وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

این وبلاگ متعلق به احمدرضا جعفری میباشد. مقالات، پروژه ها، برنامه های نرم افزاری، دیدگاهها، برنامه های کلاسی و .... از جمله مطالبی هستند که در این وبلاگ قابل دسترس میباشند.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات

نمرات نهایی طراحی سازه های فولادی یک نیمسال اول 91-92
گروه کارشناسی پیوسته مهندسی عمران- عمران
موسسه غیر انتفاعی عمران و توسعه همدان

نمره نهایی نمره پایانترم شماره دانشجویی
9.5 5.25 8722032058
11.5 11.25 8912031002
10 9 8912031003
9.5 6.75 8912031005
12.5 12.25 8912031007
10 9 8912031010
9.5 7 8912031014
9.5 7.75 8912031017
9.5 7 8912031022
12 11.75 8912031029
9.5 7.75 8912031038
13 12.75 8912031043
10 9 8912031045
5 3 8912031046
9.5 7.5 8912031051
9.5 7.75 8912031052
9.5 6.5 9012311002
9.5 6.75 9012311038
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۰۳
احمدرضا جعفری

نظرات  (۵۱)

اول..........................
خدایا شکرت......

استاد گرامی از شما هم سپاسگزارم. خداییش درسته نمرم کم شده اما:
1ـ قبول شدم.
2ـ فولاد 1 رو فول فول یاد گرفتم.
حق اعتراضم بهمون ندادی. خدا از استادایی مثل شما نگذره
سلام استاد
بنطر شما چرا اینهمه نمرات پایینه؟



پاسخ: این را شما باید جواب دهید.

استاد من فولاد با......داشتم.3 تا سوال داد_عین 3 تا رو براش نوشتم.شاید ب جواب نرسیده باشم ولی اشتباه ننوشتم حداقل ن تا اون حدی ک بیافتم
خودتون درسای طراحی دارین.خداوکیلی ب جواب اخر میشه نمره دادفقط
استاد واقعا اول برای ایشون متاسفم ک همچین اصولی دارن بعدش برا هرکی ک این درس رو به ایشان دادن
حاضرم جزوشو براتون بیارم.اگه فهمیدین هر چی دوس داشتین ب من بگین
پرسیدم.گفتن از طراحان برجسته همدانه.متاسفم ک همچین کسی برجسته همدانه


پاسخ: در مورد اساتید دیگر اظهار نظر نمیکنم. ولی سوالات ایشان را دیدم و سوالات نرمالی بود اینکه به چه شکل نمره میدهند به خودشان ربط دارد و من اصلاً دخالتی نمیکنم. درس را هم من برای ایشان قرار دادم و ناراضی هم نیستم. ایشان به شهادت خود شما فردی بسیار متعهد و زحمتکش هستند. در ترمهای قبل هم همگی از ایشان راضی بودند. از لحاظ سواد و توانایی تدریس هم مطمئناً بیش از حداقلهای مورد نیاز را دارا هستند.
نه استاد این را شما باید جواب بدید.

خداییش چی نشونمون میدی؟؟

فقط میایید سر کلاس از روی جزوه رو نویسی میکنید...
حالا باید یک ترم دیگه بیاییم سر کلاس فولاد1

خداییش این انصافه؟؟؟


پاسخ: پاسخی به شما نمیدهم. قبلاً بارها در این مورد پاسخ داده ام. الان شما عصبانی هستید و در این وضعیت انتظار یک بحث منطقی را از شما ندارم.
استاد بازم 100 رحمت به بچه های ناپیوسته
جدا استاد بدون تعصب میگم سطح علمیشون از همه لحاظ پایین تره!!!
قبول دارین؟


پاسخ: بچه های پیوسته را من انتظار بیشتری داشتم ولی دو بار که با آنها درس داشتم هر دو بار نتیجه های آنها قابل قبول نبود. دلیل آن را نمیدانم. این ترم هم حس میکردم که نتایج آنها خوب باشد. نسبتاً مرتب سر کلاس می آمدند و ظاهراً هم در طول ترم درس میخواندند. ولی نمیدانم چرا امتحان اکثراً جوابهای پرتی داده بودند.
سلام استاد فردا دانشگاه تشریف دارید ؟چه ساعتی؟



پاسخ: تا پایان این هفته دانشگاه نیستم هفته بعد هم اول هفته تماس بگیرید تا تاریخ دقیق را بگویم

سرعتتو عشق است...
ایولا...
۰۳ بهمن ۹۱ ، ۲۰:۲۵ شاگرد قدیمی
سلام استاد

خسته نباشید

بچه های تازه وارد لطفا به استاد بی احترامی نکنین.خواهشا

استاد جعفری من تو این دنیا به هیچ چیز و هیچ کس حسودی نکردم به جز صداقت وبخصوص پاکی شما.

واقعا شخصیت عجیبی دارین.

با ارزوی موفقیت برای استاد پاک و زحمت کش تو تمام مراحل زندگی.



پاسخ: سپاس از لطف شما

سلام استاد شرحشو پیدا کردم نونه سوالاتشو نه.چند سال پیش نمیدونم از ایران سازه گرفتم یا از همین وبلاگ ؟هرچی تو سیستمم میگردم نیست؟فک کنم به اسم شما تو اینترنت پخش شده ولی فروشیه یا دانلود نمیده.استاد برم نظام مهندسی میتونم نمونه سوالات تستی زلزله و بارگذاری پیدا کنم؟میشه لینک نمونه سوالات تستی 2800 رو برام بزارین؟



پاسخ: http://jafarii.blogfa.com/post/19/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a2%db%8c%db%8c%d9%86-%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-2800-%d8%af%d8%b1-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d9%85-%d9%85%d9%87%d9%86%d8%af%d8%b3%db%8c

سلام استاد مرسی مرسی لطف کردین
استاد آموزش خواب مونده میشه بیدارش کنید...
این مسئولی آموزش هم مردم آزارن
از اونور اطلاعیه زدن که چهار بهمن انتخاب واحده از اینور هیچگونه جریانی بنام انتخاب واحد در سایتشون برقرار نکردن.
سلام
استاد پروژه راه 3 واحده؟؟؟
مخندسی پی و هیدرولوژی برا ماست؟؟؟


پاسخ: اگر ناپیوسته هستید برای ورودی 90 و 91 پروژه راه یک واحدی است.البته قبل از آن باید درس دو واحدی راهسازی را پاس کنید. هیدرولوژی فکر میکنم برای ورودی 90 و 91 جبرانی است. مهندسی پی هم برای ورودی 90 و 91 ناپیوسته نیست. برای شما مکانیک و مهندسی پی است.
استاد عاشششششقتم
استاد درسای بناهای آبی و مهندسی سیستم ارائه نمیشن این ترم؟؟؟
ترم آخریم استاد



پاسخ: با دکتر سعیدی جم در میان بگذارید.
سلام استاد میخوام زلزله با شما بردارم!باید از دکتر سعیدی نامه بگیرم؟
سر فصل بچه های پیوسته با ما فرق داره؟



پاسخ: بله. سرفصلها یکی است لااقل من مشابه درس میدهم. ولی بعید میدانم ایشان موافقت کنند.

سلام استاد
پروژه راه چند واحده مگه
برا ما 3واحدی زده (نا پیوسته)



پاسخ: ناپیوسته ورودی 90 و 91 یک واحدی است. احتمالاً آنچه دیده اید مربوط به ورودی 89 و 88 است

باتشکر
استاد یعنی هیدرولوژی رو حتما پاس کنیم؟



پاسخ: تا آنجا که من یادم هست هیدورلوژی برای کارشناسی ناپیوسته ورودیها ی 90 و 91 اجباری نیست و درس جبرانی هست
استاد شما گفتین پروژه ها و کاراموزی تابستون ارائه میشه.اموزش میگه اصن هیچی ارائه نمیدن.مگه میشه؟



پاسخ: تا پارسال که اینطور بود حالا برای تابستان بعدی چگونه عمل شود قابل تعیین نیست.

سلام
60 واحد پاس نکردیم میتونیم کارآموزی برداریم؟



پاسخ: خیر
سلام
مهندسی ترابری نوشته پیش نیاز نداره؟!! من راهسازی ندارم میتونم با هم بردارم؟



پاسخ: خیر پیش نیاز دارد فراموش کرده اند اعمال کنند
استاد برعکس شدی چرا!!



پاسخ: دیدم پشتم به صفحه وبلاگ و شماست بی ادبی بود برگشتم رو به صفحه و شما!!
استاد اگه راهسازیو حذف کرده باشم ترم قبل، این ترم میشه با ترابری برداشت؟



پاسخ: به شرطی که حذف اضطراری کرده باشید

استاد سلام خسته نباشید.
برای ما کارآموزی ارائه شده. چیکار کنیم؟ برداریم یا نه؟
منظورم اینه که می ترسم وقت و انرژی قابل توجهی ازمون بگیره. نظر شما چیه؟
بنظرشما کارآموزی میتونه اینجوری باشه؟



پاسخ: ترجیحاً تابستان بردارید. الان فرصت آن نیست.

ما مخلص ادب شما هستیم!! شرمنده نمودید!! راستی استاد مهندسی سیستم ها چرا اینقدر ظرفیتش پایینه چیزی به ما نرسید! کلا 20 نفر ! راستی استاد شما ترکی بلد هستید؟ اصلیت فارس یا ترک؟!



پاسخ: اطلاع ندارم. شاید گروه مشترک بین پیوسته و ناپیوسته هاست و ظرفیت تقسیم شده است. من خیر ترکی بلد نیستم.

سلام استاد پروژه فولاد با شما ارائه نمیشه؟



پاسخ: نه . یک گروه با من قرار بود ارایه شود که به دلایلی درخواست کردم که این گروه حذف شود.
سلام استاد.انتخاب واحد نابیوسته عمران عمران شروع شده ولی خبری از اساتید حرفه ای مثل استاد سیدی ریاضی2 استاد ملکی تحلیل 1 استاد جعفری یا استاد سلیمانیان مقاومت ....... نیست تو رو خدا یا خودتون یه کاری کنید یا با مهندس سعیدی جم تماس بگیرید و از ایشون بخواید این درسا رو با این اساتید ارائه بدن. اگه مقاومت یا تحلیل نمیشه حداقل ریاضی2 رو یه کاریش کنید من ریاضی 1 با استاد خرقانی باس کردم اونم با نمره ی بالا. منظور بدی ندارم ولی ایشون در حد ریاضی2 نیستن که بخوان درس بدن. با عرض معذرت


پاسخ: در انتخاب اساتید دخالتی نمیکنم. خودم هم فقط 12 واحد برداشتم و درس جدیدی تمایل به تدریس ندارم.
۰۴ بهمن ۹۱ ، ۱۱:۱۴ خطاب به دوستان ناامید
اگر به موفقیت خود واقعا ایمان داشته باشد حتما پیروز خواهید شد.
داوید شوارتز
استاد هیییییییییییییییییییچ راهی نداره کاراموزی برداریم در حالی که شصت واحد پاس نکردیم؟؟؟!!



پاسخ: کارآموزی اصولاً باید در تابستان اخذ شود. مگر مشکل و توجیه خاصی برای آن وجود داشته باشد که آنهم با نظر شورای آموزشی یا مدیر گروه قابل اخذ است. ولی عموماً دلیلی برای اخذ کاراموی در طول ترم آنهم قبل از پاس کردن 60 واحد وجود ندارد

استاد بی ادب شدی برگشتی اونور که!!!
درس اجرای سازه های فلزی وبتنی هر دو واحدش عملیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینجا از آزاد گرونترههههههههههههههه
اجرا 2 واحدش عملیه؟



پاسخ: متاسفانه چارت رشته شما را در اختیار ندارم. قاعدتاً باید واحد عملی داشته باشد.
استاد یعنی هر دو واحدش عملیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نظری نداره؟؟؟؟؟؟؟
شما که باهوشید!



پاسخ: والله یادم نیست. سرفصل رشته شما را هم به صورت فایل ندارم یک چارت هست که خودم تهیه کردم و توی آن فقط تعداد واحد درج شده است. قاعدتاً یک واحد تئوری و یک واحد عملی باید باشد که در این صورت باید در سه ساعت ارایه شود. اگر بیش از سه ساعت ارایه شده است هر دو واحد آن عملی است. اگر جز اینست میتوانید به دانشگاه اعتراض کنید و خواهان بازگشت اضافه پول شوید
۰۴ بهمن ۹۱ ، ۱۴:۲۲ هکلاسیه خوب
بچه ها پروژه راه درس شد برین 1 واحدیشو بردارین...
استاد زده 16 تا 20...این یعنی چی؟



پاسخ: احتمالاً هر دو واحد آن عملی است.
دیوار برشی ها کلا ترک خوردن باید چیکار کنم مقطع دیوار را بزرگ کنم ؟؟؟////



پاسخ: نه لازم نیست فقط باید در ضرایب ترک خوردگی این مساله را اعمال نمایید
سلام استاد شما به دانشجویی که فقط یک نمره لازم داره تا مشروط نشه کمک میکنید؟
اگه بابتش جزوه کامل شده درس فولاد 1و2 دراختیار دانشجوها بذاره چی؟
به خاطر یه سری مسایل نظر را بصورت خصوصی براتون گذاشتم ممنون میشم با اسم نظر جوابمو بدید
واقعا به کمکتون نیاز دارم


پاسخ: البته نظر را که به صورت خصوصی قرار نداده اید. اگر قبل از امتحان این کار را میکردید ممکن بود انجام دهم ولی الان نه.
استاد جان خواستم یه چیز رو خدمتتون عرض کنم.
این همه ما اعتراض و نامه و ... انجام دادیم که شما درس سیالات رو به آقای مهندس بهرامی ندید شما به هیچ عنوان برای درخواست ما کوچکترین احترامی قائل نشدید و اصلا توجه نکردید و بهانه را مهندس سلطانی میکردید که نمیخوان بی احترامی به مهندس بهرامی کنن و سیالات را بر نمی دارن.
حالا با وجود دکتر سعیدی جم این امر محقق شد و سیالات پیوسته ها به مهندس امیدی و مهندس سلطانی ارائه شد و نا پیوسته ها سیالات و هیدرولیک رو با بهرامی دارن.

کار نشد نداره فقط باید خواست. که دکتر سعیدی جم خواستند اما شما نخواستید.

شما قرار بود اول پاییز فولاد 1 رو برای هر دو گروه پیوسته و ناپیوسته هم با خودتون و هم با مهندس سلیمانیان ارائه بدید که حتی زیر قولتون زدید و اصلا انگار هیچوقت همچین حرفی نزدید.
شما دو تا استاد دره پیت آوردید دانشگاه هزار بار گفتید . حالا دکتر سعیدی جم همین ترم بالای 6 تا مدرس جدید آوردن دانشگاه و....


پاسخ: در مورد زیاد توضیح داده ام و هنوز هم پای حرف خود هستم. اینکه ایشان چطور این کار را انجام داده اند خبر ندارم ولی مطمئن باشید این تغییر در این ترم راحتتر از پارسال بود. برای این تغییر هیچکس پشت من نبود حتی خود شما! وقتی ارزیابی بالا به استاد میدهید اگر تغییری در استاد بدهم تلقی مسایل شخصی میشود. من با هیچکس مساله شخصی نداشته و ندارم. توی حساب و کتاب من این تغییر در دو ترم گذشته امکانپذیر نبود و هنوز هم سر حرفم هستم. شاید من هم اگر این ترم مدیر گروه بودم تغییراتی ایجاد میشد و این کار را میکردم ولی با شرایط قبلی اصلاً امکان منطقی آن نبود. اساتیدی که من آوردم در پیت نبود. اساتید جدیدی که آورده شد اکثر شما راضی بودید و حالا شدند در پیت! مهندس الوانیان در پیت است یا سلیمانیان و یا مهندس بلوکی ؟ مگر شما نبودید که مدام از این اساتید تعریف و تمجید میکردید؟ بد نیست نامی از این 5-6 استاد جدید و برتری آنها نسبت به اساتید قبلی هم بزنید.
بلوکی [...]. اما اون دوتای دیگر واقعا حرف ندارن. البته مهندس سلیمانیان یک بدی بزرگی که داره اینه که فقط به عدد آخر نمره میده.
حتی بین (دو پنجم) و (چهار دهم) هم فرق قائل میشه. هرچند که این دو عدد با هم برابرند.

آقای مهندس بلوکی مثال های کتاب دینامیک مریام رو همش حل میکرد. هیچوقت امکان نداشت جوابی رو که آقای بلوکی بدست میاورد با جواب کتاب مریام یکی باشه. این اختلاف در یک هزارم نبود. فاصله اعداد بدست آمده توسط آقای بلوکی با اعداد کتاب مریام یک عدد نجومی می شد.


اینا یک مشت حرف نیست. می توانید صحت آنرا از خود این بزرگوارن بپرسید.


و اما دوتا خانمی که شما آوردین. خانم معینی پویا تو آزمایشگاه بتن هیچی بلد نبود. حتی ما دانشجوا از اون بیشتر یاد می گرفتیم. اون هم مثل یکی از ما ها میومد و آزمایش ها رو یاد می گرفت نه اینکه به ما چیزی یاد بده. خانم جامه بزرگ هیچی از خودش نداره. تو مکانیک خاک اینقد سوتی میداد که آدم گریش می گرفت که استادش اینقد بی سواده.
همش روخوانی میکرد. از خودش چیزی نداشت.

شما دیدید تازه ارشدشونو گرفتن این دو خانم و گفتید حالا فعلا بیاین دانشگاه ما تدریس کنید.

اما آیا هیچوقت وجدان شما به شما اخطار نداد آقای مهندس؟؟؟

آیا بهتر نبود بجای دو تا خانم بیسواد و بدون هیچگونه سابقه ای از مهندسان و مدرسان با سابقه ی درخشان استفاده می کردید؟
دانشگاه آزاد همدان پره از مغز ها و اساتید کارامد.
چرا هرگز هیچ استفاده ای نشد؟

شمایی که دم از دفاع از حقوق ما میزدید، چرا به خود اجازه دادید که برای ما مدرسان بیسواد بیارید؟

مخصوصا آقای بلوکی واین دو تا خانم ها هرکدامشون چندتا فایل پی دی اف از درسای مختلف پیدا کردن و میخوان از رو اونا درس بدن. چیزی که از خودشون مایه ندارن.

مثلا خانم معینی پویا میخوان زلزله درس بدن. مسخره نیس بنظرتون؟؟؟؟؟؟؟؟


و حرفایی هم که شما زدید در پاسخ به کامنت قبلی دلیل موجهی نیست. این ترم و اون ترم نداره.
بعدش شما میگید هیشکی پشت من نبود. مگر شما از ما خواستید که ما همراهی نکردیم؟
مگر شما اصلا کوچکترین رفاقتی با هیچکدوم از ما دانشجوا دارین؟ در ورتی که خیلیا از هستن که واقعا به شما عشق می ورزند.
پس حرفایی که شما میزنید با عرض پوزش زیاد به جا نیستن آقای مهندس


پاسخ: جواب شما را در زیر کامنت بعدی شما میدهم.
راجع به ارائه فولاد 1 با دو استاد برای هر دو گروه پیوسته ها و نا پیوسته چیزی نگفتید استاد!



پاسخ: این مورد را فراموش کردم. این کار عملاً انجام شد. اما چون اکثراً تمایل به برداشتن درس با آقای مهندس سلیمانیان داشتند و گروه ایشان ظرفیت کافی برای این مساله را نداشت این مساله را محدود به کسانی کردم که در گروه کارشناسی پیوسته دارای تداخل درسی با کلاس من داشتند. گروه ایشان به این ترتیب نه تنها پر شد بلکه حدود ده نفر هم اضافه بر ظرفیت داشت که باعث اعتراض خود ایشان به این مساله شده بود. از ان طرف هم کسی متقاضی آمدن به گروه من نبود و گرنه بدون مشکل قبول میکردم. اگر با این موضوع مشکل داشتم آیا اساساً نمیتوانستم هر دو گروه را خودم بردارم؟ ضمن اینکه همین کار که من انجام دادم زمانی که آقای سعیدی جم مدیر گروه شد مورد انتقاد ایشان بود و این کار را نادرست میدانند و ایشان کلاً مخالف ارایه دو گروه با دو استاد برای یک رشته هستند. در یکسالی که مدیر گروه بودم برای اکثر درسها تا آنجایی که امکان داشت دروس را با دو استاد ارایه میکردم. تنها مشکل شما با درس سیالات است که بارها در این مورد توضیح داده ام و هنوز هم از کاری که انجام داده ام دفاع میکنم. اینکه آقای دکتر سعیدی جم به چه شکل این تغییر را انجام داده است را نمیدانم.
استاد کامنت قبل رو چرا نمایش ندادید؟
هیچ جوابی هم ندادید......


پاسخ:جواب شما را همینجا میدهم. 1- اول اینکه شما باید یاد بگیرید که در مورد اساتید شما چه خوب و چه بد لحن مودبانه داشته باشید. حالا ممکن است من خیلی مسایل را تحمل کنم ولی مجوز این نیست که شما همین ادبیات را در مورد بقیه اساتید به کار ببرید. 2- در مورد آقای مهندس بلوکی من البته قبل از اینکه به این دانشگاه بیایند با ایشان آشنایی نداشتم. خود دانشجویان کارشناسی ناپیوسته که دوره کاردانی با ایشان درس داشتند اصرار فراوانی داشتند که برای ایشان درس بگذارم. بعد هم پرونده ایشان را دیدم که قابل قبول بود و بعد هم مورد مصاحبه قرار گرفت که از نظر دانشگاه هم مورد قبول قرار گرفت. تا الان هم چندان کسی از ایشان ناراضی نبوده است و ارزیابی های ایشان هم در ترمهای قبل بالا بوده است. من باید ارزیابی های مکتوب شما را معیار قرار دهم یا نظرات جسته گریخته ای که عمدتاً هم به صورت ناشناخته قرار میدهید؟ 3- در مورد خانمهای مهندس معینی پویا و جامه بزرگ هم هر دو نمرات ارزیابی های بالایی داشته اند. حتی از خود من هم هر دو نمرات ارزیابیشان بالاتر بوده است. حداقل خانم معینی پویا را میدانم که بسیار با پشتکار و علاقه تدریس میکرده اند. البته مطمئناً اساتید تازه کار مشکلاتی هم دارند ولی اگر قرار باشد به دلیل تازه کار بودن درس ندهند پس کجا باید تجربه کسب کنند؟ مگر جز این بود که در کنار ایشان از اساتید باتجربه هم استفاده شده بود؟ مگر دکتر ملکی و دکتر اوحدی هم درس نمیدادند؟ میدانید برای همان یک درسی که برای این دو استاد قرار دادم چقدر به آنها اصرار کردم؟ دکتر طهماسبی به عنوان یک استاد باتجربه مگر هر ترم درس نمیدهد؟ تا ابد که نمیشود همینها درس بدهند. باید به دنبال یک سرمایه برای ترمهای بعدی بود. تعمداً برای اساتید تازه کار هم دروسی قرار دادم که خیلی نیاز به تجربه بالا نداشته باشد و دروس سختتر را به بقیه اساتید دادم. اگر از آنها ناراضی بودید پس چرا این نمرات ارزیابی بالا را به آنها میدهید؟! 4- در مورد رفاقت با دانشجویان من نمیفهمم کجا خلاف آن عمل کردم. شما رفاقت را در نمره میبینید و من با آن مخالفم. کجا از من درخواست معقولی داشتید و من عمل نکردم؟ دقیقه به دقیقه با کامنت و تلفن از من سوال میپرسید و من جواب میدهم این رفاقت نیست؟
استاد ای حرفا راجع به ،به قول شماها مهندسبلوکی واقعا درسته همه تایید میکنن..........
[...]



پاسخ: من صحت یا عدم صحت ادعای شما را نمیدانم. ولی اولاً باید مودبانه در مورد ایشان صحبت کنید و ثانیاً اگر به قول شما بیسواد بود پس چرا این همه اصرار از طرف دوستان شما برای درس گذاشتن برای ایشان وجود داشت؟! آنهم دوستانی که حداقل چند درس با ایشان در دوره کاردانی گذرانده بودند.
سلام استاد
توپروژه بتن بعد از آنالیز ازمنوی فایلLast Analysis...رو که میزنم وارنینگ به شرح زیرداره

* * * W A R N I N G * * *
NEGATIVE STIFFNESS FOUND DURING SOLUTION FOR DOF UX OF JOINT 913
LOCATED AT X = .000000, Y = 11.800000, Z = 0.680000,
STIFFNESS MATRIX DIAGONAL VALUE = -314.920204,
کلی شماره گره گذاشته که فکر کنم همه گره هارو شامل میشه!!!!!!
در آخر هم این پیغام:

* * * W A R N I N G * * *
THE STRUCTURE IS UNSTABLE OR ILL-CONDITIONED !!
CHECK THE STRUCTURE CAREFULLY FOR:
- INADEQUATE SUPPORT CONDITIONS, OR
- ONE OR MORE INTERNAL MECHANISMS, OR
- ZERO OR NEGATIVE STIFFNESS PROPERTIES, OR
- EXTREMELY LARGE STIFFNESS PROPERTIES, OR
- BUCKLING UNDER P-DELTA LOADS (IF ANY), OR
- AN EIGEN SHIFT (IF ANY) ONTO A NATURAL FREQUENCY

استاد من صلبیت گره ها و گیرداریشونو و تنظیمات و هندسه مدل رو چند بار چک کردم ولی باز همین پیغام خطاها رو داره !آیا میشه این خطاها رو نادیده بگیرم و طراحی ر و انجام بدم؟
اگه نه شما چه راهی رو پیشنهاد میکنید؟
باتشکر


پاسخ: این خطا برای من هم زیاد پیش می آید. از آن عبور کنید.
۰۵ بهمن ۹۱ ، ۱۷:۵۸ ناپیوسته 89
باسلام
استاد امیدوارم قضاوت ها و نظرات بعضی دانش!!!جو ها رو جدی نگیرید
هر استادی به تبع ایراداتی که داره و ممکنه با انتقاد وپیشنهاد اصلاح بشه مطمئنا حسن هایی هم داره!
دوستان گاهی بعد از دریافت نمره یاد انتقاد کردن میفتند نه وقتی که برگه نظرسنجی آخر ترم زیر دستشونه!!!
تا اون وقت اگه مشکلی تو یادگیری داشته باشند خودشون رو مقصر میدونن چون طول ترم کم کاری کردن ولی بعد امتحان که نمره کمی میگیرن استاد مقصره!!!

عزیزان طول ترم درس بخونید تا آخر ترم که هم موقع نظرسنجی با دقت نظربدید وهم یه چیزی یاد بگیرید!!!!!!!!!!!!
سلام استاد درس مکانیک سیالات وهیدرولیک فقط با استاد بهرامیه یعنی با استاد سلطانی دیگه مشترک درس نمیدن؟



پاسخ: اطلاعی ندارم.
سلام مهندس به این پیوسته ها خیلی ارفاق میکنید (البته خیلی ببخشید ) مثلا" 5.25 یا 6.5 بشه 9.5 در دوره ما این ارفاقات نبودشاید 7.75 بشه 9.5نه دیگه این قدر مثلا" تو درس زلزله به خاطر 0.5 نمره اضافه به یکی از دانشجوها تو وبلاگتون درگیری لفظی بین دانشجوها رخ داده بود چقدر نمرات پیوسته ها افتضاحه از 18 نفر فقط 7 نفر اونم با نمره 10-13 قبولی دادن این پیوسته ها برن خدا رو شکر کنن که این قدر شما بهشون ارفاق نمودید


پاسخ: آن یک نفری که با 5.25 ، 9.5 شده استثناست. مربوط به رشته آبادانی توسعه است که استثنائاً مورد ارفاق قرار گرفته است. 6.5 را برای همه تا به حال 9.5 داده ام.
سلام استاد
استادببخشید هنگام ایمپورت کردن اتوکد داخل سیف با وجودیکه هم لایه های نواری را جداگانه در نظرگرفتم و هم اینکه سطح را درآن ناحیه ها بصورت اریا در نظر گرفتم،بعد از ایمپورت کردن پلان داخل سیف بصورت ال شکل و پلانی که از اتوکد ایمپورت کرده ام بصورت یک نقطه خارج این ال شکل دیده میشود و کل سیستم سازه بهم میخورد
استاد چیکار کنم ؟ چند بار امتحان کرده ام ولی دوباره به همین صورت میشود
سیفی هم که استفاده میکنم هم ورژن 8است
ممنون استاد


پاسخ: در جزوه راهنما مراحل کار را نوشته ام دوباره نگاه کنید ببینید کامل طبق آن انجام داده اید یا خیر. توجه کنید که باید واحد اتوکد با واحد سیف در زمان ایمپورت همخوانی داشته باشد و همچنین مبدا ترسیم در اتوکد با مبدا فایل سیف یکی باشد. با این وجود احتمال خطا را بعید نمیدانم. موردهایی پیش آمده است که با وجود رعایت تمام موارد باز هم دیده ام که ایمپورت به داخل سیف انجام نشده است.
آقای بلوکی باسواد هست اما مغرور و [...]
سلام استاد
استاد اتوکدهم مگه واحدداره؟واحدش کجاست؟بله آن مراحل را رفتم ولی اون قسمت رو که گفتیدبعد از اینکه بصورت سطح نوارها رو درنظر گرفتیم در یک فایل دیگر ذخیره کنید دقیقا نفهمیدم یعنی چی؟؟ البته در فایل جداگانه دوباره ذخیره کردم ولی باز نشد حالا نمیدونم باید در آن فایل جدید کارخاصی انجام داد یانه؟
استاد مبداترسیم رودرست نمیدونم منظورتون چیه ؟؟که باید با فایل سیف یکی بگیریم
استاداگه نشه پس چیکار کنم دیگه وقتی برام نمونده بایدهرچه زودتر فایل رو ترسیم کنم در خود سیف هم نمیشه چون خط های مایل دارم


پاسخ: بله واحد دارد. فکر میکنم پیش آن متریک است. مهم اینست که موقع ایمپورت واحد سیف را هم روی متر تنظیم کرده باشید. در فایلی که پی را ترسیم میکنید نباید چیز دیگری رسم کنید. اگر چنین کاری کرده اید باید موارد اضافه را پاک کنید یا پی را به یک فایل جدید منتقل کنید. هر نقطه در اتوکد یک مختصات دارد مختصات این نقاط باید با مختصات نقطه متناظر در سیف یکی باشد اگر چنین نیست باید با جا به جایی پی آنها را یکی کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی