وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

این وبلاگ متعلق به احمدرضا جعفری میباشد. مقالات، پروژه ها، برنامه های نرم افزاری، دیدگاهها، برنامه های کلاسی و .... از جمله مطالبی هستند که در این وبلاگ قابل دسترس میباشند.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات
دانشجویانی که این ترم درس مقاومت مصالح دو را با اینجانب دارند میتوانند از نمونه سوالات زیر از کتب مقاومت مصالح بیرجانسون و پوپوف به عنوان تمرینات اضافی برای درک بهتر مفاهیم این درس استفاده نمایند:

کتاب مقاومت مصالح تالیف فردیناند بی یر – راسل جانستون ویراست پنجم ترجمه دکتر ابراهیم واحدیان

فصل دوم :

مساله 2-101 و 2-102 و 2-103 و 2-105 و 2-106 و 2-109 و 2-110 و 2-111 و 2-116

بخش 4-8

مثال 4-5 ، مثال 4-6 ، مساله نمونه 4-5 ، مساله نمونه 4-6 ، مساله نمونه 4-7  ، مساله 4-67 و 4-68 و 4-81 و 4-82

فصل دهم:

مساله 10-1 و 10-2 و 10-3 و 10-6 و 10-11 و 10-12 و 10-13 و 10-14 و 10-20 ،

فصل نهم:

مسایل 9-1 تا 9-10 ، 9-35 تا 9-43

نمونه سوالات از کتاب مقاومت مصالح ایگور پوپوف ترجمه شاپور طاحونی

فصل چهارم بخش 4-6 و 4-7

مثال 4-11 و 4-12و 4-13 و 4-14 ، مساله 4-38 تا 4-40

فصل ششم بخش 6-8

مثال 6-6 و 6-7 و 6-8-1 تا 6-8-4

فصل 11

مثال 11-2 تا 11-13

فصل دوازدهم

مثال 12-1 تا 12-6 ، مساله 12-1 و 12-2

این لیست به تدریج تکمیل میشود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۱۸
احمدرضا جعفری

نظرات  (۱۰)

ostad moghavemat2 tu moasese khodemum darin? Ba peyvaste has?



پاسخ: من مقاومت 2 برای اولین بار در ملایر دارم و هیچ جای دیگری تا به حال این درس را تدریس نکرده ام.
سلام استاد.اینو قبلا هم گفته بودم بهتون.استاد اگه میشه نظراتی که به هر نحو شامل توهین یا بی احترامی به شخص یا گروهی میشه رو تایید نکنین.ممنون.اینجا یه مکانه واسه اموزشه و انتقال مطالب علمی نه تسویه حساب شخصی



پاسخ: سعی کردم چنین چیزی رعایت شود الان کدام کامنت یا کامنتها مد نظر شماست؟ ضمن اینکه تعیین مرز توهین و انتقاد هم کار ساده ای نیست و بعضاً اختلاف برداشت در این مورد وجود دارد.
سلام استاد برای فولاد2 جز کتب منابع درسی کتابی رو خاطرتون هست که فقط حاوی مسائل و حلشون باشه؟ اگه هست لطفا معرفی بفرمایید. متشکر



پاسخ: احتمالاً باید باشد ولی الان چیزی خاطرم نیست
گروه مهندسین کارشناسی در نظر دارد جهت بالابردن سطح علمی و عملی مهندسین و دانشجویان ودانش پژوهان ، اقدام به جمع آوری و انتشار مقالات کاربردی و مفید در وب سایت کارشناسی کند.
جهت اطلاع بیشتر و ارسال آثار با ما تماس بگیرد.


02166566096
karshena30.com
Info@Karshena30.co
با سلام خدمت استاد
من یه دانش اموزم که چند سالیه تو زمینه ی جشنواره خوارزمی فعالیت می کنم اما امسال متاسفانه هر چی فکر می کنم هیچ طرحی به ذهنم نمی رسه
خواستم اگه بشه شما راهنماییم کنید و اگه طرح خاصی دارید بگید تا اجرا کنم
ممنون می شم راهنماییم کنید
با تشکر بیگی
amb1375@gmail.com



پاسخ: نه متاسفانه چیز خاصی مد نظرم نیست

سلام استاد
ببخشید شما پروژه کاراموزی همراه باعکس دارید برام میل کنید؟
یااینکه اگه ایران سازه دارید لطفا بگید کدوم قسمتش.




پاسخ : هست ولی باید جستجو کنید. شما که زحمت تهیه نمیخواهید به خودتان بدهید حداقل زحمت جستجو بدهید
آقای مسعود باغبان زادگان این چه طرز صحبت کردن با استاده؟ طوری گفتید قبلأ هم بهتون گفتم انگار که استاد کارگر شما و منتظر دستور شماست. لطفأ اول فکر کنید بعد قلم را بنوشتن وادارید. اینجا وبلاگ شخصی استاده و من و شما هم حق و اجازه هیچ دخالتی در مدیریت این بزرگوار نداریم


پاسخ: البته ایشان مطمئناً چنین قصدی نداشته اند ولی به هر حال اگر جایی نظری دارید چه از ایشان چه از بقیه حداقل شنونده آن هستم هر چند ممکن است نظر شما را قبول نکنم و به آن عمل ننمایم.
سلام استاد اصلا انتظار نداشتم اینطوری جوابمو بدهید
استاد من 1سال فارغ التحصیل شدم ونمیخاستم این پروزه تحویل استادم بدم.کارای متره انجام میدم بخاطر عکس ونمونه کار بود مزاحم شما شدم که اشتباه کردم .باید یاد بگیرم که هیچکس جز خودم نمیتونه بهم کمک کنه.یعنی نباید ازکسی انتظار کمک داشته باشم.استاد اگه گفتم کدوم قسمت ایران سازه است چون عجله داشتم .درهرصورت ببخشید دیگه مزاحمتون نمیشم.


پاسخ: من از کجا باید انگیزه شما را حدس بزنم؟ آیا بهتر نبود این توضیحات را همان اول ذکر میکردید؟ پروژه های کارآموزی را در لینکهای زیر میتوانید دانلود کنید :
http://iransaze.com/downloads-cat18.html
http://iransaze.com/ftopict-535.html
نمونه مطالب دیگری هم هست که شاید به درد شما بخورد. این بخش عکسهای زیادی در آن هست :
http://iransaze.com/forum-73.html
ممنون استاد.حق باشماست.ببخشید این روزا خسته ام کنترلمو از دست دادم.
متاسفم
ممنون که کمکم کردید
سلام استاد منظورم اون کانت مهندس امیدی هستش.کامنت های نا معقول رو لطف کنین تایید نکنین.من برداشتم توهین به شما یا مهندس امیدی بوده.چون تازگیها بعضی از این دانشجو نماها میان اینجا و عقده هاشونو اینجا خالی میکنن.اگه من برداشتم اشتباه بوده شما و بقیه دوستان ببخشن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی