزش سوال پرسیدیم،گفت این درس جبرانی برای ورودیهلی 91هستش نه ماورودی های90،درسته این؟
ممنون



پاسخ: این درس هم مربوط به ورودی 91 و هم ورودی 90 است. اگر درس آز خاک و یا مکانیک خاک و آز در دوره کاردانی نمره 12 یا بالاتر گرفته اید نیازی به اخذ درس ندارید اما حتما باید مراجعه نمایید و برای این مساله نامه نگاری کنید.

سلام خسته نباشید
مهندس تکلیف رشته جدید چی شد؟ صد در صد شد؟



پاسخ: تا امروز قطعی است ولی فردا چه اتفافی بیفتند خدا میداند.
ببخشید استاد مهرماه هم میتونیم خودخوان برداریم البته بعد ثبت پروزه هایا فقط مختص تابستونه؟؟
اخه تو نظرات دیدم یکی گفته مهرماه



پاسخ: بیشتر مربوط به همان تابستان است. در طول ترم در موارد استثنایی اگر فقط دو درس باقیمانده باشد با تایید شورا امکان ارایه درس خودخوان هست و یا اینکه درسی با تعداد محدود متقاضی باشد و این متقاضیان فارغ التحصیل باشند و به شکل دیگر مثل معرفی به استاد و یا میهمانی نتوانند واحد را اخذ کنند ممکن است با تایید شورا به صورت خودخوان درس ارایه شود

استاد خسته نباشید ؛ من علاوه بر زبان پیش؛ 20واحد عمومی پاس کردم؛ اما تنظیم خانواده؛ انقلاب اسلامی و اخلاق اسلامی رو پاس نکردم؛ آیا این دروس هم حتما باید اخذ شوند‏?یا نه چون 20 واحد را گذرانده ام دیگر نیازی به أخذ این دروس نیست‏?‏ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید



پاسخ: فکر میکنم رشته آبادانی و توسعه باشید. دروس پیش جزو واحدها محسوب نمیشوند تمام واحدهای عمومی باید پاس شوند البته برخی جای برخی دیگر قابل معادلسازی هستند با مهندس فخرایی صحبت کنید
سلام استاد من بالاخره نفهمیدم تاریخ تحویل پروژه راه کیه از آموزش سوال کردم میگن 31شهریور دکتر طهماسبی هم گفتند 15مهر بچه ها هم که میگن10مهر کدومو باور کنم؟؟تو رو خدا شما راستشو بگید من نصفشو انجام دادم میخوام ببینم اگه وقت دارم یه هفته برم خونه باور کنید6 ماهه که نرفتم دارم دق میکنم!


پاسخ : با توجه به نظر شواری آموزشی تاریخ 10 مهر تعیین شده است. مابقی تاریخها را بیخبرم
سلام
جزوات مهندسی پی روسازی رو از کجا باید تهیه کنیم.امتحاناش رسید
بیستم بایستی امتحان بدیم



پاسخ: در مورد جزوات با اساتید معرفی شده تماس بگیرید

سلام استاد درس هیدرولوژی رو که تو چارت به مادادن زده شده اصلی ولی تو برنامه دروس ارایه شده این نیمسال که شما دادید واسه ما زدید جبرانی وبرای پیوسته ها زدید اختیاری مگه دروس اختیاری با جبرانی فرق میکنه واقعا" میشود درس هیدرولوژی را حذف کنم و واحدی مثله اصول مدیریت ساخت رو بردارم ممنون اگه راهنمایی بیشتر کنید (نمیخاهم معدلم کمتر از 14 شود)




پاسخ: برای ورودی های 89 ناپیوسته اصلی و برای 90 جبرانی و برای پیوسته ها اختیاری است.
استاد خسته نباشید شروع رسمی و واقعی کلاسها یعنی اینکه عملأ تشکیل بشن کیه‏?‏



پاسخ: شروع واقعی کلاسها وقتی است که تعداد قابل قبولی از شما سر کلاس حاضر شوند مثلاً حداقل 5 نفر. البته قانون خاصی ندارد و استاد به استاد فرق میکند. برای من فرق نمیکند یک سرفصل دارم که هر چقدر دیرتر سر کلاس بیایید از آن طرف با جبرانی آن را پر میکنم اگر هم زود بیایید هم زودتر کلاس تمام میشود.
۱۶ شهریور ۹۱ ، ۰۴:۲۸ خود خوان ونگرانی
سلام استاد
ترابری رو دیروز به من خود خوان دادن .شنبه ام امتحانشه .دکتر طهماسبی ام که در دسترس نیست.جزوه ترم قبل ایشون با کتابی که معرفی کردن و بخونم کفایت می کنه.استاد نکنه سوال دو ترم پیش و بدن فک کنم کتابش یه چیزی دیگه بوده تو این دو روزه ام کاری نمی تونم بکنم .اگه استاد سوال بده از ترم قبل میده .چیکار کنم استاد؟


پاسخ: من چون میدانستم که دسترسی به آقای طهماسبی برای تابستان ساده نیست از ارایه این درس در تابستان حتی الامکان خودداری کردم نمیدانم شما به چه شکل این درس را اخذ کردید. به هر حال باید با خود استاد هماهنگ کنید و من نظری ندارم.
سلام استاد جون مادرت بتن 2 89 رو ارائه بدین بتنونیم پروژه بتن برداریم لااقل
سلام خدمت مهندس جعفری
جا داره که ازشما تشکر کنم به خاطر صبوری و وقتی که اینجا میذارید
دوستان عزیز بدونن که خیلی ها که ی مدرک از داقوز آباد میگیرن خداروهم بندگی نمیکنن حالا آقای جعفری که اون زمان از شریف مدرک گرفته و سابقه پر بار کاری که داره این همه خاکی و ساده هستند. ی کم درست برخورد کنید ایشان وظیفه نداره بیا اینجا جواب بده
قسم بیخود نده مانی جان درست نیست. آقای جعفری اگر حامی بر حق دانشجو نبود جواب هیچ کس و نمیداد
استاد راستی خیلی ها آرزو دارن مثل شما باشن در کار
آرزوی شما در کار چیه الان؟


پاسخ : سطح آرزوهای من خیلی بالاتر از این بود و اینجا رسیدم. آنهایی که سطح آرزوهایشان رسیدن به وضع من هست به هیچ جا نمیرسند.
استاد تو فیس که جواب نمیدین زنگم میزنیم اشغال میکنی پیامم میذاریم جواب نمیدین.بابا کمک کنین این درسا ارائه بشه به فارغ التحصیلی کمک کنه دیگه


پاسخ : مسعود خان ( درس گفتم ؟ ) من به هر سوال بیشتر از یکبار دوست ندارم جواب بدهم. زنگ هم هر کسی به من زده اگر گوشی جلو دستم بوده و سر کلاس نبودم یا پشت فرمان نبودم جواب دادم. به سوال شما هم چند بار جواب دادم. پس نیازی نیست که دوباره بپرسید. به جای دوباره پرسیدن به جواب من توجه کنید.
استاد ممنون از راهنمایی تون خیالمونو راحت کردیداین 2 ماه تابستون مردیم از استرس.
استاد هماهنگی ترم خود خوان با شماست؟(تعیین استاد)نکنه استاد ترابری دکتر طهماسبی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



پاسخ: تعیین استاد با من است. درس ترابری را چون میدانستم آقای طهماسبی به سختی در دسترس خواهد بود را برای کسی امضا نکردم. اگر آموزش این درس را قرار داده پس حتماً هماهنگی برای آن هم انجام داده است پس نباید نگران باشید

سلام.استاد اگه بتن1 رو ترم قبل افتاده باشی میشه این ترم بدون برداشتنش بتن2رو برداری؟



پاسخ: خیر. هر دو با هم مشکلی نیست ولی بتن دو بدون بتن یک نمیشود
استاد واسه کارشناسی پیوسته ها هم ارائه بدین تا آموزش ضرر نکنه.به هر حال ما دانشجوی این دانشگاهیم از جای دیگه که نیومدیم درس پاس کنیم؟شما کی به این سوال که بتن 2 رو ارائه بدین تا ما پروژه بتن برداریم جواب دادین.حسابی سرتون شلوغه.همه رو با هم قاطی کردینا


پاسخ: اگر کامنتهای قبلی را نگاه کنید کلی جواب دادم. کارشناسی پیوسته این درس را هنوز پیش نیازش را پاس نکرده اند که قابل ارایه باشد. وقتی که تنبلی میکنید و درسها را می افتید باید فکر اینجا را هم بکنید.
استاد ببخشید منظور از طراحی یک مقطع بحرانی برای دیوار برشی چیه؟ایا بستگی به ارتفاع دیوار داره؟



پاسخ: مقطع بحرانی دیوار اگر سوراخ نداشته باشد در بالا یا پایین آن قرار میگیرد. یعنی اینکه نیروها را از نرم افزار به دست آورید و به صورت دستی آرماتورهای لازم برای آن مقطع را محاسبه کنید و احتمالاً با نتایج نرم افزار مقایسه کنید
وقتی اساتید محبت میکنن واسه تکمیل ظرفیت کلاسای ترم بعد میندازن تنبلی از ماست؟تحلیل سازه 5 تا 89 بودیم ملکی همه رو. انداخته.این تنبلیه؟اونوقت شما بگو چرا درس برنمیدارین.ما اینجا انتخاب واحد نمیکنیم کلاس بندی میکنیم.یه دفعه بگین اول مهر بیایم عین بچه مدرسه ایها اسممونو بخونن بریم سر کلاس دیگه.هر درس رو شما فقط با یه استاد ارائه میدین یا به جای اینکه یک درسو با دو تا استاد ارائه بدین.یه درس با یه استاد در دو گروه ارائه میدین؟حالا این انتخاب واحده یا کلاس بندی ؟


پاسخ : اساتید نمی اندازند شمایید که میفتید. متاسفانه برخی از اساتید نسبت به برخی مسئولین دانشگاه و برخی مسئولان دانشگاه نسبت به برخی مقامات بالاتر خود خارج از دانشگاه دارای رودربایستی هستند و به همین جهت ارفاقهای خارج از چارچوب به دانشجویان میکنند و گرنه در اکثریت درسهای محاسباتی حداقل نیمی از دانشجویان این دانشگاه شایسته اخذ نمره قبولی نیستند. حالا بعضی ها مثل من طعنه و کنایه های مسئولان بالاتر و برچسب استاد بد و بیسواد از طرف دانشجویان را قبول میکند و خارج از چارچوب ارفاق نمیکند برخی دیگر نه و به خاطر رودربایستی بدون چارچوب ارفاق میکنند. اصلاً شما باخبر هستید چرا تابستان نمرات هیدرولوژی شما اینهمه دیر اعلام شد؟ خبر دارید که خیلی زودتر نمرات مشخص شده بود و به خاطر افتضاحی که بار آمده بود استاد نمرات را اعلام نمیکرد ؟ میدانید که مسئولان دانشگاه وساطت کردند که تا این نمرات افتضاح اعلام نشود و به جای آن نمرات با کلی ارفاق نمرات جدیدی اعلام شود؟ اصلاً به نظر شما آیا نمرات روسازی با آن ارفاقهای عجیب ( که البته من به نظر استاد احترام میگذاریم) حق شما بود؟ یا همین مساله در مورد درس پی؟ لطفاً اگر ما چیزی نمیگوییم طلبکار هم نشوید. امثال من ، مهندس ملکی و مهندس امیدی و دکتر بهرامی که خارج از چارچوب نمره نمیدهیم میشویم جلاد و بقیه که به هر دلیل ( که البته حقشان است و من به خود اجازه دخالت نمیدهم) میشوند استاد نمونه و کاربلد و باسواد ( که البته منکر سواد آنها نیستم ولی نه اینکه بقیه بیسواد باشند). اکثر درسها را با یک استاد ارایه میکنم چون معیار انتخاب اساتید از طرف دانشجویان نه سواد و نه توانایی تدریس بلکه ساده گیری اساتید است و هنوز در دانشجویان رشد کافی در انتخاب استاد توانا به جای استاد ساده گیر نمیبینم.
استاد من اصلا از استادی تعریف نکردم که بخوام یکی دیگه رو بکوبم.شما و آموزش که وساطت کردین واسه بقیه درس ها هم میکردین.خدائیش ترم پیش چند درصد بچه ها مشروط شدن؟از تنبلی شونه؟


پاسخ: من اصلاً وساطتی نکردم چون اصلاً این کار را قبول ندارم و به کل مخالفم. دانشجویی که درس نخوانده باید تاوانش را پرداخت کند. افراد دیگری در این زمینه دخالت میکنند که البته نیتشان خیر است و از نظر من نتیجه عملشان نامطلوب . مشروطی ها بله همه از تنبلی هست. خداییش خود شما چه مقدار مطالعه کردید ؟ جز شب امتحان آیا در طول ترم درس خواندید که انتظار قبولی و عدم مشروطی دارید ؟
استاد بند ایین نامه که گفته اگه تنش فشاری دیوار برشی از از 2دهم فی سی اف سی بیشتر بشه باید اجزای لبه طراحی بشه توضییح میدید؟نمیدونم اجزای لبه ای چیه؟



پاسخ: توی نرم افزار کنترل میشود. قسمتهایی از دیوار که این شرایط را دارد باید مطابق ضوابط ستونها آرماتورگذاری شود. تفاوت اصلی در آرماتورهای عرضی آنهاست که باید این قسمت از دیوار مثل ستون آرماتور عرضی در آن قرار داده شود. عرض این قسمت از دیوار باید حداقل سی سانتیمتر باشد. در جزوه راهنما مطالب بیشتری در این زمینه قرار داده ام
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۰۹:۰۶ آبادانی و توسعه
سلام استاد من دانشجوی رشته آبادانی توسعه روستاها هستم. اگه جز نفرات برتر باشم میتونم واسه ارشد بدون کنکور رشته عمران-راه وترابریرو تو همین دانشگاه بخونم؟


پاسخ: خیر. فقط برای رشته های عمران و نقشه برداری این مساله امکان پذیر است. شما میتوانید از عمران روستایی استفاده کنید
سلام معلوم نشد مدیر گروه عمران ترم بعد کیه


پاسخ : خیر معلوم نشد. شما که بیکارید پیگیری کنید به من هم خبر بدهید
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۱۲:۰۱ درجواب استادجعفری به مسعود
سلام استاد
استاد از شما انتظار نداشتم اینطور قضاوت کنید شما که براتون این همه مهمه که نسنجیده درمورد کسی قضاوت نکنید چرا اینطور در مورد نمرات استادها قضاوت میکنید و خوتون رو با اونها مقایسه میکنید
استاد باور کنیدمن شما رو خیلی دوست دارم و قصد جسارت به شما رو ندارم ولی شما از شیوه نمره دادن خیلی از استادها بی اطلاعید ونمره دادن آنها را با خودتون مقایسه میکنید
من هر نمره ای که از شما گرفتم تقریبا چه خوب و چه بدتقریبا همونی بوده که فکر میکردم و شما منصفانه نمره میدید
ولی استاد بعضی از این اساتید باورکنید( برای یکیشون که برای اعتراض به برگه مجبور شد ورقه را بیرون بکشداین مسئله به گفته خود اون استاد برای من ثابت شد)که یا اصلا برگه تصحیح نمیکنند یا یک سوال براشون ملاکه اگه به اون سوال جواب بدی نمره بقیه سوالات رو میدن و اگه به همه سوالها بغیر از اون جواب بدی نمره لازم بهت داده نمیشه ،استاد باور کنید این چیزیکه میگم الکی نیست و به عینه دیدم وبیچاره اون دانشجویی که از شانس فقط اون سوال رو بلد نباشه
د رمورد استاد سلطانی هم تقریبا احساس میکنم همینطور است
امادر مورد آقای دکتراوحدی احساس میکنم از اول چون تو نظرشون این است که
نمره ها رو بالای نمودار ببرند در تصحیح اولیه خیلی سخت و به جواب آخر نمره میدهن و بعد بااون ارفاقی که میکنن تازه نمره دانشجو همونی میشه که خودش انتظار داشت که این تقریبا نظر اکثر دانشجویان است
اما در مورد دکترملکی ایشان خیلی دقیق نمره میدهن و لی شاید امتحانی که میگیرن خیلی بالاتر ازسطح دانشجویان است و ایشان بادرنظرگرفتن این مسئله ارفاقات لازم را مبذول میکنند
(بقیه در کامنت پایین)
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۱۲:۰۳ درجواب استاد جعفری به مسعود
استاد ولی من هم اگر به شما بخوام انتقاد کنم شما هم شایدبه نظرخودتون کارهاتون منطقی باشدولی شاید از نظر فرد دیگه ای اون 25صدم هایی که به گفته خودتون معیار کارتون است غیرعادلانه باشدکه به بعضی میدهید و به بعضی نه یا اینکه یک زمان برخلاف انتظار دانشجویان تصمیم میگیرید نمره اضافه کنید یک زمان باوجوداینکه خیلی از دانشجویان به بی عادلانه بودن نمرات شاکی هستند هیچ اقدامی نمیکنید مثلادر همین میانترم گرفتن ها سوالات در یک حد ممکن بود در دو گروه نباشد ولی شما حاضر نبودید با وجود اصرار بچه ها به گروهی که سختتر بوده نمره بیشتری بدهید
میدونم الان میگید من خودم بهتر تشخیص میدم که کی نمره اضافه کنم و کی اضافه نکم البته و صد البته این حرف شما درست است ولی خوب بعضی موقعها انسان ممکن است در جاهایی اشتباه کند و اگر منطقی تر و منصفانه تر بخواد به قضیه نگاه کند شاید حق با بقیه هم باشد
استاد یه خروجی از سیف گرفتم که مربوط به ارماتورهای جهت ایکس هستش. خروجی گرافیکیه که شبیه نمودار هایی خط صاف و منحنی هست. میشه توضیح بدید اینها چین؟میدونم ارماتوراهی طولی یا تقویتی هست ولی به تفکیک نمیدونم. فردا مصاحبه پروژه بتن دارم ولی نمیدونم این خروجی بیانگر چیه؟.ممنونم
استاد تو ابن دنیای ارتباطات استاد درس ارتباطات (مهندسی ترابری)هیچ راهی واسه پیدا کردنش نیست !!!!!!!!!!! اسمشم دکتره!!!!! استاد به نظر من استاد که پیر شد باید تدریس و ببوسه بذاره کنار.اگه سوادیم داره کتاب بنویسه بقیه استفاده کنن.
البته یکی جون داره تا صد سالگی ام تدریس میکنه.


پاسخ: یکی از مسایلی که شما باید در دانشگاه یاد بگیرید حفظ احترام پیشکسوت و بزرگتر است. آقای دکتر طهماسبی کمی سنشان بالا رفته است ولی هم سواد دارند و هم تجربه کافی . بیماری دست کسی نیست. ایشان به گفته خودشان به علت بیماری توانایی کمتری پیدا کرده اند. اما به معنی این نیست که اصلاً نباید درس بدهند. باید به ایشان فشار کمتری آورد. ضمن اینکه حفظ است از سواد و تجربه ایشان استفاده نگردد. اینکه در تابستان نمیخواهم برای ایشان درس بگذارم برای اینست که به ایشان فشار اضافه وارد نشود.
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۱۴:۵۸ عمران پیوسته
استاد خسته نباشید- این ترم فولاد1 میانترم میگیرید‏?‏ میانترماتونم اوپن بوکن‏?‏



پاسخ: فکر نمیکنم. امتحان فولاد یک را من جزوه باز میگیرم
سلام.استاد فرق من و شما اینه که من شاگردم و شما استاد.خیلی حرفا گفتنی نیست.شرایط درس خوندن واسه همه یکسان نیست.بعد من و شما در یه نقطه با هم اشتراک داریم و اونم اینه که پدر اینترنت رو دراوردیم ولی شما خودت تحصیل نمیکنین که کار میکنین و تدریس.اگه خودتونم با این وضع نمره دادن اساتید الان اینجا مشغول تحصیل بودین مشروط میشدین.من کارنامه ارشد 92 رو ایشالله واسه شما میارم تا ببینید نمره هایی که اساتید این دانشگاه میدن بر چه مبناییه؟و بچه درس رو نه در طول ترم بلکه شب امتحان میخونن یه هفته بعد از اون امتحان راجع به اون درس چیزی تو سرشون نیست.در صورتیکه ما از اکثر دروس تو کار بعد ها استفاده خواهیم کرد.بعد شما که میگین تو درس هیدرولوزی یه فرشته های نجاتی تو موسسه هستن که وساطت کردن توی درسای دیگه کجان پس؟بعد مگه خودتون کسی میتونه تو نمراتتون دخل و تصرفی داشته باشه که راجع به استادای دیگه این طور فکر میکنید.


پاسخ: به چند مورد اشاره کوتاه میکنم. 1- بله من پدر اینترنت را درآورده ام. روزی 5-6 ساعت اقلاً پای اینترنتم ولی بد نیست بدانید که در دوره لیسانس اساساً با اینترنت بیگانه بودم. در دوره ارشد هم کل وقتی که با اینترنت کار کردم به 24 ساعت نرسید که دو سه ساعت آن صرف جستجو در موضوع پایان نامه و سمینارم بود و بقیه هم متفرقه و تفریحی ( فکر میکنم عدد 24 هم اغراق شده گفته باشم). شما هم به موقعیت من رسیدید پدر اینترنت را در آورید ولی فعلاً وبگردیهای بیهوده را تعطیل کنید و به درستان برسید. البته اختیار با خود شماست. با این وضعیت درس خواندنی که از شما و برخی دوستان دیگرتان میبینم همین نمراتی هم که میگیرد بسیار تعجب آور و قابل تحسین است . 2- در مورد نمرات من ادعا نکردم که کسی در نمرات دخل و تصرف میکند ولی کسانی هستند که از روی دلسوزی و مصلحت دخالت میکنند و اساتیدی هم هستند که از روی رودربایستی خارج از ضابطه کمک میکنند اما من و چند استاد دیگر توصیه پذیر نیستیم و مسئولان دانشگاه نیز این مساله را میدانند و به همین جهت سراغ ما برای اخذ نمره نمی آیند.
درس خوندن من و بقیه بچه ها هم مث تصحیح کردن برگه های اکثر استاداست.چون اصلا برگه ای تصحیح نمیشه
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۱۶:۳۴ درجواب استادجعفری به مسعود
سلام استاد
استاد راستی یادم رفت توکامنت قبل بگم همون آقای بهرامی و امیدی که شما ازشون طرفداری میکنید وقتی برای اعتراض میری پیششون میگن نمره واقعی شما چندنمره ازاین کمتربوده و این نمره با کلی ارفاق به شما داده شده همین آقای امیدی ترم 2 که باهاش تکنولوژی بتن داشتیم 3تا4 نمره به همه اضافه کرد نمره های خام تو وبلاگشون هست میتونید ببینید
البته به نظرمن آقای بهرامی هم جز همون گروه اولی که بهتون توضیح دادم قرار دارند و سوال خاصی براشون ملاکه ، به نظرمن اساتیدی که درگروه اول قرار دارند برای اینکه خودشون رو ازهر اعتراضی تبرئه کنند با این استدلال که نمرها خیلی پایین تر از نمره های فعلی بوده میخوان کارهای خودشون روتوجیه کنند و راه هر اعتراضی به خودشون رو ببندند، البته من خدا رو شکر تا حالا با هیچ کدوم از این اساتید درسی رو نیافتادم که فکر کنید چون نمره گرفتم یا نگرفتم دارم اینطور حرف میزنم
استاد خروجی از ارماتورای جهت ایکس از سیف گرفتم خروجی گرافیکی. که به صورت یکسری منحنی هاست . اونایی که خط راست هستند ارماتور تقویتی اند ولی اونایی که منحنی و شبیه دیاگرامای لنگره اونا چی نشون میدن.


پاسخ: در جزوه راهنما نحوه استفاده از این خروجی ها را توضیح داده ام. آرماتور سراسری را خودتان به نرم افزار بدهید و آرماتور تقویتی را از آن خروجی بگیرید. با حرکت موس روی نوار مقدار آرماتور مورد نیاز در هر نقطه گزارش میشود. البته باید به طولهای گزارش شده در نرم افزار طول مهاری نیز اضافه شود
۱۸ شهریور ۹۱ ، ۰۳:۵۸ دانشجوی کارشناسی ناپیوسته
سلام استاد خسته نباشید
استاد چرا جواب کسی رو که از اساتید طرفداری کرده بود ندادید؟ یعنی باهاش موافقید؟


پاسخ: قرار نیست به همه کامنتها جواب بدهم وقتی که جواب نمیدهم نه معنی موافقت میدهد و نه مخالفت
سلام استاد کی تشریف میاورید دانشگاه؟



پاسخ: دوشنبه صبح هستم
سلام استاد دوشنبه ساعت چند تشریف می آرید ؟ من شاغل هستم و باید مرخصب ساعتی بگیرم اگه میشه ساعت حدودی رو بگید تا بیام خدمتتون .



پاسخ: دوشنبه از حدود ساعت هشت و نیم صبح هستم و تا نزدیک ساعت یازده و نیم کارهای دانشجویان را انجام میدهم
استاد اگه اشکالی نداره من 10 مزاحمتون میشم
استاد خسته نباشید
دوشنبه فولاد 1 برگزار میشه؟
آخه ما شهرستانیم
میخواستم بدونم تا اگه تشکیلمیشه بام همدان واسه کلاس


پاسخ: بستگی به این دارد که کلاس به حد نصاب برسد یا خیر. حدس من اینست که این هفته تعداد دانشجویان به حد نصاب تشکیل کلاس نمیرسد
در جواب به دوست عزیزمون هادی 87 باید بگویم که اولا بنده ارادت خاصی به استاد آجرلو دارم و ایشون یکی از الگوهای من هستن و همون ترم گذشته از ایشون خواهش کردم که دوباره تو دانشگامون تدریس کنن ولی ایشون گفتن اگه موسسه شرایطمو بپذیرن من مشکلی ندارم.ثانیا 2 استاد خانمی که ترم گذشته به اساتید دانشگاه اضافه شدن بنده با جفتشون کلاس داشتم که از نظر شخصیت و محترم بودن عالی بودن از نظر تدریس هم کم نذاشتن و به قول استاد جعفری اگه مشکلی هم بوده به دلیل کم تجربگی بوده
سلام استاد خسته نباشید ببخشید برای یاد گرفتن برنامه ایتبس چه درس هایی رو باید بلد باشیم.



پاسخ: خیلی نمیتوان پیشنیاز خاصی برای آن تعریف کرد. برای یادگیری مقدماتی دروس استاتیک و مقاومت مصالح و یادگیری متوسط فولاد یک و بتن یک و یادگیری پیشرفته نیاز به مدرک کارشناسی عمران میباشد.

استاد واسه ایتبس بارگذاری رو هم جسارتا باید خوب بلد باشند.
۱۸ شهریور ۹۱ ، ۱۲:۲۳ پیشنهاد منابع ارشد عمران
سلام استاد این کتابا خوبه؟
هیدرولیک:ابریشمی
بتن:سری عمران
فولاد:سری عمران
زبان تخصصی:راهیان ارشد
تحلیل سازه : راهیان ارشد
خاک: گاج
مقاومت:گاج
پی:مویدی
سیالات:گاج
راهسازی:سری عمران
روسازی:سری عمران
بارگذاری هم یه جزوه خوب خودتون بخونید.با تشکر از استاد امیدی


پاسخ : مهندس امیدی معرفی کنند حتماً خوبست. من خیلی تو خط ارشد نیستم. هیدرولیک ابریشمچی ، بتن و فولاد و راهسازی و روسازی سری عمران و مقاومت گاج به نظر خوبست. البته برخی از این موارد را بر اساس شنیده ها میگویم.
سلام
استادزمانی برای انتخاب واحد جا افتاده ها نیست؟؟؟



پاسخ: احتمالاً یک روز در اواخر شهریور فرصت خواهد بود ولی بعد از آن دیگر هیچ فرصتی نخواهد بود.

سلام مهندس
مهندس در طراحی اتصالات گیردار با فرض استفاده ازشکل 10-3-7 (ث) آیا باید عرض ورق را در محل اتصال به ستون مانند شکل مربوطه برابر عرض تیر در نظر گرفت؟ یا اینکه عرض ورق می تواند تا عرض بال ستون هم افزایش یابد؟
ممنون از پاسخگویی شما



پاسخ: نه نیازی نیست. میشود عرض تا عرض ستون اضافه شود
سلام استاد. استاد امکان داره درس ماشین آلات که ظرفیتش در نصف روز پر شد رو چند نفر اضافه کنید؟ تا 3 نفر را بنده خبر دارم که نگرفته اند و طالب گرفتن می باشند.
اگر در این ترم دینامیک را با سیالت داشته باشیم,میشه هیدرولیک هم همنیاز کنیم؟(البته با موافقت شما!)؟؟؟



پاسخ: تا حذف و اضافه صبر کنید. هیدرولیک هم کلاً حذف شد

سلام استاد تاریخ تحویل هر پروژه ای رو باید با استادش هماهنگ کنیم یا اموزش؟



پاسخ: با استاد پروژه

استاد جواب ندادید که!!!!
استاد تحلیل 2 که توی دروس ارائه شدم نبود میتونم بگیرم؟ تحلیل یک پاس شده



پاسخ: اگر پیش نیاز پاس شده باشد مشکلی ندارد

سلام مهندس
مهندس من پروژه ام رو تقریبا تموم کردم ولی به نظر خودم بعضی جاها احتمالا اشتباه کردم. و محاسبات دستیش هم تقریبا کامله به جز مواردی که نتونستم انجام بدم. ولی پروژه ام رو واقعا براش زحمت کشیدم و اگر کم و کاستی داره شاید به این دلیله که اولین باره که این کارو انجام میدم. حالا میخواستم بدونم برای تحویل پروژه شما از کدوم قسمت ها سوال می پرسید چون من برخی از محاسبات رو قبلا انجام دادم احتمالا یادم رفته ( مخصوصا مراحل انجام ایتبس و سیف رو که از روی کتاب باجی و فایل راهنمای خودتون انجام دادم) نیازه دوباره مرورشون کنم؟


پاسخ : سوالات من تصادفی است پس باید برای همه قسمتها آماده باشید. استفاده از کتاب و جزوه و لب تاب هم ازاد است. اما اگر با این تفاسیر نتوانید جواب دهید عذری مورد قبول قرار نمیگیرد
استاد دوشنبه از هشت و نیم تا یازده و نیم که نوشتین کارای دانشجوارو انجام میدین جسارتأ میشه بگین چی میکنین‏?‏ قصدم فضولی نیستا؛ فقط کنجکاوم؛ ممنون؛ راستی ممکنه ظرفیت بعضی درسا رو اضافه شن?‏



پاسخ: بستگی به این دارد که شما چه کاری داشته باشید که توسط من قابل حل باشد. من نمیتوانم الان چیزی بگویم.

جسارتأ لب تاب اشتباهه. لپ تاپ درستشه‏!‏



پاسخ : بله حق با شماست. اشتباهی است که متداول شده است.
۲۰ شهریور ۹۱ ، ۰۷:۱۱ مسعود باغبان زاده
با تشکر فراوان از استاد جعفری.درس تکنولوژی بتن و روشهای اجرای بتنی و فلزی و بتن دو 3 واحدی برای حذف اضافه ارائه شد.اون 10 15 نفر از ورودی 89 در جریان باشند.
سلام استاد
استاد اگه کسی نتونه به سوالات شما جواب بده چی میشه؟ حداقل نمره پروژه حدودا چنده؟
سلام استاد.
تحلیل دستی ،گزارش کار، وطراحی با نرم افزار هرکدوم چندنمره داره؟
کلا میشه بارم بندی بفرمایید؟
ممنون از لطف شما


پاسخ: بارمبندی خاصی برای آنها نکرده ام ولی همه آنها نمره دارد. برای اینکه یک پروژه قابل قبول باشد باید حتما فایلهای محاسباتی etabs, safe نقشه های اتوکد سازه و دفترچه محاسبات ارایه شود و بدون یکی از آنها پروژه قابل قبول نخواهد بود. حال اگر در هر کدام از آنها ضعفهایی ببینم نمره کم میکنم
سلام آقای مهندس
خواستم نظر شخصی خودم رو راجع پروزه های بتن و فولاد بگم
دوستان سعی کنیم خودمون پروزه هارو انجام بدیم چون این دو چکیده ی نهایی مهندسی عمران در درس های تِئوری هستن و حقیقتآ در آینده نه چندان دور بسیار کاربرد دارن. و اگه بخوایم در این دو مورد کوتاهی کنیم با بغال سر کوچه هیچ تفاوتی نخواهیم داشت
البته من در حد ابن توصیه ها نیستم دوستان به بزرگی خودشون ببخشن

و ممنون از صبر و شکیبایی آقای مهندس جعفری
سلام استاد
راجع به درس هیدرولوژی نوشتید دلیل اینکه نمرات دیر اعلام شد افتضاح بودن اونهابوده قصد جسارت به جایگاه آقای مهندس سلطانی رو ندارم اما ان شاا... بعد از شروع ترم جزوه درس هیدرولوژی رو میارم خدمتتون تا مشاهده بفرمائید نه تنها جزوه خودم جزوه چند نفر دیگه رو هم میارم اون چیزی که سر کلاس تدریس شده بود حتی یکیش هم سوال امتحان نبود کتاب هیدرولوژی بسیار حجیمه و مسائلی که در اون هست حداقل اون بخشهایی که استاد برای امتحان مدنظرشونه باید توضیح داده میشد معنی درس غیر خودخوان همینه اما درمورد درس هیدرولوژی اینطور نبود بچه ها تا روز امتحان متوجه نشدند بلاخره باید کل کتاب رو بخونن یا مطالب جزوه 20صفحه ای رو خود من برای نمره 20رفتم سر جلسه درفرجه امتحانات هم که مطالعه میکردم نه تنها خودم بلکه نظر بقیه دوستان هم هست کلی باید فکرمیکردیم که این مسئله چطور حل شده تا اونو کشف کنیم خود من به شخصه اگر میدونستم منبع کل کتابه تدریس نشده هیدرولوژیه اون رو خودخوان برمیداشتم تا لااقل وقتم رو تلف نکنم و سر کلاس آماده نمیشدم
سلام استاد یک سوال ..استاد دانشگاه این اجازه رو میده که ما چهار ترم کارشناسی رو تموم کنیم آخه واسه ارشد میخوایم برنامه ریزی کنیم اون چیزی که من الان دارم از نظرات معلوم که پروزه ها دست استاد اگه یه استاد نتونی تو موعد مقرر پیدا کنی هر احتمالی وجود داره لطفا این اطمینان خاطر رو بدید که میشه اگه زحمت بکشیم نتیجه هم میگیریم ..چون بعضی از استادها مثل شما برگه تصحیح نمیکنن از دست یه استاد من مطمئنم یک نمره معدل طلب دارم تو این سه ترم که نه واحد با هاش داشتم ولی میدونم اعتراض جوابگو نیست و شاید عواقب بدتری داشته باشه بگذریم ولی استاد اینو بدونید که همیشه دانشجو مقصر نیست و همه اعتراض ها بی دلیل نیست شاید استاد هم اشتباه بکنه که حق ضایع بشه من الان سال سوم دانشگاهم ولی هیچ درسی نیفتاده بودم که این ترم من واقعا انداختن چون همیشه توکل کردم نتیجه هم گرفتم ولی با درس این استاد جور در نمیاد ای کاش کسی صدای حق را میشنید گرچه بشنوه هم کاری نمیتونه بکنه
سلام استاد اصول قرار گرفتن بادبند در سازه چیه؟
منظور این است که چطور تصمیم میگیریم کجا بادبند باشد؟!یه نباشد؟!
با تشکر


پاسخ: در جزوه راهنمای گام به گام در این مورد نکاتی را متذکر شده ام
سلام
استاد واسه ارشد بنظرتون کنکور ازمایشی کدوم موسسه خوبه؟فقط ازمونای جامع اشو میخام شرکت کنم.


پاسخ: متاسفانه در این مورد اطلاعات خاصی ندارم
مهندس جان من در توسعه درس نمیخونم.
به هر حال ممنون



پاسخ : جزوه مورد اشاره هم در این وبلاگ و هم در ایران سازه برای دانلود موجود است
ممنون
سلام من هم با دانشجو موافقم.
استاد جعفری فکر میکنن همه ی اساتید مثل خودشون وجدان کاری دارن.
سرفصلارو درس میدن. وقت میزارن جزوه میدن به بچه ها...زودمیان دیر میرن...برگه هارو سوال به سوال و موبه مو تصحیح میکنن
درصورتی که خیلی از اساتید من جمله [...] از1.5 ساعت کلاس درسشون -البته اگه حالشو داشته باشن کامل وایسن-1ساعت از سیاست و زندگی وضع جامعه گرفته تا داستان زندگی کسانی که استخدام شده بودن برای اینکه [...] رو اندازه بگیرن!!تعریف میکردن.اتفاقا عده ای هم خوششون میومد چون احساس نمی کردی کلاس درسه انگار کلاس تفریح وخنده ست!!!
هربارم ازشون می پرسیدیم استاد پس درس اصلی چیه و کی شروع میشه میگفتن وایسید هنوز جلسه های آخر مهمه!!
یک جلسه 45دقیقه ایم شد درس اصلیمون.
البته موقع مطالعه کتاب حجیم [...] متوجه شدیم این داستانایی که سر کلاس میگفتن توشون کلمات واصطلاحاتی نهفته بود که بهش تو اون کتاب میگفتن"تیتر درسی"
سلام استاد.
میشه ازتون خواهش کنیم یه پست جدید حالا با هر موضوعی که خودتون صلاح می دونید بزاریدکه بچه ها نظراشونو اونجا بزارن؟
آخه باز کردن 5صفحه نظر وخوندن آخریش خیلی سخته.من همیشه برای مطلع شدن از جریانات دانشگاه نظرات رو میخونم.
باتشکر


پاسخ: با ارسال مطالب بیهوده مخالفم. هر وقت مطلب قابل اعتنایی پیدا کردم ارسال میکنم. باز کردن بخش نظرات هم سخت نیست. سعی کنید از اینترنت ADSL استفاده کنید.
سلام استاد هفته بعد چه روزایی دانشگاه هستید؟



پاسخ: دقیق معلوم نیست ولی دوشنبه حتماً هستم
سلام استاد ، خسته نباشید
یه سوال از خدمتتون دارم ،
به نظر شما رشته ی آبادانی و توسعه ی روستا آینده شغلی داره؟
یعنی ارزش داره ما 4 سال وقت و هزینه کنیم این رشته رو بخونیم یا عوض کنیم بهتره؟

من رشته ی آبادانی میخونم و دل خوشی از این رشته ندارم
میخوام ببینم میشه تغییر رشته بدم؟
امسال کاردانی عمران قبول شدم

ممنون میشم راهنمایی کنید


پاسخ: در حال حاضر که درهای دانشگاهها چهارطاق باز شده است و قبولی مثل آب خوردن شده است به هیچ وجه تحصیل در این رشته را توصیه نمیکنم مگر اینکه به محتوای این رشته علاقمند باشید. تا الان که اکثر فارغ التحصیلان این رشته خود را به نحوی به عمران متصل کرده اند و کسانی که در بخش تخصصی این رشته یعنی روستا مشغول به کار یا ادامه تحصیل شده اند کم بوده اند. اما اگر الان دانشجوی این رشته هستید و چند ترمی هم گذشته است بهتر است ادامه دهید و احیاناً در ارشد به گرایش مورد علاقه تان تغییر مسیر دهید.
سلام استاد.
چطوری میشه مرخصی تحصیلی گرفت؟
شهریه به چه صورت هست؟


پاسخ: در این مورد اطلاعات خاصی ندارم از خانم توسلی سوال کنید احتمالاً باید درخواست کتبی بدهید و درخواست شما به شورا ارجاع داده میشود احتمالاً شهریه ثابت هم باید برای ترم مورد نظر پرداخت کنید
سلام استاد خبری از مهندس امیدی ندارید؟هر جی ایمیل و پیام میذارم جواب نمیده.
دکتر طهماسبی که امتحان نگرفت جلسه توجیهی گذاشت نکنه مهندس امیدی ام بخاد جلسه توجیهی بذاره .چه جوری میشه از این فضیه مطلع شد .من نمیدونم امتحان به شکله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!




پاسخ: متاسفانه در این مورد اطلاعی ندارم. شاید مسافرت باشند
سلام استاد تاپیکهایی که تو راهنما گفتید از کدوم قسمت ایران سازه پیداکنم؟
1-دتایلهای بارگذاری و ترکیب بارهای آیین نامه
2-فایل پی دی اف حداقل بارهای وارد بر ساختمان
3-دتایلهای بارگذاری جهت محاسبه بارهای مرده



پاسخ: توی ایران سازه از طریق تاپیک اصلی آن پیگیری کنید لینکها هم درج شده است. غیر از آن عنوان تاپیک را در سایت جستجو کنید تا آن را پیدا کنید.

سلام استاد خسته نباشید.ببخشید وقتی می خوایم از توی سایت ایران سازه چیزی دانلود کنیم به فور شیرد وصل میشه و یه سری اطلاعات ازمون می خواد به اون جا که رسیدیم چی کار کنیم؟



پاسخ : نیاز به اطلاعات خاصی نیست. باید بر دکمه دانلود کلیک کنید و مدتی صبر کنید تا لینک اصلی دانلود برای شما محیا و قابل استفاده شود و دوباره کلیک کنید تا دانلود شما شروع شود
استاد فولاد 2 تشکیل شد؟



پاسخ: نه .انشاالله از هفته بعد
سلام از روزها و ساعات حضور مهندس ملکی اگر اطلاع دارید لطفا در این پست اعلام بفرمایید
سلام استاد خسته نباشید
استاد سه شنبه ساعت 10امتحان خود خوان فولاد 2 درسته؟ استادنمیدونیدچندنفر این امتحانو دارند؟
استاد یک سوال دیگه هم داشتم اینکه چرا تو اولین سوال جزوه در مورد تیرورق ها ارتفاع جان 1.5متره؟من هر جا تیرورق دیدم ارتفاع آن خیلی کمتراز این مقدار بوده! و این ارتفاع با ضخامت 1سانت باعث کمانش نمیشه؟ خیلی غیرقابل تصوره؟! و اینکه شما گفتید در بازار ارتفاع 1.2 تا 1.5 متر موجوده پس چرا اونجاهایی که من دیدم فوقش 50، 60سانت ارتفاع بوده؟


پاسخ: احتمالاً درسته . برای اطمینان از آموزش سوال کنید. خبر ندارم چند نفر این درس را دارند ولی فکر میکنم 4-5 نفری باشید. اینگونه تیرورقها برای پلها و سازه های صنعتی خاص استفاده میشوند و کمتر در ساختمانهای معمول استفاده دارند.
استاد میشه بیشتر راهنمایی کنید؟ جستوجو هم کردم نتونستم پیداکنم



پاسخ : از آدرس زیر برای جستجو استفاده کنید :
http://www.iransaze.com/forums-search.html
البته کلمات کلیدی هم باید مناسب انتخاب کنید و لزوماً از تمام کلمات استفاه نکنید. یک بار نحوه صحیح جستجو را یاد بگیرید دیگر به من بی نیاز میشوید. برای جستجوی صحیح هم نکات لینک زیر را مطالعه کنید :
http://iransaze.com/ftopict-1453.html

سلام ممنون از آدرس زیر یکیشو پیداکردم
http://www.iransaze.com/ftopict-31544-.html%D8%AF%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D9%84%D9%87%D8%A7%DB%8C+%D8%A8%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1%DB%8C
سلام.ببخشید استاد تو سایت دانشگاه زمان امتحان خودخوان درس سیالات دکتر بهرامی رو 28 شهریور زده ولی روی برد دانشگاه زده سیم ساعت13:15.اموزش هم هر چی تماس گرفتیم جواب ندادن.باید چکار کنیم؟


پاسخ: برنامه را آموزش چیده است. من هم مثل شما دسترسی ندارم. فردا حضوری بیایید و پرس و جو کنید.
سلام
استادتوروخداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بابا نمیشه درس سیالاتو با کسی دیگه ارائه بدید؟؟؟؟؟؟
التماس
سلام استاد من ترم بیش تکنولوژی بتن برنداشتم این ترم ارایه میشه؟
میتونم با نابیوسته ها بردارم؟
چون بیشنبیاز سازه های بتن ارمست و من میخوام بتن ارمه بردارم
باید چیکار کنم استاد؟


پاسخ: باید ترم قبل برمیداشتید این ترم ارایه نشده است.
ممنون استاد
با وجود این نمیتونم این ترم بتن ارمه بردارم؟



پاسخ: حتی اگر تکنولوژی بتن هم بردارید نمیتوانید. چون پیش نیاز است نه هم نیاز
سلام مهندس کجایی؟قبلنا زودجواب میدادی!



پاسخ: توی این یک ماه و علی الخصویص این چند روز درگیر مسایل شخصی خودم هستم و فرصت پاسخگویی سریع نداشتم.
با سلام به استاد
درس آز خاک 6گروه 15 نفره ارایه شده ولی از این گروه ها فقط 5یا 6نفره درس رو برداشتن درصورتی که بقیه دانشجو هایی که باید این درس رو بردارن بر نداشتن حالا تکلیف اونایی که برداشتن چی میشه کلاس با این تعداد تشکیل میشه یا نه
یه سوال دیگه ام داشتم 30و31روز انتخاب واحد جامونده هاس ولی نمیشه انتخاب کرد دلیلش چیه؟


پاسخ: مشکلی نیست. چون بچه های کارشناسی ناپیوسته ورودی 91 مدیریت اجرایی عمران هم اضافه میشوند. در مورد مساله دوم فقط با آموزش مشکل را مطرح کنید.

سلام استاد درس روسازی رو حالا که میخواید حذف کنید برای همه حذف کنید استثنا قایل نشید از عدالت به دوره



پاسخ: گفتم که برای همه حذف کنند البته جز آنهایی که قبلا درس راهسازی را معادلسازی کرده اند
سلام
استاد چرا شما اصلن به نظرات دانشجوها اهمیت نمیدید؟ما به کی باید پناه ببریم؟من نمیدونم ینی استاد دیگه نسی که بش سیالاتو بدید؟اقای بهرامی خودشم متوجه نسی چی میگه.
اخه خدا من حرفمو به کی بگم


پاسخ: تعیین استاد درس سیالات با توجه به اینکه این درس توسط استاد گروه اب و فاضلاب ارایه میشود بر عهده مدیر گروه این رشته آقای مهندس سلطانی است و من نقشی در آن ندارم. در مورد روش تدریس ایشان اتفاقاً یکی از دانشجویان قبلاً منتقد ایشان نسبت به مطابقت سرفصلهای تدریس شده توسط ایشان با سوالات کنکور ارشد ابراز رضایت میکرد.
سلام استاد.
یکشنبه صبح دانشگاه هستید؟



پاسخ: احتمالاً هستم ولی قطعی نیست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی