وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

این وبلاگ متعلق به احمدرضا جعفری میباشد. مقالات، پروژه ها، برنامه های نرم افزاری، دیدگاهها، برنامه های کلاسی و .... از جمله مطالبی هستند که در این وبلاگ قابل دسترس میباشند.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات

نمرات نهایی درس طراحی سازه های فولادی 2 نیمسال دوم 91-92
موسسه غیرانتفاعی عمران و توسعه
کارشناسی پیوسته و ناپیوسته مهندسی عمران

نمره پایانی نمره ورقه شماره دانشجویی
11.5 11.25 8815034070
9.75 6.75 8912031002
9.75 7.25 8912031003
12 11.75 8912031007
15 15 8912031014
17 16.75 8912031029
15 14.75 8912031043
9.75 7.5 8912031045
9.75 8 8915034006
10 8.75 8915034009
10 8.75 8915034043
9.75 7.75 8915034044
10 8.25 9015341003
9.75 6.75 9015341005
9.75 7.75 9015341015
10 8.5 9015341049
9.75 6.75 9015341054
8 4.5 9015341058
13.5 13.25 9015341072
6.5 3.5 9015341077
10 8.25 9015341085
9 5.25 9025341001
6 3 9025341005

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۲
احمدرضا جعفری

نظرات  (۳۱)

سلام استاد ببخشید توی وبلاگتون نمره من رو 9.75 داده اید اما توی سایت دانشگاه 6 داده اید .لطفا میشود اصلاح کنید شماره دانشجویی 9025341005 ممنون.

پاسخ:
پاسخ: اگر دقت کنید متوجه میشوید که اشتباهی رخ نداده است.
سلام استاد
من از دانشجوهای قدیمی تون هستم وبا کسب اجازه از شما خواستم از دانشجوهاتون بخوام که به مهندس الیاسی رای بدن چون واقعا انسان لایق و کاربلدی هستن ودرواقع با انتخاب خوب همه مون شایسته ها رو به کرسی بنشونیم-مرسی

پاسخ:
پاسخ: من در این مورد قضاوت و یا توصیه ای نمیکنم. چون دوست قدیمی من است احتمالاً نمیتوانم فارغ از مساله دوستی قضاوت کاملی در مورد ایشان داشته باشم. ولی به هر حال رزومه کامل ایشان را میتوانید در آدرس زیر مشاهده کنید :
http://www.iransaze.com/ftopicp-236705.html#236705
با سلام
استادکمبود وقت رو درنظر نگرفتین؟؟؟

پاسخ:
پاسخ: وقت کافی بود. مشکل اکثر بچه ها از راه حلهای غلطی بود که ربطی که سوال نداشت.
جناب مهندس جعفری سلام و روز بخیر. از اعضا ایران سازه هستم و هر از گاهی هم به وبلاگتون سر میزنم. از زحمات جنابعالی تشکر میکنم. در راتباط با اتصال سرد در بتن ریزی سوال دارم. حتی اگه میلگردهای انتظار برای اعضاء آتی استراکچر بتنی در نظر گرفته شود بازهم استراکچر در محل مورد بحث دچار اتصال سرد خواهد بود. این موضوع با چه توجیهی قابل اغماض است؟ (جناب مهندس فعالیت من در زمینه معماری ست.)
بابت اطاله کلام پوزش می طلبم

پاسخ:
پاسخ: در مبحث نهم و آبا بحثی داریم در مورد برش اصطکاکی که در محل اتصال سرد اگر اتصال به اندازه کافی برای انتقال برش کفایت نمیکرد باید از این آرماتورها که نصف آن در بتن قبلی و نصف دیگر در بتن جدید کار میشود باید استفاده کرد
آقای مهندس خبر ندارید قیمت برنامه ابر سازه چقدره؟

پاسخ:
پاسخ: نه.
باسلام
مهندس نمیخوام بحث رو ادامه بدم ولی نتونستم نگم!!
ب نظرتون این تفاوت محسوس وآشکار بین دو گروه مذکور طبیعیه یا واقعا این تفاوت ناشی از اختلاف سطح بینشونه؟؟؟!!!
لطفا اولین کسی باشید ک تو این دانشگاه با این کارا مقابله میکنه!!

پاسخ:
پاسخ: بین دو گروه چندان اختلافی نیست هر دو هم افتاده دارند و هم پاس شده . من برگه ها را به دقت بررسی کردم. علی الخصوص برگه هایی که نمره بالایی داشتند را با هم مقایسه کردم. دلیلی پیدا نکردم که نشان دهند که آنها مثلاً یا از روی هم نوشته اند یا حل سوالات را از قبل داشته اند. لطفاً بدون مدرک اظهار نظر نکنید اگر مدرکی هم دارید به حراست دانشگاه ارایه کنید تا بررسی شود.
سلام آقای مهندس ببخشید prozhe فولادی دارید که بشه از روش به عنوان نمومه انجام داد؟
یک طرف قاب خمشی یک طرف بادبند
ممنون

پاسخ:
پاسخ: چیزهایی توی اینترنت هست ولی چیزی که خودم انجام داده باشم موجود ندارم.

سلام اقای مهندس
من از دانشجو هاتون نیستم ولی یه سوال برام پیش اومده ؟
شما استاد سخت گیری هستید یا دانشجوها یا خیلی تنبلن نمره ی بالای 13.5 نبود

پاسخ:
پاسخ: این قضاوت را من نباید بکنم. ولی به هر حال سعی من اینست که استاندارد درس بدهم و استاندارد امتحان بگیرم و استاندارد نمره بدهم.

سلام استاد ارفاق نمره شما واسه کل دانشجوها 2 نمره بوده نمیشه دو و نیم نمره بشه؟
ممنونم.

پاسخ:
پاسخ: البته نمیدانم دو نمره را از کجا آورده اید. ارفاقها برای نمرات زیر ده بوده که یکسان هم انجام نشده. این ترم به خاطر شرایط خاصی که داشت در مورد نمرات زیر ده اندکی ارفاق بیشتری نسبت به ترم های قبل شده است که البته این ارفاق به هیچوجه اضافه نمیشود.
استاد از فولاد1 چه خبر؟ هنوز تصحیح نکردید؟؟؟؟:((

پاسخ:
پاسخ: تصحیح فولاد 1 در تیرماه انجام خواهد شد.
بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست
آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست
مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب
در دلم هستی وبین من وتو فاصله هاست
آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد
بال ،وقتی قفس پر زدن چلچله هاست
بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است
مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست
باز می پرسمت از مسئله دوری وعشق
وسکوت تو جواب همه مسئله هاست
(فاضل نظری)
به خدا حافظی تلخ تو سوگند نشد
که تو رفتی ودلم ثانیه ای بند نشد

لب تو میوه ممنوع ولی لبهایم
هر چه از طعم لب سرخ تو دل کند نشد

با چراغی همه جا گشتم وگشتم در شهر
هیچ کس هیچ کس اینجا به تو مانند نشد

هر کسی در دل من جای خودش را دارد
جانشین تو در این سینه خداوند نشد

خواستند از تو بگویند شبی شاعرها
عاقبت با قلم شرم نوشتند:نشد!

(فاضل نظری)

پاسخ:
پاسخ: هر چند نفهمیدم منظور شما از این شعر و شعر قبلی چیست ولی به هر حال تایید کردم.

مهندس جان نصفه شب دلتنگ بودم و داشتم شعر میخوندم گفتم شما هم بی نصیب نباشین.
چی شد استاد این خانم ز.ق روپیداکردیدهمه میگفتن سوالای فولاد1روداشته.البته دمتون گرم که سوالرو عوض کردید.خیلی شنگول بود قبل امتحان

پاسخ:
پاسخ: نمیدانم از کدام خانم صحبت میکنید. ولی مطمئن باشید که سوالات لو نرفته بود. من هم سوالات را عوض نکرده بودم فقط یک دستی زدم که فضا را آرام کنم و از استرس خارج شوید.
با سلام
استاد نمرات فولاد 2 خیلی کم شده اگه میشه یه تجدید نظری کنید با این نمره معدلمون واقعا سقوط میکنه نمیشه افتاده ها رو9 بدین؟ ترم آخری این لطفو درحقمون کنید
سلام وخسته نباشید.نمرات فولاد1 کی اعلام میشه؟متشکرم

پاسخ:
پاسخ: لطفاً یک سوال را چند بار نپرسید. قبلاً گفته ام که در هفته اول تیرماه شروع به تصحیح میکنم
تو هم با من نمی مانی ، برو بگذار بر گردم

دلم می خواست می شد: با نگاهت قهر می کردم

برایت می نویسم آسمان ابری ست ، دلتنگم

و من چندی ست دارم با خودم ، با عشق می جنگم

اگر می شد برایت می نوشتم روزهایم را

و سهم چشم هایم را ، سکوتم را ، صدایم را

اگر می شد برای دیدنت ، دل دل نمی کردم

اگر می شد که افسار دلم را ول نمی کردم !

دلم را می نشانم جای یک دلتنگی ساده

کنار اتفاقی که شبی ناخوانده افتاده

همیشه بت پرستم ، بت پرستی سخت وابسته

خدایش را رها کرده ، به چشمان تو دل بسته

تو هم حرفی بزن ، چیزی بگو ، هر چند تکراری

بگو آیا هنوزم مثل سابق دوستم داری ؟!

خودم می دانم از چشمانت افتادم ، ولی این بار

بیا و خورده هایم را ز زیر دست و پا بردار

0
استادنمرات مشخص میکنه که سوالات لورفته یانه
حق الناس حواستون باشه

پاسخ:
پاسخ: اگر شواهدی در این مورد دارید به حراست دانشگاه ارایه کنید. من تابع نظر آنها خواهم بود.

استاد اسامی کسایی که شایعه لو رفتن و انداختن بتون بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
پاسخ: خصوصی بفرستید
سلام استاد
وقت بخیر
استاد ترم بعد فولاد2 با خودتون ارایه میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
پاسخ: اطلاع ندارم
ای باباتمومش کنید شماهم سوال سوال
نمرات مشخص میکنه
استاد ترم بعد که تو موسسه هستین درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ما دوس نداریم فولاد2 رو با کس دیگه برداریم

پاسخ:
پاسخ: بله هستم ولی دروسی که درس میدهم مشخص نیست. توی برنامه ای که دیدم فولاد 1 ، کاربرد نرم افزار در مهندسی عمران و تحلیل 2 ( دو واحدی ) و یک گروه پروژه فولاد داشتم. ظاهراً فولاد 2 با کس دیگری است.
استاد ببخشید پلان نامنظنم 6طبقه ازکجا میشه پیداکرد.خیلی سرچ کردم ولی نیست

پاسخ:
پاسخ: با این مشخصات دقیقاً نمیدانم از کجا. ولی نقشه های مختلفی در همین وبلاگ و سایت ایران سازه هست که اگر با دقت بگردید از بین آنها میتوانید نقشه مورد نظرتان را پیدا کنید
استاد من ایتبسونسب کردم ولی ارور17میده موقه بازکردنش.ایرادش ازچیه؟
مرسی

پاسخ:
پاسخ: احتمالاً کرک را یا نصب نکرده اید و یا بد نصب کرده اید. دوباره کرک آن را اجرا کنید
۳۰ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۲۵ مسعود سعیدی
با عرض سلام و خسته نباشید استاد من تازه واحدهای این ترم رو ثبت کردم و نمره فولاد دو داخل سایت واسم زده نشده دستتون درد نکنه زحمتش رو می کشین بزنید اگه ام امکانش هست کمی بهم ارفاق کنید ترم آخرمه تموم بشه زیاد از روزگار نیافتم عقب اگه ام امکانش نیست فدا یه تار موتون چون واقعا به عنوان یه استاد خوب قبولتون دارم(فقط تنها ایرادتون تو انتقال مفاهیم درسیه وگرنه چارت درسی تون فوق العادس)مرسی از تمامی زحماتتون.

با تشکر-سعیدی

پاسخ:
پاسخ: انجام شد
سلام استاد. با توجه به اینکه در حال حاضر هزینه ساخت سازه بتنی کمتر از سازه فولادی است علت استفاده از سازه فولادی در ساختمان های مسکونی چیه؟آیا تفاوت از لحاظ مقاومتیست؟

پاسخ:
پاسخ: البته خیلی کمتر نیست در عوض زمان اجرای آن بیشتر است و وابستگی به سرما و گرما هم از نظر اجرا در آن بیشتر است. از لحاظ کنترل کیفیت هم سازه فلزی بهتر از بتنی است. با این وجود باز هم اجرای سازه های بتنی خیلی هم کم نیست و رو به گسترش است.
استاد تروخخخخخخخخخخخخخخخدا ترم بعد فولاد2 بردارید
تروخخخخخخخخخخخخخدا
چرا جواب نمیدین استااااااااد؟
پس ما چیکار کنیم؟
سلام
استاد ی کوچولو درباره سقف کامپوزیت بگید.اصلا چه جوریه؟اون سقف ها که فیبر(یونولیت) دارن اسمشون چیه؟ همان تیرچه و بلوک محسوب میشه اما بلوک یونولیتی بهش میگن؟
تشکــــــــــــر

پاسخ:
پاسخ: در کامپوزیت تیر با دال سقف با برشگیر متصل است و عملکرد تیرها مرکب است. فصل تیرهای کامپوزیت درمبحث دهم را نگاهی بیاندازید. در مورد سوال دوم سقف همان تیرچه بلوک است ولی با بلوک یونولیتی
سلام
در سازه بتنی در سقفشون، تیرچه ها چه طوری به تیر اصلی پیوند داده میشه؟در حین اجرا تیرچه ها رو کار میذارن بعد بتن ریزی تیر اصلی انجام میشه یا نه؟استاد عزیز واسم توضیح بده

پاسخ:
پاسخ: برای اتصال از ادکا استفاده میکنند در مراجع مختلف در این مورد توضیح داده شده است و دیتایلهای آن نیز در اینترنت موجود است. مطالعه نشریه 543 برای فهم کامل موضوع توصیه میشود که در اینترنت هم هست
پاتوق بچه های عمران 90
http://patogheomran90.blogfa.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی