وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

این وبلاگ متعلق به احمدرضا جعفری میباشد. مقالات، پروژه ها، برنامه های نرم افزاری، دیدگاهها، برنامه های کلاسی و .... از جمله مطالبی هستند که در این وبلاگ قابل دسترس میباشند.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات
پروژه فولاد : ساختمان 7 طبقه نامنظم با تحلیل دینامیکی
این سازه با سقف کامپوزیت ، پی مشبک و سیستم سازه ای قاب ساده با مهاربند هم محور در حد شکلپذیری کم میباشد. پروژه شامل نقشه سازه ، فایلهای محاسباتی ETABS9.74 و SAFE8.1 و دفترچه محاسبات میباشد و توسط اینجانب طراحی شده است. برای دانلود از این لینک و یا این پست از ایران سازه کمک بگیرید.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۰۹
احمدرضا جعفری

نظرات  (۸۹)

سلام جناب جعفری
من کاردانی کامپیوتر از دانشگاه آزاد دارم و جدیدا هم برای کارشناسی پیوسته عمران-عمران امتحان دادم و قبول شدم، هم ناپیوسته عمران-عمران که جدیدا به مهندسی اجرایی عمران تغییر نام یافته قبول شدم. من توی یک شرکت خصوصی راهسازی مشغولم و هدفم گرفتن مدرک عمران و موندن و ارتقاء رتبه تو همین شرکت هست. از شما راهنمایی میخوام که پیوسته که حدود 4 سال تموم میشه رو بخونم یا اینکه برم ناپیوسته مهندسی اجرایی عمران؟
و اینکه این حق امضا چیه و من چیکار کنم به نظرتون؟


پاسخ: انتخاب بین این دو حالت خیلی سخته. مدیریت اجرایی حق امضای طراحی ندارد ولی از لحاظ ارتقا رتبه شرکت مشکلی ندارد. کارشناسی پیوسته عمران حق امضای طراحی و نظارت و اجرا دارد ولی به هر حال دو سال بیشتر زمان میبرد. نمیدانم چه راهنمایی به شما بکنم.
استاد دمت گرم.ممنونم.
۰۹ مهر ۹۱ ، ۰۸:۱۵ ناپیوسته 90
سلام,استاد درس مهندسی ترابری من حذف نشده چکار کنم برم سر کلاس یا نه؟حذفش میکنید یا نه؟


پاسخ: به خانم توسلی گفتم حذف کنند. احتمالاً توی چند روز آینده حذف میشود.
اول
اول
اول
.
.
.
.
.
سلام
استادچراشما که روسازی روحذف کردین 1 درس دیگه نذاشتین جاش که مارو اینننننجوری تو دردسرنندازین؟؟



پاسخ: شما سرخود این درس را علیرغم تذکر قبلی برداشته اید آنوقت یک چیزی هم طلبکارید؟
سلام ، برای حذف اضافه برگه ای که شما امضاش کردید رو بردم واحد کامپیوتر برای حذف و اضافه
برگه رو از من گرفتن ، و گفتن برو انجامش دادیم
بعد رسیدم خونه دیدم دو تا درس رو اعمال نکردن، الان من چکار کنم ؟
برای درس ریاضی یک بود که استاد فخرایی هم تاییدش کردند

لطفا در این زمینه راهنمایی بفرمایید
شما اضافه میکنیدش؟
ممنون


پاسخ: اول با آموزش در میان بگذارید ببینید مشکل از کجا بوده.
روسازی حذف شده ولی ترابری نه!



پاسخ: نگران نباشید پیگیری میکنم تا حذف شود.
سلام مهندس
مهندسی تکنولوژی عمران چطور؟حق امضا دارد؟؟



پاسخ: حق امضای طراحی ظاهراً ندارند

جناب مهندسی جعفری
با کارشناسی مهندسی اجرایی عمران حق نظارت دارم دیگه؟؟؟ محاسبه چی؟؟؟ و اگه من بخوام واسه ارشد ادامه بدم هم واسه حق امضای طراحی و محاسبه و نظارت مشکلی نخواهم داشت؟؟؟
ممنون از شما


پاسخ : حدس میزنم که نظارت داشته باشید طراحی خیر ، مجری ذیصلاح هم احتمالاً خواهید داشت. با ارشد سازه و زلزله شاید حق طراحی به صورت محدود هم بدهند. اینها البته همه حدس و گمان است.
سلام استاد
این آقای گودرزی که مدیر شرکت چهار سوغه این تیپیه؟؟
یه صورت گرد، قد متوسط، کمی تپل، و مایل به بچه مثبت با حدود سی و چند سال سن؟؟


پاسخ: قد در حدود 165 تا 170 ، کمی تپل ، فکر میکنم سی و نه سال سن و البته بچه مثبت نمیفهم منظور شما چیه ؟! ایشان الان رییس جهاد دانشگاهی همدان هستند.
اگه گفتند درس ریاضی رو توی برگه انتخاب واحد ندیدیم شما اضافه میکنید یا باید کل مراحل رو مجدد طی کنیم؟
مچکرم



پاسخ: با آقای مهندس فخرایی در میان بگذارید
یه سوال دیگه:
سازمان و مدیریت خدمات روستایی که پیش نیازش
(جامعه شناسی روستایی : 32207)
هست چطور میشه انتخاب کرد
برای این واحد جامعه شناسی دارم
اما موقع اضافه کردن سازمان و مدیریت خدمات روستایی میگه پیش نیاز رعایت نشده

بعضی از دوستان انتخاب کردن ، مشکلی نبوده
سایت ما مشکل داره؟ یا اونا دستی ثبت کردند؟


پاسخ : پیش نیاز باید در هر صورت رعایت شود. مگر اینکه قبلاً درس را اخذ کرده و افتاده باشید یا حذف کرده باشید
استاد خود شما گفتید اگر کاردانی ما کارهای عمومی ساختمان باشد هیچ مشکلی از لحاظ گرفتن حق طراحی نخواهیم داشت...حالا میگید ما حق طراحی نداریم
تازه من خودمم هم از نظام پرسیدم ....چطور شما اینجوری میگید....؟
در ضمن قبولی در آزمون طراحی کار راحتی هم نیست



پاسخ: ظاهراً دوباره قوانین عوض شده است. توی سایت نظام مهندسی استان تهران چنین چیزی دیدم.

استاد جزوه ی زلزله و فولاد 2 شما تو سایتتون هست دانلود کنیم ..؟



پاسخ: بله هست

سلام استاد
نمیشه این قالب وبلاگتون رو عوض کنید؟؟؟
اگه راه داره لطفا قالبه رو عوض کنید و یه قالب توپ بذارید.
ممنون



پاسخ: شما نمونه قالب با کدهای آن را پیشنهاد کنید تا بررسی کنم. من برای وبلاگ دنبال یک قالب ساده و کارا هستم. به این کدگذاریهای بیمورد جاوا که فقط صفحه را سنگین میکند هم علاقه ای ندارم

سلام استاد.این تکنولوژی بتن و اجرای ساختمان فلزی بتنی 34319 با استاد معینی پویا تکلیفش چی شد بالاخره؟



پاسخ: قرار شد ساعت جداگانه ای داشته باشد. از آموزش پیگیری کنید ( خانم توسلی)

جناب مهندس جعفری
شرمنده، در کل به نظر شما من کارشناسی پیوسته عمران-عمران بخونم یا کارشناسی ناپیوسته مهندسی اجرایی عمران؟؟؟ از نظر وقت و موقعیت کاری (درضمن من تو یک شرکت راهسازی مشغولم و مدرکم رو واسه ارتقاء رتبه میخوام)
بسیار سپاسگزارم


پاسخ: در این مورد خودتان باید تصمیم بگیرید من کلیات را بیان کردم خود شمایید که باید با توجه به شرایطی که دارید تصمیم آخر را بگیرید
سلام استاد
از شما تشکر میکنم که هر سوالی و در هر زمینه ای که داشتیم به ما پاسخگو بودید
و جواب سوالات را در کمترین زمان میدهید
تقدیم شما
ای کاش این خانمهای واحد آموزش و کامپیوتر هم عوض شوند
توی دانشگاه هر چی آقا فعالیت میکنه با روی خوش کار انجام میدن اما این خانما
انگار 2000000000000 تومن ازمون طلب دارن
رفتار با دانشجو رو بلد نیستن
چطور میشه این حرف رو به مسئولای دانشگاه رسوند؟
کسی که پیگیر نیست

بازم ممنون
استاد ، شما گروه ریاضیم رو عوض میکنید؟

توی برگه استاد فخرایی زده گروه 2 با استاد خرقانی
آموزش اشتباه وارد کرده
آموزش هم که درست کار راه نمیندازه
شما زحمتشو میکشید؟



پاسخ: خیر
ممنونم
استاد فخرایی وبلاگی ، ایمیلی چیزی نداره که مشکلمونو آنلاین بهشون بگیم؟

هم گروهیام با استاد خرقانی هستند ، گفتم



پاسخ: اطلاع ندارم

salam jenabe jafarii man taze varedamo farda taze mikham sabte nam konam .avalan ke hesabi az shoma tarsondanam goftan daste andakhtaneton kheyli khobe hala mohem ine ke gharar bod dors mohasebati be bachehaye terme jadid nadidn chon shode modireat ejarie vali bazam to barnamehaton moghavemat hast.dalilesh chiaaa.


پاسخ: البته هنوز مشخص نیست که ورودی های جدید رشته تکنولوژی عمران عمران هستند یا مدیریت اجرایی. در هر صورت در هر دو رشته درس مقاومت مصالح وجود دارد. در مورد انداختن هم من کسی را نمی اندازم دانشجویان هستند که خودشان می افتند یا پاس میکنند
۱۰ مهر ۹۱ ، ۲۰:۴۶ دانشجوی نگران
سلام استاد ما فولاد1 را بصورت دستی با شما برداشتیم ولی الان متوجه شدیم اموزش با مهندس سلیمانیان برداشته الان باید چیکار کنیم اخه ما دو ترم با خودتون برداشتیم و حذف کردیم برامون سخته ی بار دیگه بریم سرکلاس بدون داشتن خوابگاه چطور میتونیم تا ساعت8کلاس باشیم؟
قبلا هم ازتون پرسیدم گفتید اگه جا باشه مشکلی نداره با پیوسته ها بردارید



پاسخ: 5 شنبه مراجعه کنید و درخواست کتبی بدهید تا به گروه خودم انتقال بدهم. البته اگر آموزش قبول کنند.
سلام استاد ما با آقای سلیمانیان حرف زدیم در مورد ساعت درس تحلیل 2که خیلی بد موقع است ایشون گفتن مشکلی ندارن واقعا خیلی سخته که 8شب از کلاس بیرون بیای بعد اگه ماشین گیرت بیاد بیای شهرستان استاد در این یک مورد حداقل کمک کنید واقعا مشکل داریم اونم اگه دختر باشی .استاد سلیمانیان حاضر بودن بیارن ساعت 3.5ولی همدانی گفتن اون موقع هوا گرم =استاد شما با آقای سلیمانیان حرف بزنید که یه کاری بکنن


پاسخ: در اینمورد دخالتی نمیکنم. شما با آقای مهندس سلیمانیان و ایشان نیز با آموزش هماهنگ کنند
ghablana sarie javab midadin mashlah dr shodin dige tahvil nemigeren ostad



پاسخ: قبلاً فرصت بیشتری داشتم الان فرصت کمتری برای مراجعه به اینترنت دارم و به همین جهت حداقل در این دو هفته نتوانستم به کامنتها جواب بدهم. به آن موضوعی هم که اشاره کردید ربطی ندارد. ( حداقل تا الان)
khastam eshare konam to parantez ka dar hame halat shoma dost dashtani va zahmet kesh hastin bande emroz taze sabte nam kardam toye in moasese ama chan vaghtis ke az tarfdaran shoma va iransaze hastam mamanonam.



پاسخ: سپاس از لطف شما
۱۱ مهر ۹۱ ، ۱۴:۱۴ آبادانی نگران
در مورد این پاسخ:5 شنبه مراجعه کنید و درخواست کتبی بدهید تا به گروه خودم انتقال بدهم. البته اگر آموزش قبول کنند
____________
ما هم اگه چنین مشکلاتی داشته باشیم برامون حل میکنید؟
ممنون


پاسخ: تا چه مشکلی باشد. موردی بیان کنید تا جواب دهم
استاد جزوه ی زلزله که گفتید نه تو وبلاگ هست و نه تو سایت ایران سازه
چی کار کنیم..؟



پاسخ:
http://jafarii.blogfa.com/post-307.aspx

۱۱ مهر ۹۱ ، ۱۹:۲۸ وحدتی راد
سلام استاد
من کتاب طراحی دستی سیف و ایتبس نوشته سعید مزرعه رو خریدم،
استاد خیلی کتاب خوبیه، چیزایی که تو فولاد و بتن خوندیم رو استفاده و دلایل استفاده رو مفهومی و کاربردی توضیح داده، حس میکنم دقیقا رابط بین علم و عمله.

بعد از اینکه مطمئن شدم امسال ارشد نمیتونم شرکت کنم شروع به کار کردن با ایتبس کردم، دوستام تو بوعلی(سجاد زارعی) فایل تدریس شما رو تو اونجا بهم دادن، من هم قرار شده به کسی ندم، به من دادن چون من شما رو به دوستم معرفی کردم، اونا هم برای تشکر از من این کار رو کردند، و یه هدیه دیگه هم خریدند!! دیگه تصور کنید چقدر علم و بیان شما تحت تاثیرشون قرار داده بود.
استاد به بچه ها این کتاب رو معرفی کنید، البته اگه کتاب بهتری خودتون میشناسید معرفی کنید، واقعا فاصله بین عمل و علمه
۱۲ مهر ۹۱ ، ۰۸:۰۱ دانشجوی نگران
استاد دیروز با اموزش راجع به مشکلم صحبت کردم گفتن ما نمیتونیم کد درس مربوط به کارشناسی را برای شما ثبت کنیم ولی فکر کنم نخواستن اینکارو کنن چون ترم پیش من یک کلاسی رو با کارشناسی ها رفتم وشد
با مهندس سلیمانیان هم راجع به این درس صحبت کردم که به خاطر این تنهادرس نیام همدان تا ساعت8شب برام سخته ولی انگار قلبا راضی نبودن
استاد خواهشا کمکمون کنید که به خاطر ی درس بیچاره نشیم حداقل قبول کنن خودخوان برداریم



پاسخ: در زیر درخواست شما نوشته ام که بخشی از ظرفیت کارشناسی ها به ناپیوسته ها اختصاص یابد. اگر همکاری نمیکنند دیگر کاری از دست من بر نمی آید. هر کسی باید به وظایف خودش عمل کند.
۱۲ مهر ۹۱ ، ۱۵:۰۳ دانشجوی نگران
چون قبلا راجع به این موضوع ازتون سوال کرده بودم تو درخواستم تنها کد درس مربوط به کارشناسی را نوشته م وشما امضاکردیدچنین چیزی ننوشتید(ظرفیت کارشناسی ها به ناپیوسته اختصاص یابد)
اگه با این نوشته اموزش حرف ما رو قبول میکنه دوباره درخواست بدیم؟
باز هم ممنون از لطفتون



پاسخ: فردا مراجعه و دوباره درخواست بدهید یا درخواست قبلیتان را بدهید تا زیرنویس کنم

استاد پس نظر سنجی شی شد؟؟
نیستش!



پاسخ : من دستکاری نکرده ام احتمالاً از سیستم سایت وبگذر دچار مشکل شده است.

استاد واسه قالب فرموده بودید این کد یک قالب خوبه










<br />#header{background:#b7defd url(http://pichak.net/themes/60/01/image/header.jpg) no-repeat top right;height:285;width:100%;color:#85a3b6;font-size:8pt;text-align:right}<br />
<br /> function GetBC(lngPostid)<br /> {<br /> intTimeZone=<-BlogTimeZone->;<br /> strBlogId="<-BlogId->";<br /> intCount=-1;<br /> strResult="";<br /> try {<br /> for (i=0;i<BlogComments.length;i+=2)<br /> {<br /> if (BlogComments[i]==lngPostid)<br /> intCount=BlogComments[i+1] ;<br /> }<br /> } catch( e) {<br /> }<br /> if ( intCount==-1) strResult="آرشیو نظرات";<br /> if ( intCount==0) strResult="نظر بدهید";<br /> if ( intCount>0) strResult=intCount + " نظر" ;
۱۲ مهر ۹۱ ، ۱۹:۴۴ ادامه قالب
strUrl="http://commenting.blogfa.com/?blogid=" +strBlogId + "&postid=" + lngPostid + "&timezone=" + intTimeZone ;
strResult ="" + strResult + " " ;
document.write ( strResult ) ;
}
function OpenLD()
{
window.open('LinkDump.aspx','blogfa_ld','status=yes,scrollbars=yes,toolbar=no,menubar=no,location=no ,width=500px,height=500px');
return true;
}





salam ostad ye etefaghe ajeb man emroz sabte nam kardam bargeye entekhbe vahedamo gerftam vasam riaze2 gozashtin az uon jalebtar mohasebat adadi...kheyli ajibe mohasebat adadi hadeaghal term 3 pas rize 1 chi shodeee. (na peyvasete modirat ejraie



پاسخ : عجیب نیست. برنامه ریزی ترم اول شما را من انجام داده ام. ریاضی یک ندارید و ریاضی دو و محاسبات عددی هم پیش نیاز ندارند و میتوانید ترم یک بردارید.

rasti ostad kheyli az daneshgaha zire bare modiriat ejraie narftan,shoma chera darin in barnamaro ejraeei mikonid ...masalan daneshgahaye shomale keshvar hamon charte ghabli darsaro be bacheha dadan



پاسخ: به نظرم باید تابع قانون بود. گفتم که در این مورد تحقیق کنند که بالاخره تکلیف چیست و بر اساس آن عمل شود.
ostad maghdore manam link konin www.paraziit1.mihanblog.com



پاسخ : شما ؟ ضمن اینکه موضوع وبلاگ شما متناسب با وبلاگ من نیست.
سلام استاد امروز ساعت 8-10 کلاس فولاد 2 تشکیل نشد . دوستان گفتند قرار شده کلاس با 10-12 ادغام بشه ! آیا درسته ؟ و اگر قراره ادغام بشه لطفا ساعت کلاس همون 8-10 باشه چون من شاغل هستم و امکان رفت و برگشتم نیست
و من برای حاضر شدن در کلاس و استفاده از حضور شما برنامه ریزی کردم که 8-10 رو انتخاب کردم اگر به ساعت دیگری تغییر کنه اکثر دوستان دیگه هم به مشکل بر می خورند .
اگه ممکنه همون 8-10 تشکیل بشه . ممنون


پاسخ: برای من مساله ای نیست ولی اکثریت علاقمند به ساعت 10 تا 12 هستند. دفعه بعد ساعت ده مراجعه کنید اگر بقیه مشکلی نداشتند همان ساعت 8 کلاس را تشکیل میدهیم
سلام استاد عزیز.این کلاس استاد معینی پویا چی شد؟خانم توسلی درگیر ثبت نام ورودی های جدیده آقای قلی زاده هم نمیدونه.شما چی؟



پاسخ: خودتان با استاد هماهنگ کنید و یک وقت سه ساعته برای آن معین کنید. البته با آموزش نیز در ارتباط باشید که زمان انتخاب شده کلاس موجود باشد. هماهنگ که کردید به استاد بگویید که من نامه بدهد تا کتباً ساعت کلاس را برای ارایه به آموزش قطعی کنم

مرسی.دستتون درد نکنه.مث اینکه بچه ها هماهنگ کردن دوشنبه ها 2 تا 5.چشم میگم.ممنون.آخرین پست ایران سازه چند روزیه پروژه راه دانشگاه دشتستانه.به روز نمیکنین؟من هرروز سر میزنم.


پاسخ: من بر اساس ارسالهای کاربران و فایلهایی که بعضاً خودم برخورد میکنم خبرهای ایران سازه را بروز میکنم. اگر مورد خاص و چشمگیری دیدم به روز میکنم و گرنه تا پایان ماه و انتخاب مطالب برگزیده ماه باید صبر کنید.
۱۳ مهر ۹۱ ، ۱۶:۵۷ فتوگرامتری
سلام استاد.
با مهندس عباسی راجع به درس فتوگرامتری سوال پرسیدم.
گفتند کلاس 2 تا 4 هستش.
آخه استاد شما که سرخود ساعت تعیین نکردید!
حتما با ایشان هماهنگ کردید که اونطور برنامشو تنظیم فرمودید.
ایشان ساعت کلاسشون تغییر کرده که باید به شما اطلاع میدادند که نداده اند.
حالا میگفت کلاس سه جلسه تشکیل شده. از این ببعد هم افتاده 2 تا 4

بهر حال ممنون استاد


پاسخ: متاسفانه احتمالاً بدون اطلاع به من تغییر داده اند. البته خود شما هم کوتاهی کرده اید که از همان هفته اول کلاس نرفته اید تا از تغییرات باخبر شوید
۱۳ مهر ۹۱ ، ۲۰:۱۹ فتوگرامتری
استاد ما ساعت 2 کلاس سیالات داشتیم تا 5؛ و اصلا از فتوگرامتری خبر نداشتیم؛ ساعت 5 هم که شروع کلاس فتو گرامتری بود میرفتیم اما خبری از آقای عباسی نبود؛ ما پیش خودمون فکر میکردیم شاید چون هفته های اوله تشکیل نشده؛ میرفتیم اتاق اساتید هم خبری از آقای عباسی نبود؛ تا امروز که پیگیر شدیم و متوجه شدیم قضیه از این قراره که خدمتتون عرض کردم.



پاسخ: با آقای بهرامی صحبت کنید که سیالات کلاس دیگری بیایید و فتوگرامتری به کلاس بروید. با آقای عباسی هم صحبت کنید و دلیل غیبت خود را توضیح دهید

سلام استاد هفته گذشته با شما تماس گرفتم برای تحویل پروژه گفتید هفته بعد بیام چه روزی بیام برای تحویل پروژه ها دوشنبه سه شنبه دانشگاه هستید؟چه ساعتی بیام؟



پاسخ : به احتمال زیاد فردا صبح هستم. دوشنبه اگر میایید ساعت پنج و نیم بیایید. پنج شنبه هم ساعت یازده و نیم یا چهار بعد از ظهر
سلام استاد 5 شنبه کلاس فولاد 2 تشکیل شد ؟
گروه8-10



پاسخ: بله ساعت 10-12
سلام استاد ترو خدا کلاس 8-10 فولاد 2 رو تغییر ندید همون 8-10 باشه .



پاسخ: برای من فرقی ندارد همه با هم بر سر یک ساعت خاص توافق کنید من مشکلی ندارم فقط با کلاسهای دیگر من تداخل نداشته باشد. ولی ظاهراً 8-10 برخی از بچه ها کلاس دیگری دارند

اعضای سایت ایرانسازه هم میتونن مطلب بزارن؟



پاسخ: کجا ؟ تو وبلاگ من ؟ اینجا فقط مطالب خاص که به نوعی به خود من مرتبط باشند قرار داده میشوند. پروژه هایی که خودم انجام داده ام و یا زیر نظر من مستقیم یا غیرمستقیم انجام شده است، مقالات و جزوات من و ....
سلام استاد پس من پنج شنبه میام پروژمو تحویل بدم اکوزش که حذف نمیکنه قبلا هماهنگی با شما صورت گرفته



پاسخ: با آموزش هماهنگ کنید. من اطلاع ندارم شاید حذف کنند.
سلام شما برای کلاس 8-10 فولاد میگید باید ادغام بشه ! و ما ساعت 10-12 بیاییم ولی این عمل تضعیع حقوق افرادی نیست که طبق برنامه اولیه که خود شما برنامه ریزی کردید انتخاب واحد کردند ؟ و حتما برای ساعت قبل و بعد خودشان برنامه ریزی دارند ؟ پس بهتر نیست که هر گروهی با توجه به ساعتی که ارائه شده و توسط دانشجو یان انتخاب شده تشکیل بشه ؟



پاسخ: من نه تنها مشکلی با این موضوع ندارم بلکه به نفع من هم هست. ولی از نظر مالی دانشگاه قبول نمیکند که یک سری کلاسها با نفرات کم تشکیل شود. با خانم زهره اقبالی صحبت کنید اگر ایشان قبول کرد من کلاس ساعت 8 را هم تشکیل میدهم.
نه منظورم توی سایت ایرانسازس



پاسخ: بله میتوانند از طریق فروم سایت مطالب خود را به اشتراک بگذارند

سلام
ببخشیداستادکاراموزی رو این ترم گرفتم ولی تاحالا دنبالش نرفتم.چیکارکنم؟



پاسخ: سریعاً پیگیری کنید و محل کارآموزی خود را مشخص نمایید

استاد شما خودتون هفته قبل گفتید که هفته بعد بیام من هفته قبل اماده کرده بودم حالا میگید اموزش حذف میکنه
من چهار شنبه امدم همدان گفتید برم هفته بعد بیام پروژه تحویل بدم



پاسخ: اگر قبلاٌ اورده اید و ناقص تشخیص داده شده است مشکلی ندارد.
برش پایه دینامیکی را صفر نمایش می دهد مشکل از کجاست؟



پاسخ: شاید دیافراگم صلب تعریف نکرده اید یا MASS SOURCE را تعریف نکرده اید
درپاسخ به 90 و مهندس جعفری بزرگوار
والا ما تو دانشگاههای مختلف دیدیم اصولن هرکلاسی که ظرفیتش کمه و به حد نرمال نمیرسه در گروههای دیگر ادغام میشه؛نه اینکه ساعتیو که افراد کمتری برداشتن به عنوان بیس در نظر گرفته شود
باتشکر


پاسخ: فکر میکنم ما هم همین کار را کرده باشیم. فکر میکنم ساعت 10-12 نفرات بیشتری ثبت نام کرده بودند به هر حال من مشکلی ندارم هر ساعتی که با هم توافق میکنید من کلاس می آیم برای من به شخصه 8-10 یا 10-12 و یا حتی 10.5 -12.5 فرقی ندارد.
salam ostad man vorode mehre 91 hastam napeyvaste.vaziete entekhabe vahedhaye ma kheyle beheam rikhtas .hata bazi az kelas hamon moshkhas niss.taklifish chiaa?


پاسخ: وقتی که تازه 15 مهر ثبت نام داشته باشیم و هنوز هم مشخص نباشد که رشته شما عمران است یا مدیریت اجرایی بهتر از این نمیشود. من اساساً نمیدانم باید برای چه رشته ای برنامه ریزی کنم. بی نظمی ریشه اش در وزارت علوم است که تازه هفته دوم مهر اعلام نتیجه کاردانی به کارشناسی میکند. امیدوارم این بینظمی رفع شود.
mamnon az pasokheton.ostad darse az mecanic khak man dore kardani 16 gerftam hazf mishe vasam ya kheyr.



پاسخ: کارنامه دوره کاردانی را ارایه دهید و درخواست کتبی بدهید بعد از تایید و بایگانی در پرونده شما میتوانید از اخذ این درس خودداری کنید
استاد دو مورد بالا رو چک کردم ولی باز صفر نشون میده ؟(هم پایه سازی برش استاتیکی ودینامیکی)



پاسخ: متاسفانه مورد دیگری به نظرم نمیرسد.
سلام استاد من خیلی وقته به وبلاگتون سرنزدم والان کامنتای مربوط به قبولی شما رو دیدم. خیلی خیلی به شما تبریک میگم هرچند لیاقت شما بالا تر از این هاست.درمورد دکتر جهان پور واقعا حق باشماست. ایشون از اساتید فوق زحمت کش و باسواد دانشگاه ملایرند. ولی من به شخصه دکتر محب خواه قبول ندارم. اونم بخاطر طرز برخورد با دانشجویان جسارت نظردهی درمورد سوادشونو ندارم.دکتر اکبری که گل سرسبد همه استادای دانشگاه ملایرند. اسوه کامل اخلاق و سواد. استاد من امسال بدون کنکور میتونستم برم ارشد ملایر بخونم ولی چون فک میکنم گرایش سازه نسبت به بقیه گرایشها مردونه است نرفتم. گاهی اوقات که از درس خوندن خسته میشم پشیمون میشم نرفتم.بنظرشما ژئوتکنیک برای من که دخترم بهترنیس؟


پاسخ: تشکر از شما. دکتر جهانپور و دکتر محب خواه هر دو اساتید زحمتکش و باسوادی هستند. رشته سازه هم به نظر من اصلاً مردانه زنانه ندارد. البته کلاً ارشد مردانه زنانه معنی ندارد. چون قرار نیست که محیط کارگاهی کار کنید. در مورد دکترای سازه ملایر هم به نظرم اگر خود دانشگاه حد خود را حفظ کند و بیش از یک نفر در سال دانشجوی دکترا نگیرد موفق خواهند بود و گرنه مثل بسیاری دیگر از دانشگاه ها به مشکل برمیخورند و خروجی آنها فقط یک مدرک کم ارزش خواهد بود. خوشبختانه اساتید دانشگاه هم کم و بیش همین نظر را دارند. امیدوارم مسئولان آن هم طبق همین نظر عمل کنند.
salam ostad peygire kardin belakhare reshte ma chi shod ejraie ya omran.



پاسخ : به نظر شورای آموزشی این رشته همان رشته مدیریت اجرایی است. البته قرار شد از سازمان سنجش هم استعلام گرفته شود. اما فعلاً قرار شد بر اساس مدیریت اجرایی عمل شود

۱۷ مهر ۹۱ ، ۱۱:۳۲ ناپیوسته90
سلام استاد تورو خدا تکلیف ترابری را مشخص کنید ما بریم سرکلاس یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
استاد این درس تو تاییده ما حذف نشده!نمیدونم برم یا نه؟
شما میگین حذف میشه ولی حذف نشده؟میترسم برم کلاس وسط ترم حذفش کنید اگم نرم............................!!!!!!!!!!!!!!!!!



پاسخ: این درس صد در صد حذف خواهد شد. من به آموزش در این زمینه نامه داده ام. متاسفانه تا الان فرصت انجام آن را نداشته اند.

سلام استاد خسته نباشید
می خواستم نظر شمارو درباره واحد علوم تحقیقات کرمانشاه جویا بشم گرایش زلزله.دانشگاه اونجا در چه سطحیه؟آیا برم بهتره یا یکسال دیگه بشینم بخونم؟بیشتر دانشگاه و اساتید گروه زلزله مدنظرمه.شناختی ازشون دارید؟با تشکر


پاسخ : متاسفانه اطلاعی ندارم اما به نظرم در کل اگر سراغ دانشگاهی بروید که سابقه قابل قبولی داشته باشد بهتر است.
ostad ma taghriban 45nafarim ke tasmim be enseraf gereftim.chon reshte modireat ejraie rasman sare kari bode.va esme reshte tecnolojhi omran serfan baraye kolah bardari az daneshjooo to moaseseha..be gheraz in nis...



پاسخ: البته به نظر من رشته بدی نیست ولی به نظرم بهتر است پیگیری کنید. عنوان رشته قبولی شما مهندسی تکنولوژی عمران عمران است که هیچ ستاره یا توضیحی هم در زیر نوشته نشده است. اما آنچه فعلاً برای شما اعمال شده است رشته مدیریت اجرایی است.

ممنون از راهنمایی شما
به شخصه دنبال گرفتن مدرک نیستم میخوام یه چیزی بیشتر یاد بگیرم که اگه فارغ التحصیل شدم در حد عنوان مدرکم معلومات داشته باشم به قول معروف یه چیزی بارمون باشه.هدف اصلی برای ادامه تحصیل کسب علمه.با تشکر
سلام
اقای جعفری فردا قرار بود پروژه هامو تحویل بدم الان هر چی میگردم دتایل ها پروژه بتن پیدا نمیکنم فایل هایی که نرم افزار کد میسازه هست ولی فایل اصلی نقشه نیست چیکار کنم نمیشه نقشه هاشو بعدا بیارم



پاسخ: همه را یک جا تحویل بدهید.

سلام
یافتم
استاد فردا چه ساعتی دانشگاه هستید برای تحویل پروژه بیام
یه سوال:چرا پروژه ها با این همه زحمتی که دارن همش یه واحد محسوب میشه این همه وقت بزاری برای یک واحد ؟؟؟؟؟!!!!!!!!



پاسخ: یا ساعت یازده و نیم بیایید و یا ساعت حدود چهار تا چهار و نیم بعد از ظهر. در مورد تعداد واحد پروژه اطلاع خاصی ندارم. به نظر میرسد که نیاز به یک درس سه واحدی برای هر کدام باشد.
استاد چرا روسازی حذف شده ولی ترابری نهههههههههههههههههههههههههههه!!!!!!!!!!!!!!!



پاسخ: به خانم توسلی چند بار در این مورد تذکر داده ام. متاسفانه ظاهراً فراموشکار هستند.

استاد این چه وضعیه کسایی که مشکل داشتن فولاد2 برنمیداشتن گناه ما چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یه کم انصاف داشته باشین!!!!!!!!!!!!!!!!میخواستن با تذاخل برندارن....
با این برنامه همه هفتمون پر شده از شنبه تا 5 شنبه روزی یک ساعت کلاس داریم مثلا میخوایم ارشد بدیم!!!!!
اونا افتادن خوب لزومی نداره برن سر کلاس!!!!!!!دینامیک درس ترم 1 بوده!
دو گروه ارایه شده یا 8 تا 10 یا 10 تا 12
لطفاااااااااااااااااااااااااااا!
خارج از این ساعت نباشههههههه!
استاد حق ما را به خاطر تنبلی بقیه ضایع نکنید با تشکر
کلاس فولاد 2
۲۰ مهر ۹۱ ، ۰۹:۲۳ مهندسی اجرایی (ویلانی )عمران
سلام جناب جعفری آیا به نظره شما درسته که برای ریاضی۲ فقط یک استاد اراء بشه .انداختانه دانشجو که هنور نیست استاده عزیز .یاد دادن به دانشجو هنره اگر وقت داشتین خوده شما هم یک سری به کلاسه این بندی خدا بزنید .ببنید چه خبره .خواهشان برای ما ورودیهای جدید که ریاضی ۲ اراء دادین استاده دیگه هم در نظر بگیرد.



پاسخ: با مهندس فخرایی این مساله را در میان بگذارید

مشکل هم پایه کردن برش ها رو دارم میتونه مشکل از نرم افزارم باشه ؟آخه تو show tabale گزینه modal imformation رو هم جواب نمیده ؟(ورژن 9.1.2)بعد آنالیزم گزینه display/show mode shape i غیر فعاله؟



پاسخ: متاسفانه در این مورد اطلاعی ندارم.
سلام استاد
عصرتون بخیر

استاد از اونجایی که شما دانشجوی دانشگاه شریف بودین و اونجا هم طبق گفته های رئیس این دانشگاه 50%فارق التحصیلاشون از ایران خارج میشن و به کشور های دیگری مهاجرت میکنند. میخواستم بدونم شما که اونجا بودین کسانی بودن که به کشورهای دیگری مهاجرت کنند.
من خودم بزرگ ترین هدف زندگیم همین مساله هست
در واقع از دوران دبیرستان این هدف را دنبال میکردم اوضاع زبانم هم خوبه ieltsدارم.
حالا که از بد شانسی و عجله از این دانشگاه سر دراوردم احساس میکنم از هدفم دور شدم هر چند تحصیلاتم رو به پایان هست ولی امید دارم.
استاد به نظرتون آینده ی این رشته برای مهاجرت چطوره؟یعنی با رشته ی مهندسی عمران میشه رفت از دوستانتو ن کسانی بودند که بتوونن برن..؟
اگه میشه راهشو نشونم بدین ...البته یک راه علمی چون تو این وضعیت دلار رفتن با هزینه ی شخصی محاله....
ممنون از لطفتون


پاسخ: بله متاسفانه بخش قابل توجهی از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف ( و علی الخصوص بخش نخبه تر آنها ) از خارج از کشور سر در می آورند و این مساله شامل همکلاسی های دوره لیسانس بنده هم شده است. آمار دقیق ندارم ولی از جمعیت حدود 90 نفری همکلاسی های من در آن دوره شاید بین 20 تا 30 نفر الان به خارج از کشور مهاجرت کرده اند (عمدتاً کشورهایی مثل آمریکا، کانادا و استرالیا). اینکه چه کار کرده اند و چه سرنوشتی در آنجا داشته اند خبر خاصی ندارم و البته علاقه خاصی هم نداشته ام. اما به هر حال مطمئناً وضعیت بدی نداشته اند و گرنه این تعداد مهاجرت نمیکردند. به هر حال فقط میتوانم تاسف بخورم که چرا نسل جوان تحصیل کرده و عمدتاً نخبه ما تمایلی به ماندن در این کشور ندارد و به هزار زور و زحمت دنبال مهاجرت به خارج از کشور و زندگی در کشوری دیگر به عنوان یک شهروند درجه دو آن کشور هستند. ( متاسفانه در مورد این مساله خیلی امکان بحث و ریشه یابی نیست. خود شما دلایل را بهتر میدانید).
سلام استاد ساعت کلاس فولاد 2 در نهایت چند شد ؟



پاسخ: فعلاً این هفته هم 10 تا 11:30 بیایید. احتمالاً از هفته آینده 11:30 تا 13 یا 12 تا 13:30 برگزار میکنیم. چند تا از خانمها متاسفانه برای تغییر کلاس همکاری نمیکنند. لطفاً سعی کنید به این مساله آنها را متقاعد کنید. اگر متقاعد نشدند به شرط اینکه بقیه هم راضی باشند کلاس را به یکی از دو زمان بالا جا به جا میکنیم. در هر صورت برای من خیلی فرق ندارد.

سلام استاد ببخشید امکانش هست تعداد صفحاتی که از فولاد 2 و زلزله درس دادید رو از روی جزوه ای که گفتید اعلام کنید .



پاسخ: فولاد 2 تا انتهای فصل تیرورقها و چند صفحه ای هم از فصل اتصالات. اصول مهندسی زلزله هم نزدیک به شصت صفحه درس داده ام

سلام استاد رسم ادب بود به استادم(شما) سلام بدم.جوابمو ندادین.دکتر شدین تحویل نمیگیرین



پاسخ: شما کی سلام دادید که من جواب ندادم؟ متاسفانه یکی دو ماهی است که بسیار سرم شلوغ شده است و کمتر فرصت میکنم به وبلاگ سر بزنم. در مورد تحویل نگرفتن هم فعلاً تا دکتر شدن حداقل 4 سال فاصله است و خیلی زود است که بخواهم کسی را تحویل نگیرم. ضمن اینکه آنقدر اینجور مدارک زیاد شده است که دیگر کسی نمیتواند به مدرک خود بنازد و کسی را تحویل نگیرد. به هر حال اگر کوتاهی از من بوده است عذرخواهی میکنم
سلام استاد سوالی از خدمت شما داشتم
شما اطلاعاتی در رابطه با روش معادله حاکم بر تیر به روش پرانتز گوشه دار دارید ؟
جهت رسم نمودار برش و خمش و خیز تیر در مقاومت مصالح ؟



پاسخ : در اکثر کتابهای مقاومت مصالح از جمله کتاب بیر جانسون در این مورد توضیح داده شده است. در چند جمله و در اینجا قابل بیان نیست.

سلام استاد شما تا صفحه 60 درس زلزله رو درس دادید منظورتون همون جزوه خانم متقی رنجبر که ترم قبل هم بود تموم کردید ؟
تا حالا تا چه سر فصلی از زلزله رو تدریس کردید ؟


پاسخ: نه این ترم از روی جزوه آقای سلطان آبادی درس میدهم که هم منظمتر است و هم برخی اشکالات جزوه قبلی در آن اصلاح شده است. البته بدون اشکال هم نیست. تا انتهای بخش سازه های غیرساختمانی ( به علاوه مثالهای مربوطه ) درس داده ام
استاد متاسفانه مشروط شدم نتونستم 14 واحد بیشتر بردارم و فولاد 2 و زلزله در خدمتتون نیستم.یعنی باهاتون این ترم کلاس ندارم.ولی شما واسه ما همون استاد دوست داشتنی و قابل احترام هستین.من هروز 2 بار به وبلگ شما و مهندس امیدی سر میزنم.ایرانسازه هم فراموش نمیشه



پاسخ: تشکر. انشاالله این ترم جبران میکنید

۲۳ مهر ۹۱ ، ۰۷:۱۱ اسمعلی خانی
سلام استاد.خسته نباشید.ببخشید برای معرفی به استاد چقدر وقت دارم؟با تشکر



پاسخ : دقیقاً اطلاع ندارم. از آموزش سوال کنید.
ممنون از لطف شما
استاد فولاد 2 را جا به جا نکنید لطفااااااااااااااااااااااااااا
ما چند نفر مشکل داریم .....
استاد تکلیف این ریاضی2 چی شد چرا به ما ورودیها 2 دادین اخه ...اگر بی پرده بخوایم بگیم کسی که این برنامه گذاشته یا تا حالا دانشجو نبوده یا سواد کافی نداشته.....اخه این انصاف نیست 6روز در هفته کلاس....پس بیخود نیست که دانشجو ...............................................


پاسخ : دروس ترم اول را من تعیین کرده ام. ممکن است بیسواد باشم ولی فکر کنم دانشجو بوده ام. توی سرفصل شما درس ریاضی یک به عنوان درس اصلی پیش بینی نشده است بلکه این درس به عنوان درس جبرانی پیش بینی شده است. فرض بر این بوده است که شما در دوره کاردانی درس ریاضی یک را پاس کرده اید. حالا اگر در دانشگاه شما الکی به شما نمره داده اند تقصیر بنده چیست؟ اگر مشکل دارید مراجعه کنید تا درس ریاضی یک جبرانی جایگزین درس ریاضی دو شما بشود. در مورد برنامه درسی فقط دروس آز خاک ، اصول مدیریت ساخت، مقاومت مصالح توسط بنده برنامه ریزی شده است و بقیه توسط بقیه مدیران گروه برنامه ریزی شده است و ربطی به من ندارد. وقتی که تازه آخر شهریور سازمان سنجش یکدفعه به یاد این می افتد که عنوان رشته شما را عوض کند وقتی که تازه نتیجه شما هفته دوم مهر اعلام میشود وقتی که دانشگاه بالاتر از ظرفیت خود دانشجو میگیرد ( و هنوز در هفته چهارم مهر هم به ثبت نام دانشجو ادامه میدهد) و حاضر به کرایه ساختمان نیست و در اکثر زمانهای هفته کلاس خالی وجود ندارد، انتظار چه جور برنامه ریزی از بنده دارید؟ انتظار معجزه که ندارید؟
۲۵ مهر ۹۱ ، ۲۰:۳۵ حمیدعبدالملکی
سلام جناب مهندس
شما دروبلاگ بچه های کارشناسی ارشدسازه دانشگاه ملایر(ورودی90)
لینک شدید



پاسخ: تشکر از شما. لینک شما هم اضافه شد

۲۵ مهر ۹۱ ، ۲۱:۱۸ باز هم بدبختی
سلام استاد
مابرای تمدید پروژه طبق گفته ی دانشگاه شهریه ثابت رو ریختیم ولی الان دیدیم این واحدها افتاده محسوب شده و به دلیل عدم ارایه و غیبت ثبت شده
استاد فشارمون افتاده وقتی اینو دیدیم
ما الان باید چکار کنیم ؟
دیگه از دست این دانشگاه اسایش نداریم


پاسخ : در این مورد اطلاعی ندارم. چند روز دیگر از طریق آقای دکتر سعیدی جم ( مدیر گروه جدید ) پیگیری نمایید
۲۵ مهر ۹۱ ، ۲۱:۵۴ در جواب علاف
با عرض سلام
خدمت آقای علاف باید عرض کنم که شما تازه وارد این موسسه شدید ترم های پیش اینجا نبودید که برنامه ریزی اساتید دیگه و گروه عمرانی که توسط اونا مدیریت میشد رو ببینید تا قدر عافیت و مدیر گروه الانتون رو بدونید. بعد چند ترم تازه خواهید فهمید استاد باسواد کیه! در ضمن حداقل رعایت ادب و احترام رو بکنید ناسلامتی مهندس جعفری حکم استاد شما رو داره. جالبه بدونید که تقریبا تمام دانشگاه های دولتی کشور هم با توجه به پذیرش بیش از حد دانشجو در تمام روزهای هفته کلاس برگزار می کنند.
سلام خدمت استاد عزیز .در جواب علاف باید بگم خیلی بی ادبی فقط همین.برو خودتو ادم کن.
مبارزه با حقیقت کاری رو درست نمی کنه ...اولن که بنده قصد تو هین به هیچ کس نداشتم.....دوما جناب جعفری اگر با دانشگاه مشکل دارین شما باید حل کنید تا انتقادها به سمت شما نباشه. این مسئله نداشتن ساختمان به دانشجو اصلا مربوط نمیشه...در ضمن شما که اتقاد دارین این دانشگاه مشگل داره پس نباید همکاری کنید....من اگر جای شما بودم این کلمات رو به ریئس موسسه میرسندوم نه به یک دانشجو(وقتی که دانشگاه بالاتر از ظرفیت خود دانشجو میگیرد ( و هنوز در هفته چهارم مهر هم به ثبت نام دانشجو ادامه میدهد) و حاضر به کرایه ساختمان نیست و در اکثر زمانهای هفته کلاس خالی وجود ندارد، انتظار چه جور برنامه ریزی از بنده دارید؟ انتظار معجزه که ندارید؟ )

جملات بالا در کمال احترم گفته شده


پاسخ: از اول آبان بنده دیگر مدیر گروه شما نیستم. تایید میکنم که دانشگاه الان به نسبت تعداد دانشجویی که دارد امکانات لازم را ندارد. متاسفانه برنامه ریزی این ترم مشکلاتی داشته است که بخشی از آن به دانشگاه برمیگردد اما بخش اعظم مشکلات ناشی از برنامه ریزی کاملاً نادرست سازمان سنجش بوده است. قبول کنید که در این شرایط برنامه ریزی بسیار مشکل است. البته دانشگاه در حال پیگیری است و احتمالاً از ترم بعد ساختمان جدید اجاره میکنند ( البته من چندان مطمئن نیستم). از چند روز دیگر مدیریت گروه را آقای دکتر سعیدی جم به عهده میگیرد و ایشان مطمئناً بهتر از من از پس مشکلات بر خواهد آمد
۲۸ مهر ۹۱ ، ۰۹:۰۲ باز هم بدبختی
استاد ولی شما خودتون گفتید برای تمدید مهلت پروژه شهریه بریزیم مشکل حله الن میگید اطلاعی ندارید این موضوع مربوط به زمان مدیر گروهی شما میشه نه اقای دکتر سعیدی جم!!!!!!!
خواهشم اینه این موضوع را پیگیری کنید گناه ما این وسط چیه که طبق گفته این دانشگاه عمل میکنیم


پاسخ: هنوز هم میگویم مشکلی نیست. فقط باید حضوری به دانشگاه مراجعه کنید و پیگیری کنید. از راه دور نمیتوان کاری کرد. خودتان یک روز زحمت بکشید و به دانشگاه مراجعه کنید و مشکلتان را پیگیری کنید. هیچکس غیر از خود شما پیگیر کار و مشکل شما نیست
سلام استاد
من پروژه هام رو تمدید کردم.بااینکه آخرین زمان تحویل10 مهر بود ولی گویا بعضی از دوستان تا20م هم فرصت گرفتن.به هرحال من که از استرس تاریخ تحویل ک 10م بود نتونستم شاید 10روزه میشد جمعش کرد!!!
درهرصورت دیگه بیخیال
سوالم اینه میتونم استادپروژه م رو تغییر بدم؟برای این کار باید چی کار کنم؟



پاسخ: برای ترم قبل باید همان پروژه هایی که من مشخص کرده ام با مشخصاتی که ارایه کرده ام کار شود و قابل تعویض نیست

البته من چون میخواستم نمره کامل از پروژه بگیرم وخودم هم یه چیزی یادبگیرم تحویل ندادم.الآن دارم روش کارمیکنم ایشالله زودتر تحویل بدم.
استاداگه هیچ نقصی نداشته باشه وتو مصاحبه کامل جواب بدم نمره خوبی میگیرم؟



پاسخ: بله به پروژه خوب نمره خوب هم داده میشود. تا به حال دو نفر نمرات بالا گرفته اند ( 19 و 20 )
سلام
نه منظورم استادراهنمای پروژه بود نه خودپروژه؟
من موقع تمدید اقدامی نکردم والان میخوام استادشو عوض کنم!امکانش هست؟



پاسخ: با مدیر گروه صحبت کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی