وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

وبلاگ شخصی احمدرضا جعفری

در این وبلاگ نوشته های شخصی احمدرضا جعفری درج میگردد

این وبلاگ متعلق به احمدرضا جعفری میباشد. مقالات، پروژه ها، برنامه های نرم افزاری، دیدگاهها، برنامه های کلاسی و .... از جمله مطالبی هستند که در این وبلاگ قابل دسترس میباشند.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات
سازه 7 طبقه بتنی با دیوار برشی با تحلیل دینامیکی بر اساس آیین نامه ACI
سقف از نوع تیرچه بلوک با بلوکهای یونولیتی و پی از نوع نواری میباشد
مجموعه شامل نقشه های سازه ، فایلهای محاسباتی ETABS و SAFE و یک دفترچه محاسبات مختصر میباشد. نقشه معماری به دلایل شخصی قرار داده نشده است.
طراحی سازه توسط آقای مهندس میلاد شعبانیان انجام شده است و توسط اینجانب کنترل شده است.
لینک دانلود 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۰
احمدرضا جعفری

نظرات  (۲۰)

سلام
استاد ورق اتصال وسط بادبند کا هم طراحیش مثل شورونه؟

برای امتحان فردا توصیه ای ندارید؟

پاسخ:
پاسخ: بله. توصیه خاص جدیدی ندارم. تمام جزوه را مو به مو با دقت بخوانید و سوالات ترمهای قبل را با دقت به طور کامل حل کنید. تمرینات اضافه ای هم که در جزوه هست را هم حتماً حل نمایید. به این ترتیب بعید میدانم مشکل خاصی برای پاس کردن درس داشته باشید

سلام.استاد در برنامه ای که برای ترم بعد ارائه شده پروژه فولاد رو با شما قرار دادن. ترم بعد پروژه فولاد بر می دارید با شما بگیریم؟

پاسخ:
پاسخ: نه من ترم بعد پروژه فولاد بر نمیدارم. این مساله را به آقای دکتر سعیدی جم هم گفته ام. کلاً من ترم بعد حداکثر 12 واحد برمیدارم و بیشتر از این اگر برای من قرار داده شده است حذف میشود.
استاد کی فولاد 2تصحیح میکنید؟بذارید اخر امتحانا حالمون گرفته نشه

پاسخ:
پاسخ: فعلاً که از دانشگاه ها برگه ها را تحویل نگرفته ام
سلام استاد
به نطر شما وقت امتحان فولاد 2 کم نبود ؟
اخه اکثر بچه ها وقت کم اوردن از جمله خودم.

پاسخ:
پاسخ: برای کسی که تسلط کافی روی مطالب نداشت ممکن است کافی نباشد. ولی برای افرادی که مطالب را خوانده بودند و تمرینات را حل کرده بودند وقت کافی بود. به هر حال باید فرقی بین این دو گروه قائل شد. اگر جز این باشد صحیح نیست. به هر حال برای کسی که سرعت کافی هم نداشته باشد وقت سه ساعت آنقدر کافی است که بتواند نیمی از سوالات را پاسخ بدهد و نمره قبولی بگیرد. یعنی اینکه کم بودن وقت باعث پاس نشدن درس به هیچ وجه نمیشود. دیروز من تا اخر سر جلسه نبودم ولی در فاصله 45 دقیقه به پایان امتحان آنهایی که در طول ترم می آمدند و سوال میپرسیدند به سوال آخر رسیده بودند و مشکل کمبود وقت نداشتند اما چند موردی که اصلاً سر کلاس ندیده بودم که چک کردم سر سوالات اول گیر کرده بودند و به سوالات پایانی نرسیده بودند. همین نشان میدهد که شیوه سنجش مناسب است و حقی از کسی ضایع نمیکند.
عرض ادب‌‍ استاد عزیز از اینکه مزاحم اوقات میشم عفو بفرمایید.
یکی از نظرهای دوستان را دیدم‌‍ استاد عزیز فرق است میان زمان و مکان که البته با میزان شرایط میتوان انهارو بهم نزدیک کنیم اما ظوابط را
چگونه.و کمی قابل تحمل تر اینکه استاد با جوابهای خاص خود را قانع کندالبته خود را.و البته کاری کند خاص بنظر اید.

پاسخ:
پاسخ: من که از نظر شما سر در نیاوردم. اگر میشود واضحتر و بدون کنایه نظر بدهید و البته بگویید این نظر با کدام نظر دیگر مرتبط است.
با سلام
استاد دیروز سر چلسه اکثر بچه ها افتاده بودن که من سر کلاس ندیدمشون از جمله خود من که ترم قبل افتادم واین ترم ترم اخرندوهستم.
اگه میشه یه کم با ارفاق تصحیح کنید

پاسخ:
پاسخ: دلیلی برای تصحیح با ارفاق وجود ندارد

عرض ادب.فکر نکنم نظریه این حقیر به گنگی تمرینات من دراوردی شما باشه اما به شما ایمان دارم چون در اینده میتوانید نظریه نیوتن را نقض کنید مثلا چطور موز از درخت سیب افتاد شما میتوانید.

پاسخ:
پاسخ: متاسفانه نمیتوانم به صحبتهایی که از آنها سردر نمیاورم پاسخی بدهم. اگر میخواهید پاسخ مناسبی بگیرید سوالتان را واضح بپرسید.
سلام دروس برای تدریس شما در ترم بعد چیا شدن؟

پاسخ:
پاسخ: اطلاع ندارم. از مدیر گروه سوال کنید
این روزها انقدر سرمون شلوغه و امتحانا پشت سر همه که نمیشه به اینترنت سر زد.
سوالات فولاد دو تون نرمال بود و فک میکنم که بهانه گیریه اگر گفته اند که وقت کم بود!!!
مطمئناً استرس باعث کم آوردن وقت بعضی ها شده.
پس هر کسی نوشته باشه چیزی میتونه نمره ی قبولی بگیره. سوالا هم که از همه جای جزوه وجود داشت. حداقل نصفش رو هر کسی بلد باید باشه تا بره سر جلسه. وگرنه به چه امیدی باید رفت سر جلسه!!!
با این که گفته اند ارفاق موافق نیستم. یعنی نظر من این نیست.
اما در دانشگاه زمزمه شده که از ترم بعد دیگر تنش مجاز تدریس نخواهید کرد و روش حدی را پیش خواهید گرفت. بخاطر همین مقداری فک میکنم برای ترم بهاره و وقت کم ا، از عهده ی این روش بر آمدن برای کسانی که خدای نکرده بیافتند یه کم زیادی سخت میشه>
باز اگر یه مقدار در تصحیح کمک کنید شاید بهتر باشد.
پاسخ:
پاسخ: از ترم بعد دروس فولاد یک و دو اگر با من ارایه شود به روش حدی تدریس میشود. نه اینجا بلکه هر دانشگاه دیگری باید همین کار انجام شود چون روش تنش مجاز رسماً در ایران با ارایه مبحث دهم جدید منسوخ شد. شیوه تصحیح اوراق مشابه ترمهای قبلی است.
اون کسی که نوشته سوالاخوب بوده احتمالا 2 3 باری افتاده که راحت بوده واسش.
استاد عکستونو عوض نمیکنید؟روش فکرکنیدا
سلام استاد
تغییر ناگهانی آیین نامه ها و حذف روش تنش مجاز (به صورت ناگهانی) ظلم به فارغ التحصیل ها و مهندسین و اساتید است. چطوری یه شبه این تصمیمات گرفته میشه خدا داند.
البته این نظر شخصی منه شاید هم حذفش درست باشه

پاسخ:
پاسخ: حذف روش تنش مجاز یک شبه نبوده است. در ابتدای مبحث دهم ویرایش 87 هم نوشته شده بود که به زودی تنش مجاز حذف میشود. در واقع یک فرصت 5 ساله داده شد که مهندسان خود را با روش حالات حدی منطبق کنند. اگر خیلی ها بیتوجهی کردند نباید تقصیرات را پای دیگران نوشت.

سلام. مگه قراره که ادم چند باری بیافته بعد واسش اسون بشه سوال؟
نگفتم که سخت نبودش. و گفتم سوالا نرمال بود. حرفی از آسونی نزدم.
همه میدونن سوالای مهندس جعفری در چه سطحیه که باهاش درس برمیدارن.
لزومی نداشته اگه امتحان آسون میخواستید با ایشون بردارید.
حق هر کسی اگه پاس کردن باشه حتما پاس میکنه.
نظرات به اسم پروایی رو در صورت ممکن حذف بفرمایید.
پروایی

پاسخ:
پاسخ: از کجا بدانم که شما همان کسی هستید که نظرات فوق را داده اید ؟ نظرات هر کسی با درخواست شخصی خودش حذف میشود به شرطی که هویت او مشخص گردد.
با سلام استاد تورو خدا ترم اینده تحلیل 2 نگیرید.چون تو دروس ارائه شده با شما ارائه شده و ما نمیخایم با شما بگیریم! البته بی ادبی نشه چون ما در حدی نیستیم بتونیم با شما پاس کنیم!فولاد1 و2 رو هم میخام مهمون بگیرم بلکه فرجی شه و پاس بشن!

پاسخ:
پاسخ: برنامه ریزی با من نیست با دکتر سعیدی جم صحبت کنید
سلام با بتن یخ زده به غیر تخریب میشه کار دیگه ای انجام داد

پاسخ:
پاسخ:
دقیقاً اطلاع ندارم
با این تفاسیر حرف جنابعالی صحیح است اما کار ما سخت شد واقعا چون میزان اطلاع ما از روش حدی در حد صفره
سلام
بعضی سولای ارشد لگاریتم اعداد داره باید چه جوری حساب کنیم .؟

پاسخ:
پاسخ: نمیفهمم منظور شما چیست. قاعدتاً با ماشین حساب.
سلام استاد بروژه های ترم تابستان تاکی دقیقا مهلت ارایه دارن؟
مرسی

پاسخ:
پاسخ: اطلاع ندارم از آموزش بپرسید
من با سوالای استاد جعفری آشنایی دارمو دداشتم.
ولی مجبورا با ایشون برداشتم وراهی جز این انتخاب نداشتم،پس آشنا بودن دلیل برداشتن درس با ایشون نیست.
سلام. استاد در تصحیح برگه ها بیشتر به جواب اخر نمره میدید یا به راه حل؟ اگه جایی اشتباه ماشین حسابی کرده باشیم و مقطع حوابگو بوده باشه تمام نمره از دست میره؟
اگه اشتباه عدد اشتباه خوندن از اشتال باشه چی؟؟؟؟
سوالاتون ساده بود. در عین سادگی اکثرا چیزای کوچیک رو ااشتباه کردن.

پاسخ:
پاسخ: قاعدتاً به راه حل. البته راه حل درست عموماً به جواب آخر درست هم می انجامد. اشتباهات محاسباتی ناشی از خطای ماشین حساب و یا اشتباه خواندن عدد از ماشین حساب خیلی مهم نیست ولی عمدتاً اشتباهاتی که به جواب غلط می انجامد ناشی از ضعفهای دیگری است که قاعدتاً نمره آن باید به صورت مناسب کسر گردد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی