وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

این وبلاگ متعلق به احمدرضا جعفری میباشد. مقالات، پروژه ها، برنامه های نرم افزاری، دیدگاهها، برنامه های کلاسی و .... از جمله مطالبی هستند که در این وبلاگ قابل دسترس میباشند.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات

جزوه درس طراحی سازه های فولادی 1

به روش تنش مجاز (ASD)

بر اساس ضوابط مبحث دهم مقررات ملی ساختمان (ویرایش 87)

نوتبرداری شده توسط : حمید ربانی ارشد

اسکن جزوه توسط : مسعود باغبانزادگان

توضیح :

این جزوه کامل نیست و بخش طراحی تیرهای لانه زنبوری از کتاب دکتر علیرضا رضاییان ، و بخشهای طراحی اعضای تحت اثر لنگر دو محوره و طراحی ورقهای زیرسری در محل بارهای متمرکز از روی کتاب مهندس شاپور طاحونی اضافه بر این جزوه تدریس میگردد.

به ضمیمه جزوه نمونه سوالات ترمهای گذشته این درس و همچنین صفحاتی از مبحث دهم ویرایش 87 مرتبط با مطالب این جزوه و برخی جداول مفید (شامل بخشهایی از جدول اشتال و جدول تنشهای مجاز فشاری ستونها) نیز قرار داده شده است.
بخشهایی از جزوه (شامل مبحث صفحه ستونها و مبحث تیرستونها) به صورت تایپی میباشد.
لینک دانلود (نسخه کم حجم به حجم 17 مگابایت)
لینک دانلود (نسخه پرحجم به حجم 67 مگابایت)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۱۹
احمدرضا جعفری

نظرات  (۹)

سلام خسته نباشید استاد چه روزایی موسسه هستید میخواستم بیام خدمتتون سپاسگزارم



پاسخ: چهارشنبه و پنج شنبه بعداز ظهر

سلام مهندس دوتامقاله معتبر عمرانی به من معرفی میکنید ممنون



پاسخ: در ایران سازه جستجو کنید مقالات متعددی وجود دارد.

سلام استاد مرسی از اینکه جزوه فولاد 1 رو تو نت گذاشتین جزوتون خیلی کامله خیلی حیف به دست بقیه نرسه.



پاسخ: سپاس از شما

میخواستم بگم چرا اینهمه بین دانشجوهات ملایر ودانشکاه غیر انتفای همدان تفاوت میذاری چرا به ملایری ها سخت نمیگیری باشناختی که ازت دارم دنبال قدرت وثروتی مهندس جان اینو بدون تا خدا نخواد هیچی نمیشی ادم خوبه یه جور شخصیت داشته باشه اخر ترم میبینیم چه تفاوتی هست از الان میگم


پاسخ: من تفاوتی نمیگذارم. تفاوتها از جای دیگریست. نه دنبال قدرتم و نه دنبال ثروت که اگر بودم الان اینجا نبودم. من هم معتقدم باید هر چیزی را از راه درستش به دست آورد. قدرت و ثروت اگر از راه صحیح به دست بیاید را پذیرا هستم ولی برای اینکه بفهمید که در این مورد صداقت دارم یا نه کافیست که مقایسه ای بین من و همسانان من انجام دهید.
در مورد اینکه به دانشجویان ملایر سخت میگیرم یا نه میتوانید از خودشان سوال کنید. به هر حال نیت من نگاه یکسان به هر دو نوع دانشجو است. تبعاً نمرات آنها از شما بالاتر است و اگر غیر این باشد غیرطبیعی و جای سوال است.
استاد اگه نسبت لنگر مقاوم به واژگونی حدود 200 بیاد یعنی محاسبات مشکل داره؟



پاسخ: به احتمال خیلی زیاد اشتباه کرده اید.
سلام استاد. بهتون خسته نباشید میگم. سوالی دارم از خدمتتان. بنظر شما برای دانشجو مباحث فولاد2 سنگین تر و سخت تره یا فولاد1؟ برای حل سوالات مختلف بعنوان تمرین برای کسب تسلط فولاد2 چه کتابی رو بخونیم کاملتر و شامل تره؟



پاسخ: در یک حد هستند. برای فولاد 2 تقریباً همان منابع فولاد یک مناسب است. علی الخصوص جلد دوم و سوم مجموعه ازهری و میرقادری.
سلام دوستان

متاسفانه دکترعلی اقبالی یکی از مفاخر استان همدان وایران درهمدان درگذشت.
درگذشت ایشان رابه شماوخانواده محترمشان ،همه دوستداران علم وعالم ،دوستان واساتید موسسه عمران وتوسعه که ایشان موسس آن بودند تسلیت میگویم.
خلاصه بیوگرافی ایشان را میتوانید در وبلاگ من مطالعه کنیدchahardoli.blogsky.com
سلام مهندس وبلاگ خوبی دارید
منم یک وبلاگ معماری دارم اگه دوست داشتین تبادل لینک کنیم
مارو با نام منطقه معماری لینک کنید وتو قسمت نظرات منو مطلع کنید
سلام استادمن دفه اولمه که فولاد1برداشتم .اکثربچه هاباردومشونه.خیلی میترسم چون نسبت به بچه ها ی دیگه کمتر میفهمم چه کار کنم.



پاسخ: تلاش بیشتر. اگر هم سوالی بود در خدمت هستم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی