وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

این وبلاگ متعلق به احمدرضا جعفری میباشد. مقالات، پروژه ها، برنامه های نرم افزاری، دیدگاهها، برنامه های کلاسی و .... از جمله مطالبی هستند که در این وبلاگ قابل دسترس میباشند.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات

نمرات نهایی درس تحلیل سازه 2 نیمسال دوم 91-92

موسسه غیرانتفاعی عمران و توسعه همدان

رشته کارشناسی ناپیوسته مهندسی تکنولوژی عمران - عمران

نمره پایانی نمره ورقه شماره دانشجویی
11 10.75 8815034070
13.5 13.5 8915034009
13.5 13.25 8915034100
15 15 9015341003
12.5 12.5 9015341080
16.5 16.5 9015341085
12 12 9015341086
14 14 9025341001
9 6 9025341005
10 10 9025341017
10 9.75 9015341058

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۷
احمدرضا جعفری

نظرات  (۲۹)

برگه ها رو گرفتین استاد از دانشگاه؟ انشالله نمرات فولاد2 کی اعلام میشه؟

پاسخ:
پاسخ: هنوز نه . مشخص نیست.
استاد خیلی تابلو نمره دادی!!!

گفتیم میفتیم شدیم ......

دمت گرم

پاسخ:
پاسخ: شما مطمئناً دانشجوی من حداقل در درس تحلیل سازه 2 نیستید. جز یک نفر بقیه در حد قابل قبولی نوشته بودند و نمره های داده شده حق همه بوده. امتحان هم به نظرم نرمال بود. به هر حال در چند باری که من تحلیل سازه 2 درس داده ام نمرات عمدتاً خوب بوده. شاید این مساله به خاطر اینست که سوالاتی که من در این درس میدهم اجباراً حالتی روتین داشته و فقط کمی راه حل آنها طولانی است.
سلام استادمهندس الیاسی که کاندید شده رو میشناسید؟

پاسخ:
پاسخ: بله میشناسم. از دوستان قدیمی من در دوره راهنمایی و دبیرستان است. دوره قبل هم عضو شورای شهر بود.
استاد برای آخر هفته ایشالا دیگه فولاد دو رو تصحیح میکنید؟

مردیم از استرس استاد بخدا. ترم آخریم..... توروخدا یه کم توجه کنید!

پاسخ:
پاسخ: مشخص نیست زمان خاصی مشخص نمیکنم فعلاً برگه ها را از دانشگاه نگرفته ام.

سلام
استاد میبخشید نمره تحلیل 2 من 14 شده وخداروشکر پاس شدم ولی چون ترم قبل این درسو 9گرفته بودم وطبق قانون جدید اگر این ترم با15وبالای15پاسش کنم نمره قبلیم از کارنامه ومعدل کل حذف میشه اگر امکانش هست 1نمره کمکم کنید آخه این یه نمره حکم 6نمره رو واسم داره وخیلی رو معدلم تاثیر داره. البته میدونم شما همه جزعیات جواب رو در نظر میگیریدو نمیزارید 25/ حق کسی ضایع بشه ومثله بعضی اساتید فقط بجواب آخر نمره نمیدید ومنم بیشتر از14حقم نیست ولی انصافا ترم قبل باورم نمیشد 9بگیرم... .

پاسخ:
پاسخ: خود شما هم میدانید که من به هیچ بهانه ای نمره ای اضافه بر حق نمیدهم.
سلام استاد من در درس تحلیل2 افتادم سر جلسه امتحان خیلی مریض بودم امکان دارد مرا قبول کنی .

پاسخ:
پاسخ: خیر
۱۹ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۵۶ ناپیوسته ۹۰
سلام
تو این دانشگاه هر اتفاقی رو میشد هضم کرد؟؟؟ ولی این یکی!!!!
اگه هر ترم سوالا لو میره تعجبی نداره نهحالا مال هر کی باشه ولی سوالای مهندس جعفری و.....
استاد باور کردنش سخته ولی متاسفانه حقیقت داره
بعد امتحان فولاد ۲،حرف محفل نا پیوسته ها همگی سختی و ننوشتن سوالا بخصوص سوال پیچ بود، میتونین برین برگه هارو ببینین.
اما بچه های پیوسته سر جلسه مثل فرفره می‌نوشتن و برگه اضافه میگرفتن ولی ما (ناپیوسته ها ۹۰)همه مبهوت
حالا که فردا امتحان فولاد ۱ همه در تکاپو واس پیدا کردن سوالن، نگو سوالای فولاد ۱لو رفته وخوش به حال اونایی که سوالارو دارن البته من فقط فولاد ۲داشتم
استاد تا جایی که اطلاع داریم طراحی سوالا با خودتونه و منبع نداره واقعا تعجب اوره ولی واقعیته
باور ندارین؟؟
تو رو خدا قبل امتحان فردا یه نگاهی به برگه های فولاد ۲بندازین ولی خدایی اگه به حرفم رسیدین و برا این دوتا امتحان کاری نکنین قانونمندی، صداقت عدالتی که تو این دانشگاه نبوده ولی تو شما دیدیمو زیر سوال بردین.
حالا دیگه خودتونید و خدای ما ناپیوسته های ۹۰
پاسخ:
پاسخ: این کامنت خصوصی بود ولی عمومی کردم که پاسخی به شایعه بی مبنای بالا بدهم. سوالات این ترم کلاً فقط روی لپ تاب من است و کسی هم به این لپ تاب دسترسی ندارد. تکثیر سوالات نیز در جلوی روی خودم در اتاق آموزش توسط خانم امیدپور انجام شده و جلوی خود من هم سوالات تحویل من شد و خودم آنها را توی پاکت قرار دادم و پاکت را پلمپ کردم و با خودم به منزل آوردم. تا روز امتحان هم سوالات همگی در منزل من بوده و کس دیگری به آن دسترسی نداشته است. سوالات فولاد یک هم الان نزد من محفوظ است. لطفاً بیهوده شایعه درست نکنید و در صورت عدم موفقیت بهانه ای برای نمره پایین آنها ایجاد نکنید. آن فردی هم که به او اتهام زده اید ( البته نه در اینجا) از دانشجویان خوب و با اخلاق کاشناسی پیوسته است و چنین اتهامی اصلاً به او نمیچسبد. پس بیهوده شایعه پراکنی نفرمایید. البته عصری که از این مساله مطلع شدم در جهت اطمینان سوالات را به کل تغییر دادم و سوالات جدیدی طرح و تکثیر کردم تا حرف و حدیثی پیش نیاید.
سلاماستا حالشماخوبه؟
استادمیشه بپرسم شما درانتخابات شرکت میکنید یا نه و اگه شرکت میکنید به چه کسی رای میدهید؟ چون دراین دوره انتخاب برایم خیلی سخت است ولی اگه نظر شما را بدانم با توجه به اینکه شخصیت شما را قبول دارم کمک زیادی به من میکند

پاسخ:
پاسخ: من در این گونه موارد دوست ندارم که اظهار نظر کنم. دلایل آن را هم خودتان بهتر میدانید. به همان دلیل که خود شما الان این سوال را از من با اسم مستعار پرسیدید.
با سلام.استاد این دستورالعمل وزارت علوم مبنی بر اینکه :درسی رو که قبلا افتادیم با نمره 14 و بالاتر پاس کنیم نمره قبلی حذف می شود، اجرا می شود؟

پاسخ:
پاسخ: تا آنجا که خبر دارم فقط برای ورودیهای 91 به بعد اجرا میشود.

استاد نرم افزار safe رو نصب کردم و مراحل نصب واکتیو کردن رو به طور کامل انجام دادم ولی وقتی برنامه رو اجرا میکنم این خطا رو میده و بسته می شه:
Standalone License Not Found!
SentinelLM Error # 17
Network License Not Found(no license Servers running)!SentinelLM
Program will terminate.
لطفا اگه اطلاعی دارید راهنماییم کنید.
sap و etabs رو از همون دی وی دی نصب کردم مشکلی ندارن safeشم قبلا که نصب کرده بودم مشکلی نداشت ولی الان نصبش میکنم مشکل داره در یک درایو دیگه هم نصب کردم ولی باز همون خطا رو میده.

پاسخ:
پاسخ: مشکل در کرک نرم افزار است باید کرک را دوباره انجام دهید و یا از کرک دیگری استفاده کنید. در اینترنت برای کرک آن جستجو کنید

۱۹ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۱۶ عرفان بهمنی
استاد جعفری خسته نباشید
میخوام که کلا بگم جریان چی بود و چگونه اتهام لو رفتن سوالات فولاد 1 به من زده شد.
روز گذشته (19 خرداد) من ساعت 2 بعد از ظهر امتحان تنظیم خانواده داشتم. بعد از امتحان حدودای ساعت 3 طبق قرار قبلی رفتم در خوابگاه دخترانه میدان دانشگاه روبروی فروشگاه تعاونی جهاد، تا از خانم [...] (ایشان هم از بچه های پیوسته هستند و فولاد1 رو ترم قبل پاس کردن) جزوه جلسه آخر بتن1 مهندس ملکی رو بگیرم.
متاسفانه ایشان خودشون نتونستن بیان پایین و جزوه رو دادن به خانم [...] (ایشان هم همین ترم با شما فولاد1 دارن و از بچه های پیوسته هستن) و خانم [...] جزوه رو برای من آوردن.
چند دقیقه ای طول کشید که من بردم کپی بیژن و برگشتم و جزوه رو دادم به خانم [...]. خداحافظی کردم و با دوستانم رفتم.
در لحظه ای که من جزوه رو به خانم [...] دادم خانمی از خانم های ناپیوسته داخل خوابگاه ما دو نفر را از پنجره دیده بود و این شایعه رو انداخته بود که من سوالای فولاد رو به خانم [...] دادم و به همه پسرا و دخترای پیوسته و ناپیوسته رسونده بود. و قضیه یک کلاغ چهل کلاغ شروع شد. و بعد از آن تماس های تلفنی برای گرفتن سوالات از بنده شروع شد و این تماس ها تا شب ادامه داشت. برخی ها خودشان زنگ میزدند و برخی هم کسی را واسطه میکردند که سوالها را از من بگیرد.
نمیدانم چی بگم استاد. فقط مایه ی تاسف است که چنین افراد بچه وضعی به دانشگاه راه پیدا کرده اند و با حرف های بی پایه و اساس و بچگانه خود میخواهند وقت بگذرانند.
شاید اگر اندکی خجالت بکشند برایشان خوب باشد.
این کامنت را گذاشتم که پاسخ همه کسانی را که فکر میکنند سوالات فولاد1 توسط من لو رفته داده باشم. هرکسی فکر میکند غیر از این چیزی هست شهامت داشته باشد و عکس اظهارات بنده را ثابت کند
مطمئناً به نفعش تمام میشود.
استاد کرک ایران سازه رو هم دانلود و اجرا کردم ولی باز همون خطا رو میده!؟

پاسخ:
پاسخ: به هر حال مشکل از کرک است ولی اینکه چه مشکلی است به این شکل نمیتوانم نظر بدهم.
جالبه مثلا خواستی استاد اسم خانمه رو پاک کنی. تو دو قسمت اسمش فراموش شده پاک شه‏!‏

پاسخ:
پاسخ: اشتباه از من بود تصحیح کردم.
۲۰ خرداد ۹۲ ، ۰۶:۲۵ ناپیوسته 90
با سلام خدمت مهندس جعفری و آقای بهمنی
این اتفاق ک آقای بهمنی می گن رو ب کل تکذیب میکنم و ادعای ایشون ک میگن من این حرفا رو از دخترا فهمیدم و ب مهندس گفتم،کاملا بی پایه و اساس میدونم،چون حقیقتو ایشون تحریف کردن.
من فقط فولاد2 داشتم و دیروز بچه ها(هیچ ارتباطی من با دخترای همکلاسیم نداشتم وندارم،محض اطلاع آقای بهمنی)پرسششون ازم دائم سوالای فولاد1 بود و من از اینجا از قضیه فولاد1 خبر دار شدم ک نتونستم تحمل کنم و ب مهندس گفتم ک دل بچه ها رو با تعویض سوالا قرص و محکم کنن
ولی در مورد فولاد2 چون خودم در متن جریان بودم و این قضایا رو دیدم گفتمش و اینجا حرفی از آقای بهمنی زده نشده و اگه دقت کنین من تو کامنتم نوشتم«پیوسته ها»،پس لطفا مغلطه نکنین و ذهن بقیه رو منحرف نکنین و سعی نکنین ب بقیه برچسب بزنین!

پاسخ:
پاسخ: در هر صورت احتمال لو رفتن سوالات تقریباً صفر است. من مطمئنم که سوالات دست کس دیگری جز خود من نبوده است.
سانسورش خیلی جالب بود!!!!!!!!!:-))))!
۲۰ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۵۸ محمد خسروی
با سلام خدمت استاد جعفری
اینجانب ترم قبل هم با آقای مهندس فولاد1 داشتم.مدت دو سال است که با آقای عرفان بهمنی دوست هستم. یک سال با ایشان هم اتاقی بودم و روی صداقت و درستکاری ایشان حاضرم قسم بخورم.
و از نزدیک شاهد تلاشهای ایشان در درس خواندن بوده ام. شاهد شب نخوابی ها و زحمات بی وقفه ای که ایشان در طول ترم برای دروس میکشند بوده و هستم. (زحماتی که خیلی ها قادر به انجام آن نیستند)
این وصله ها به هرکسی بچسبد به ایشان نمی چسبد. خطاب به ناپیوسته 90 بگویم : همینکه شما با هویت نامعلوم کامنت میگذارید و به قول آقای بهمنی آنقدر شهامت ندارید، همان بهتر است که بیفتید و 10 بار دیگه فولاد2 رو بیاید امتحان بدید.
اگه شهامت دارید و واقعا براتون مهمه که حقتون پامال نشه بیاید و صحت ادعاهاتون رو باسند و مدرک اثبات کنید. (نه در اینجا که با یه کامنت الکی با هویت ناشناخته میخواهید صحت حرفهای یک انسان صادق را به قول خودتون تکذیب کنید!!!!!)
در غیر اینصورت لطفاً از سفسته گویی کناره جویی کنید که در آخر جز شرمساری چیزی نصیبتان نمی شود.
نکته دیگر که قابل عرض است اینکه: اگر شما در طول ترم مشغول کارهای دیگه ای بوده اید و سرتان جای دیگری گرم بوده و عده ی دیگری همان زمان که شما مشغول کارهای دیگر بوده اید در خانه مشغول درس خواندن بوده اند، مطمئناً هرکسی باید مزد خودشو بگیره. و هرگز کسانی که زحمت نمیکشند با کسانیکه شبانه روزی در حال مطالعه هستند نتیجه شون برابر نمیشه.
هرچند که نمرات دانشجویان مهندس جعفری هر ترم از یه رنج خاص بالاتر نمیره. (چند روز دیگر پس از تصحیح نمرات اعلام میشود)
و مطمئن باش با بیهوده گویی ره به جایی نمیبری. به قول شاعر:
این ره که تو می روی به ترکستان است....
پس لطف کن دیگه ادامه نده.
با تشکر از جناب مهندس جعفری
همکلاسی گرامی
درس خوندن و نمره بالا گرفتن لیاقت میخواد و هرکسی این لیاقت رو نداره
پس لطفاً به کسی بخاطر نمره بالا گرفتن یا زیاد نوشتن سر جلسه تهمت نزنید
و لطفاً دیگر این بحث رو ادامه ندید. بحثی رو که به راه انداختی خیلی بی مزس و هیچگونه دلیل و مدرک درست و حسابی نداری
و به نظر من حقیقت با پیوسته هاست نه شما.
لطفا تمامش کن (ناپیوسته 90)
استاد امروز رفتید دانشگاه که برگه ها رو بگیرید؟ شروع کردید به تصحیح؟

پاسخ:
پاسخ: بله گرفتم ولی هنوز شروع به تصحیح نکردم.
۲۰ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۴۱ مبینا عزتی
سلام استاد
امروز امتحان فولاد 1 داشتم ولی متاسفانه از دیروز اکثر بچه های گروه عمران فکر می کنند سوالای درس فولاد1 لو رفته و تنها کسی که این سوالا رو داشته من بودم و علاوه بر این که از دیروز برام مزاحمت ایجاد کردن برخوردشونم عوض شد
باورش سخته که سوالای امتحان شما لو بره ولی نمیدونم چرا بچه ها باور کردن
لطف کنید تو وبلاگ اعلام کنید که سوالی لو نرفته
با تشکر
پاسخ:
پاسخ: قبلاً اعلام کردم. جدی نگیرید.
هرکی ندونه فکر میکنه این محمد خسروی و بهمنی شاگرد اول دانشگاهن . اگر شما شب و روز درس میخونینو نتیجش میشه مشروطی پس باید بگم (کره نخیدی)

هیچ کس این بحث و راه نیانداخته به غیر از خودتون شک ندارم!!
خودتونم هی بهش دامن میزنید ... هیچ کس اسمی از شما نیاورده ولی خودتون اومدین خودتونو لو دادین!
من کلأ تو دانشگاه 2 واحد افتادم؛ اونم زمین شناسی مهندسی بوده؛ تحلیل 1 و مقاومت هم حذف کردم؛ هرکی ادعای مشروطی من رو داره حاضرم برای شرمنده کردنش هم شده کارنامه مو نشونش بدم؛ بعدشم کسی ادعای شاگرد اول بودن نکرده؛ برای درسا و پروژه هامم خودم زحمت میکشم؛ دزدی نمیکنم‏!‏
من واقعا متاسفم برا این دو نفر ک مثلا میخوان با نوشتن اسمشون شهامتو بسنجن
ب قول*پیوسته*من ب صراحتا اعلام کردم ک اسمی از آقای بهمنی نبردم و ایشون نمیدونم چ اصراری دارن ک دفاعیه بدن و از دیگران هم کمک بگیرن!!!
نکته بعدی اینه ک لطفا با اسم ناپیوسته ها کامنت نظارن چون شخصیت خودشو نو زیر سوال خواهند بود
در آخرم،من ادامه بحث ندادم و اگرم دقت کردین تو کامنت قبلیم فقط جواب تهمتای بیجای آقای بهمنی رو دادم و در ادامشم از مهندس خواستم ک ادامه صحبتامو فقط خودشون بخونن
با تشکر فراوان از استاد جعفری
خدایا به ما اخلاق معرفت شعور آزادگی انسانیت تعهد و صداقت اعطا کن
۲۰ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۳۰ ببینده سایت
سلام
دوستان من دانشجوی آقای مهندس جعفری نیستم و ایشان را از وب سایت ایران سازه می شناسم من نظرات را خواندم فکر می کنم من اگر دانشجوی ایشان بودم به جای مباحث فوق، سعی می کردم از اطلاعات ایشان بیشتر و بهتر استفاده کنم توصیه بنده هم این است که قدر چنین اساتیدی را بیشتر بدانید و فکر نمره و... نباشید و بیشتر معلومات خود را افزایش دهید
موفق و موید باشید
سلام خیلی مخلصیم
استاد مردیم از نگرانی و استرس نمره فولاد 2 شده واسمون چاقوی کند
راستی مهندس خبر دارید استاد سلیمانیان چه نمره هایی داده کسایی 17_18گرفتن که...
آدم نمیدونه بخنده یا گریه کنه.میشناسم دانشویی که فولاد2 گرفته15 ولی امروز فولاد1 رو حذف کرد . البته تعجبی هم نداره 20صفحه جزوه که بیشتر نبوده .راستش استاد از اینکه با شما این درسو برداشتیم پشیمون نیستیم قصد ما یادگیری بوده در حد توان و وقتمون هم تلاشمونو کردیم ولی انتظار نداشتیم بعد این ترم کوتاه وکلاسای فشرده جبرانی وفرجه کم با همچین سوالای سنگینی روبرو بشیم .بیخیال استاد یا پاس میشیم یا نمیشیم دیگه دنیا که به آخر نمیرسه اصلا افتادن ماله دانشجوا ا صلا بزارید شاگردهای استاد سلیمانیان مسخرمون کنن بلاخره ترم بعد یا بعده بعد یا بعده بعده بعد با شما پاسش میکنیم دیگه ولی با افتخار میگیم از مهندس جعفری 10گرفتم و نمیگیم سلیمانیان داده بهم 18
همین چند تا دانشچو رو دارید؟

پاسخ:
پاسخ: حدود نصف دیگری از انها حذف اضطراری کرده اند.
استاد تصحیح برگه های فولاد دو رو به کجا رسوندید؟

پاسخ:
پاسخ: هنوز شروع نکردم
استاد فولاد 1رو کی تصحیح میکنین خیلی استرس داریم :/

پاسخ:
پاسخ: به این زودی شروع نمیکنم احتمالاً در هفته اول تیرماه

۰۲ مهر ۹۲ ، ۰۵:۳۷ شاگرد شما
سلام داستاد لطفا ایمیلتون رو چک کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی