وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

این وبلاگ متعلق به احمدرضا جعفری میباشد. مقالات، پروژه ها، برنامه های نرم افزاری، دیدگاهها، برنامه های کلاسی و .... از جمله مطالبی هستند که در این وبلاگ قابل دسترس میباشند.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات
۱۷ اسفند ۹۱ ، ۰۸:۱۰

جزوه دستنویس تحلیل سازه 2

جزوه دستنویس تحلیل سازه 2
تدریس شده توسط اینجانب
نوتبرداری شده توسط دانشجویان رشته کارشناسی مهندسی عمران دانشگاه دولتی ملایر
پاییز 91
با تشکر از آقای مسعود باغبان زادگان به خاطر اسکن جزوه

این جزوه شامل مباحث زیر است:
1- روش شیب افت
2- خط تاثیر سازه های معین
3- کاربردهای خط تاثیر در سازه های معین
4- ترسیم خطوط ترسیم سازه های نامعین به صورت شماتیک
5- روش توزیع لنگر
6- کاربرد تقارن در تحلیل سازه ها
7- روشهای تقریبی تحلیل سازه ها ( یک دهم دهانه - پرتال - کانتیلور )
8- روش تحلیل ماتریسی سازه ها

این جزوه در 70 صفحه میباشد. قابل ذکر است که مطالب جلسه آخر در جزوه موجود نیست. در جلسه آخر دو مثال تحلیل ماتریسی در مورد خرپا و تیر حل شده است. این دو مثال از فصل آخر کتاب اطیابی میباشد و میتوانید به این کتاب مراجعه کنید.

دانلود نسخه کم حجم با کیفیت پایین به حجم تقریبی 7 مگابایت

دانلود نسخه پر حجم با کیفیت بالا به حجم تقریبی 36 مگابایت


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۱۷
احمدرضا جعفری

نظرات  (۱۴)

باغبان زاده



پاسخ: توی سی دی که ایشان به من تحویل داده اسمشان را روی سی دی مسعود باغبان زادگان ذکر کرده است.

سلام استاد کی دانشگاه توسعه هستید که مزاحم بشم؟ممنون



پاسخ: من فقط چارشنبه و پنج شنبه بعد از ظهر دانشگاه هستم
من مسعود باغبان زادگان هستم ولی به اختصار باغبان زاده شناخته میشم.اینقدر دنبال حواشی نباشین.استاد میتونم جزوتونو توی my civil و icivil بزارم؟



پاسخ: مشکلی نیست.
مرسی
با سلام استاد ببخشید مدل سازی زیرزمین توی ایتبس چه جوریه؟ممنون.



پاسخ: فرقی با طبقات عادی ندارد فقط باید تراز پایین ترین طبقه را منفی بدهید. اگر دیوار حائل هم داشته باشد باید همانند دیوار برشی مدل شود.
سلام استاد
چطور جزوه تحلیل 2روش کانی نداره؟



پاسخ: به علت محدودیت وقت روش کانی تدریس نشده است و به جای آن تحلیل ماتریسی تدریس شده است ضمن اینکه چون در تحلیل یک نه شیب افت و نه خط تاثیر به آنها تدریس نشده بود چند جلسه ای هم صرف تدریس این دو روش شد ( در تحلیل یک حداقل یکی از این دو مبحث باید تدریس میشد که ظاهراً نشده بود).
استاد من با اینترنت پرسرعت دانلود میکنم اصلا بالا نمیاد
فایلش با چه برنامه ای باز میشه؟



پاسخ: آکروبات ریدر. توی ایران سازه هم در یک تاپیک ضمیمه کرده ام. چه پیغامی داده میشود؟ چون یک بار امتحان کردم حداقل چند صفحه اول آن را دیدم که بدون مشکل باز میشد

چرا مهندس امیدی نظر گذاشتن: اول و آخرت
یعنی چی؟ یعنی بد بود جزوه؟



پاسخ: ایشان مهندس امیدی نیستند. مهندس اگر بخواهد نظر بگذارد به شکل دیگری میگذارد. برخی دوستان عادت دارند به اسم دیگران کامنت میگذارند و حتی بعضاً فحش رکیک میدهند. حالا هم خواستند یک کلمه بی معنی بگذارند که خودشان هم نمیدانند چه گفته اند.
پس برای رفع سوء تفاهم بهتر نیست نظر با اسم مهندس رو حذفش کنید؟



پاسخ: حذف شد
سلام
درست شد.ممنون
استادجزوه روش کانی که خودتون تدریس کرده باشیداز کجا میتونم پیدا کنم؟



پاسخ: من فقط یک بار این روش را درس داده ام که چیزی از آن ندارم البته آن موقع هم از جزوه فکر میکنم مهندس الوانیان کمک گرفتم غیر آن در جزوه مهندس افشین سالاری هم توضیحاتی داده شده است. در جزوه مهندس سلیمانیان هم تدریس شده است
سلام شبتون بخیر
استاد تو حل قاب ها به روش توزیع لنگر وقتی به یک گره 3 عضو وصل باشه چطور باید جدولشو رسم کنیم که قاطی نشه؟
طاحونی یه جور گفته خیلی نامفهومه.جزوه شما بهتره ولی قاعده ش رو متوجه نشدم



پاسخ: خیلی قاعده خاصی ندارد. میتوانید در انتهای جدول سومین عضو را رسم کنید و یا جایی که مجاور گره مجاورش باشد و بتوانید انتقال لنگر را هم بین آن گره و گره مقابل انجام دهید. کتاب اطیابی را در این زمینه بد نیست نگاهی بیاندازید
با عرض سلام ببخشید استاد من دانشجوی شما هستم ودرس های فولاد 2 وتحلیل2 را با شما دارم به علت اینکه مریض هستم نتوانسته ام کلاس بیایم ایااز نظر شما مشکلی ندارد که کلاس نیایم شماره داشجویی ام هم این است 9025341005 با تشکر از شما.

پاسخ:
پاسخ: مشکلی نیست
با عرض سلام ببخشید استاد اگر امکان دارد در مورد نحوه رسم خط تاثیر توضیح دهید ممنون .

پاسخ:
پاسخ: در چند جمله قابل بیان نیست جزوه تحلیل سازه دو من یا کتاب تحلیل سازه اردشیر اطیابی یا کتاب تحلیل سازه دکتر فنایی را مطالعه کنید
سلاماستاد شبتون بخیر
استاد ببخشیدمیشه بگید درنمونه سوالات فولاد 1 در صفحه 184 در سوال 3برای بدست آوردن مساحت قسمت بتنی آیا باید عرض موثربدست آورد؟یا باید همون 150را بگذاریم و اگر باید عرض موثر بدست آوریم باید عرض میانی را بدست آوریم؟
استادبرای بدست آوردن لنگرماکسیمم چه کاری باید بکنیم ؟
ممنونم استاد ازپاسخگوییتون

پاسخ:
پاسخ: بله باید به دست آورید. تیر میانی است. لنگر ماکسیمم نیازی به محاسبه نیست. سوال را چهارشنبه سر کلاس 1-4 حل کرده ام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی