وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

این وبلاگ متعلق به احمدرضا جعفری میباشد. مقالات، پروژه ها، برنامه های نرم افزاری، دیدگاهها، برنامه های کلاسی و .... از جمله مطالبی هستند که در این وبلاگ قابل دسترس میباشند.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات
lمراسم معارفه کاندیده ها ی انجمن علمی عمران با حضور مدیر گروه جدید عمران (دکتر سعیدی جم) و آقای دکتر اوحدی و غلامی و برخی اساتید گروه عمران روز چهارشنبه 10 آبان ماه 1391  ساعت 11 در سالن موسسه آبادانی و توسعه روستاها برگزار میگردد.

از تمامی دانشجویان رشته عمران دعوت میشود ضمن اطلاع رسانی به دوستان و سایر دانشجویان در این مراسم حضور داشته و  به کاندیدای مورد نظر خود رای دهند.

کاندیدا ها هم میتوانند ظرف مدت این یک هفته برنامه ها و ایده ها ی خود را به سایر دانشجویان ارائه  و جهت اخذ رای بیشتر با یکدیگر رقابت نمایند.

در نهایت 5 نفر که دارای بیشترین رای باشند اعضای اصلی انجمن سال آینده را تشکیل خواهند داد و از بین این پنج نفر شخصی که دارای بیشترین رای باشد به عنوان دبیر انجمن علمی عمران معرفی خواهد شد.

اسامی کاندیه های هسته اصلی انجن علمی عمران سال 91 -92


1 -خانم شیما آقامحمدی

2- خانم معصومه میر

3- حانم مهنوش نایینی فرد

4- خانم زهرا کاظمی 

5-آقای سید محمد عطاری

6- آقای میلاد سلیمی

7-آقای علی تشتر

8- آقای عرفان القاصی

9- خانم مهسا ایوانی

منبع: وبلاگ مهندس امیدی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۰۹
احمدرضا جعفری

نظرات  (۲۱)

۲۶ مهر ۹۱ ، ۲۳:۰۰ حمیدعبدالملکی
سلام
ممنون که لینک کردید
راستی یادم رفت تبریک بگم بخاطر قبولی در مقطع دکترا



پاسخ: خواهش میکنم. به خاطر تبریک هم سپاسگزارم. امیدوارم از نزدیک هم با شما و دوستانتان آشنا شوم.
با سلام به استاد عزیر
استاد من تقریبا فارغ التحصیل شدم اما به کارهای پژوهشی علاقه دارم امکان فعالیت برای منم وجود داره شرایطی رو هم که اسم بردید رو دارم فقط اگه ممکنه در خصوص دامنه فعالیتتون در انجمن علمی یکم بیشتر توضیح بدید ممنون میشم ایا فقط در حد نشریه و از این دست کارهاست یا نواوری هم داره اگه امکانش باشه خیلی علاقه مند به کارهای رقابتی که بین دانشگاه ها مرسوم هست دارم نظیر طراحی پل ماکارونی البته با اموزش نه فقط مثل کاردستی و کارای علمی دیگه مرسی


پاسخ: مسئول این انجمن آقای مهندس امیدی است و من فقط اطلاع رسانی کردم. لطفاً برای کسب اطلاع با آقای مهندس امیدی تماس بگیرید.
استاد معدل بالای 14 داریم اصلا؟



پاسخ : بله اما فکر میکنم میانگین نمرات زیر 14 باشد
ﺩﺍﻧﺸﺠﻮ ﭼﯿﺴﺖ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻣﻮﺟﻮﺩﯼ ﺑﯽ ﭘﻮﻝ،ﻋﺼﺒﯽ،ﺩﺍﺭﺍﯼ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ،ﺳﯿﮕﺎﺭﯼ، ﺍﺯﻧﻈﺮﺳﻮﺍﺩ
ﺍﺑﺘﺪﺍﯾﯽ،ﺗﺮﺑﯿﺖ ﺻﻔﺮ،ﺍﯾﻦ ﺟﺎﻧﺪﺍﺭ ﺩﺭ ﺍﮐﺜﺮ ﻧﻘﺎﻁ ﮐﺸﻮﺭ ﺑﺼﻮﺭﺕ
ﭘﺮﺍﮐﻨﺪﻩ ﯾﺎﻓﺖ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﺟﻮﺩﺍﺕ ﻧﻔﺮﯾﻦ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺳﺮﮔﺮﺩﺍﻥ ﺍﺯ
ﺗﺨﻢ ﻣﺮﻍ ﺗﻐﺬﯾﻪ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ...
تذکر به آقای مانی هم معدل بالای 14هستم هم اینکه ترم هفت عمران هستم بدون واحد افتاده
۲۸ مهر ۹۱ ، ۱۴:۴۴ پاسخ به دانشجو
اگه وقتشو داری برو.خوبه برات
خط اول نوشتید اتجمن!! دیگه دکتر شدید و حواستون پرت شده!!
سلام و عرض ادب!!



پاسخ: حق با شماست. البته با عجله از روی وبلاگ آقای مهندس امیدی کپی پیست کردم و شاید اشکال از منبع آن باشد. به هر حال ممنون اصلاح کردم

سلام استاد یه سوال
به نظرتون اینکه آقای امیدی امسال رئیس انجمن علمی شدند براشون مزایایی هم داره؟
یا برای علاقه عضو شدند؟


پاسخ: اطلاع خاصی ندارم. البته از خودشان که میپرسم ظاهراً مزیت مالی خاصی برای ایشان ندارد. مطمئن باشید اگر مبلغی هم به ایشان پرداخت شود قابل توجه نیست
استاد ما که دیگه رفتیم؛ اما اینکه مدیر گروه عوض شد خودتون خواستید یا اینکه دوست داشتید فعلا تو این جایگاه بمونید؟


پاسخ : البته من استعفا نداده بودم و خودشان این تعویض را انجام دادند ولی اگر این تعویض هم انجام نمیشد احتمالاً تا حداکثر آخر آبان استعفا میدادم. هم فرصت کافی برای انجام کارهای گروه در ترم جاری را نداشتم، هم اینکه یک سری مسایل و برخوردها از طرف دانشگاه من را نسبت به این مساله دلسرد کرده بود. نبودن من در پست مدیر گروهی باعث کاهش استرس در من و حفظ برخی حرمتها میشود که در کل مساله مثبتی است.
سلام استادخواهشی از شما داشنم البته از طرف دانشجویانی که با شما درس فولاد 2 و مهندسی زلزله دارند
اگه امکانش هست لطفی کنید و در جهت کمک به فارغ التحصیلی ما برای دو درس با یک میانترم بگیرید که هم ما با سوالات آشنایی بیشتری پیدا کنیم و هم برای ژایان ترم دغدغه کمتری داشته باشیم . ممنون از حمایت شما


پاسخ: نمونه سوالات من توی وبلاگ موجود است و به این طریق با سوالات آشنا میشوید. در مورد میانترم متاسفانه این ترم کوتاه است و فرصت کمی هم من دارم. اگر در ادامه درس جلو افتاد شاید برای اواخر آذر زمانی برای میانترم مشخص کردم
سلام آقای مهندس خسته درس ودانشگاه نباشید ببخشید یه سوال داشتمکه ممنون میشم اگه جواب بدید بنده این ترم با شما کارآموزی دارم والان مشغول درس خوندن برای ارشد هستم سپاسگزار میشم اگه بگید بنده باید چه اقداماتی رو باید در این مورد انجام بدم .



پاسخ: اول باید مکان کارآموزی را پیدا کنید و از طریق آموزش نامه نگاری های آن را انجام دهید و سپس در وقت خالی خود به محل کارآموزی مراجعه کنید. پس از پایان کارآموزی هم نامه پایان آن را از محل مورد نظر بگیرید و همراه گزارش کارآموزی تحویل دهید. البته از شما مصاحبه نیز جهت نمره کاراموزی انجام میشود

۱۲ آبان ۹۱ ، ۱۰:۰۵ دانشجوی دانشگاه ملایر
باعرض سلام وخسته نباشید امکانش هست یک فایل آموزشی برای ایتبس وسیف دروبلاک قرار بدید؟منظورم غیر از فایلی است که برای انجام گام به گام پروژه فولاد وبتن است.باتشکر فراوان


پاسخ: تمام جزواتی که من دارم و در اینترنت موجود است را همگی در یک تاپیک توی ایران سازه جمع کرده ام. اگر مطلب کاملتر و با کیفیتتری میخواهید کمی هزینه کنید و مجموعه 4 جلدی باجی یا دو جلدی سیفی و هادیزاده را تهیه کنید.
۱۲ آبان ۹۱ ، ۱۰:۵۱ دانشجوی دانشگاه ملایر
فقط لطف بفرمایید یک جزوه ای که به نظر خودتان کامل است برای دانلود در وب قرار دهید چون فایلهای ایران سازه هرکدام به نحوی ناقص اند.یاخوانا نیستند یافقط برای فولادی یابتنی اند یابرای قاب مفصلی اند باتشکر
سلام استاد ببخشید کد رشته موسسه واسه ارشد چنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو دفترچه نیست؟



پاسخ: اطلاعی ندارم

سلام استاد
ببخشید این هفته زلزله تا کجا می خواهید درس بدید؟



پاسخ: خیلی مشخص نیست. ولی متوسط هر جلسه بین 17 تا 20 صفحه درس میدهم.
استاد سلام
احساس میکنم از وقتی که دوره مدیر گروهیتون تموم شده یه جورایی انرژیتون هم کم شده. سر کلاس هم زیاد مثل قدیما خوب درس نمیدید. تغییر کردید. همینطوره؟
تازه وبلاگتون هم بکلی از رونق افتاده. اینو که میگم واقعیته.....


پاسخ: نه اینطوری نیست. در واقع یک جور انتقال انرژی صورت گرفته. چون من الان دانشجوی دکترا هستم و باید روی درسهای خودم وقت بگذارم. البته الان 14 واحد درس میدهم ( 11 واحد همین دانشگاه و سه واحد ملایر ) که انصافاً جز در مورد درس مهندسی زلزله در مورد بقیه دروس به طور کامل و مثل ترمهای قبل انرژی میگذارم. درس مهندسی زلزله هم اگر یک مقدار نسبت به قبل کمتر انرژی میگذارم عمدتاً به دلیل اینست که دانشجویان کلاس بی حال هستند و خودشان خیلی علاقه نشان نمیدهند. وقتی از کلاس بیست و چند نفره فقط تعداد انگشت شماری سر کلاس می آیند و همین تعداد هم سر کلاس اکثراً علاقه ای نسبت به درس نشان نمیدهند برای استاد نیز انگیزه ای باقی نمیماند. در مورد بقیه دروس به هیچوجه ادعای شما را قبول ندارم ( اگر منظور شما درس دیگری است ذکر کنید). در مورد سوت و کور شدن وبلاگ هم این مساله کاملاً طبیعی است. اکثر بازدید کنندگان وبلاگ من در یکسال گذشته به دلیل مدیر گروه بودن من به اینجا مراجعه میکردند و به طور طبیعی الان دیگر کاری با من ندارند.
سلام استاد.ماچه مدیرگروه باشی چه نباشی دوستون داریم وهمیشه وبلاگتون میایم.



پاسخ: سپاس از لطف شما

سلام استاد
شما تو کنفرانس سازه و زلزله موسسه ی پردیسان شرکت نمیکنید؟



پاسخ: خیر
سلام استاد میانترم زلزله رو چه ساعتی میگیرید؟



پاسخ: ساعت یک و نیم

سلام استاد
استاد ببخشید اگر ساختمان فقط در یک امتداد میزان بیرون آمدگی آن بیشتر از25 درصد طول ساختمان درآن امتداد باشد ولی درجهت های دیگه و در قسمتهای دیگه اینطور نباشد ساختمان نامنظم است؟



پاسخ : بله نامنظم است

سلام
ممنون استاد ازپاسخگوییتون،
یک سوال دیگه هم داشتم و اون اینکه شمادرجزوه گام به گام از50ترکیب بار برای ترکیب بارها استفاده کردید ولی درکتاب باجی از8ترکیب بار درصورتی که هردوی شمااز آئین نامه ACI استفاده کردید،استاد راه تشخیص اینکه چندتا ترکیب بارداریم چیه؟



پاسخ: کتاب باجی را ندیده ام ولی 50 تا ترکیب بار درست است البته ویرایشهای مختلف آیین نامه ACI ترکیب بارهای متفاوتی دارند. ضمن اینکه من ترکیب بارها را تقریباً طوری لحاظ کرده ام که برای اکثریت سازه ها قابل استفاده باشد و گرنه برای برخی سازه ها تعداد ترکیب بارها میتواند کمتر نیز اختیار شود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی