وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

این وبلاگ متعلق به احمدرضا جعفری میباشد. مقالات، پروژه ها، برنامه های نرم افزاری، دیدگاهها، برنامه های کلاسی و .... از جمله مطالبی هستند که در این وبلاگ قابل دسترس میباشند.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات

نمرات نهایی طراحی سازه های فولادی 2 نیمسال اول 91-92

موسسه غیرانتفاعی عمران و توسعه همدان

کارشناسی ناپیوسته مهندسی تکنولوژی عمران-عمران

نمره نهایی مجموع  نمره پایانترم نمره میانترم شماره دانشجویی
9.5 8.25 3.5 4.75 8815034070
10 9 4.5 4.5 8815034134
11 10.75 5.75 5 8915034005
9.5 8 3.5 4.5 8915034006
10 10 4 6 8915034020
11 10.75 6 4.75 8915034027
10 9.75 5.75 4 8915034054
10 9 4.5 4.5 8915034057
13 12.75 6 6.75 8915034105
10.5 10.25 5.75 4.5 9015341007
13.5 13.25 7.75 5.5 9015341008
11.5 11.25 6.25 5 9015341014
10 9.25 4.5 4.75 9015341017
11 10.75 5.75 5 9015341021
14.5 14.5 7.5 7 9015341025
15 14.75 8.25 6.5 9015341037
13.5 13.5 7.75 5.75 9015341048
18 18 10 8 9015341051
12 12 6.25 5.75 9015341059
12 11.75 7.25 4.5 9015341070
10 9.5 4.5 5 9015341075
10 10 5.75 4.25 9015341076
11 11 5.5 5.5 9015341080
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۰۲
احمدرضا جعفری

نظرات  (۳۱)

۰۲ بهمن ۹۱ ، ۱۴:۱۷ باکس هوشمند برای افزایش آمار
با سلام خدمت شما دوست عزیز
این پیام به طور خودکار توسط سیستم وبلاگدهی به شما ارسال شده به این دلیل که آمار شما افزایش داشته و یا توان افزایش دارید
با ثبت لینک خود و قرار دادن باکس در سایت خود آمار خود را به صورت چشم گیر افزایش دهید
همچنین رنک گوگل و الکسای قابل توجهی داره سایت لایک ایت ....
سلام استاد یه کتاب تحلیل ماتریسی سازه پیدا کردم کتاب خیلی خوبی هست از انتشارات الزوییر و سال 2009 و 2010 و کتاب کاربرد نرم افزار متلب در تحلیل سازه به روش المان محدود و کاربردهای دیگر در عمران می خواستم بدونم امکانش هست یه تایم کوتاه با هم در خصوص این کتاب ها صحبت کنیم و نظرتونو بدونم در خصوص اینکه ارزش داره رو این منبع ها وقت بذارم استاد یه دو سالی به امید خدا وقت خالی دارم تو دوران خدمت
استاد از وقتی که برای شاگردان خودتون برای پاسخگویی می ذارید صمیمانه ممنون


پاسخ: اگر ترجمه نشده باشد کار بدی نیست. البته یک کتاب با مضمون کاربرد متلب در مهندسی عمران ترجمه شده در بازار هست. دقت کنید که کار تکراری انجام ندهید. من این هفته دانشگاه نخواهم بود. برای هفته بعد با من هماهنگ کنید. لینک کتاب ها را هم بفرستید بد نیست که نگاهی بکنم.
بلاخره فولاد 2 رو پاس شدیم صلوااااااااااااااات....
استاد ممنون مثله اینکه ایندفعه یکم با ارفاق تصحیح کردید



پاسخ: تلاش من تصحیح به صورت نرمال است. به هر حال بنده هم یک انسان هستم و امکان خطاهای انسانی در تصحیح برگه ها توسط من وجود دارد. برخی مواقع امکان دارد این خطاها در جهت ارفاق باشد و گاهی در جهت عدم ارفاق. اگر فکر میکنید برگه ها با ارفاق تصحیح شده است از الان باید در نحوه تصحیح برگه ها برای بقیه امتحانات و ترمهای بعدی یک بازبینی انجام دهم. چون معتقد به ارفاق بدون حساب نیستم.
اولللللللللللللللللللللللللللل

مهندس جعفری : مگر مسابقه ی دو است که اول شده اید!!!!!


مهندس سوال آخر ipe چند میشد؟


پاسخ: دقت کنید میبینید که اول نشده اید. پس در حدس جواب من هم اشتباه کرده اید. من در آن سوال به راه حل نمره دادم . فکر میکنم IPE600 حل مساله بود که البته بخش قابل توجه شما اشتباهاتی در همان سوال ساده داشتید که مانع رسیدن به جواب آخر شده بود. عمده شما در ترکیب بار دوم اثر زلزله را به جای کاهنده افزاینده گرفته بودید.
سلام استاد. نمراتت چقدر خوب شده. بدبخت با 88 چی کشیدیم از دستتون؟!! ظاهرا رسالت شما این بود که فقط [...] ما هشتادوهشتیا رو [...] کنید!؟ دیگه برای بقیه نرم شدید!!


پاسخ: امیدوارم چیزی که شما میگویید درست نباشد. به همین جهت در نحوه تصحیح برگه ها باید یک تجدید نظر کنم تا مبادا غیراستاندارد تصحیح برگه انجام داده باشم.
استاد حالا دیگه فولاد2 هم تموم ؛ حالا دیگه انشالا به فولاد1 هم رسیدگی کنین بخدا ماهم استرس داریم؛ تعدادمون زیاد نبود استاد زود تموم میشه؛ توروخدا عقبش نندازید بخدا 5م انتخاب واحده؛ متشکر استاد؛ اگه راه داره اونا رو هم تصحیح کنید؛ متشکر


پاسخ: سعی میکنم ولی قول قطعی نمیدهم.
سلام
استاد من بار زلزله رو رو به بالا گرفته بودم در خلاف جهت بار ثقلی
ولی هر چی حساب کردم ipe 550 تک اومد دو سه بارم محاسباتمو چک کردم
پس مشکل کجا بوده
تو سوال دو هم که شما طبق معمول از یک آبکش استفاده کرده بودید
تا نصفشو حل کردم ولی اون قسمت که باید D نقاط بحرانی رو بدست می آوردیم
یک مقدار راه حل طولانی بود و باید تقریبا 40 تا d حساب میکردیم تو زمان محدود امتحان فکر نمیکنم مقدور باشه .فکر نمیکنم کسی اون سوالو بدست آورده باشه!!
ممنون


پاسخ: بیشتر به راه حل دقت کردم تا جواب آخر اگر راه حل درست بوده نمره را داده ام. شاید تنش مجاز را اشتباه گرفته اید.
نه استاد برگه غیر اصولی تصحیح نشده، کمی سطح درس خواندن بچه ها اومده بالا. خصوصا با زهر چشم ترم اول.



پاسخ: امیدوارم همینطور باشد
متشکر استاد
خواهشا نمرات رو تو سایت آموزش ثبت نهایی کنید،فردا شب انتخاب واحد داریم
برداشتن پروژه منوط به ثبت نهایی فولاد2 و سایر دروسه که اونا تقریبا حلن



پاسخ: نمرات به یکباره قابل ثبت نهایی نیست. اول باید موقت ثبت شود و بعد از یک تاخیر سه روزه قابل ثبت نهایی است
سلام
استاد ببخشین برای تابستون تو این دانشگاه چه درسایی ارائه میشه؟؟



پاسخ: فقط کاراموزی و پروژه
۰۲ بهمن ۹۱ ، ۲۰:۴۵ پیوسته عمران
استاد یعنی ما پیوسته های ورودی 89 میتونیم تابستون علاوه بر کارآموزی پروژه فولاد و پروژه راه رو اخذ کنیم‏?‏ چون پیش نیازاشون پاس میشن؛ بعدش استاد مهلت تحویل کارآموزی و پروژه معمولأ چقده‏?‏


پاسخ: به شرطی که پیش نیاز دروس پاس شده باشد. هر وقت بگیرید تا دو ترم مهلت تحویل برای پروژه ها دارید ولی برای کاراموزی اوایل مهر باید تحویل دهید
استاد راستی این قضیه انتخاب واحد فردا شب خیلی مسخره به نظر میاد
اکثر درسای ما ثبت نهایی نشدن چیو میخوایم انتخاب واحد کنیم!!!
حذف و اضافه هم یک اسفنده تا اون موقع یعنی باید بیخیال دانشگاه بشیم!؟



پاسخ: متاسفانه مشکلی است که همه جا وجود دارد و راه حلی هم برای آن نیست.

استاد خسته نباشید؛ تصحیح فولاد1 رو شروع کردید‏?‏ به کجا رسیده‏?‏ وضعیت بچه ها چطوره‏?‏



پاسخ: فعلاً سوال یک را تصحیح کردم که چندان جالب نبود. با وجود اینکه سوال ساده ای بود اشتباهات زیادی مرتکب شده بودید.
سلام استاد در مورد درس راهسازی میخواستم راهنمایی بگیرم من این ترم با یکی از اساتید راه داشتم متاسفانه همون طوری که گفته بودن از نمره برگه کم کردن و باعث شده من بیفتم درحالی که رو اگه در بد بدبینانه ترین حالت 14یا15 میشدم حالا دلیلشون غیبت من بوده که 6تا می باشد که از این 6تا غیبت 4تای اون سر کلاس های جبرانی بوده چون از روستا میومدم نمیتونستم هر زمان کلاس میزارن بیام البته دلیل گذاشتن کلاس جبرانی غیبت خودشون سر کلاس بوده حال سوال من اینه که با توجه به تجربیات شما در این دانشگاه آیامن اعتراض به نمره برگه کنم به هر طریقی مثلا برگه بیرون آوردن جواب می گیرم یا نه؟استاد چون واسه درس خوندن زحمت میکشم و مطمنم هستم درس رو قبول شدم دوس دارم به حقم برسم استاد هم آقای طهماسبی هستن اگه خواستین اسم استاد پاک کنین بی احترامی نشه بهشون ممنون استاد بابت فولاد 2هم متشکرم



پاسخ: اعتراض به برگه به این شکل فایده ندارد. اگر فکر میکنید که حقتان ضایع شده است با خود استاد محترمانه صحبت کنید در غیر این صورت فایده ای ندارد و باید نمره داده شده را قبول کنید
خیلی جالب خودم حدس میزدم راهی حداقل تو این دانشگاه نباشه خود استاد انصاف داشت این کارو نمیکرد هفت ترم عمران میخونم تا به حال درس نیوفتادم چون واقعا زحمت میکشم واس در خوندن ولی انگار قانون نانوشته باید زیر بار برم.. مرسی استاد به جرات میگم تنها استاد عادل این دانشگاه هستید نمره بالا هم از شما نگرفتم میانگین 12به زور بشه کل واحدهای پاسیم با شما ولی همیشه همونی که فکر میکردم همون نمره رو اوردم --راستی استاد اگه ترم بعد پروژه ها رو بردارم یه سال وقت دارم ؟وتکلیف ریاضی 1 با تحلیل1 که 3واحدی پاس کردیم باید 2واحدی حساب بشه.؟وسوال سوم من تاریخ تحلیلی وتاریخ معماری پاس کردم یکیش حساب میشه واز بین درسای عمومی فقط تفسیر پاس نکردم وجمعا 9واحد عمومی پاس کردم؟



پاسخ: در مورد واحدهایی که اضافه پاس کرده اید با مدیر گروه صحبت کنید. پیشنهاد میکنم گروهی نامه بویسید و درخواست کنید که یا واحد اضافه را جزو واحدهای اختیاری شما محسوب کنند یا هزینه آن را به شما بازگردانند. البته مطمئن نیستم نتیجه بدهد. پرو‍‍‍ژره هم هر وقت بگیرید تا دو ترم وقت دارید. البته فکر میکنم تابستان را هم یک ترم در نظر میگیرند
استاد طهماسبی بد نمره داده!!!
من مطمئنم زیر 18 نمیشدم ولی واقعا متاسفم اگه نمرمو بگم ارور میدین....
استاد تورو خدا فولاد 2 رو وارد کنید میخوایم انتخاب واحد کنیم....



پاسخ: انجام شد
سلام استاد ببخشید برگمو نگاه نکردید؟



پاسخ: برگه ها با دقت تصحیح شده است و یازی به بازبینی مجدد نیست
سلام استاد با عرض پوزش نمونه سوالات تستی ایین نامه 2800 و بارگذاری و زلزله رو میخواستم شما دارین.ممنونم مرسی



پاسخ: توی وبلاگ نگاه کنید نمونه سوالات آیین نامه 2800 که خودم تهیه کردم هست.
استاد اگه پروزه این ترم بردارم تا کی باید تحویلش بدم؟



پاسخ: دقیق خبر ندارم ولی فکر میکنم باید اوایل پاییز سال بعد تحویل بدهید
استاد فکر کنم عکستونو با فتو شاپ یک مقداری دستکاری کردید درسته ؟
رنگه صورتتون تغییر کرده خوشتیپ تر شدید...
خودتون این کارو کردین؟فوتو شاپم بلدین!!



پاسخ: دستکاری کردم ولی نه با فتوشاپ. یک قابلیت ساده در نرم افزار میکروسافت آفیس پیکچر منیجر وجود دارد تحت عنوان Auto correct که باعث میشود کمی عکس کیفیت بالاتری داشته باشد. فتوشاپ بلد نیستم ولی این کارهای ساده بر روی عکسها را بلدم. البته متوجه نشدید که عکس نیز آینه شده است. در عکس قبلی نگاه صورت به سمت راست بود که الان بر خلاف آن به سمت چپ شده است. یکی از دوستان به عکس ایراد گرفته بود که دیدم ایراد منطقی گرفته است و در نتیجه این تغییرات را اعمال کردم.

استاد چرا دیوار برشی طبقات بالا تو پروژه من طراحی نمی شه ؟



پاسخ: شاید به آنها Pier اختصاص نداده اید.
باسلام
استاد من 54 واحد پاس کردم(با تحلیل3 واحده و ریاضی2_ 3 واحده)
الان دقیقا چند واحد برای این ترمم مونده؟؟؟



پاسخ: البته خودتان باید بهتر با اطلاع باشید ولی قاعدتاً اگر واحد پیش برنداشته باشید باید 20 واحد دیگر بردارید.

استاد تربیت بدنی تابستون ارائه میشه؟



پاسخ: خیر مگر اینکه مهمان شوید. البته این سوالات را باید از مدیر گروه بپرسید.
استاد جان سلام.
به امید خدا نمرات فولاد 1 امشب اعلام میشن؟

با تشکر از زحمات شما استاد گرامی و پوزش بخاطر مزاحمتای اینجانب



پاسخ: تصحیح اوراق تمام شده است. الان دارم نمرات را وارد کامپیوتر میکنم. وقتی تمام شد اعلام میکنم. فقط بگویم نمراتتان بر خلاف انتظاری که داشتم اصلاً خوب نبود. نمیدانم چرا اینقدر وضعیت شما بر خلاف بقیه کلاسهایی که این ترم داشتم بد شده. در حالی که برعکس این موضوع را انتظار داشتم.
خسته نباشین
استاد اصول مدیریت خاص اختیاریه؟



پاسخ: فکر میکنم اصول مدیریت ساخت منظور شما باشد که اجباری است.
سلام استاد خسته نباشید
استاد ببخشیدچطور بایدیک فایل رابه فایل وینرر تبدیل کرد؟
استاد اصلا این کار راچرا انجام میدهند منظورم اینه که اگر یک فایل را وینررکنیم به چه دردی میخورد؟
ممنون استاد



پاسخ: این کار برای کم کردن حجم فایل است.
سلام استاد
ممنون ،ولی استاد نگفتید چطوری بایدیک فایل رابه وینرر تبدیل کنیم؟



پاسخ: باید نرم افزار وینرر را روی سیستم خود نصب کنید. بعد از نصب با کلیک راست روی هر فایل گزینه ای برای این تبدیل وجود خواهد داشت
۱۸ خرداد ۹۲ ، ۰۶:۴۷ مسعود سعیدی
باسلام
با توجه به اینکه بنده جزو کمیسیون بودم سایت برای اینجانب(مسعود سعیدی8915034044) باز نیست لذا از شما خواهشمند است در صورت امکان نمره فولاد 2 را برای اینجانب روی سایت گذاشته یا برایم ایمیل نمایید.

با حترام-سعیدی

پاسخ:
پاسخ: چشم
۲۷ آذر ۹۲ ، ۱۶:۴۵ احمد ایمانی
با سلام و عرض ارادت خدمت شما اقای مهندس.
من دانشجوی ترم 1 مهندسی تکنولوژی عمران-عمران می باشم و 24 سال سن دارم.نمرات دوره ی کاردانی بنده خوب است وقصد دارم به مهندسی عمران-عمران تغییر رشته بدهم.با وجود اینکه سن بنده 24 سال است و منابع ارشد هر دو رشته مشترک است و همچنین با نظر به اینکه اگر اینکار را بکنم دو ترم اضافه تر باید بخونم،ایا به نظر شما با این شرایطی که عرض کردم و امتیازاتی که مهندسی عمران- عمران دارد،ارزش دارد این کار رو بکنم یا نه؟؟ اگر توصیه ی خاص دیگری نیز دارید لطفا بیان کنید.با تشکر فراوان از شما. ان شاالله که همیشه سلامت باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی