وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

این وبلاگ متعلق به احمدرضا جعفری میباشد. مقالات، پروژه ها، برنامه های نرم افزاری، دیدگاهها، برنامه های کلاسی و .... از جمله مطالبی هستند که در این وبلاگ قابل دسترس میباشند.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات

طی حکمی از ابتدای آبان سال 1391 توسط ریاست دانشگاه، آقای دکتر سعید سعیدی جم به مدیریت گروه عمران موسسه غیرانتفاعی عمران ، آبادانی و توسعه روستاهای همدان منصوب شدند. برای ایشان آرزوی موفقیت مینمایم. قابل ذکر است که آقای دکتر سعید سعیدی جم دارای دارای دکترای ژئوتکنیک از دانشگاه علم و صنعت بوده و به تازگی به جمع همکاران گروه عمران اضافه شده اند. همچنین آقای دکتر سعیدی جم دارای مدرک کارشناسی ارشد ژئوتکنیک از دانشگاه بوعلی و کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی شریف میباشند. ایشان دارای سابقه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و همچنین در سالهای دور همکاری با همین موسسه نیز بوده است. هم اکنون نیز ایشان عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان همدان میباشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۲۷
احمدرضا جعفری

نظرات  (۱۰)

یعنی استاد دیگه شما نیستید!! ؟؟ واقعا!! نامردا!! چرا!!



پاسخ: از اول آبان دیگر مدیر گروه نیستم. مدیریت گروه چرخشی است. هم من دیگر فرصت برای این کار نداشتم و هم اینکه متاسفانه یک سری مسایل و ناهماهنگی ها ادامه مدیریت گروه را برای من سخت کرده بود. ولی به هر حال از اینکه آقای دکتر سعیدی جم مدیر گروه شده اند و هم اینکه همکار ما ( هر چند به صورت پاره وقت) شده اند خوشحال هستم. تمام تلاش من در این یکسال آوردن نیروهای کارآمد به این موسسه بود و اضافه شدن آقای دکتر سعیدی جم هم هر چند بنده در آن نقشی نداشتم خوشحال کننده است.
سلام مهندس عزیز از اینکه دکتر جم به مدیر گروهی منصوب شدند از طرفی خوشحال وناراحت از اینکه شما دیگر مدیر گروه نیستید .از اینکه دکتر جم به جمع این موسسه و گروه عمران اضافه شدندتبریک میگوییم (راستی مهندس دانشجویی(دکتری) مبارک) راستی مهندس طی خبری که از طرف وزارت علوم از طریق خبر رسیده که اگر کسی واحدی رو افتاده و در ترمهای آتی آن واحد رو با نمره بالای 14 پاس کرده باشه اون نمره اولیه از کارنامه دانشجو حذف شود این ابلاغیه رو تو این ترم اجر ایی کنن خیلی خوبه مهندس یا شما ویا دکتر جم اگر پیگیری کنید که این ترم اجرا بشه با سپاس فراوان


پاسخ: فکر میکنم نمره 15 باشد نه 14 و هنوز هم به نظرم آیین نامه اجرایی نشده است. به هر حال از طریق دکتر سعیدی جم پیگیری فرمایید
سلام
هم برای شما و هم برای دکتر سعیدی جم آرزوی موفقیت دارم . من دکتر سعیدی رو میشناسم و در دانشگاه آزاد سر کلاسشون رفتم و واقعا با سوادن . حیف کا به ما نخوردن .
من به جز ایشون مهندس مهدی راغب هم که الان مدیر گروه دانشگاه آزاد هستند را خیلی قبول دارم و بسیار با سواد و با وجدان کاری عالی هستند . ( نمیدونم مهندس جعفری بشناسن یا نه )در همدان از استادای بسیار با سواد هستند کاش ایشون هم به موسسه آورده شه تا دوستان استفاده کنند
سلام مهندس مشکلی ازنمره ندارم اگر بالای نمره 16 هم اجرا شه من مشکل ندارم مهندس اگر دکتر جم وبلاگی دارند اطلاع رسانی میفرمایید با تشکر


پاسخ: تا آنجا که میدانم ایشان وبلاگی ندارند. این صفحه ایشان است در سایت مجمع متخصصین که شاید به شما برای ارتباط با ایشان کمک کند :
http://www.irexpert.ir/Webforms/UserHome/Expert.aspx?EID=71222
۰۱ آبان ۹۱ ، ۱۶:۲۵ دانشجوی عمران
سلام مهندس از اینکه از مدیر گروهی رفتید خیلی بد شد چون هم اخلاقتون خوب بود هم طرز برخوردتون و هم کارهای مفیدی در این مدت انجام دادید امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید


پاسخ : سپاس از شما. البته این صفاتی که شمردید اگر در من باشد به احتمال زیاد در آقای دکتر سعیدی جم هم هست. ایشان این ترم درگیر درس نیستند و فرصت خوبی دارند برای رسیدگی به امور گروه.
سلام استاد خسته نباشید
استادببخشیدمن تو ایتبس ستون هامو کشیدم درسری اول سایز همشون
رو 40 در40 دادم و حالا که میخوام درطبقه اول و همکف سایز45 در 45 بدم و اونو اصلاح کنم ازدستور
select-deselect-by story ابتداطبقات بالاتر را ازحالت انتخاب درمیارم سپس از دستور assign-frame-line- frame section مقطع 45در 45 روانتخاب میکنم ولی متاسفانه وقتی این دستور را میدهم کلا طبقه همکف و اول از حالت ستون بودن خارج شده وحالت خط رو پیدا میکنند ،استاد بخاطرهمین مشکل چند بار نقشه ام رو حذف کرده و از اول مشخصات رو دقیق وارد کردم ولی فایده ای نداره ،استاد خواهش میکنم کمکم کنید


پاسخ: ذقیق نمیدانم مشکل شما از کجاست. ولی توجه کنید که مقطعی که تعریف کرده اید حتماً column باشد و نه beam. ممکن است در زمان تعریف مقطع به اشتباه مقطع را از نوع beam تعریف کرده اید. برای انتخاب ستونهای طبقه اول هم یا آنها را با کلیک تک به تک انتخاب کنید و یا بعد از انتخاب اعضای طبقه اول ، از آن تیرها را deselect کنید. ( deselect by frame type )
سلام استاد خسته نباشید
استاد ببخشیدهرکاری میکنم ستونهام درست نمیشه مقطع هایم رو هم چک کردم درست نشد ، استاد اومدم یک کار دیگه کردم تمام ستونها روحذف کردم و
گزینه one story رو زدم و برای هر طبقه مقطعی جدا برای ستون تعریف کردم ،استاد این کار چون ستونها تیکه تیکه کشیده شدند و یکپارچه نکشیدم بعدا مشکل ایجاد نمیکنه ؟ وکلا این کار درسته یا نه؟


پاسخ: مشکلی ندارد
سلام استاد
استاد ببخشیدتیرچه تک و جفت هرکدوم رو چه موقع استفاده میکنیم؟ وآیا اگردرساختمان طره داشته باشیم باید هر دو نوع را در ایتبس تعریف کنیم؟ و در طره کدام نوع استفاده میشود؟ ممنون



پاسخ: دهانه های بزرگ که تیرچه تک جوابگو نیست از تیرچه دوبل استفاده میکنند. ربط طره به این تیرچه ها را نفهمیدم شاید منظور تیرچه متصل به نوک طره ها است که بعضاً به صورت تیرچه دوبل اجرا میکنند. میتوانید به جای آن یک تیر با ابعاد معادل آن تیرچه جایگزین کنید. اصولاً تیرچه در ایتبز طراحی نمیشود و مدل کردن در سقف فقط جهت محاسبه وزن آن است و اگر مدل هم نکنید مشکلی نیست و فقط باید در بارگذاری سقف تجدید نظر کنید.
سلام استاد
استادببخشید برای بارگذاری نمیدونم چطور باید باردیوارها رو واردکنم بایدبرای هرکدام ازدیوارهای بدون نما ونمادار جداگانه که قبلا درمحاسبات حساب کردم در ارتفاع ضرب کنم؟و کدوم یک از حالتهای زیر رو درنرم افزار بایدقراردهم؟
mass, wall, dead
استاد اصلا massرونمیدونم چیه و بارش روباید از کجا آورد آیاهمون وزن اسکلت بتونی است که قبلاحساب کردم؟


پاسخ: جزوه راهنمای گام به گامی که من قرار داده ام را دانلود و مطالعه کنید. بار دیوارهای پیرامونی به صورت خطی به تیرهای پیرامونی اعمال میشود و باید در ارتفاع طبقه ضرب شود. معمولاً قسمت با نما و بدون نما را یکسان فرض میکنند. باید در یکی از حالات بار مرده وارد کنید. بار mass iهم برای اعمال نصف وزن دیوارهای طبق ماقبل آخر به طبقه بام است
سلام مهندس خسته نباشید من رشتم برقه ارشد برق قدرت. ملایری هستم وبلاگ شما رو خوندم واقعا آدم با شخصیتی هستید.
کاش دانشجو شما بودم.
البته دکتر سعیدی جم را هم میشناسم ایشان نیز بسیار آدم خوبی هستن ایشان را در آزاد همدان میشناسم.
واقعا دانشگاههای ما به امثال شما و دکتر سعیدی جم احتیاج داره سایتون کم نشه.
موفق باشید

پاسخ:
پاسخ: سپاس از لطف شما. برای شما آرزوی موفقیت میکنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی