وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

این وبلاگ متعلق به احمدرضا جعفری میباشد. مقالات، پروژه ها، برنامه های نرم افزاری، دیدگاهها، برنامه های کلاسی و .... از جمله مطالبی هستند که در این وبلاگ قابل دسترس میباشند.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات

عرضه دو مجموعه ویژه در فروشگاه محصولات آموزشی سازه 808 با همکاری وبسایت ایران سازه


logo6       ایران سازه
  • مجموعه اطلاعات منتخب سالانه وبسایت ایران سازه از سال 88 تا سال 91

مجموعه اطلاعات منتخب سالانه وبسایت ایران سازه از سال 88 تا سال 91 در 5 دی وی دی به قیمت 50 هزار تومان

توضیح:
- این فایل ها طی 4 سال اخیر وتوسط کاربران وبسایت و یا مدیران سایت جمع آوری شده است.
- کلیه فایل های موجود در این 5DVD به صورت دسته بندی نوع فایل میباشد
- برای استفاده از این مجموعه استفاده از نرم افزار winrar جهت اکسترکت کردن فایل های فشرده موجود در دی وی دی الزامی میباشد.

لینک خرید پستی:

 

 

  • دی وی دی مجموعه فیلم های آموزش ایتبز ،مدرس: مهندس جعفری

مجموعه فیلم های آموزش نرم افزار ETABS که توسط جناب مهندس جعفری در دو سال اخیر در حین کلاس های تدریس آموزشی ایشان رد آموزشگاه ها و نطام مهندسی ها جمع آوری شده است به قیمت 50 هزار تومان در 1DVD

توضیح:
- دی وی دی مجموعه فیلم های آموزش ایتبز جناب مهندس احمدرضا جعفری که طی سال های اخیر در نظام مهندسی و کلاس های آموزشگاهی ایشان تدریس داده شده است
- این مجم.عه همراه با ایبوک راهنمای گام به گام طراحی سازه های فولادی و بتنی نیز میباشد
- این مجموعه شامل دو سری فایل میباشد: (یک سری 21 جلسه ای که از پایه توضیح داده شده و یک سری هم که مربوط به دوره مبانی مدلسازی کامپیوتری است.)
- تحوه نمایش تصویر در این فیلم ها به اینگونه است که کلاً صفحه مونیتور فیلمبرداری شده و به همراهش صدای استاد هم ضبط شدهاست.
- برای مشاهده فیلم ها نصب نرم افزار BBFlashplayer ضروری میباشد که در خود این مجموعه قرار داده شده است.

یکی از فایلها مربوط به بخشی نیم ساعته از یکی از جلسات را میتوانید به حجم تقریبی 50 مگابایت از این لینک دانلود نمایید. برای باز کردن این فایل نیاز به نرم افزار BBflashpro میباشد. این نرم افزار را اگر در اختیار ندارید میتوانید از این لینک به حجم تقریبی 9 مگابایت دانلود نمایید.

لینک خرید پستی:

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۸
احمدرضا جعفری

نظرات  (۵۹)

استاد فیلمها رو خیلی گران حساب کردی...دانشجوهای بدبخت قدرت خرید ندارن
سلام استاد، خیلی دنبال تعریف کامل نیروی uplift گشتم اما کامل و جامع پیدا نکردم، خواهشا شما توضیحاتی بدید؟ این کجا باید بهمون درس داده میشد؟ ترم آخریم ولی نمیدونیم چیه؟

پاسخ:
پاسخ: نیروی آپلیفت نیرویی است که به صورت کششی به پی وارد میشود و میخواهد پی را از روی خاک بلند کند.
سلام استاد. فیلم آموزشی ایتبس رو خیلی گرون حساب کردید. نمیشه ارزون تر بشه؟

درباره مدل سازی گفته شده یا طراخی هم بهش پرداختید. منظورم تعینن پارامتر های طراحی هست/ آئین نامه های مختلف رو هم کار کردید؟
چه سقف هایی استفاده شده؟ کامپوزیت هم هست؟
ممنون میشم پاسخ بدید

پاسخ:
پاسخ: فیلم تقریباً همان مطالب جزوه راهنماست که به صورت عملی بیان شده است. هم در مورد مدلسازی از پایه مطلب بیان شده و هم در مورد تحلیل سازه های فولادی به روش تنش مجاز و هم به روش حالات حدی. هم در مورد تحلیل استاتیکی نکات بیان شده و هم به روش تحلیل دینامیکی. هم در مورد طراحی سقف کامپوزیت مطلب بیان شده و هم در مورد مدلسازی سقفهای دیگر. در مورد طراحی سازه های بتنی با یا بدو دیوار برشی هم مرحله مدلسازی و هم مرحله طراحی نکات بیان شده است. در مورد نرم افزار safe8 هم در حد دو سه جلسه مطلب بیان شده. در کل سعی شده که به صورت فشرده اکثر مطالب لازم برای طراحی ساختمان در 21 جلسه مطلب بیان شود. در مورد قیمت هم نظر شما محترم است. ولی این فیلمها مربوط به دوره هایی بوده است که قیمت حضوری آنها 260 هزار تومان بوده است. البته مطمئناً کلاسهای حضوری بازدهی بهتری دارد ولی آیا پرداخت کمتر از 20 درصد هزینه برای داشتن فیلمهای یک دوره کلاس 21 جلسه ای حضوری قیمت بالایی است؟ کمی در اینترنت جستجو کنید و قیمتهای دوره های مشابه را علی الخصوص در تهران جویا شوید و بعد خودتان قضاوت کنید.

سلام استاد.فردا شب به امید خدا جواب ارشد میاد
توروخدا مارو دعاکنید-انصافا زحمت کشیدم و خیلی بهم سخت گذشت.الان که دارم اینارو مینویسم اشک توچشام جمع شده.بخدا خیلی زحمت کشیدم.دعاکنید.

پاسخ:
پاسخ: انشاالله که مزد زحماتتان را میگیرید
سلام استاد خسته نباشید
اطلاعی درباره آخرین مصوبات کمیسیون هم ارزی دارید؟منظور از واحدهای موثر و اصلی چیه؟بارگذاری که جزء دروس اختیاری حساب میشه اینجا تکلیفش چیه؟
با تشکر-ورودی عمران ناپیوسته 88- یادش بخیر

پاسخ:
پاسخ: نه. ولی دیدم بچه ها توی ایران سازه توی تاپیکی که تحت همین نام است آخرین مصوبه را آپلود کرده اند نگاه کنید ببینید محتوای آن چیست.

سلام استاد. نمیشه یک فیلم رو برای نمونه بزارید تا ببینیم صدا و تصویر چطوری هست؟

پاسخ:
پاسخ: حجمها بالاست سر فرصت شاید یکی از جلسات را آپلود کردم.
سلام استاد ، با رتبه 12000 میشه دانشگاه عمران توسعه قبول شیم ؟ شما از رتبه های پارسال اطلاع دارید؟

پاسخ:
پاسخ: پارسال با رتبه های حدود 3-4 هزار راه عمران و توسعه قبول شده بودند.
سلام استاد ، از بچه ها کسی رو خبر ندارید که ارشد چیکار کردن ؟ ما که خراب کردیم( البته نخونده بودم و ایشاا... سال بعد میترکونم )

پاسخ:
پاسخ: رضا سلطان آبادی را خبر دارم که رتبه 702 آورده. بقیه را خبر ندارم.
استاد جریان پردیس خودگران چیه ؟

پاسخ:
پاسخ: اطلاعات زیادی ندارم. احتمالاً باید پولی باشند.
سلام
تاجایی که من شنیدم دانشگاه های مادر مثل تهران و شریف و...مجوز برگذاری یکسری آزمون دارند که طی اون داوطلبایی که پذیرفته میشن به پردیس همون دانشگاه میرن و تو مدرکشون اسم همون دانشگاهه.ولی باید شهریه پرداخت کنند!
برای اطلاعات بیشتر میتونید تو اینترنت سرچ کنید
استاد ببخشید عمران توسعه چه گرایش ارشد داره؟استاد سطحش چطوره؟منظورم کادر هیت علمی و ایناس

پاسخ:
پاسخ: ارشد راه دارد. البته ارشد عمران روستایی هم دارد. هیات علمی ندارد جز آقای دکتر رضایی که البته رشته ایشان نقشه برداری است و نه عمران. اساتیدی هستند که از بیرون می آیند و تدریس میکنند. در کل هنوز نتوانسته اند آنطور که باید این رشته را جمع و جور کنند. البته امیدوارم برای پایان نامه فکری برای آنها بکنند چون اصل کار پایان نامه است. پایان نامه هم از ترم بعد شروع میشود.

شرمنده استاد هزینه اشم بگید لطفا

پاسخ:
پاسخ: 50 هزار تومان است. توی لینک خرید پستی مشخص است
بچه ها رتبه هاتونو بنویسید ببینیم امسال چند چند بودیم
ببخشید استاد منظورم هزینه غیرانتفاعیه.
استاد غیرانتفاعی علم وفرهنگ تهران چی؟من شنیدم مدرک علوم تحقیقات میدن
بنظرتون ارزش داره ارشد غیرانتفاعی گرفت؟

پاسخ:
پاسخ: از لحاظ هزینه دقیق اطلاع ندارم ولی قیمت خیلی پایینتر از دانشگاه آزاد است. فکر میکنم هزینه برای هر ترم کمی بیشتر از یک میلیون تومان میشود. از غیرانتفاعی ها علم و فرهنگ تهران و علوم و فنون مازندران بد نیستند. بقیه را خیلی اطلاعات ندارم. غیرانتفاعی خود ما حداقل تا الان برای ارشد راه خیلی قوی عمل نکرده است. شاید برای پایان نامه در سال آینده عملکرد بهتری داشته باشند و نظرم عوض شود. ولی فعلاً از نظر من عملکرد قابل قبول نیست.
استاد ببخشید منظورازآموزش محور چیه؟
یه سوال دیگه اگه شبانه قبول شم بعداز یک ترم انصراف بدم کل هزینه باید به دانشگاه پرداخت کنم؟

پاسخ:
پاسخ: در حالت آموزش محور پایان نامه وجود ندارد و به جای آن واحد پاس میکنید. در مورد هزینه ها و قوانین آن اطلاعی ندارم
سلام استاد
ازتون 2 سوال ایتبس پرسیدم و چون عکس داشت مجبور شدم براتون میلش کنم. میشه بهشون پاسخ بدید

پاسخ:
پاسخ: چیزی به دست من نرسیده است. اینگونه سوالات را ترجیحاً در فروم سایت ایران سازه مطرح نمایید.
چرا استاد. مطمئنم. مگه ایمیلتون arjafari2004@gmail.com نیست؟ تاریخ ارسال جمعه این هفته ساعت 11:32 شب

پاسخ:
پاسخ: برای من اینگونه سوالات زیاد فرستاده میشود. با توجه به زیاد بودن سوالات از بین آنها فقط سوالات دانشجویان خودم در موسسه عمران و توسعه یا دانشگاه ملایر را جواب میدهم. اگر دانشجوی من هستید در ایمیلتان این مساله را ذکر کنید یا ترجیحاً شماره دانشجوییتان را ذکر کنید تا جواب بدهم. چون واقعاً فرصت پاسخگویی تک به تک اینگونه سوالات را ندارم. برای اینگونه سوالات از فروم سایت ایران سازه کمک بگیرید.
درست میکید استاد و لی گمان نمیکنم براتون وقتی بگیره پاسخ به این سوالات. با وجود اینکه خیلی سریع به مطالب در وبلاکتون پاسخ میدید.
متاسفانه از دانشجویان شما نیستم.

ممنون که جواب ندادید

پاسخ:
پاسخ: متاسفانه خلاف نظر شما وقت زیادی میگیرد. علی الخصوص اینکه به اکثر سوالات بارها یا خودم به طور مستقیم و یا از طریق فروم سایت پاسخ داده شده است. ممنون میشوم که فقط از طریق فروم سایت مطرح کنید البته احتمالاً قبلا پاسخ گفته شده است.
استاد واسه آموزش محور که میگید پایان نام نداره چه تاثیری میزاره روی مدرک یا اینده شغلی؟منظورم اینه که اموزش محوربه ضررمون نیس انتخاب کنیم؟

پاسخ:
پاسخ: گرایش آموزش محور ارزش چندانی ندارد. اصل دوره کارشناسی ارشد به پایان نامه آن است. بدون آن خیلی مدرک قابل اعتنا نیست هر چند که منع قانونی برای ادامه تحصیل برای این رشته وجود ندارد ولی عملاً برای دارندگان آن برای ادامه تحصیل در دوره دکترا شانس زیادی وجود ندارد
استاد البرز قزوین موسسه خوبیه واسه ارشد ؟

پاسخ:
پاسخ: اسم آن را نشنیده ام. من خیلی اطلاع ندارم ولی در بین غیرانتفاعی ها علم و فرهنگ تهران و فکر میکنم علوم و فنون مازندران سطح خوبی دارند و شاید از برخی دولتی ها هم بالاتر باشند ولی بقیه فکر نمیکنم حداقل در حال حاضر سطح خوبی داشته باشند.
سلام استاد. ازمون های نظام مهندسی چطور هستن؟ سالی چند بار امتحان میگیرن؟
پروانه محاسبه که میگن پایه 2 و ... به چه صورت هست؟
اولین امتحانی که میدیم پایه چند میشه؟
نظارت هم به همین صورته؟

پاسخ:
پاسخ: در سایت ایران سازه جستجو کنید به تمام سوالات خود در این زمینه میرسید. اولین آزمون را سه سال بعد از فارغ التحصیلی میدهید و پایه سه میگیرید و به تدریج به پایه دو و یک میرسید. این امتحان فعلاً که سالی دو بار برگزار میشود ولی کلاً نظم خاصی ندارد. طراحی و محاسبه شرایط تقریباً مشابهی دارد. همانطور که گفتم برای جوابهای دقیق در سایت ایران سازه جستجو کنید
سلام استاد ببخشید کدوم دوره هابجز روزانه درصورت انصراف از ثبت نام بعد از قبولی منع ا ز تحصیل دارن؟
شبانه- غیرانتفاعی- پیام نور -پردیس خودگردان- مجازی؟

پاسخ:
پاسخ: در این مورد متاسفانه اطلاع ندارم
با 13000 کجا قبول میشم؟

پاسخ:
پاسخ: خودتان چی فکر میکنید ؟
سلام استاد-ببخشید من هیچ ذهنیتی درمورد رشته زلزله و شغل مرتبط بااون ندارم
اگه میشه راهنماییم کنید
استادمن شنیدم زلزله وسازه خیلی بهم نزدیک اند.واقعا اینطوریه؟
تا به حال هم به این گرایش فکر نمیکردم اما خیلی ها بهم توصیه کردن جزئ انتخابام باشه.

پاسخ:
پاسخ: زلزله و سازه مشترکات زیادی دارند. در ایران شغل خاصی برای کارشناسی ارشد مهندسی عمران نمیتوان تصور کرد. جز تدریس در دانشگاه ها که البته الان با ارشد دیگر امکان پذیر نیست و یا کار در برخی مراکز تحقیقاتی که البته بسیار انگشت شمارند.

خب استاد بنظرتون واسه کار کردن توشرکت های خصوصی وپیمانکاری -کاری واسه ارشدزلزله هست؟بنظرمن باز سازه الان از همه کاربردی تره.
استاد نظرتونو درمورد آب هم میگید؟
توی دانشگاه از هراستادی درمورد گرایش بهتر سوال میکنم همه گرایش خودشونو بهتر و کاربردی میدونن.واقعا سردرگمم.میترسم چیزی بزنم که بعدا از انتخابم پشیمون بشم.

پاسخ:
پاسخ: من قبلاً به این سوال بارها پاسخ داده ام. در شرایط فعلی برای ارشد عمران هیچ بازار کار خاصی در هیچ گرایشی قابل تعریف نیست. فرقی هم بین گرایشها وجود ندارد. برای انتخاب گرایش ارشد تنها به علایق خود نگاه کنید.
با عرض و سلام و پوزش فراوان.با فرض اینکه نخواهم در جایی غیر از همدان تحصیل کنم و اینکه کمی بیشتر به گرایش سازه نسبت به گرایش خاک علاقه دارم ، باز هم نظر شما همان گرایش خاک است که قدرت بیشتری نسبت به گرایش سازه دارد؟با تشکر

پاسخ:
پاسخ: اگر علاقه به سازه دارید به علاقه خود اهمیت بدهید. ولی در کل خاک همدان از سازه آن قویتر است و این مساله قابل انکار نیست.
بسیار سپاسگذارم از راهنمایی دلسوزانه شما با توکل به خدا خاک را جلوتر از سازه میزنم،باز هم ممنونم و موفق باشید.
چی شد پس؟
از 22 قراره یک فیلمو بزارید برا نمونه ببینیم چطوره

پاسخ:
پاسخ: الان قرار دادم
سلام-استاد واسه یادگیری سیف و ایتبز بهتره باکتاب باجی شروع کنیم یا سیفی؟یه کتاب هست میگن نشر خانه عمران شریف اون چی؟
استاد اینا آموزش سیفم دارند یا فقط ایتبزه؟
باجی دارم درحد ابتداییم بلدم ولی میخام به جای کلاس ازشون استفاد کنم شما چی پیشنهاد میدید؟
ممنونم

پاسخ:
پاسخ: هر دو کتاب خوبند هم باجی و هم سیفی و هادیزاده. ولی با کتابی که از انتشارات نشر خانه عمران آشنایی ندارم فکر میکنم البته همان کتاب سیفی و هادیزاده باشد.
با 13000 جایی قبول میشم یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
پاسخ: بعید میدانم.
با سلام
ببخشید استاد رتبه یکی از دوستان به گونه ایست که احتمالا فقط بتواند پیام نور وغیرانتفاعی قبول شود به نظر شما با فرض اینکه مساله مالی مهم نباشد از لحاظ بار علمی در سه گرایش سازه ، خاک و زلزله به ترتیب کدامیک از موارد زیر اولویت دارند و اگر قرار باشد آنها را از 1 تا 4 مرتب کنید چه ترکیبی مد نظر شماست؟
دانشگاه شمال آمل (غیرانتفاعی)-دانشگاه علم و فرهنگ تهران (غیرانتفاعی)-دانشگاه علوم و فنون مازندران بابل (غیرانتفاعی)-دانشگاه پیام نور مرکز تهران شمال
با سپاس
پاسخ:
پاسخ: من روی پیام نور چندان اطلاعات ندارم ولی آنچه جسته و گریخته شنیده ام ارشد آنها چندان قوی نیست. دانشگاههای غیرانتفاعی که نام بردید تا آنجا که شنیده ام هر سه دانشگاه خوبی هستند و به نظرم به دانشگاه پیام نور ارجح هستند ولی اطلاعات دقیق در مقایسه آن سه با هم ندارم
خود من مازندران هستم اساتید فوق العاده اند
سلام جناب مهندس
شما مهندس جلالوند میشناسی؟خاک خونده.راستش شنیدم کلاس سیف وایتبس و اتوکد داره خاستم بدونم چطوره؟البته من ملایرم وباید تا نهاوند برم واسه کلاسشون.چون یکی ازدوستام ازشون تعریف کرد.
بنظرتون با کتاب باجی چی میشه یاد بگیرم؟واسه پروژه فولاد وبتنم گیر دارم

پاسخ:
پاسخ: به تازگی به صورت تلفنی چند باری با ایشان صحبت کرده ام. آقای دکتر واحد قیاسی بنده را به ایشان برای یک مساله خاص معرفی کرده بود. به احتمال زیاد نهاوندی هستند. ولی تا به حال ایشان را زیارت نکرده ام و آشنایی خاصی هم با ایشان ندارم. کتاب باجی کتاب خوبی است و اگر وقت بگذارید مطمئناً میتوانید از روی آن خیلی مسایل را بدون کلاس یاد بگیرید. ولی به هر حال باید فرصت کافی داشته باشید. کلاس به شما نکات ضروریتر را در وقتی کمتر می آموزد. در مورد پروژه فولاد و بتن هم جزوه مراحل گام به گامی که در وبلاگ و سایت ایران سازه هست میتواند برای شما مفید باشد.

خیلی ممنون جناب مهندس از توضیحات کاملتون
بله ایشون نهاوندی هستن.
بازم ممنون ازاینکه وقت گذاشتید و جواب دادید/
استاد تورو خدا امتحان رو سخت نگیرید
وقت امتحانا فاجعه باره
اصلا نه تو ترم بهمون وقت دادن دانشگاه و نه تو امتحانا
تورو خدا امتحان رو سخت نگیرید
شرایط استثناییه
بکوب داریم میخونیم اما بازم وقت کمه
سلام. برای یاد گرفتن اصولی طراحی سازه فولادی با برنامه ایتبس و همچنین طراحی پی با سیف چه کتابی را پیشنهاد میکنید؟ (راستش کتاب خانه عمران رو خوندم اما خوبه اما هنوز یک عالمه سوال برام مونده)

پاسخ:
پاسخ: برای ایتبز مجموعه 4 جلدی باجی یا دو جلدی سیفی و هادیزاده. جزوه راهنمای من را هم نگاهی بیاندازید شاید به دردتان خورد. غیر از آن باید به آیین نامه ها هم مسلط باشید و کتابهایی مثل مجموعه 4 جلدی ازهری میرقادری هم را از یاد نبرید

سلام آقای مهندس یه سوال داشتم

سینه بند کجاها استفاده میشه و چه ابعاد و اندازه هایی داره؟

مرسی

پاسخ:
پاسخ: در سوله ها برای مهار بال فشاری تیر ( بال پایین ) استفاده میشود. به صورت مورب بال پایین تیر را به لاپه ها متصل میکند. ابعاد آن بالا نیست. دقیقاً خاطر ندارم که چه مقاطعی بیشتر برای آن استفاده میشود و سایز آن در چه حد است ولی به هر حال سایز بالایی ندارد.
۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۲۴ فولاد1 و فولاد2
سلام استاد گرامی
استاد این ترم سوالاتون در حد ترمهای قبله؟ سخت تره یا راحت تره؟؟
لطفا اگه میشه سوال شکلدار بدید؟

استاد جان این ترم به علت شرایطی که پیش اومده و وقت خیلی کمه آیا در نظر دارید که اندکی در ارائه سوالات و یا در زمان تصحیح اوراق به حال دانشجو ها ارفاق بفرمایید؟

پاسخ:
پاسخ: سوالات از لحاظ سختی و آسانی در حد ترمهای قبل است. البته نوع سوالات مطمئناً تغییراتی خواهد داشت. به سوالات شکل هم حتی الامکان اضافه میکنم. شرایط پیش آمده را هم من در سوالات و تصحیح لحاظ نمیکنم. هر چند قبول دارم که این وضعیت استاندارد نیست و برای دانشجو ایجاد مشکل میکند ولی در این مورد بخشنامه ای نشده است و من هم تابع قانونم. اگر کتباً بگویند که به خاطر این شرایط تخفیفی داده شود من هم تابعم.

۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۳۶ فولاد1 و فولاد2
یعنی شما با اینکه اقرار میکنید که شرایط استدارد نیست و ما بی گناهیم و تحمیل زده. هیچگونه رحمی به ما نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
پاسخ: هر کسی وظیفه ای دارد. من در حیطه وظایف خودم عمل میکنم. بله این شرایط استاندارد نیست ولی من نباید از وظیفه خودم عدول کنم. اگر بخشنامه ای قانونی در این مورد بود میشد کاری کرد ولی واقعیت هیچ بخشنامه ای در این مورد نیست که بر اساس آن لازم باشد امتحانات ساده تر گرفته شود. نظر من این بود که بخشی از امتحانات به تابستان ( مثلاً شهریور ) موکول شود. به شما هم پیشنهاد دادم که پیگیری کنید ولی این کار را نکردید. وقتی که من از تعطیلی خودم زدم تا درس را کامل کنم یعنی وظیفه ام را انجام داده ام. حالا این شمایید که باید مطابق با درسی که به شما داده شده است امتحان دهید.
سلام استاد
استاد شما میدوندبه نفرات اول ارشدچه جایزه ای میدهند؟
استاد راستی این بهنام که در بالانظر میده همون بهنام فریدونیه؟

پاسخ:
پاسخ: خبر ندارم. بله ایشان آقای بهنام فریدونی افتخاری هستند.

استاد دیروز از ظهر ببعد وبلاگتون بالا نمیومد
مشکل چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
پاسخ: خبر ندارم.
استاداین آقای بهنام فریدونی حالا رتبش چند شده؟

پاسخ:
پاسخ: حدود 1200
ببخشید استاد؛ بالا گفتید که این ترم نوع سوالا تغییر میکنه؛ یعنی چی‏?‏

پاسخ:
پاسخ: از سوالات بلند بیشتر استفاده کردم. تعداد سوالات هم به 5 سوال کاهش دادم.
سلام. در طراحی سازه فولادی چه آئین نامه ای را پیشنهاد میکنید که با آئین نامه ما مطابقت داشته باشد؟

پاسخ:
پاسخ:
پاسخ در یک یا چند جمله نمیگنجد. در فروم سایت و همچنین جزوه راهنما مفصل در این مورد بحث شده است. ولی در هر صورت استفاده از یکی از آیین نامه های AISC به ما نزدیکتر است.
برای آئین نامه ها که فرمودید آئین نامه AISC پس چرا کتاب های پر فروشی مثل کتابهای خانه عمران از آئین نامه UBC استفاده میکند؟

پاسخ:
پاسخ: احتمالاً آنها قبل از ویرایش 87 مبحث دهم چاپ شده اند. یو بی سی با ویرایش جدید مبحث دهم اختلاف دارد.

برای تطابق بهتر با مبحث دهم ویرایش جدید کتابی رو سراغ دارید؟ منظورم آموزش ایتبس هست

پاسخ:
پاسخ:
فکر کنم جلد دوم مجموعه 4 جلدی باجی بد نباشد البته خیلی واضح توضیح نداده است و بیشتر شرح ضوابط مبحث دهم و آیین نامه AISC است و راهکاری برای اعمال ضوابط ارایه نکرده است
استاد شیوه سوالای فولاد 2هم تغییر دادین‏?‏ چند سوال دادین‏‏?‏

پاسخ:
پاسخ: خیلی تغییر نکرده است. فکر میکنم 5 سوال باشد.
سلام استاد. با توجه به اینکه ۱۵ خرداد ماه انتخاب واحد ترم تابستان شروع میشه. باید اساتید هم مشخص شده باشن.شما برای ترم تابستان پروژه فولاد دارید؟ چند گروه؟

پاسخ:
پاسخ: من برای ترم تابستان قصد ندارم واحدی بردارم
سلام استاد.
من سال 89دانشگاه ملایر دانشجو شمابودم و درس تحلیل 1باشما داشتم.
الان آرشیو وبلاگتونو دیدم ونمره های تحلیل که چقد التماس کردیم برگه هابازبینی بشه!!
یادش به خیر الان یک ساله فارغ التحصیل شدم و چقد دلم تنگ اون موقع هاس!!
استاد شما باز برگشتید ملایر و ...
ولی ماها چی....؟؟
احساس افسردگی میکنم.مث بازنشسته ها هست که میگن افسرده میشن!!!
کی فکرش میکرد من از تهران بیام ملایرو...؟؟؟؟؟؟؟؟
راستش استاد اون موقع خداخدا میکردم زودتر تموم بشه ولی الان دلم واسه لحظه لحظه دوران دانشجوییم تنگ شده.
چه دردودلی کردم باهاتون خلاصه!!
استاد هرجاهستید شادباشید وسلامت.که شادی و سلامتی بزرگترین نعمت های خداست...........................

پاسخ:
پاسخ: این احساس در همه وجود دارد. همیشه حسرت گذشته ها را میخوریم و یا در آرزوی رسیدن به آینده هستیم. این احساس در من هم وجود دارد. حسرت دارم که برگردم به دوران دانشجویی؛ همان موقعی که در آرزوی فارغ التحصیلی و ورود به بازار کار بودم.

خسته نباشید آقای مهندس تابستان موسسه توسعه چی ارایه میده؟!

پاسخ:
پاسخ: خبر ندارم. قاعدتاً پروژه ها و کارآموزی

سلام استاد ببخشید سایت ایرانسازه جزوه آموزش اتوکد وایتبز وسیف داره؟
میشه بگید کجادنبالش بگردم اگه هست؟
باتشکر

پاسخ:
پاسخ: بله دارد. باید جستجو کنید دقیق نمیدانم بگویم کجا خود من هم اگر چیزی بخواهم باید جستجو کنم
سلام
استاد اگه ارشد قبول بشیم نیازه زبان برنامه نویسی خاصی مسلط باشییم؟
میشه بگید چه زبانی بهتر وکاربردی تره؟
ویه سوال دیگه:اینکه نرم افزارتکسا و کتیا چی نیازه یاد بگیریم یعنی به اندازه سیف وایتبس ضروریه واسه ما یااینکه واسه مشاغل خاصیه؟

پاسخ:
پاسخ: بله نیاز است که بلد باشید. ترجیحاً الان متلب بهتر از برنامه های دیگر است. اکثر دروس ارشد پروژه هایی دارند که بعضاً نیاز به برنامه نویسی دارد و در حال حاضر برای آنها متلب کاربردیتر است ولی نمیشود به تمام رشته ها و دروس این مساله را تعمیم داد. در مورد دو نرم افزار فوق من آشنایی خاصی با آنها ندارم. این نرم افزارها برای کارهایی خاص مورد نیاز میباشد.

مرسی از توضیحات کاملتون.
خب استاد پیشنهادشمااینه متلب یادبگیریم؟
ویژوال بیسیک چی؟

پاسخ:
پاسخ: متلب فکر میکنم کارایی بیشتری داشته باشد
استاد سلام/ سوالای فولاد2 سختن؟ از جزوه سخت ترن؟

پاسخ:
پاسخ: نه در همان حد و اندازه اند ولی مثل همیشه مشابه جزوه نیستند و تفاوتهایی وجود دارد.

سلام استاد خسته نباشید. اگر ممکنه روش حل سوال1 صفحه 182 جزوه فولاد 2، هرسه گزینه رو بفرمایید. خیلی لطف میکنید.مخصوصأ گزینه ب و بعد ج خیلی نامفهومن. ممنون

پاسخ:
پاسخ: در حالت الف باید تنش مجاز را بر اساس عدم وجود سخت کننده به دست بیاورید و بر اساس آن برش مجاز را بدست اورید. در حالت ب چون ارتفاع به ضخامت از حد مجاز بیشتر است باید تنش مجاز خمشی را از رابطه ای که ارایه شده است کاهش دهید. در حالت ج به علت استفاده از میدان کشش باید تنش مجاز خمشی را در قسمت کششی کاهش دهید. رابطه آن در جزوه موجود است.
استاد ترمای قبل برای پاسخ به سوالای دانشجوها موقع امتحانا خیلی آن بودید. اما این ترم اصلأ‏!‏

پاسخ:
پاسخ: این ترم خود من هم امتحان دارم و فرصت زیادی مثل ترمهای قبل ندارم

استاد راسته که دانشگاه ترمهای آینده بدون کنکور تو همه رشته ها دانشجو میگیره؟‏!‏

پاسخ:
پاسخ: توی همه رشته ها نه. برخی رشته ها مثل آبادانی و توسعه که الان خیلی خواهان زیادی ندارد. رشته کارشناسی پیوسته و ناپیوسته عمران را شامل نمیشود.
استاد چرا از نظر دانشگاه دکتر بهرامی و دکتر حقایق دکتر محسوب نمیشن؟

پاسخ:
پاسخ: هر دو هنوز از پایان نامه خود دفاع نکرده اند. نه این دو و نه من دکتر محسوب نمیشویم. دانشگاه به درستی آنها و البته آقای طهماسبی را مهندس خطاب میکند. سنت بدی است که در ایران وجود دارد که آدمها را با القابی که شایسته آن نیستند خطاب میکنند. فوق دیپلمها را مهندس و دانجشویان دکترا را دکتر و بعضاً دکترهایی که هنوز به مقام استادی نرسیده اند را پرفسور خطاب میکنند. نه بی احترامی و نه چاپلوسی؛ باید راه میانه را رفت.

استاد بهرامی و حقایق کی از پایان نامه شون باید دفاع کنن‏?‏

پاسخ:
پاسخ: خبر ندارم از خودشان سوال کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی